-
Świat: wydarzenia tygodnia 31/2013
... z przeznaczeniem dla Chin. Jego eksploatacja rozpocznie się pod koniec kwietnia 2014 roku. Pierwszy odcinek gazociągu łączącego Birmę z Chinami oddano do użytku ... PRODUKUJĄCE GMO WYCOFUJĄ SIĘ Z EUROPEJSKIEGO RYNKU Monsanto, BASF, DuPont – globalne marki, przodujące w produkcji roślin genetycznie zmodyfikowanych (GMO) – przestają interesować się ...
-
Leki na przeziębienie i grypę: co polecają farmaceuci?
... razy więcej farmaceutów niż miało to miejsce jesienią 2012 roku, czyli niedługo po wejściu marki Vicks na polski rynek. W całym okresie zimowym, farmaceuci najczęściej polecali na przeziębienie i grypę preparat ... (RT Pharmacy) instytutu GfK Polonia przeprowadzonego wśród 199 farmaceutów na przełomie lutego i marca 2014 roku. Badanie RT Pharmacy ...
-
Wartość firmy to również jej reputacja - czy firmy o nią dbają?
... korzystają z oferowanych przez cenione przedsiębiorstwo produktów. Jak wynika z globalnego badania „2014 global survey on reputation risk. Reputation@Risk” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte ... reputacji uważają, że zjawisko to ma największy wpływ na przychody i wartość marki (obie odpowiedzi otrzymały 41 proc. wskazań). Na trzecim miejscu, ...
-
Honor 5X zadebiutował na targach CES
... , 5,5-calowy smartfon marki, która na rynku polskim pojawiła się w październiku 2014 r. Model działa w oparciu o procesor Snapdragon 615, wspierany przez 2 GB pamięci RAM. ... oszczędzania mocy, model ten zużywa o 30 proc. mniej energii. Ponadto, jako pierwszy smartfon marki Honor, 5X oferuje trzy różne gniazda na karty: nano-SIM, micro-SIM i microSD. ...
-
Windows 10: sukces czy jednak klapa?
... Wśród wszystkich Polaków posiadających na swoich komputerach stacjonarnych i laptopach oprogramowanie marki Microsoft aż 46,4% Polaków wciąż wybiera Windows 7. ** Mimo to dominacja „ ... smartfonach lub tabletach). **) Systemy operacyjne użytkowników idealo.pl w okresie 01.01.2014.-30.06.2016. Procentowy udział wszystkich wizyt na stronie idealo.pl w ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 41/2017
... osiągami auta sportowego i wszechstronnością pięciomiejscowego SUV-a. Pierwszy elektryczny model brytyjskiej marki był wcześniej pokazywany tylko w Genewie i Frankfurcie a teraz przyjechał ... na najniższym poziomie od zjednoczenia oraz zrównoważonym budżetem od 2014 roku. Analitycy i eksperci są zdania, że sytuacja gospodarcza to najważniejszy sukces ...
-
Elastyczne biura przyszłością rynku?
... że od 2014 roku europejski sektor powierzchni flex zdołał urosnąć aż dwukrotnie, za co podziękować można m.in. ... bo napędzany zarówno przez lokalnych operatorów działających na poszczególnych rynkach, jak i przez duże międzynarodowe marki, które kontynuują swoją ekspansję. Już dziś widzimy również rosnącą aktywność ze strony deweloperów i właścicieli ...
-
Content marketing, czyli treść to dopiero początek
... połowy respondentów. Dlaczego? Zwróćmy uwagę na fakt, iż pomiary odbywały się w 2014 roku, a więc okresie, gdy takie platformy, jak YouTube, Facebook, Instagram, ... klientom (i zmotywować ich do sięgnięcia właśnie po produkt lub usługę danej marki). Nie można jednak ograniczać się do najprostszych wzorów strony, a zainwestować w odpowiedni UX, a ...
