-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... w tworzeniu unikalnych na rynku słodkości. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, ile reklamodawcy wydali w pierwszym kwartale 2014 roku na płatną promocję swoich czekoladowych produktów i jaki odzew miały poszczególne marki w Internecie. Według danych IMM z monitoringu internetu aMI wynika, że najlepsze rezultaty w kategorii: publikacje ...
-
Sieci handlowe stawiają na alkohole wysokoprocentowe
... 2013 r. - 26,5%, w 2014 r. - 29,4%), natomiast mniejszy piwa (w 2013 r. - 37,6%, w 2014 r. - 33,7%). Nastąpił też znaczny wzrost promocji cydru (w 2013 r. 0,2%, 0,9% w 2014 r., co oznacza ... CEDC. Zdecydowanie częściej niż w zeszłym roku promowane były cztery marki należące do tej firmy tj. Żubrówka, Soplica, Absolwent i Żytniówka, dodaje Marcin ...
-
Kamery sportowe koszą konkurencję
... zaczęła następnie konsekwentnie spadać. Największy spadek wynosił 30% i zanotowany został w 2014 roku. W przypadku kamer sportowych obserwowany jest zaś bardzo dynamiczny wzrost popytu, ... godz. 15:00) od 700 do 1 500 zł: GoPro HERO 4 Model HERO 4 marki GoPro charakteryzuje się kompaktowymi rozmiarami, niewielką wagą oraz wszechstronnymi możliwościami ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... internetowy, co wskazuje na znaczny wzrost (na poziomie 9%) zainteresowania względem 2014 roku. Jednocześnie Zalando.pl było najczęściej odwiedzanym internetowym sklepem modowym. W ... , reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością marki w Niemczech, na poziomie niemal 90%. Przekonaliśmy do nas ...
-
Czy zakaz handlu zmieni ulice handlowe w Krakowie?
... ogólnej liczbie wynajmowanych lokali – z 36% w 2014 do 27% w 2018 roku. Równocześnie rośnie liczba najemców z sektora gastronomicznego z( 27% w 2014 do 33% w 2018 roku). Współczynnik ... spełniać wymogi techniczne niezbędne z punktu widzenia prowadzenia działalności handlowej danej marki. Krakowskie ulice handlowe spełniają te warunki, ale blokadą są ...
-
Najpopularniejsze tablety na Ceneo.pl
... Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Wsparcia Biznesu Ceneo.pl. W samym USA szacuje się, że do 2014 roku liczba osób, które będą korzystać z tabletów, wzrośnie do prawie 90 ... kierunku Asusa, który w 2011 był na trzecim miejscu po tabletach marki Archos. Równocześnie tablety marki Samsung stają się coraz popularniejsze wśród użytkowników Ceneo.pl. ...
-
Jak Polacy czytają e-booki?
... poddana została grupa osób aktywnie czytających. Na przełomie maja i czerwca 2014 r. odbyło się pierwsze ogólnopolskie "Czytnikoliczenie". Była to akcja skierowana do ... .com wynika, że Amerykanie, podobnie jak Polacy, najchętniej czytają e-booki na czytnikach marki Kindle. I to właściwie jedyne podobieństwo. Na kolejnych miejscach pod względem ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... legislacyjnie. Na przykład w 2014 r. Polska, zgodnie z dyrektywami UE, powinna odzyskiwać aż 60 proc. opakowań wprowadzanych na rynek! Oczywiście wpisują się w to producenci i marki, nie ... po wodzie). Rozwija się ekodizajn i moda eko (ecouterre, eco-chick). Marki modowe nie tylko chwalą się odpowiedzialnym wykorzystaniem surowców (np. bawełna ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... przedsiębiorczości są rekordowe wyniki, jakie branża leasingowa zanotowała w pierwszym półroczu 2014 roku w całym roku 2013. Leasing to wciąż główne, obok kredytu, ... edukacyjnym i eksperckim firmy leasingowe mają szansę na rozszerzenie zasięgu komunikacji swojej marki i pozyskanie jej nowych zwolenników. Komentarz – Robert Stalmach, Prezes Newspoint, ...
