-
NSG Group znowu inwestuje w Polsce
... zatrudnionymi pracownikami mają stworzyć nowy zakład produkcyjny. Mocą umowy zawartej 7 lipca 2014 r., Pilkington IGP – jeden z największych w Polsce producentów szyb zespolonych i ... Polsce, a co czwarte nowo wyprodukowane okno wyposażone jest w szyby ze znakiem tej marki. Spółka posiada 6 oddziałów na terenie kraju i zatrudnia ponad 800 pracowników. ...
-
Rynek pracy: generacja Y zyskuje na sile
... grupie (65%), relaks (59%) oraz kreatywne myślenie (58%) – mówi Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor Marki i członek Zarządu Mikomax Smart Office. Przebojowość, wykształcenie poświadczone dyplomem oraz ... im na każdym kroku. Na przykład, według badań Megapanel, w maju 2014 r. Facebook miał 16,7 mln użytkowników. Ponadto już w IV kwartale ubiegłego ...
-
Notebooki Acer Aspire V13 i seria Acer Aspire E
... maksymalną wydajność, wygodę i mobilność. Smukłe i lekkie notebooki serii Aspire E posiadają charakterystyczną dla urządzeń marki Acer budowę FlowCurve i stylowe wzorzyste obudowy, które wyróżniają je w tłumie komputerów. ... polskich sklepów w cenie od 1199 PLN. Modele, które będą dostępne od października 2014 to: ES11 w cenie od 999 PLN, ES13 w cenie ...
-
Cyberataki - kluczowe zagrożenie w biznesie
... ich zdolności do zdobywania i utrzymania klientów, a także dla budowy wartości marki. Ponad 60% szefów polskich firm uważa, że jednym z kluczowych ... w zespole Cyber Security PwC. O badaniu Badanie przeprowadzono w 77 krajach w czwartym kwartału kwartale 2014 roku. O zdanie zapytano w 1,366 wywiadach. W sondaży wzięło udział 44 prezesów z polskich ...
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
... nastolatki, a panie w starszym wieku. Starsi górą Dane Głównego Urzędu Statystycznego z listopada 2014 roku nie pozostawiają złudzeń - polskie społeczeństwo się starzeje. W ciągu ... ? - Moim zdaniem raport w wyraźny sposób unaocznił ważną kwestię. Jeśli konkretne marki chcą, aby kobiety interesowały się nimi bardziej, muszą prowadzić komunikację, ...
-
Firmy rodzinne = 18% PKB
... marki, a Polacy coraz częściej to dostrzegają. Wiele z nich jest znana i rozpoznawalna w branży także w Europie i poza nią. Konfederacja Lewiatan, badając w 2014 r. przedsiębiorstwa mikro, ... związanego z „rodzinnością”, który będzie pozytywnie oddziaływał na budowanie przez nich marki. Dlatego pojawiła się inicjatywa utworzenia Rady Firm Rodzinnych ...
-
Płatności mobilne, beacony, inteligentne domy - najbliższa przyszłość
... można już mówić o widocznym wzroście w tym obszarze, skoro w połowie 2014 roku w roli portfela przynajmniej raz w miesiącu wystąpiło mniej niż 2,5 ... dostęp do informacji, porównywarek cenowych, opinii znajomych w mediach społecznościowych może zburzyć lojalność marki. „W pogoni za nowinkami technicznymi i sposobami przywiązania do siebie konsumenta ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Netto (ok. 9,5 mln zł). Kuszenie smakami Analizując ostatnie kwartały 2014 r., Biedronka i Lidl prześcigały się w wydatkach na reklamy, wydając niebagatelne ... przede wszystkim butów. W internecie narzekano głównie na jakość produktów, zwłaszcza jeśli chodzi o marki własne sieci. Bardzo szeroko komentowano też udostępnianą wirusowo grafikę „Jak ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I poł. 2015
... , deweloperów i inwestorów”. Polski rynek nadal przyciąga nowe marki. W każdym kwartale nowe zagraniczne marki informują o rozpoczęciu działalności w Polsce. W II kw. 2015 r. były to m. ... się wolumenem transakcji handlowych na poziomie 285 milionów euro. „W całym 2014 r. całkowita wartość transakcji handlowych w Polsce wyniosła 570 milionów euro. ...