-
Ekologia vs kryptowaluty - zmiany i udoskonalenia tokenów
... Stellar Lumens (XLM) to token należący do sieci płatniczej Stellar, uruchomiony w 2014 roku, kiedy w procesie tzw. preminingu powstało jego 100 mln ... który przyznawany jest za produkcję energii w instalacjach fotowoltaicznych. Powstał w 2014 dzięki staraniom wolontariuszy, zaangażowanych w promocję i wsparcie zrównoważonych sposobów pozyskiwania ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... ceny. Konsumenci nadal trzymali w ryzach zakupy spożywcze i bardzo racjonalnie dysponowali swoim budżetem. Coraz więcej wydają na zakupy w dyskontach oraz na marki własne detalistów. Jednak jak wynika z naszych badań, w swoich wyborach klienci kierują się nie tylko ceną, a przede wszystkim jakością artykułów spożywczych ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2013
... odprawy dla zwalnianych plus sto milionów na odszkodowania dla poddostawców.Turyński koncern potwierdza wzrost zainteresowania produkcją luksusowych, a więc droższych samochodów marki Alfa Romeo i Maserati, chociaż filarami przyszłości Fiata pozostaną 500 i Panda. Ukraina odmawia zapłacenia 7 mld USD kary za nieodebrany od Rosji ...
-
Dania gotowe mniej popularne w 2013 roku
... . Obserwowany spadek nastąpił w ujęciu ilościowym i wartościowym. Według analityków instytutu GfK, w 2014 roku negatywny trend utrzyma się zarówno, jeśli chodzi o ilość, jak i ... gotowych zakupiło 23 proc. polskich gospodarstw domowych (spadek z 27 proc. w roku 2012). Marki własne sieci kupowało 17 proc. gospodarstw (w porównaniu do 19 proc. w ...
-
Dekada Nowy Targ już otwarta
... 2014 roku swoje podwoje otworzyła dla klientów Dekada Nowy Targ - zintegrowane z dworcem autobusowym centrum ... na 150 miejsc. Wśród najemców największą powierzchnię zajmuje supermarket spożywczy Tesco. Branżę modową reprezentują marki CCC - lider na polskim rynku sprzedaży detalicznej obuwia, Pepco – dyskont oferujący odzież oraz artykuły do ...
-
Smartfon Huawei Ascend Mate7
... marki Huawei – Ascend Mate7 z 6-calowym ekranem FHD to nowa jakość wśród tego typu urządzeń ... w ponad 30 krajach, w tym w Chinach, Hong Kongu, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Francji i Hiszpanii w trzecim kwartale 2014 roku. Akcesoria obejmują nowe słuchawki UltimoPower wyposażone w funkcję aktywnej redukcji hałasu o 15-30db, prezentowaną po ...
-
Biura w Warszawie z potencjałem
... dostrzegają deweloperzy, których aktywność utrzymuje się na wysokim poziomie. W pierwszej połowie roku 2014 dostarczono na rynek ponad 190 tyś m kw. nowoczesnej powierzchni biurowej. W ... pracowników, które wpływają na motywację i kreowanie wśród nich dobrego wizerunku marki pracodawcy, a przez to przywiązanie ich do firmy (na przykład: zielone ...
-
Premier League - kura znosząca złote jajka
... udostępnienia kibicom atrakcyjnego widowiska sportowego, daje wymierne skutki w postaci dodatkowych miejsc pracy, dochodów osób zatrudnionych i wpływów podatkowych. Do tego rozwój marki Premier League poprawia wizerunek Wielkiej Brytanii. A jeśli liga będzie się rozwijała nadal, jej wpływ na gospodarkę będzie tylko rósł – podsumowuje ...
-
Nie ma chętnych na dobra luksusowe?
... 1-procentowy wzrost względem poprzedniego okresu. Jeśli z kolei porównać te rezultaty do 2014 i 2013 roku, to okaże się, że mieliśmy do czynienia ze spadkami (odpowiednio o 2 ... z wyzwaniami jakie niosą za sobą zmiany pokoleniowe oraz nowe technologie. Marki będą musiały personalizować swoje produkty oraz dopasowywać ofertę do lokalnych uwarunkowań ...
-
Rynek pracy: jak pandemia zmieniła oczekiwania pracowników?