-
Rolex, Omega i Patek Phillippe: synonimy luksusu
... oraz 69% z segmentu zegarków i biżuterii. W Polsce największą rolę odgrywają marki luksusowej odzieży i dodatków pochodzące z Włoch i Francji, a wśród zegarków i biżuterii te pochodzenia szwajcarskiego. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2014” jest piątą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce. Celem tegorocznej ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... kupujemy je przez Internet. Z drugiej strony, produkty, dla których lojalność wobec marki jest ważna, a okres ich używania w domu jest długi i przewidywalny (co ... „Nielsen Global E-commerce and the New Retail” zostało przeprowadzone pomiędzy sierpniem a wrześniem 2014 roku. Zostało one zrealizowane na próbie ponad 30.000 użytkowników Internetu ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 47/2015
... są USA (z udziałem na poziomie 17 proc.) i Niemcy (z udziałem 10,6 proc.). W 2014 r. na całym świecie przyłączono 51,4 GW nowych farm i jest to rekordowy ... chorobę, która odbiera życie dzieciom” – mówi Mariola Mirek, Menadżer ds. komunikacji marki Pampers. Dodaje: „W kampanii 1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka najbardziej przekonuje mnie ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... do Jeronimo Martins, właściciela dyskontów Biedronka. Roczny przychód sieci dyskontów w 2014 r. wyniósł niecałe 36 mld zł. Na drugim miejscu jest grupa Eurocash ... proc. obrotu całej branży kosmetycznej, kiedy największy polski podmiot – Polbita, właściciel marki Natura, ma jedynie dwuprocentowy udział w branży. Podmioty spoza naszych granic są w ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... rokiem, może to jednak wynikać z wysokich inwestycji związanych z zaangażowaniem marki w EURO2012. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki reklamowe branży ... w 2013 roku tamtejszy rynek wzrośnie o 4,8% i będzie się umacniał w przyszłych latach, rosnąc o 7,3% w 2014 i o 8,8% w 2015. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... biznesowa. W porównaniu do Węgier albo Czech, gdzie liczba turystów w 2014 roku osiągnęła odpowiednio 9,5 miliona i 8 milionów, nad Wisłą ruch turystyczny ... skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Coraz silniejszą reprezentację ma moda dedykowana mężczyznom. Marki takie jak Bytom, Wólczanka, Vistula, Lavard i Próchnik inwestują nie tylko w ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... kobiet? - Termin Femvertising oznaczający komunikację skierowaną do kobiet, pojawił się w 2014 roku i szturmem zawojował świat reklamy. W Polsce dopiero powoli się rozkręca ... na klienta. 8. Patrz w przyszłość Microsoft - Girls Do Science Pozytywny wizerunek marki można budować już u najmłodszych odbiorców. Doskonale o tym wie Microsoft, który ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... wąskiego asortymentu modowego (oferujące ekskluzywną odzież skórzaną, trendy streetwearowe czy marki związane z modą kontrkulturową), a także e-salony z obuwiem czy bielizną. — Cechy, za ... produktom. Obsługa i szybkość realizacji zamówienia — bez zarzutu. (Iwona, maj 2014)* — Słuchanie swoich klientów może być dla sklepów internetowych skutecznym ...
-
Powierzchnie handlowe w rozkwicie
... marki decydują się na wejście do Polski, a te już obecne, prowadzą politykę ekspansji. – Sukcesywnie obserwujemy zainteresowanie polskim rynkiem handlowym ze strony nowych, zagranicznych marek. W 2014 ... centrum miasta. Dostępna powierzchnia biurowa na wynajem w grudniu 2014 roku w Warszawie stanowiła 15,6% wynajmowalnych zasobów stolicy i w ciągu 12 ...
