-
Polacy a Sylwester w social media
... z internetu. Większość z nas jest jednak tradycjonalistami i sylwestrowa noc w gronie „facebook’owych przyjaciół”, niekoniecznie jest tym, co chcielibyśmy robić. Mimo, że media społecznościowe pochłaniają wiele naszego czasu, tak ważne kulturowo wydarzenia, jak Nowy Rok nadal wolimy celebrować w świecie rzeczywistym, z ludźmi dla nas ...
-
Marketing behawioralny w social media
Czy wiesz jak bardzo pozytywnie może na interakcję z odbiorcami wpłynąć wykorzystanie zdjęć i wideo wzbudzających emocje? Chcesz wiedzieć jak nawiązać kontakt na poziomie emocjonalnym aby kształtować zachowania potencjalnych klientów? Nasze umysły podejmują decyzje głównie w oparciu o emocje związane z daną sytuacją. W tym artykule, przedstawimy ...
-
Niefrasobliwi użytkownicy social media
... Lab wraz z B2B International uważa, że znajduje się poza zainteresowaniem cyberprzestępców. Tymczasem sytuacja wygląda zgoła odmiennie - zainteresowanie hakerów social media absolutnie nie gaśnie. Badanie Kaspersky Lab pokazuje, że komunikacja za pośrednictwem portali społecznościowych jest jedną z najpopularniejszych aktywności w internecie ...
-
Media społecznościowe a wiek ich użytkowników
Media społecznościowe stanowią ważny kanał komunikacji między reklamodawcami a klientami. Dlatego też informacje dotyczące ich użytkowników stanowią wartościową wskazówkę przy podejmowaniu decyzji ...
-
Uppies czy oldschoolowiec? Sprawdź, jak konsumujesz media
Jakie wymagania, potrzeby i preferencje charakteryzują polskich konsumentów przekazów medialnych? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwali autorzy raportu zatytułowanego „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”. Oto wyniki ich analizy. Sprawdź, czy należysz do Uppies, czy też do Oldschoolowców. W opracowanym przez platformę upday ...
-
Podatek obrotowy w social media
Jak dotąd 62% zawierających opinię komentarzy w mediach społecznościowych wyraża krytyczny stosunek do wprowadzenia podatku obrotowego, zwanego też "podatkiem od hipermarketów" – wynika z analizy IMM prowadzonej od lutego do kwietnia. W prasie ogólnopolskiej i regionalnej nastroje są podobne: 60% artykułów jest krytycznych, a 40% – ...
-
Social media pełne wirusów
Media społecznościowe zadomowiły się w naszym życiu na dobre. Zapewne większość z nas posiada konta na przynajmniej jednym z nich. Niestety to nie tylko ...
-
Szczyt NATO w social media
Andrzej Duda, Barack Obama i Antoni Macierewicz – to najczęściej wymieniane nazwiska w internetowych komentarzach na temat szczytu NATO w Warszawie. W mediach społecznościowych liczbowo dominują pozytywne oceny działań polskich polityków w związku z trwającym szczytem – wynika z analizy IMM. Jak wynika z analizy dyskusji w sieci, Polacy w ...
-
Wybory w USA. Jak reagowały social media?
... do ostatnich chwil wierzyli sondażom wskazującym na zwycięstwo Clinton. Wybory w USA poruszyły cały świat. Jak zareagowały na nie polskie social media? Oto wyniki analizy zrealizowanej przez IRCenter. IRCenter wzięło pod lupę najbardziej gorący okres, a więc 8 i 9 listopada, czyli dzień samych wyborów oraz ...
-
Płatności cyfrowe. O tym mówią social media
Przed nami szósta już edycja badania Mastercard Digital Payments Study. Opracowanie zrealizowane we współpracy z PRIME Research, wzięło pod lupę 3,3 miliona rozmów, które toczyły się w minionym roku w social mediach, w tym na Twitterze, Facebooku i Instagramie. Czego dowiodło? Okazuje się m.in., że cyfrowy i mobilny styl życia internautów coraz ...
-
Najaktywniejszy z hakerów za kratami. Wpadł przez social media
Blisko 5000 zhakowanych stron z przeszło 40 zakątków świata. Kradzieże tysięcy numerów kart kredytowych oraz poufnych danych setek tysięcy osób. To dorobek jednego z nabardziej obecnie aktywnych hakerów. Póki co jego portfolio nie będzie się jednak poszerzać – przestępcę znanego jako „VandaTheGod” namierzyli i złapali eksperci firmy Check Point. ...
-
Social media po polsku: czego szukamy w mediach społecznościowych?
SentiOne sprawdza, które media społecznościowe cieszą się wśród Polaków największą popularnością. Nie jest zaskoczeniem, że liderem jest Facebook. Tuż za nim plasują się Twitter ...