... pracy. W takich realiach należy wykazać się jeszcze większą dbałością o budowanie wizerunku marki pracodawcy – uważają eksperci. Warto przy tym zwrócić uwagę, że w ... kryzysu finansowego i jego konsekwencje obserwowano w badaniu Randstad Employer Brand aż do 2014 r. W 2013 r. Polacy dużo wyżej cenili sobie wtedy bezpieczeństwo zatrudnienia (70%) oraz ...
-
Polska wódka, czyli jak zastrzegać pochodzenie geograficzne alkoholu
... słynie z Szampana, tak różne kraje i regiony mają swoje własne, kojarzone z nimi marki alkoholi. Nic dziwnego, że producenci chcą zastrzegać pochodzenie geograficzne niektórych ... wiecie, że 13 stycznia nieoficjalnie obchodzone jest święto Polskiej Wódki? W tym dniu w 2014 r. wprowadzono do przepisów definicję tego trunku. Aby móc używać tej nazwy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2015
... 2014 roku zamówienia wojskowe wyniosły 80 proc. całości portfela Najbogatsi kupują dzieła sztuki na niespotykaną dotąd skalę. W 2014 roku światowe domy aukcyjne sprzedały dzieła sztuki za ponad 15 miliardów dolarów. To wzrost o ponad 26 procent r/r. Komentarz do wydarzeń gospodarczych POLSKIE MARKI ... sklepów marki Mohito, a w 2016 roku może marki ...
-
Globalne sieci handlowe w 2013 roku
... , Senior Director w dziale powierzchni handlowych CBRE: „W minionym roku zadebiutowały w Polsce 23 nowe, międzynarodowe sieci handlowe, w 2014 r. zainteresowanie rodzimym rynkiem przez zagraniczne marki utrzyma się. Polska, w segmencie rynków handlowych, jest jednym z najsilniejszych rynków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pozycja lidera oraz ...
-
Najpopularniejsze powierzchnie handlowe: Niemcy górują
... 2014 najemcy amerykańscy będą nie tylko skupiać się na swoim rynku krajowym, ale coraz częściej będą patrzeć także poza granice. W ostatnich latach kilku głównych najemców z USA było aktywnych także w Europie. Marki ...
-
Jak galerie handlowe dbają o wizerunek w Internecie?
... temat naszej marki. Daje nam to szansę natychmiastowej reakcji na potencjalne kryzysy, takie jak zmasowany atak „galerianek” nagabujących klientów, albo chociażby wpisy o brudnych toaletach. Zakupy on-line – czy są zagrożeniem? Użytkownicy social mediów zamieszczają coraz więcej postów o centrach handlowych: w 2014 wzrosła liczba publikacji ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... , które są reklamowane w telewizji – na przykład reklama cyfrowa marki Coca Cola następująca po reklamie telewizyjnej marki Smirnoff. Dla media planerów i media buyerów jest to ... marketingu, ale sukces odniosą tylko te marki, które poznają te platformy i nauczą się z nich korzystać. Większość roku 2014 upłynęła markom na próbach znalezienia swojego ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Jak płacą sieci spożywcze?
... . Pozwala to na pozycjonowanie w segmencie sprzedaży artykułów w niskich cenach. Tworzą marki własne. Często towar sprzedawany jest bezpośrednio z opakowań zbiorczych, bez wykładania go na ... jasno pokazuje, że sieci handlowe zaczęły opóźniać płatności. Do końca 2014 roku swoje zobowiązania płaciły regularnie. To przeszłość, bowiem w I kwartale 2015 ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2014
... 2018 r. Według Eurostat-u inflacja w strefie euro wyniosła w marcu 0,5 proc. r/r. W lutym 2014 ceny konsumpcyjne wzrosły o 0,7 proc.r/r. Największy spadek cen dotyczy energii (o 2,1 proc. ... krokiem. Oprócz rynku chińskiego, gdzie funkcjonuje już kilkadziesiąt niezależnych salonów marki DS, osobną przestrzeń wystawienniczą dla aut tej linii miał już ...
-
H&M bije Reserved. Gdzie kupujemy ubrania?
... 2014 r.; Reserved 20% w 2015 r. wobec 23% w 2014 r.). Co dziesiąty badany wymienił marki Zara (10%) i House (9%). Na kolejnych pozycjach uplasowały się Cropp, C&A, Mohito, Nike i New Yorker. Pozostałe marki ...
