-
Acronis True Image Home 2012 po polsku
... oraz u partnerów handlowych Acronis w cenie: € 29,95 brutto. Umożliwia użytkownikom odtworzenie kopie zapasową obraz dysku na innym sprzęcie, niezależnie od marki, modelu czy zainstalowanych komponentów. Licencjonowanie - jedna dożywotnia licencja na jedną maszynę. Każdy komputer, który ma zostać zsynchronizowany, wymaga oddzielnej licencji.
-
Niezależny rynek motoryzacyjny w Polsce
... . Konsument, chcąc skorzystać z usługi serwisu autoryzowanego, średnio w województwie ma do wyboru od 2 do 3 punktów, gdzie można serwisować i naprawić samochód wybranej marki. Zgodny głos ekspertów – średni wiek samochodów to 11 lat Liczba samochodów osobowych i dostawczych rośnie kilka procent rocznie – w 2011 roku wyniosła ...
-
Stadiony: finansowanie w Polsce i na świecie
Polskie obiekty sportowe nie mogą dorównać zagranicznym ze względu na sytuację makroekonomiczną - wynika ... odnotował ujemny wynik finansowy na poziomie 83 tys. EUR. Dopiero w kolejnym roku, dzięki zwiększonej rozpoznawalności marki obiektu przekładającej się na 40-proc. wzrost udziału sprzedaży lóż i miejsc biznesowych w strukturze przychodów obiektu ...
-
Wakacje 2013 bardziej komfortowe
... promocje cenowe w okresie first minute są u poszczególnych firm zbliżone a rywalizacja o klienta odbywa się przede wszystkim poprzez jakość produktu oraz siłę marki. FIRST MINUTE rezerwacje w okresie październik - grudzień 2011 i 2012 - spadek o 2,2 proc. DESTYNACJE TOP 5 na 2013 (w nawiasach rezerwcje first minute na 2012 ...
-
Zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci
... się z kanapy - wynika z najnowszych statystyk Nokaut.pl. Polskie konsumentki wyszukują modowe perełki w internecie tym chętniej, że z łatwością mogą porównać ... ma ją zawsze pod ręką. To znacznie ułatwia zakupy i wyszukanie produktu ulubionej marki w najlepszej cenie - tłumaczy Stefan Nowak, doradca zarządu Grupy Nokaut ds. strategii i rozwoju. ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu domeną wielkich?
... wartość, jaką niesie za sobą uczestniczenie w działalności społecznej i wspieranie inicjatyw lokalnych. Nie tylko znane marki są jednak aktywne na tym polu. Coraz więcej przedsiębiorstw z sektora MŚP angażuje się w podobne ... dołączają do strategii działania z obszaru CSR. Czy w najbliższych czasie pójdą w jej ślady także inne polskie przedsiębiorstwa ...
-
Dochody TP nadal spadają. Nju mobile pomoże operatorowi?
... niej obcym. Poprzez swoją nową markę, nju mobile, operator zamierza wejść na rynek niskokosztowych usług mobilnych, opanowany dotychczas przez takie marki jak Play, Heyah czy niektórych operatorów wirtualnych. Pod tą marką operator zamierza oferować tylko karty SIM, bez aparatów telefonicznych. Zapowiada ...
-
Korporacje a podróże służbowe
... snu (56%). Najcześciej podawanym argumentem wyboru obiektów Grupy Hotelowej Orbis i jej partnera strategicznego Accor jest gwarantowany standard (63%), a także rozpoznawalność marki na rynku (41%). Jaka będzie przyszłość turystyki biznesowej? Turystyka biznesowa będzie się rozwijać w kierunku spersonalizowanych usług dla biznesu, przykładem mogą ...
-
Polscy konsumenci a hipermarkety
... decydując o hipermarkecie pierwszego wyboru kierują się kilkoma czynnikami: cena: wysokość cen, jakość produktów odpowiadająca ich cenie, niskie ceny produktów marki własnej, atrakcyjne promocje, ceny zgodne z oczekiwaniami klienta (brak efektu zaskoczenia) transparentność: dobrze wyeksponowane ceny, dostępność produktów oferowanych w promocji ...
-
Nieruchomości handlowe i logistyczne 2013
... handlowym „doświadczeń zakupowych”. Oprócz zakupów odzieży, elektroniki czy artykułów spożywczych chcą także zjeść obiad, zrelaksować się, czy obejrzeć film. Nowe marki wchodzące na polski rynek często realizują politykę otwierania sklepów w prestiżowych lokalizacjach. Jednak dla tych, którzy za cel obrali Warszawę, wybór ...
-
Smartfon myPhone NEXT-S
... kontrolą systemu Android 4.2, posiada również system automatycznej aktualizacji oprogramowania FOTA. Co jeszcze znajdziemy w nowym smartfonie? NEXT-S wyposażony został w kamerę cyfrową marki Samsung S5K4E1 z matrycą 5 megapikseli, autofocusem, HDR, funkcją wykrywania twarzy, panoramą, nagrywającą filmy HD. Jak na myPhone przystało, NEXT-S obsługuje ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 29/2014
... na marce Ferrari. Mówi się, że Fiat Chrysler chce niemal całkowicie wycofać się z branży samochodowej. Volkswagena interesują należące do Fiata marki Alfa Romeo i Ferrari. Mówi się też, że na obecnym etapie niemiecki koncern chce przejąć Chryslera. Według analityków rozbicie malezyjskiego boeinga ...