-
Instagram: coraz większa popularność w e-commerce
... sklepów internetowych wynosi dziś 92% i jest tym samym o 8% wyższy niż w 2014 roku. Co można znaleźć na Instagramie sklepu? W wynikach badań idealo widoczny ... , więc nie można istnieć w nim samotnie. Choć w większości przypadków użytkownicy obserwują marki, które już znają, można zwrócić ich uwagę na siebie poprzez polubienie i komentowanie ich ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce - stabilny rozwój
... a także Origins, SuperDry, a Tab i Dairy Queen. Ekspansji poza Warszawę dokonały takie marki, jak: Esprit Bodywear, Colin’s, Lykke, Decimas, Gate, czy Sportisimo. Natomiast polska ... małych miastach 20-25 euro za m kw. za miesiąc. Poziom czynszów nie zmienia się od 2014 roku. Natomiast wynajmujący oferują liczne zachęty i dopłaty, zwłaszcza dla bardzo ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... HTML e-maili. Niektóre wyglądają bardzo profesjonalnie i rzeczywiście mogłyby reklamować znane marki. Inne są wyjątkowo nudne i powinny od razu wzbudzać wątpliwości. Wszystkie ... odwiedzenia specyficznych stron internetowych i sklepów. Reklama poprzez SMS-y i komunikatory Latem 2014 roku Amerykanie doświadczyli niezwykłej fali spamu na modne okulary ...
-
Dobry smartfon? Ma duży wyświetlacz i robi niezłe selfie
... Xperii XZ i jej mniejszej wersji, Xperii XZ Compact. Nowy model flagowca marki wyposażony jest w ekran o przekątnej 5,2 cala, procesor Snapdragon 830 oraz aparat przedni z 23 ... przedniej. W 2015 roku użytkownikom idealo wystarczył telefon z aparatem 2,5 megapikseli – w porównaniu z 2014 roku był to wzrost o 48%. Zyskujące na popularności media ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... idą nowe rozszerzenia – nTLD (ang. new Top Level Domains), które weszły na rynek w 2014 roku. nTLD powstały z takim samym zamysłem jak .com, ale jest ich więcej i ... i ściągnięcie ruchu na stronę. Duże przedsiębiorstwa dzięki nTLD mają szansę na odświeżenie marki i pokazanie nowego oblicza, nie rezygnując przy tym z głównego adresu www. Nowe ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 42/2016
... które w ten sposób inwestują w swój wizerunek. Sprawdzamy ofertę sportowych sedanów. W 2014 roku liczba zakupionych w Polsce samochodów luksusowych wzrosła o 28 proc, co oznacza, że ... setki w 4,8 sekund. Japończyk skraca czas sprintu o 0,4 sekundy. Polskie przedstawicielstwo włoskiej marki wycenia Ghibli S na 103 tys. euro. To w przeliczeniu daje ...
-
Centra handlowe ciągle na pierwszym planie
... Rynkowych w Cushman & Wakefield. W ubiegłym roku zakończono także proces rebrandingu przejętych w 2014 roku przez Auchan hipermarketów Real, a także dalszą konsolidację na rynku DIY, głównie ... kraju, prawie 100-tysięcznej Posnanii. Na polski rynek handlowy weszły 22 nowe marki, podczas gdy kilka zakończyło działalność. Miniony rok to czas dynamicznej ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 9/2017
... General Motors. Umowa przewiduje przejecie marki Opel i Vauxhall). Jak wiadomo PSA oferuje takie marki jak Peugeot, Citroen, DS i planowana transakcja przesunie francuska firmę na drugie miejsce wśród europejskich koncernów motoryzacyjnych, tuż za niemieckim Volkswagenem. PSA zostało w 2014 roku wykupione przez władze Francji i chińską ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2018
... złoty, dla którego dwa dni temu był ten kurs najsilniejszym od grudnia 2014 r.). Mnuchin prezentując swój pogląd powiedział w Davos, że słabość waluty ma wymierne ... tuningowanym, organizowana od 30 lat. Podczas tegorocznej edycji tradycyjnie nie zabrakło marki YOKOHAMA. W tym roku japoński producent pokazał najnowsze modele z docenianej na świecie ...