Tematy: odzież, obuwie, marki odzieżowe, H&M, Reserved, moda, handel detaliczny, odzież damska, moda męska -
Multiscreening w popularnych talent shows
... ) osiągnął w tym przedziale czasowym 38% wszystkich publikacji z dnia 16.11.2014. Zgodnie z danymi Instytutu Monitorowania Mediów, najpopularniejszymi jurorami badanych programów zostali ... czy robią sobie nawzajem zdjęcia za pomocą smartfona znanej firmy. Marki nie pozostają dłużne wobec widzów – organizują konkursy i fundują nagrody. Branże, ...
-
Ranking smartfonów: Samsung górą
... w Polsce, Agito.pl dokonał analizy sprzedaży smartfonów w roku 2014 oraz pierwszym kwartale 2015. Poznajmy najchętniej kupowane urządzenia w 2014 roku. W TOP 10 sprzedaży smartfonów znalazło się ... pojawią się kolejne nowości w ofercie smartfonów, znacząco rośnie sprzedaż urządzeń marki LG i Sony Mobile. Nie możemy zapominać także o nieco mniej ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... wpłynie na poprawę nastrojów konsumenckich i doprowadzi do wzrostu dynamiki sprzedaży w handlu detalicznym, przyciągając kolejnych krajowych najemców, jak i zagraniczne marki. Spodziewanemu w 2014 roku wzrostowi polskiego PKB do poziomu powyżej 2% (po oczekiwanym spadku do 0,8% w 2013 r.), towarzyszyć zapewne będzie wzrost wydatków konsumenckich ...
-
Przemysł motoryzacyjny na Białorusi przechodzi metamorfozę
... spółka BielGee (powołana do życia na początku grudnia 2011 r.) rozpoczęła produkcję samochodów marki Geely. Montaż odbywa się metodą głównie ręczną w dzierżawionych pomieszczeniach zakładów BATE ... Corsy (być może również wytwarzania samochodów marki Chevrolet). Produkcja 4-7 tys. egzemplarzy ma mieć swój początek w 2014 roku. Unison do tej pory ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2014-2015
... lokalizację i jej otoczenie konkurencyjne, jak i uwarunkowania makroekonomiczne miasta, strefę zasięgu oraz perspektywy rozwoju”, dodaje Anna Wysocka. W 2014 r. działalność w Polsce rozpoczęły 24 zagraniczne marki. W IV kw. zadebiutowały m.in. Kipling, JOOP! (meble i artykuły wyposażenia wnętrz), Nuna Lie, Twin-Set, Kiko-Milano, Imaginarium, Avon ...
-
Dobra luksusowe: powolny wzrost napędzany turystyką
... budżecie sięgają po łatwo dostępne towary luksusowe oraz bardziej dostępne marki. Osoby o średnich dochodach (klienci aspirujący) wpływają natomiast na wzrost sprzedaży marek premium oraz na zwiększenie zainteresowania rynkiemużywanych towarów luksusowych (wartym w 2014 r. 16 miliardówEuro). Tańsze kanały sprzedaży, czyli tzw. outlety prawie ...
-
Ford - najbardziej ekologiczna marka na świecie
... . Nagrodzone marki udowadniają, że rzeczywiste działania połączone z pozytywnym wizerunkiem, mogą przynieść spodziewane rezultaty” – mówi Jacek Kuchenbeker, Starszy Menedżer w Dziale Zarządzania Ryzykiem Deloitte, Lider zespołu świadczącego usługi z obszaru odpowiedzialnego biznesu. Metodyka: Ranking „Best Global Green Brands 2014” opublikowano ...
-
Luksus kocha dzieci
... a nawet produkty FMCG i żywność). W pewnym momencie do tego grona dołączyły luksusowe marki modowe. Choć tak naprawdę po małych klientów wielkie domy mody sięgnęły ... raporcie „Luxury Products for Kids Market: Global Industry Analysis and Opportunity Assessment 2014–2020” wskazuje, że rynek towarów luksusowych składa się z trzech typów konsumentów ...