-
Smartfony myPhone FUN, NEXT i DuoSmart
... układy MediaTek, najszybszy transfer danych 3G - HSPA+, wydajne baterie, procesory dźwięku marki YAMAHA, a także szybkie pamięci RAM DDR3, przewyższające osiągami najpopularniejsze ... operatorów sieci komórkowych. Wszystkie modele objęte zostały 24-miesięczną gwarancją producenta. Na 2014 rok myPhone przewiduje kolejne premierowe modele, obsługujące ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2013
... wszystkich najważniejszych miastach, ponieważ międzynarodowe marki nadal rywalizują o najbardziej atrakcyjne powierzchnie przy ulicach handlowych cieszących się największym zainteresowaniem”. Martin Mahmuti, starszy analityk z europejskiego działu badań firmy Cushman & Wakefield, powiedział: „W 2014 r. utrzymają się ryzyka ekonomiczne, ale ...
-
Oferty pracy 2013: liderem branża IT
... z nowymi funduszami europejskimi przeznaczonymi na infrastrukturę, wzrośnie zatrudnienie w budownictwie. Rok 2014 dla przedstawcieli wielu zawodów będzie rokiem pracownika, a to z kolei na pracodawcach wymusi zwiększenie nakładów na budowanie marki pracodawcy oraz rekrutację, a także sięgnięcie po pracowników spoza naszego kraju – podsumowuje ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2013
... , Szef Zespołu Doradców dla Branży Motoryzacyjnej, KPMG w Polsce. W 2013 roku marki popularne stanowiły blisko 91% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce (262,8 tys. ... w porównaniu z poprzednim rokiem. Nie należy jednak oczekiwać utrwalenia się trendu wzrostowego w 2014 roku. Nawet biorąc pod uwagę poprawę sytuacji ekonomicznej, trudno ...
-
Top Marka: motoryzacja najbardziej medialną branżą
... społecznościowych najchętniej dyskutowano o BMW. Marki samochodowe w prasie… Volkswagen skutecznie przyciągnął uwagę mediów kolejną inwestycją – zakładami pod Wrześnią. Dziennikarze na bieżąco relacjonowali etapy budowy, co znalazło odzwierciedlenie zarówno w liczbie publikacji, jak i ich wydźwięku w okresie lipiec 2014 - czerwiec 2015. Spore ...
Tematy: Top Marka, motoryzacja, branża motoryzacyjna, monitoring mediów, Volkswagen, Mercedes-Benz, Ford, BMW -
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... jest realizowany przez rząd Program Operacyjny Cyfrowa Polska. Inicjatywa uruchomiona w 2014 r. i planowana do roku 2020 ma na celu rozwiązanie problemu braku inwestycji w ... rozwiązań bez ryzyka, podczas gdy lokalni wydawcy mogą zwiększyć zasięg marki wśród nowych odbiorców, bez konieczności fizycznej obecności w regionie. Okiem lokalnego eksperta ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... zewnętrznej, w których marki obecne w digitalu zajmują teraz istotne miejsce. Udział reklamy w globalnym PKB stale się zwiększał przed pandemią, wzrastając z 0,72% w 2014 roku do 0,75% ... wzrost produktywności i dochodów gospodarstw, co w miarę dojrzewania gospodarek zachęca kolejne marki i kategorie produktów do wejścia na rynek. Z kolei kraje ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... proc. rok do roku, po wzroście o 5,2 proc. w lipcu Według premiera rządu od 2014 r. wpływy z prywatyzacji będą zasilały program inwestycyjny, a nie bezpośrednio budżet ... otoczenie do prowadzenia dialogu z klientami, również jeśli chodzi o marki szybkozbywalne czy też marki, które niekoniecznie dystrybuowane są za pomocą internetu - mówi ekspert. I ...
