-
Najczęściej cytowane media IV 2013
Nadszedł czas politycznych solistów: w centrum zainteresowania znalazł się Jarosław Gowin, jego opinia na temat zarodków oraz dymisja, następnie podejrzany przez tygodnik Newsweek o lobbing Aleksander Kwaśniewski, dalej minister Sławomir Nowak i kolekcja zegarków będąca solą w oku dziennikarzy tygodnika Wprost, po piętach zaś deptał mu (nie) ...
-
Najczęściej cytowane media V 2013
W TOP 15 najczęściej cytowanych mediów aż 11 stanowią tytuły prasowe - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W maju najwięcej doniesień opublikowano za Rzeczpospolitą, na drugim miejscu jest Gazeta Wyborcza, za nią tygodnik Wprost. Powołania na tę trójkę stanowiły jednocześnie ponad 40 proc. objętych badaniem cytowań. W ścisłej czołówce ...
-
Najczęściej cytowane media X 2013
Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita to media, na informacje których powoływano się najczęściej w październiku – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej poruszane tematy to referendum odwoławcze w Warszawie oraz niezmiennie - sytuacja polityczna w kraju. Prasa W rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajęła Gazeta ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2013
Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita to media, na informacje z których powoływano się najczęściej w listopadzie – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej poruszane tematy krążyły głównie wokół polityki – rekonstrukcji rządu, sytuacji w PiS oraz możliwego opuszczenia szeregów PO przez Jerzego Buzka. Prasa W rankingu najczęściej ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2013
Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza to media, na informacje z których powoływano się najczęściej w grudniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej poruszane tematy krążyły głównie wokół polityki i spraw wewnętrznych oraz kwestii związanych z OFE. Prasa W rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajęła ...
-
Najczęściej cytowane media I 2014
Gazeta Wyborcza była najczęściej cytowanym medium w styczniu, na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Na trzecim miejscu uplasował się Wprost. Prasa W rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajęła Gazeta Wyborcza. Na drugiej pozycji znalazła się Rzeczpospolita, na trzeciej – ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2014
W kwietniu 2014 roku, jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanym medium w Polsce była Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita, a trzecie – Wprost. Spośród stacji radiowych najwyższa lokata przypadła RMF FM, natomiast spośród stacji telewizyjnych – TVN24. Nie ulega jednak wątpliwości, że to prasa wiedzie prym w ...
-
Najczęściej cytowane media V 2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w maju 2014 r. były: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i TVN24. Wśród stacji radiowych liderem niezmiennie jest RMF FM, natomiast wśród portali internetowych pierwsze miejsce zajęły onet.pl oraz sportowefakty.pl. Prasa W rankingu najczęściej cytowanych mediów ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w czerwcu 2014 r. były: Wprost (ze znaczną przewagą nad konkurencją), Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita. Wśród stacji radiowych liderem pozostaje RMF FM, natomiast wśród portali internetowych pierwsze miejsce zajął wprost.pl. Dotychczasowy lider – onet.pl – spadł na ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w lipcu 2014 r. były: Wprost, Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza. Za nimi uplasował się TVN24. Wśród stacji radiowych liderem pozostaje RMF FM, natomiast wśród portali internetowych na pierwsze miejsce powrócił onet.pl. Prasa W rankingu najczęściej cytowanych mediów ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w sierpniu 2014 r. były: Wprost, Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza. Za nimi uplasował się Dziennik Gazeta Prawna. Wśród stacji radiowych nowym liderem został TOK FM, który zepchnął RMF FM na pozycję drugą. Prasa W rankingu najczęściej cytowanych mediów w dalszym ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami we wrześniu 2014 r. były: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i RMF FM. Za nimi uplasował się lider z poprzedniego miesiąca - tygodnik Wprost. Wśród stacji telewizyjnych kolejny raz zwycięża TVN 24, a wśród miesięczników - Forbes. Prasa W rankingu najczęściej ...