-
Media, technologie i telekomunikacja 2010
Tablety sieciowe zagrożeniem dla netbooków i notebooków, wzrost popularności serwisów muzycznych i telewizji 3D oraz rozwój technologii VoIP i umacnianie pozycji smartfonów - to główne przewidywania dla sektora TMT w 2010 r. Dział Technologii, Mediów i Telekomunikacji (TMT) firmy doradczej Deloitte opublikował doroczne prognozy na najbliższy rok - ...
-
Bankowość i finanse w social media
Banki nie wykorzystują w pełni potencjału internetowych mediów społecznościowych - wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez agencję kreatywną SoInteractive oraz agencję badawczą IRCenter. Internauci, korzystający z mediów społecznościowych oraz bankowości elektronicznej, to w większości przedstawiciele obu płci, w wieku 25–¬39 lat, będący ...
-
Kto porzucił media dla PR?
W zeszłym roku portal PRoto.pl 17 razy informował o dziennikarzach, którzy zdecydowali się na przejście do PR-u. Najczęściej porzucali oni prasę. Biorąc jednak pod uwagę poszczególne redakcje, największa liczba dziennikarzy odeszła z TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów kontynuowali karierę? Mariusz Mazur został PR Managerem w PKO Leasing, ...
-
Ochrona danych osobowych w social media
Coraz częściej „zwykły” użytkownik mediów społecznościowych zaczyna dostrzegać pewną niepokojącą dla siebie korelację. "Zagrałem w jakąś grę na Facebooku, a potem zacząłem dostawać dziwne maile. Jak to się stało? Przecież ja się na nic takiego nie zapisywałem." Z perspektywy osób zajmujących się administrowaniem profili, takie reakcje fanów nie są ...
-
Paweł Kukiz i Ryszard Petru podbili marcowe media
Jak wynika z badania „Scena Polityczna”, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w marcu najpopularniejszym politykiem niezmiennie pozostawał Jarosław Kaczyński. Na uwagę zasługują jednak Paweł Kukiz i Ryszard Petru, w odniesieniu do których wzrost publikacji wyniósł odpowiednio 209 proc. i 137 proc. Liderem zestawienia po raz ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... sieci hipermarketów: Tesco, Auchan, Real, Carrefour i E.Leclerc; dyskontów: Lidl, Biedronka i Kaufland oraz sieci oferujących artykuły elektroniczne – AGD, RTV: Media Markt, Euro RTV AGD, Media Expert, Komputronik, Saturn, Avans, Neonet, Mix Electronics. Analiza przekazów mediowych obejmuje materiały, które nie stanowiły przekazów promocyjnych. Pod ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... ponad 160 takich propozycji. Poszukiwani są specjaliści ds. social media, social media marketerzy, social media managerowie, community managerowie czy specjaliści ds. ePR. Wolne etaty ... . Jak pokazują badania wykonane przez firmę ORIAQ we współpracy z IAB Polska, media społecznościowe w Polsce to wciąż rozwijająca się dziedzina. Dziś marketingowcy ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... Media Outlook 2013-2017". Wprawdzie przez najbliższe pięć lat nadal dominować będą wydatki na media tradycyjne, ale zdecydowanie wzrosną wydatki na media ... Polsce dopiero po zakończeniu okresu objętego prognozą PwC (po 2017 r.). Wydatki na cyfrową rozrywkę i media, którym sprzyja upowszechnienie inteligentnych urządzeń elektronicznych, do 2017 r. ...
-
Deregulacje w mediach klasycznych i społecznościowych
... 19% w porównaniu do całego ubiegłego roku. Temat zainteresował najbardziej opiniotwórcze media, co przełożyło się na przekaz o dużej wartości medialnej – zasięg badanych przekazów ... deregulacji średnio 20 razy. Temat deregulacji w gospodarce niewątpliwie zdominował media klasyczne. Ponadto, liczba wpisów w social mediach wskazuje, że kwestia ta była ...
-
Outdoor zyskuje, telewizja traci
... okresu w roku ubiegłym, przyniosło niemalże 28 procentowy wartościowy wzrost wydatków na media PRO (prasa, radio, outdoor, kino). W tym samym czasie wydatki na telewizję ... kategorie mediów: PRO – 49 proc., TV – 51 proc. Oznacza to, że media PRO kosztem telewizji zyskały 8 punktów procentowych w badanym okresie względem pierwszego półrocza ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... – taką wartość w 2018 roku ma osiągnąć globalny rynek mediów i rozrywki. Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w Internecie staną się głównymi siłami napędowymi wzrostu. Polski rynek w analizowanym okresie będzie rósł ...
-
Branża PR w mediach 2007
... . Układ ten wyglądał podobnie rok wcześniej: 59% materiałów w 2006 roku miało wydźwięk neutralny, 21% - negatywny, a 20% - pozytywny. Najczęściej poruszany przez media w 2007 roku temat PR-u Polski przedstawiany był przeważnie w kontekście neutralnym. Najwięcej przekazów o wydźwięku pozytywnym dotyczyło zagadnień CSR-u, natomiast PR polityczny ...