-
Praktyki i staże studenckie = wyzysk + brak wynagrodzenia?
... ? Okazuje się, że nie - około 70 procent studentów, przebadanych przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK) na potrzeby badania realizowanego w ramach kampanii ... , ale również, coraz częściej, płatne - mówi Maciej Hassa, Kierownik Zespołu Marki Pracodawcy z PZU - firmy również odznaczonej przez PSZK Znakiem Jakości. Ocena jakości staży ...
-
Jak działają centra handlowe w Polsce?
... polskie centra handlowe? Która z branż najmocniej zaznacza swoją obecność w strukturze najemców? ... handlowe jest położone. Pomimo zróżnicowania w typie powierzchni oraz oferowanych czynszach, wciąż głównymi najemcami pozostają marki z branży odzieżowej, których lokale stanowią 32% powierzchni w obiektach handlowych.” Beata Kokeli, Senior Director w ...
-
Prężny rynek nieruchomości komercyjnych
... przenikanie się rynku zakupów internetowych z tradycyjnym, powstaje coraz więcej tzw. pop-up stores czyli sklepów otwieranych tylko na pewien czas, oferujących marki znane dotychczas wyłącznie z internetu. – tłumaczy Anna Kicińska. Wzmożona aktywność deweloperów biurowych W ubiegłym roku oddano do użytku 600 tys. m2 powierzchni ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... jak największej grupy konsumentów – to wciąż popularny błąd marketerów. O tym jak duże znaczenie ma personalizacja przekazów reklamowych wiedzą już największe marki – wystarczy podać przykład Coca Coli czy od niedawna Nutelli, które tworzą spersonalizowane etykiety z imionami. Podobnie powinno postępować się w internecie – klient ...
-
Jak Zbigniew Stonoga rozgrzał polski Internet
... Polska, której część postulatów zamieszczono na stronie prowadzonej przez „polskiego Edwarda Snowdena” Gazety Stonoga. Odpowiednia czujność dotycząca popularności danej osoby, marki czy usługi w social mediach także może zyskać podobny potencjał jeśli zainteresowanie internautów zostanie wychwycone we właściwym momencie. Czy Stonoga zapewni ...
-
Upadłości firm w Polsce I-III kw. 2015 r.
... polskie sądy wydały postanowienia o upadłości 566 polskich przedsiębiorstw. Trend spadkowy znowu stał się faktem - ... . Z kolei niedawny skandal związany z zaniżaniem emisji spalin w silnikach grupy Volkswagena zachwiał stabilnością marki „made in Germany”, która w procesie wytwarzania finalnych produktów jest istotnym odbiorcą towarów i usług ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 20/2016
... amerykańskiego koncernu biznes telefonów komórkowych wcześniej kupiony przez Amerykanów od Nokii. Firma HDM będzie miała wyłączność na sprzedawanie telefonów i tabletów marki Nokia przez 10 lat. Telefony będą produkowane przez chińską firmę technologiczną Foxconn, a w ramach tej umowy 4.500 pracowników zatrudnianych obecnie przez ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
Polskie firmy zdają sobie najwyraźniej sprawę, jak ważne jest nowoczesne podejście do ... zyskiwać na znaczeniu w działaniach marketingowych. Głównymi sprawcami takiego trendu są… sami klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w ...
-
Najczęściej odwiedzane ulice handlowe w Europie
... arterii. Przepływ odwiedzających jest wysoki ze względu na obecność adresowanego do masowego odbiorcy domu towarowego Wars Sawa Junior, w którym znajdziemy marki takie jak TK Maxx, H&M, Zara, Home&You, Carrefour, Mango, Empik oraz C&A. Nowy Świat odnotowuje drugą, co do wielkości liczbę ...
-
Usługi chmurowe oczami MŚP
... się przy wyborze samodzielną analizą dostępnych ofert (45 proc.) oraz niezależnymi testami wybranych rozwiązań (36 proc. wskazań). Zaufanie do wybranej marki dostawcy usług chmurowych ma wpływ na decyzję niemal jednej czwartej ankietowanych. ,,Pomimo, że firmy w Polsce nadal opierają swoją infrastrukturę informatyczną ...
-
Nowa strategia PZU. Wywiad z prezesem Pawłem Surówką
... będą to np. firmy, których rozwój będzie wspomagał Alior Bank, czy sami ich będziecie szukać? No i czy będą to rozwiązania polskie? Faktycznie, mało osób o tym wie, że w Polsce funkcjonują start-upy, które świadczą usługi dla całego świata związane ze sztuczną inteligencją. Tam ...
-
Multiwyzwania, czyli jak wygląda polski e-handel?