-
Najczęściej cytowane media X 2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w październiku 2014 r. były: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i RMF FM. Za nimi uplasowała się stacja TVN24. Wśród tygodników zwycięża Wprost, natomiast najbardziej opiniotwórczym miesięcznikiem ponownie został Forbes. Prasa W rankingu najczęściej cytowanych mediów ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w listopadzie 2014 r. były: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i RMF FM. Za nimi uplasował się tygodnik Wprost. Najbardziej opiniotwórczym miesięcznikiem ponownie został Forbes, z kolei wśród portali internetowych triumfował onet.pl. Prasa W rankingu najczęściej ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2014
Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, w grudniu to nie Gazeta Wyborcza była najczęściej cytowanym medium - zdetronizował ją tygodnik Wprost. Na drugim miejscu uplasowała się Rzeczpospolita, z kolei na trzecim dopiero znalazła się Gazeta Wyborcza. Najbardziej opiniotwórczym miesięcznikiem ponownie został Forbes, natomiast wśród ...
-
Monitoring mediów: cytowania 2014
W podsumowującym 2014 rok Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem pod względem ilości cytowań pozostaje Gazeta Wyborcza (2442). Drugie miejsce przypada w udziale tygodnikowi Wprost (1980), a brązowy medal wędruje do Rzeczpospolitej (1787). Z nie najgorszym wynikiem, chociaż poza podium kończą rok Polityka (654) oraz Dziennik Gazeta ...
-
Najczęściej cytowane media III 2015
W marcu pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów obroniła Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce zajął Wprost, a trzecie – Rzeczpospolita. Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną ponowie został TVN24, z kolei wśród portali internetowych najczęściej cytowano wpolityce.pl – wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. ...
-
Uchodźcy niemile widziani
Internetowe komentarze Polaków na temat planów przyjęcia emigrantów z Afryki zdominował zdecydowany sprzeciw i duża niechęć - wynika z monitoringu social mediów w Instytucie Monitorowania Mediów. Ze wszystkich 7 tysięcy wpisów, jakie w internecie pojawiły się na ten temat, ponad 2 tysiące to komentarze bardzo krytyczne, a czasami również niezwykle ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2015
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki czerwcowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu znalazła się Rzeczpospolita, wiceliderem rankingu została Gazeta Wyborcza. Wśród rozgłośni radiowych w dalszym ciągu przewodzi RMF FM z dużą przewagą nad Radiem ZET. Wśród stacji telewizyjnych tytuł lidera powrócił do ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2015
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki lipcowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza, a wiceliderem rankingu została Rzeczpospolita. Wśród rozgłośni radiowych tym razem zwyciężyło Radio ZET, choć jego przewaga nad RMF FM jest minimalna. Lipiec upłynął pod znakiem kolejnych ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2015
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki sierpniowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu w dalszym ciągu znajduje się Gazeta Wyborcza, a na drugim – Rzeczpospolita. Wśród rozgłośni radiowych tym razem zwyciężyło PR1 przed Tok FM. W sierpniu dominowały tematy polityczne związane ze zbliżającymi się wyborami ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
96 milionów złotych. Tę kwotę zdołały przewyższyć wydatki reklamowe, które w I półroczu br. branża modowa poniosła w związku z promocją swoich wyrobów. Największa część reklamowego tortu to reklamy w luksusowych pismach kobiecych. W podziale na kategorie dominowała odzież, przed zegarkami i biżuterią oraz obuwiem. To niektóre z wniosków płynących ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2015
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki wrześniowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu w dalszym ciągu znajduje się Gazeta Wyborcza. Na drugie awansował tygodnik Newsweek, z kolei trzecie miejsce należy do Rzeczpospolitej. Wśród rozgłośni radiowych tym razem zwyciężyło RMF FM przed Radiem ZET. We ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
Dom mediowy Codemedia już po raz kolejny wziął pod lupę wydatki reklamowe. Tym razem analizie poddano III kwartał br. i sektor FMCG. Wynika z niej m.in., że w badanym okresie reklama tej branży pochłonęła ponad 224 miliony złotych, co jest wynikiem o 12% lepszym od uzyskanego w III kwartale poprzedniego roku. Największy wzrost nakładów na ...