-
E-commerce w Polsce 2013
... .pl, posiadający w swojej ofercie baterie oraz zasilacze do notebooków. Mniej znane marki, specjalizujące się w konkretnych, wąskich grupach produktowych, doskonale poradziły sobie również ... miejsce w branży na przestrzeni ostatnich miesięcy pozwalają przypuszczać, że rok 2014 przyniesie dalszą rozbudowę, dotąd niszowych dla e-commerce kategorii, co ...
-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... potrzeb e-klientów – uważa Gordon. Trzy najczęściej wymieniane spontanicznie przez badanych marki sklepów spożywczych to alma24.pl (17 proc.), etesco.pl (16 proc.) i e-piotripawel.pl ... Dane zebrano między 26 lutego a 7 marca 2014 roku. Informacje o badaniu Wyniki pochodzą z raportu „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”, który już ...
-
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
... przeprowadzona wśród użytkowników serwisu www.opineo.pl w okresie 11.08.2014-11.09.2014 na próbie 1000 osób). Prawdziwe koszty negatywnych wspomnień Analizując opinie ... modelowy sposób radzą sobie z sytuacją kryzysową w Internecie, a przy okazji budują pozytywny wizerunek swojej marki w oczach potencjalnych klientów. Ale nie trzeba być złym, aby stać ...
-
Centra handlowe wracają do dużych miast
... : “Najlepsze warszawskie centra handlowe są numerem jeden na liście lokalizacji, w których marki handlowe chcą otwierać swoje pierwsze sklepy w Polsce. Ze względu na ... 2015 roku. Stopy kapitalizacji za najlepsze centra handlowe w Polsce były stabilne w 2014 roku, wynosząc 5,75% w Warszawie, 6,00% w największych miastach regionalnych oraz 7,25-7,50% ...
-
Najlepsi polscy blogerzy 2015
... blogosfery, wytypowanych przez JasonHunta. Tyle musieliby wydać blogerzy albo marki z nimi współpracujące, gdyby chcieli uzyskać taki sam poziom ekspozycji bloga, ... 4,9 tys. publikacji. To wzrost o 53 proc. Podobna tendencja dotyczy także Jemerced. W 2014 r. codziennie czytelnicy mogli się spotkać z około 7 nowymi publikacjami, w których pojawiła się ...
-
Ranking warunków mieszkaniowych 2017
... aequo z Kołobrzegiem, spadek o 3 pozycje) Józefów (miejsce 7, awans o 1 pozycję) Piaseczno (miejsce 8, spadek o 2 pozycje) Marki (miejsce 9, pozycja bez zmian) Poznań (miejsce 10, pozycja bez zmian ... i medianowego metrażu na 1 osobę). Te wyniki przedstawiają się następująco: koniec 2014 roku - 381 mieszkań/1000 osób, 24,7 mkw./osobę koniec 2015 roku ...
-
Facebook przytłacza informacjami
... 2014 - ograniczyć liczbę stron w "swojej gazecie". W kontekście komunikatorów na telefony komórkowe - ciekawym, ale nieco spóźnionym ruchem było udostępnienie komunikatora BlackBerry na inne urządzenia. Wcześniej tylko użytkownicy tej marki ... promowanie tego standardu gdzie się da pokazuje, że w 2014 roku będzie to coś istotnego. Związane jest to z ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... czy kabaret Mumio. Obecność celebrytów stanowi bardzo silny nośnik w budowaniu świadomości marki. Na odpowiedź konkurentów nie musieliśmy długo czekać. W komunikacji ... lat w Internecie będzie wydawane więcej niż w telewizji. Analitycy Equinox Polska przewidują, że 2014 będzie kolejnym rokiem, gdzie operatorzy będą szukać zróżnicowania źródeł ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... skutki i osiągnęła założone cele. Smartfonizacja Według badań TNS Polska ze stycznia 2014 roku aktualnie już 44% Polaków posiada smartfona. Należy mieć na ... technicznego oraz wsparcia klienckiego, które będą kształtowały przywiązania i zaufanie do danej marki. Sytuacja podobnie się przedstawia w przypadku mechanizmów dostępnych w Internecie m.in. VOD ...