-
Multiscreening w popularnych talent shows
... . Do kogo docierać i gdzie szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się sezon popularnych programów typu talent show, dlatego Instytut Monitorowania Mediów wybrał programy ...
-
JOW-y w mediach
... jest jak jest, po prostu…” Zdania przed wyborami jak zawsze podzielone, analizowane media, szczególnie internet i portale społecznościowe, skłaniają się jednak bardziej „ZA” niż „PRZECIW”. ... udostępnień na Facebooku między 25.07 a 26.08.2015) , czy „O tym media nie mówią...TAK DLA JOW” (w odniesieniu do akcji informacyjnych przeprowadzonych przez ...
-
Top Marka 2019: marki motoryzacyjne
... .pl, Msn.com., Motoryzacja.interia.pl, Najnowsze-wiadomosci.eu oraz Spiderweb.pl. W social media zdecydowanie dominowały wzmianki na Facebooku - 4,2 mln. Miejsce 6. w branży samochodów premium ... XII edycji raportu „Top Marka” badaniem objęto materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku ...
-
Co się stało z Naszą Klasą, czyli jak zmienił się świat social mediów w Polsce?
... polskie social media? Które serwisy społecznościowe cieszą się obecnie w Polsce największą popularnością? Analizie poddano media społecznościowe w interwałach półrocznych ( ... krótkim czasie dokonując na nim rewolucji, działały na nim już rodzime media społecznościowe. Niektóre z nich do dziś wspominamy z nostalgią, o innych niewielu pamięta. Polskie ...
-
Odtwarzacz multimediów D-Link
... do komputera. Bazując na wskazanych katalogach organizuje również pokazy slajdów. Media Lounge umożliwia również wykorzystanie multimedialnych zalet Internetu – tak dźwięk, jak i ... plików multimedialnych. Z drugiej strony Media Lounge należy połączyć z telewizorem, wzmacniaczem czy z dowolnym innym urządzeniem audio lub wideo. Media Lounge wyposażono ...
-
Firmy europejskie i marketing
... w Europie zyskuje na popularności, lecz zakres jego stosowania jest nadal bardziej ograniczony niż w USA; • Europejscy szefowie działów marketingu preferują tradycyjne media do osiągania różnorodnych celów marketingowych, natomiast firmy z USA stosują marketing internetowy do pozyskiwania nowych klientów i przywiązywania ich do marki i produktu ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2009
... Mając na uwadze korzystne perspektywy średnioterminowe polskiej gospodarki oraz czynniki strukturalne eksperci CR Media Consulting prognozują w latach 2007 – 2009 średnią dynamikę wzrostu wartości rynku reklamy na poziomie 8,5% - 9,5% rocznie. CR Media Consulting prognozuje, że w latach 2007 – 2009 stale wzrastać będzie udział Internetu w wydatkach ...
-
Kto pobiera multimedia na komórki
... Odpowiedź na to i inne pytania daje nowy raport opracowany przez Telecom Media na podstawie danych obejmujących okres styczeń 2006 - marzec 2007, w tym analizy zachowań i preferencji kilku milionów klientów firmy. Raport opracowany został przez firmę Telecom Media w marcu br. na podstawie reprezentatywnej próby 10 mln pobrań multimediów na komórki, ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... w prasie i internecie W lutym 2013 roku w mediach najwięcej było informacji na temat sieci Media Markt, na drugim miejscu znalazł się Saturn. Trzecie miejsce znalazł się ... Real, Netto i Tesco oraz sieci oferujących artykuły RTV i AGD: Euro RTV AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet i Saturn. Analiza przekazów mediowych obejmuje materiały, które nie ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2013 r.
... jurorom „Must Be The Music” – Korze, Elżbiecie Zapendowskiej, Paulinie Sykut, Adamowi Sztabie, Wojciechowi Łozowskiemu i Maciejowi Rockowi. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w 2013 roku. W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie premiery i powtórki ...
-
Portale społecznościowe pełne kaszlu i bólu głowy
... , tym bardziej, że wiele wpisuje się w bieżące problemy podnoszone przez media i działania real-time marketing, nierzadko wykorzystuje się wiedzę naukową czy ekspertów ... inne wątpliwości Polacy próbują rozstrzygnąć w mediach społecznościowych. Co zrobić, żeby być chorym? Media zmieniają się, lecz niektóre obyczaje pozostaną takie same. Osobliwą, ale ...
-
Chicago Bulls i Cinkciarz.pl w mediach
... serwisów społecznościowych dotarła do ponad 7 mln osób - wynika z monitoringu social media w IMM. Najbardziej aktywnym źródłem dyskusji o sprawie w dniach 5–6 października był Twitter, ... i raczej nie będą to miłe wspomnienia: w opiniach wyrażanych w social media przeważa ostra krytyka, a często pojawia się nawet rozczarowanie „trwonieniem” ...