-
Najczęściej cytowane media X 2015
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki październikowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu w dalszym ciągu znajduje się Gazeta Wyborcza. Na drugie awansował RMF FM, z kolei na trzecie Radio ZET. Wśród tygodników prowadzi Newsweek, a wśród stacji telewizyjnych – tvn24. W październiku dominowały tematy ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2015
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki listopadowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu tym razem Rzeczpospolita. Na drugie spadła Gazeta Wyborcza, z kolei na trzecim znalazł się RMF FM. Wśród tygodników prowadzi Newsweek, a wśród stacji telewizyjnych – tvn24. W listopadzie dominowały tematy polityczne ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2015
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki grudniowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu, podobnie jak przed miesiącem, Rzeczpospolita. Na drugiej pozycji z niewielką stratą Gazeta Wyborcza, z kolei na trzecim znalazł się TVN24. Wśród tygodników tym razem prowadzi Wprost. W tym miesiącu dominowały tematy ...
-
Najczęściej cytowane media I 2016
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki styczniowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów. Na pierwszym miejscu, podobnie jak przed miesiącem, znalazła się Rzeczpospolita z dużą przewagą nad konkurencją. Na drugiej pozycji uplasowała się Gazeta Wyborcza, z kolei na trzeciej TVN24. Styczeń został zdominowany przez tematykę ...
-
Najczęściej cytowane media 2015
Instytut Monitorowania Mediów przedstawił wyniki zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w 2015 r. Na pierwszym miejscu, co nie jest zaskoczeniem, znalazła się Gazeta Wyborcza. Na drugiej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, z kolei na trzeciej RMF FM. Rok 2015 został zdominowany przez tematy związane ze zmianami w rzeczywistości ...
-
Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje
Polacy w internetowych rozmowach o najdroższych technologicznych markach świata najczęściej wymieniają Facebooka, lecz największe emocje wywołują dyskusje o Samsungu - wynika z analizy wpisów w mediach społecznościowych w IMM. Siły podobnie rozkładają się w mediach tradycyjnych, lecz dziennikarze w prasie, radiu lub TV w swoich publikacjach na ...
Tematy: technologie, marki technologiczne, social media, media społecznościowe, Facebook, Apple, IBM, Samsung -
Pokemon GO w social media
Warszawa, Poznań i Kraków - gracze Pokemon GO z tych trzech polskich miast są najbardziej aktywni w mediach społecznościowych. Jak wynika z monitoringu mediów społecznościowych przeprowadzonego przez IMM, każdego dnia Polacy ponad 10 tysięcy razy wspominają o przebojowej aplikacji. Wcześniej, na uzbieranie takiej liczby wpisów o Pokemonach, ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2016
W sierpniu bieżącego roku pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła "Gazeta Wyborcza", wyprzedzając dziennik "Rzeczpospolita" oraz stację TVN24. Na kolejnych miejscach znalazły się tytuły prasowe: „Fakt” oraz „Dziennik Gazeta Prawna”. Najczęściej poruszanym tematem okazała się afera reprywatyzacyjna - wynika z comiesięcznej ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2016
Z comiesięcznej analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów wynika, że we wrześniu 2016 roku, liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów został dziennik "Rzeczpospolita". Na podium znalazły się też "Gazeta Wyborcza" oraz Radio ZET. Dziennikarzy w Polsce najbardziej zainteresował wywiad szefa MON – Antoniego Macierewicza, w ...
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
Tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni w internecie i social mediach pojawiło się ponad 82 tys. wzmianek na temat obuwia – wynika z najnowszego badania IMM. Kupujemy, sprzedajemy i szukamy tych idealnych, które muszą być przede wszystkim ładne, wygodne oraz dobre jakościowo. Inspirują nas blogerki, które przez swoje media społecznościowe promują ...
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Najczęściej cytowane media X 2016
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w październiku 2016 roku wynika, że najczęściej cytowanym medium była "Gazeta Wyborcza". Na podium znalazły się też Radio ZET i RMF FM. Na czwartym i piątym miejscu zestawienia uplasowały się odpowiednio - "Rzeczpospolita" oraz telewizja TVN24. Analiza Instytutu Monitorowania Mediów ...