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... tys. wzmianek we wszystkich mediach (prasa, radio, TV, internet i social media, co stanowiło jakieś 13,7% wszystkich wzmianek na temat polskiej reprezentacji). Srebrny ... zakończeniu meczu trwają okrzyki radości lub zawodu, podsumowania i analizy w social media. Popularność piłkarzy w mediach społecznościowych jest budowana przede wszystkim przez ich ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... roku do roku. Za nim uplasowała się Żabka i Agata (salony meblowe). Media W media miksie wydatków sektora handel na reklamę w 2016 największy udział ma telewizja ... część budżetu reklamowego przeznaczył na promocję w telewizji – aż 45%.Na dwóch kolejnych miejscach w media miksie jego wydatków na reklamę znalazły się radio (25%) i internet (24%). ...
-
Koronawirus w mediach. Rządzi panika i fake news?
... Sutryka. Poza tematyką materiałów stricte dotyczących ochrony zdrowia bardzo duży obszar debaty zajmują zagadnienia związane z gospodarką. Podejmują je nie tylko media ekonomiczne, ale również ogólnoinformacyjne i serwisowe, wskazując w bardzo wielu materiałach na negatywne skutki pandemii dla wielu branż i na spowolnienie gospodarcze – mówi ...
-
Kopalnia Turów: jakie echa sporu w mediach?
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: W który momencie czeskie media zaczęły regularnie omawiać temat kopalni w Turowie? Jak kształtowały się opinie ... . wypowiedzi), minister klimatu i środowiska Michał Kurtyka (812) Kopalnia a środowisko Czeskie media podkreślały negatywny wpływ wydobycia w Turowie na środowisko, a dokładniej utratę wód gruntowych oraz ...
-
W mediach coraz ciszej o szczepieniach przeciwko COVID-19?
... publikacji na temat szczepień przeciwko COVID-19 ukazało się ostatnio w mediach? Czy pod względem ilości publikacji dominują media tradycyjne czy społecznościowe? Jak istotnym źródłem informacji o szczepieniach są media regionalne? W czwartym kwartale ub.r. w przestrzeni medialnej pojawiło się łącznie ponad 2 mln informacji na temat szczepień ...
-
Pomoc dla Ukrainy. 900 tys. postów w mediach społecznościowych w 6 dni
... portali podejmujących temat wsparcia uchodźców znalazły się onet.pl, eska.pl i rmf24.pl. Media społecznościowe w kontekście konfliktu w Ukrainie pokazały po raz kolejny „inną ... typu fake newsy są powielane przez internautów, a nawet opiniotwórcze zagraniczne media. Dlatego tak ważne jest dzisiaj świadome korzystanie z mediów – weryfikowanie źródeł ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... się jednakową popularnością. Jak donosi najnowsza odsłona raportu Kantar "Media Reactions 2024", w ostatnim czasie spadku zaufania marketingowców doświadcza m.in. platforma X ... z kanałów reklamowych są najlepsze w odbiorze konsumentów i marketerów? Raport Kantar „Media Reactions 2024” opiera się na wynikach corocznego badania poświęconego zmianom ...
-
Wybory prezydenckie 2015: Bronisław Komorowski najbardziej medialny
... . Na jego temat opublikowano 6,9 tys. wzmianek. Wyprzedził on Andrzeja Dudę (5,5 tys.) oraz Janusza Korwin-Mikkego (4,3 tys.) Media najprzychylniej o Dudzie Z analizy wydźwięku publikacji wynika, że media w pierwszym okresie kampanii wyborczej były dosyć neutralne w stosunku do kandydatów. Dziennikarze pozytywnie wypowiadali się o Andrzeju Dudzie ...
-
Politycy w mediach w 2021 roku: liderami Morawiecki, Duda i Dworczyk
... Morawiecki w 2021 roku wypowiedział się (w tym był dalej cytowany przez różne media) 165 tys. razy, a więc średnio aż 454 razy dziennie. Najwięcej materiałów z udziałem ... komunikat ministra średnio raz na dwa tygodnie. Klub Prawa i Sprawiedliwości zdominował media Wśród 20 najczęściej pojawiających się polityków w polskich mediach znalazło się aż 10 ...
-
Ukryta reklama w mediach
... przy współpracy dziennikarzy, wydawców, przedsiębiorców i PR-owców, tak, jak robimy to w ramach kampanii "Czyste Informacje". Mimo dostrzegania nieetycznych praktyk respondenci uważają media za wiarygodne źródło informacji. Zdecydowanie więcej badanych wierzy w informacje przedstawiane w mediach (48 proc.), niż w nie nie wierzy (22 proc.). Jak ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... bada to jakie spoty reklamowe najbardziej lubią Polacy. Najnowszy ranking z cyklu Spot Liga by Lowe Media dotyczy telewizyjnych reklam, które pokazywały telewizje w październiku. Ulubione reklamy Lowe Media podzieliło na dwa podsumowania. Spot Liga – 10 najbardziej lubianych reklam z najpopularniejszych kategorii produktowych W pierwszej części ...