-
Pies dla dziecka pod choinkę? Dobry pomysł?
... promują także adopcje innych psów. Pies na prezent? Z monitoringu wzmianek w social media wynika, że dyskusje o adopcji bądź zakupie psa nasiliły się w okresie ... ze starym, grubiutkim, bezzębnym kundlem” - zaznaczają Julia i Ola . Zdaniem wolontariuszek, social media są bardzo pomocne w realizowaniu takich postulatów. „Im więcej osób obserwuje nas ...
-
Politycy i partie w mediach II 2016
... (7,1 tys.). Ostatnie miejsce zajęła Mniejszość Niemiecka. Biorąc pod uwagę ostatnie miesiące, media coraz mniej piszą także o liderach partii politycznych. Jednak ... w mediach tradycyjnych zajął czwartą lokatę, jednak znacznie lepiej radził sobie w social media – w lutym zdołał wyprzedzić liderów Prawa i Sprawiedliwości oraz Nowoczesnej. Na jego ...
-
PKO Bank Polski liderem mediów w II kw. 2016
... Angeli Merkel, która odmówiła wsparcia ze strony państwa dla Deutsche Bank. Social media wypełniły się wówczas wątpliwościami - na ile ta sytuacja wpłynie na ich ... z najbardziej lubianych wpisów została bowiem satyryczna wzmianka na profilu Rady Etyki Social Media w odniesieniu do reklamy mBanku z treścią: „Zasady kredytu gotówkowego są proste jak ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... mln zł, co stanowi 48% inwestycji w reklamę całej kategorii sklepy internetowe. Media Najczęściej wybieranym medium przez reklamodawców z branży e-commerce w okresie od ... (12%), a na trzecim magazyny (9%). Oba zmniejszyły swoje udziały w media miksie, odpowiednio o 8 i 3 punkty procentowe w porównaniu rok do roku. Kolejne pozycje zajęły: radio (5%), ...
-
Kampania wyborcza w social mediach
... internautów i tysiące komentarzy w sieci wywołane jego słynnym transferem do Platformy Obywatelskiej. Biorąc pod lupę natomiast działalność samych partii politycznych w social media nie można nie wspomnieć o oficjalnej stronie na Facebooku Platformy Obywatelskiej, którą obserwuje ponad 16 tysięcy użytkowników. Co ważne, działania najpopularniejszej ...
-
Marketerzy a reklama online
... których użytkownicy wchodzili intencjonalnie w interakcje z reklamą (najechanie kursorem, kliknięcię, uruchomienie filmu, pauza itp.) w stosunku do wszystkich emisji. Obydwie kreacje Rich Media zastosowane w kampanii ‘Stars of America’ cechowały się wysokim współczynnikiem Dwell Rate. W przypadku kreacji bez wideo wynosił on 13,46%, a w przypadku ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... L’Oreal. W analizowanym okresie wrosły również wydatki reklamodawców z branży turystycznej oraz z segmentu media i książki. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki reklamowe sieci ... o które powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W latach 2014–2016 globalne ...
-
Wybory prezydenckie 2015 w mediach
... , na kogo głosować. Sondaże wskazują coraz dokładniejsze prognozy, a media komentują każdy krok kandydatów na prezydenta Polski. Główni bohaterowie natomiast wykorzystują ostatnie ... występuje Pan w #TVPinfo na żywo”. Co nie oznacza, że social media zupełnie powstrzymują się od opinii pozytywnych: „Takich ludzi potrzeba Polsce! Wyważony, młody ale z ...
-
Top Marka w mediach 2015
... Info. Ta ostatnia jeszcze lepszą pozycję zdobyła w podsumowaniu social media, gdzie zajęła 3. miejsce – za TVN24 i TVN. Telekomunikacja W porównaniu do ... informacji internetowych, 326 tys. prasowych oraz 10 mln wzmianek w social media. Poddane analizie teksty dotyczyły najpopularniejszych marek z 10 branż, które najczęściej występowały w ...
-
Netflix w mediach: popularność większa niż myślisz
... temat serwisu. Szczytowe okresy popularności i deklarowanego entuzjazmu przypadają na daty premier serialowych i filmowych. Blisko 3/4 komentarzy na temat Netfliksa w social media ma pozytywny wydźwięk. Tak duży entuzjazm, wraz z rosnącą ofertą filmową i mocnym zakorzenieniem w popkulturze, jest dobrą prognozą dla rozwoju Netfliksa w Polsce ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... - 52,21%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (5,8 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 7,6%) oraz Leisure Time (4,6 ... – 6,5%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w czerwcu 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 2,2 mld kontaktów reklamowych online, docierając do 78, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,79%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 2,55%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie ... reklamowych). Najbardziej aktywnym reklamodawcą w radiu w styczniu 2025 była ponownie marka Media Expert - wygenerowała ona 2,72 mld kontaktów reklamowych, docierając do 86 ...