-
Szkodliwe koparki kryptowalut na twoim USB
... . Jedną z kryptokoparek, która szczególnie upodobała sobie nośniki USB jest znany od 2014 r. trojan Miner dla systemu Windows. Szkodnik ten ukradkowo instaluje i uruchamia w ... oferują wiele korzyści: są niewielkie, pojemne i świetnie nadają się do promowania marki, jednak same urządzenia, przechowywane na nich dane oraz komputery, w które są ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2012 r.
... mkw. znajduje się na zaawansowanym etapie planowania, z datą ukończenia do końca 2014 r. Analiza przygotowywanych projektów pozwala szacować, że w Polsce średnia roczna ... kolei Louvre Hotels Group, sieć znana w Polsce z cieszącej się dużą popularnością marki Campanile, podpisała w tym roku umowę franczyzy z Qualia Development, która rozpoczęła ...
-
Fabryka katalizatorów BASF w Środzie Śląskiej
... jeszcze przed końcem 2012 roku. Produkcja w nowych zakładach ruszy w pierwszym kwartale 2014 roku. Do 2016 roku, kiedy uruchomione zostanie wszystkie dziesięć planowanych ... znajdować się będzie laboratorium badawcze i produkcja samochodowych katalizatorów rozpadu ozonu marki Premair. „Polska jest dla BASF atrakcyjna inwestycyjnie przede wszystkim ze ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 48/2012
... też, że dopiero w 2014 roku inflacja obniży się poniżej 2%, a deficyt na rachunku obrotów bieżących ustabilizuje się powyżej 3% PKB w 2014 roku. Według GUS sprzedaż detaliczna w październiku ... kapitalizacji rynkowej, wielkości depozytów, zysku, wartości marki, doskonale rozwiniętej bazy klientów i zróżnicowanej struktury biznesowej. Posiada sieć ...
-
Handel międzynarodowy zmienia kształt
... że gospodarki tych krajów będą rosły w tempie 0,9% w 2013 roku oraz 1,7% w 2014 roku. W przypadku rynków wschodzących wzrost PKB może ukształtować się na poziomie odpowiednio ... wartości towarów wyeksportowanych na te rynki, ale poprzez rozpoznawalność marki kraju, z którego dany produkt pochodzi. Dobrym przykładem są produkty niemieckie, cieszące się ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... znana marka sklepu nie ma za dużego wpływu na zakupy w nim. Znajomość marki wskazało tylko 36% ankietowanych. Rok temu 82% osób stwierdziło, że kupiło dwa ... rynku e-commerce w Polsce mogła wynieść nawet 23 mld złotych i przewiduje się, że w 2014 roku sprzedaż wzrośnie o kolejne 9,3 mld złotych (Internet Retailing in Poland). Tegoroczne badanie ...
-
Turystyka online: Polska kontra USA
... z opcją rezerwacji – Travelpanet.pl, z których wynika, że w 1. kwartale 2014 liczba transakcji w serwisie wzrosła aż o 105 proc., w porównaniu do sytuacji ... tym kanale sprzedaży, dzięki dokładnemu rozpoznaniu preferencji klientów i budowaniu lojalności wobec marki. Niezależnie od kraju zamieszkania czy celu podróży, turyści szukają ofert przede ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 36/2014
... obecnie warta 117 mld USD. Niżej o 10 mld USD Jest szacowana wartość internetowej marki Google. Na kolejnych miejscach rankingu uplasowały się m.in. IBM (76 mld USD), Microsoft (71 ... odbicie realnego tempa globalnego PKB do 3-3,5 proc. począwszy od III kw. 2014 r. Ceny wzrosną także ze względu na sytuację geopolityczną (Libia, Irak, Syria, kraje ...