... stoi dobra koniunktura w branży e-commerce. Mimo to, nie spoczywają na laurach. Większość z nich zainwestowała w rozwój oferty produktowej, reklamę i budowę własnej marki. To pokazuje, że polski e-commerce to miejsce dla ambitnych graczy - zauważa Jacek Zientkiewicz, Brand Manager w Shoper. Wiele dróg do sukcesu ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2019
... , inwestor, twórca i CEO funduszu Berkshire Hathaway - 82,5 mld USD; Bernard Arnault z rodziną, prezes i właściciel udziałów w grupie LVMH, skupiającej największe luksusowe marki świata - 76 mld USD; Carlos Slim Helu z rodziną, potentat branży telekomunikacyjnej w Meksyku - 64 mld USD; Amancio Ortega, twórca imperium odzieżowego ...
-
Rynek inwestycyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
... Dane zgromadzone przez BNP Paribas Real Estate Poland wyraźnie pokazują, że polskie nieruchomości komercyjne ciągle cieszyły się dużym zainteresowaniem inwestorów, zwłaszcza tych z Azji. W ... , a także centra handlowe oferujące atrakcyjną strukturę najemców obejmujących zarówno marki krajowe, jak i międzynarodowe – mówi Olga Melihov, Country Head, BNP ...
-
Po artykuły szkolne idziemy z przyjemnością
... ds. dóbr konsumenckich, Deloitte. Prawie trzy czwarte ankietowanych (71 proc.) odwiedzi różne sklepy, by wybrać najlepsze oferty, a 61 proc. wybierze marki, które najbardziej lubi. – Dla rodziców kluczowym kryterium wyboru miejsca zakupów jest wygoda rozumiana w świecie offline jako dostępność szerokiego asortymentu w jednym ...
-
Centra handlowe: odwiedzalność w górę, ale kłopotów nie brak
... zakupy offline i online. Swoją premierę miała również niemiecka marka z modą "plus size" Ulla Popken. W tym samym czasie z rynku zniknęły cztery marki - odzieżowa Camaieu, gastronomiczne Papa Diego i Van Dog, a także księgarnie z logo Mole Mole.
-
Allegro liderem segmentu marketplace w Polsce
... AliExpress. Różnice w postrzeganiu marek są znaczne – podczas gdy platformom Allegro i Empik.com ufa odpowiednio 88 i 82 proc. respondentów znających te marki, markę Amazon zaufaniem obdarza dzisiaj tylko 42 proc., a AliExpress – 37 proc. w analogicznej grupie. Wejście firmy Amazon na polski rynek to ...
-
Inflacja: gwałtowny wzrost cen żywności w Europie, Polska liderem
... że obserwowany właśnie w Europie wzrost cen żywności może w największym stopniu uderzyć właśnie w polskie gospodarstwa domowe. Co więcej, wiele wskazuje na to, że tym razem detaliści ... tak dostosowują swoje koszyki, aby zaoszczędzić na wydatkach na towary lub marki, które najbardziej cenią. Pod tym względem okresy wysokiej inflacji stanowią prawdziwe ...
-
Elektromobilność: inwestycje generują popyt na specjalistów
... Daimler, która deklaruje 200 milionów Euro wkładu w produkcję baterii elektrycznych w Jaworznie. Z kolei Stellantis właśnie projektuje w pełni elektryczny samochód typu crossover marki Jeep, który ma być produkowany w fabryce w Tychach, wraz z podobnymi autami marek: Alfa Romeo oraz Fiat. Inwestycja w tym zakładzie wyniesie ponad ...
-
Klastry w Polsce: są atuty, ale też słabe strony
... stron klastrów objętych badaniem zaobserwowano także aktywność rynkową i marketingową, komunikację, oddziaływanie na środowisko przyrodnicze oraz kształtowanie warunków otoczenia. Polskie klastry charakteryzują się również potencjałem umiędzynarodowienia. Ponad 90% klastrów zadeklarowało zaangażowanie pracowników naukowych, co można uznać za ...
-
Inwestycji w hotele wciąż niewiele, choć widać oznaki ożywienia
... 2023 roku zarejestrowane zostały ogółem cztery transakcje, częściowo zrealizowane także przez polskie podmioty inwestycyjne, które złożyły się na wartość inwestycji wynoszących w ... , w tym zlokalizowanych w pobliżu portów lotniczych, jak budowa hotelu marki Campanile Premiere Classe z 400 pokojami w pobliżu lotniska im. Fryderyka Chopina w Warszawie. ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... zamożnych i bogatych Polaków przyznało, że polskie marki z tego segmentu kupuje zwykle w sieci. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015” jest szóstą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce. Motywem przewodnim tej edycji raportu były polskie marki premium i luksusowe. Na potrzeby ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... Harvard Business School wykorzystuje social media w budowaniu marki. Technologię społecznościową z powodzeniem wykorzystują inne marki. Przykładem może być Duke University ( ... Stosunkowo niewielką popularnością cieszy się natomiast Nasza-Klasa. To dowód, że polskie uczelnie nie postrzegają serwisu jako sposobu dotarcia do przyszłych studentów. Jedną ...