-
Nowy wizerunek ORFE S.A. w sieci
... nowy serwis internetowy firmy ORFE S.A. - jednego z największych dystrybutorów leków i preparatów medycznych w Polsce. Jest to kolejny projekt internetowy Super Media wykonany dla branży farmaceutycznej. Pod adresem można znaleźć szereg użytecznych informacji dotyczących samej firmy, jak również szerokiej oferty produktowej. Zaletą ...
-
Serwis dla dbających o linię
... Media Express - wydawcy dziennika "Super Express" i miesięcznika "Super Linia" agencja interaktywna OS3 ... czerń, szarość oraz czerwień stanowiące wyraźny podkład dla wykorzystanych na stronie sylwetek ludzi - czytelników tytułów Media Express. Drugim serwisem jest wortal tematyczny, tworzony przez zespół miesięcznika "Super Linia". Grupą docelową ...
-
Kino domowe i multimedia przez Wi-Fi
... sprzętu komputerowego. Teraz D-Link chce umocnić swoją pozycję wśród miłośników najnowszych technologii. W Polsce pojawił się pierwszy produkt z serii Media Lounge – Wireless Media Player, czyli bezprzewodowy odtwarzacz multimediów, który umożliwia – i to bez kabli – komunikację między komputerem, a domowym zestawem audio-video. To pierwszy ...
-
Branża PR w mediach II 2005
... 19 pojedynczych publikacji (wykres 1). Gazeta Prawna została również medium najczęściej publikującym materiały o PR w ostatnim półroczu (wrzesień 2004 – luty 2005). Wykres 1. Media publikujące informacje o PR Prawie wszystkie lutowe przekazy o branży PR miały neutralny wydźwięk - 94%; w badanym okresie nie odnotowano żadnej publikacji negatywnie ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... dotarcie do konsumenta. Marketingowcy coraz częściej sięgają po niestandardowe media, których celem jest co najmniej uzupełnienie komunikacji w mediach klasycznych. ... o zasięgi każdego z kanałów komunikacji, pozwoli nie tylko zdecydowanie bardziej precyzyjnie planować media, ale przede wszystkim jest czynnikiem inspirującym do poszukiwań jeszcze ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... jeszcze wiele niespodziewanych zwrotów akcji, niemniej autorzy raportu “Global Entertainment and Media Outlook 2012-2016” wskazują na pewne elementy, które niewątpliwie ... „bycie pierwszym w wyborze klienta” w rozwiązaniach gdzie ten ostatni ma pełnię kontroli. Media cyfrowe stworzyły nowe role biznesowe, np. agregatorów treści, których wartość ...
-
Ulubione sklepy Polaków
... - wynika z analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w social media, gdzie sami decydujemy, o czym piszemy i czym dzielimy się ze znajomymi. Według ... ze specyfiki poszczególnych branż. Na przykład zasięg marki Allegro w social media może bezpośrednio wpływać na jego wyniki sprzedażowe, natomiast w przypadku sieci ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... o sobie przed zbliżającym się weekendem i sprawić, że na grillowe zakupy wybierzemy się do sklepu tej, a nie innej sieci? Tendencja „wypoczynkowa” w media planach była widoczna zwłaszcza w czasie majówki. W tygodniu 28.04 - 04.05.2014, czyli w okresie długiego weekendu, sieci handlowe z TOP10 przeznaczyły ...
-
Robert Lewandowski kontra Artur Szpilka: nokaut
... Który z nich mógł liczyć na większą liczbę publikacji i zainteresowanie użytkowników social media? Różnica w liczbie publikacji między sportowcami wynosi nieco ponad 2 tys. ... Szpilce Polskatimes.pl, Gs24.pl i Ringpolska.pl. Buzz wokół RL9 w social media Znacznie częściej internauci komentowali działania Roberta Lewandowskiego. W styczniu na jego temat ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... którego Aflofarm wydał o ponad 100% więcej w porównaniu roku do roku. Media Sektor produktów farmaceutycznych w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. zdecydowanie najwięcej wydał ... aby skutecznie zaplanować kampanie w telewizji – komentuje Robert Stępniewski Digital Media Buying Director. Największy reklamodawca Aflofarm na reklamę w telewizji ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... wzrósł z 37% do blisko 53% SOS (+4,37 mln zł). Media W media miksie wydatków sektora Podróże i Turystyka w pierwszym kwartale 2017 roku ... noclegowych preferowali internet i magazyny (81% SOS). Powodem takich różnic w rozłożeniu wydatków reklamowych na media w poszczególnych branżach jest przede wszystkim specyfika różnych grup docelowych i ...