Tematy: gospodarka, wydarzenia, komentarz gospodarczy, świat, Siła Syberii, gaz, rynek gazowy, dostawy gazu -
Polska Afryka Jana Kulczyka
... proc. inwestycji Kulczyka zlokalizowanych jest poza Polską. Jak donosi „Forbes”, na początku 2014 r. QKR Corporation Limited (projekt Kulczyk Investments oraz Qatar Holding) podpisał ... siedzibą w Londynie (m.in. właściciela Kompanii Piwowarskiej, do której należą takie marki jak Pilsner Urquell, Grolsch, Tyskie czy Żubr). Piwne akcje doktora Jana są ...
-
Za wcześnie na aplikacje mobilne w firmach?
... np. mailami – mówi Wojciech Karpiński. Jak dodaje Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor Marki i Członek Zarządu Mikomax Smart Office, firmy specjalizującej się w ... liczba indywidualnych aktywacji biznesowych aplikacji wzrosła o 20% w II kw. 2014 w stosunku do I kw. 2014 . W Polsce również można się spodziewać znacznego wzrostu ich wykorzystania, wraz z ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... przyczyny podejmowania działań w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu wskazano dbanie o reputację firmy i marki (41%), presję ze strony konsumentów (34%) oraz działania konkurencji ( ... RAPORCIE: Raport „Consumer Executive Top of Mind Survey 2014” powstał na podstawie badania przeprowadzonego w kwietniu 2014 r. przez instytut badawczy Oxford ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 50/2014
... w rankingu państw-marek (nation brands), który został opublikowanego przez Brand Finance plc. Wartość marki "Polska" jest szacowana na 602 mld USD (to wzrost o 21 proc. ... miejsce (na ogólną liczbę 86 państw) w dorocznym rankingu Web Index 2014, który wycenia wkład internetu do społecznego, ekonomicznego i politycznego rozwoju w świecie. Czołowe trzy ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... mobilne znajdują też coraz poważniejsze zastosowania. Wg. raportu Flurry Insights, w 2014 najbardziej rosła popularność aplikacji zakupowych oraz lifestylowych – procentowy wzrost w ... to widoczne w przypadku m-commerce, w którym, pomijając grupę Allegro, przodują zagraniczne marki, takie jak Wish, Zalando czy zyskujący na popularności AliExpress. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2015
... przyjeżdżają w celach wypoczynkowych. Jak wynika z raportu „Rynek Hotelarski w Polsce. Raport 2014”, w połowie 2014 r. w Polsce działało 2458 hoteli, aż o 78 więcej niż pół roku wcześniej ... w segmencie ekonomicznym, nie tylko na polskim rynku. Poza rozwijaniem marki w kraju Orbis silnie inwestuje również w krajach bałtyckich. Obecnie intensywnie ...
-
Hotele w Europie Środkowo-Wschodniej: obiecujące perspektywy
... politycznej w Europie, sektory turystyczny i hotelarski mogą pochwalić się dobrymi wynikami w 2014 r. Odnotowały rekordową liczbę zagranicznych turystów (prawie 600 mln) oraz sprzedanych dób ... hotele mają szansę pozyskać gości z zupełnie nowych segmentów rynku. Wiodące marki takie jak Sheraton i Marriott zmieniają również dotychczasowe podejście do ...
-
Wakacje 2016: Portugalia trochę tańsza
... deklarowanej chęci poprawy nadwątlonych relacji z agentami oraz uruchomienia projektu nowej marki hotelowej (już szóstej z kolei) Casa Cook, pojawiła się również zapowiedź agresywniejszej ... bowiem wówczas średnia cena przewyższała cenę z wcześniejszego sezonu (czyli lata 2014 roku) o 114 złotych. Nieco zaskakująco pozycję lidera spadków wśród dużych ...
-
Polski przemysł motoryzacyjny - wiraże i miraże
... ., a w ostatnich kilku latach jeszcze spadł. Głównie z powodu spadku produkcji aut osobowych (w 2014 r. z polskich fabryk wyjechało 472,6 tys. sztuk aut, czyli blisko dwa razy ... czas pojawiają się sensacyjne doniesienia o negocjacjach FSO w sprawie produkcji kolejnej marki. A to Nissan, a to luksusowe Infiniti, to znowu Tata Motors i Chińczycy – ...