-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2014
... z miejsca 16. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2014
... yellowpages.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Zmiana pracy? Tak, ale za większe pieniądze
... . Tak przynajmniej wskazują wyniki ankiety przeprowadzonej przez Work Service. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Work Service przed Instytut Millward Brown, ponad jedna czwarta (27%) aktywnych zawodowo Polaków zgodziłaby się na zmianę pracy za wynagrodzenie wyższe o 300-1000 zł. Prawie tyle samo ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
... do swoich bohaterów” – powiedziała Elspeth Cheung, kierujące zespołem wycen rankingu BrandZ w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o rankingu BrandZ Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii. Jest to jedyny ranking biznesowy ...
-
Doradca klienta walczy o prestiż
... pozytywny potencjał nie został zmarnowany przez działania nieetyczne. – mówi Kuba Antoszewski z Millward Brown. Sprzedawca jak marzenie Jaki powinien być idealny doradca ... w działaniu. Informacje o badaniu Badanie Sprzedawcy oczami konsumentów zrealizował instytut Millward Brown dla PNSA w czerwcu 2014 roku za pomocą sondażu CAPIBUS; ogólnopolska, ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015
... rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 jest realizowane przez firmę Millward Brown, która w ramach holdingu WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i budowaniem marek. Jest ... BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2015
... konsumentami – stwierdziła Elspeth Cheung, Global BrandZ Valuation Director w firmie Millward Brown. Nowością w pierwszej dwudziestce marek technologicznych jest rozwijający się dynamicznie ... Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, ...
-
Kariera i dziecko? Niekoniecznie. Dyskryminacja kobiet ciągle żywa
... dla samych zainteresowanych, ale i dla całej gospodarki. Jak pokazuje badanie, które instytut Millward Brown zrealizował na zlecenie Work Service S.A., więcej niż co piąty ... , wykształcenia oraz klasy wielkości i województwa miejsca zamieszkania). Badanie przeprowadził instytut Millward Brown S.A. na zlecenie Work Service w okresie 15-18.05.2015 r., ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... (nr 50, +22%) błyskawicznie się zglobalizowała i odebrała część udziałów rynkowych gigantom takim jak Apple i Samsung. Doreen Wang, kierująca badaniem BrandZ w Millward Brown, skomentowała to następująco: „Najsilniejsze marki z Top 100 rozszerzają swój zasięg dzięki innowacjom i wkraczają w nowe kategorie, co zwiększa ich penetrację rynkową ...
-
Jak młodzi ludzie żyją na swoim?
... wpływa na satysfakcję z ich życia oraz czym się kierują przy wyborze ścieżki edukacyjnej i zawodowej – wyjaśnia Kuba Antoszewski, rzecznik ośrodka Kantar Millward Brown. Badanie zrealizowane zostało techniką CAPI na ogólnopolskiej próbie n=759 przez Kantar Millward Brown na zlecenie Provident Polska w grudniu 2015 roku.
-
Świadczenia pozapłacowe w górę. Wydatek czy jednak inwestycja?
... powyższego są rezultaty badania „Drogowskaz Motywacyjny 2017” - corocznego wspólnego projektu Sodexo Benefits and Rewards Services oraz niezależnego instytutu Kantar Millward Brown. 1) Motywacja - wydatek czy inwestycja? Z badania wynika, że przeciętne świadczenia pozapłacowe przypadające na jednego pracownika mają obecnie wartość 928 zł ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017
... skutecznie wzmocniły swoją wyróżnialność wśród konkurencji. Doreen Wang, odpowiadająca w Kantar Millward Brown za globalny ranking BrandZ, skomentowała wyniki następująco: „Żyjemy w erze ... Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Kantar Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2018
... ogólnej wartości wszystkich graczy z zestawienia BrandZ Top 100. Doreen Wang, odpowiadająca w Kantar Millward Brown za globalny ranking BrandZ, skomentowała wyniki następująco: “Marki odnoszące ... 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Kantar Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami ...
-
Polska w oczach Ukraińców. Mamy sporo do poprawy
... 400 respondentów metodą indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI). Badanie przeprowadzono w dniach 16-30 września 2019 roku. Badanie pracodawców zostało przeprowadzone przez Kantar Millward Brown metodą CATI Ad Hoc. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników ...
-
Polacy chcą zniesienia wiz
... w wieku powyżej 15 lat uważa, że wizy wjazdowe do USA powinny zostać zniesione wynika z sondażu CAPIBUS zrealizowanego przez instytut SMG/KRC Millward Brown Company pod koniec stycznia 2004. Sam fakt możliwości wjazdu na teren USA nie oznacza jednak, że tak duża liczba osób ...
Tematy: wizy -
Raport Polski Konsument
We wrześniu SMG/KRC Millward Brown Company wprowadza na rynek raport na temat trendów konsumenckich. W ciągu ostatniego pół roku socjologowie z departamentu Target Group Index z SMG/KRC przeanalizowali ...
-
Firmy europejskie i marketing
Firma Millward Brown ogłosiła wyniki europejskiego badania EuroMedia Trends 2005 na temat skuteczności mediów oraz trendów na rynku medialnym wśród szefów ds. marketingu w ...
-
Wyniki Megapanel III 2006
... się jeszcze Wirtualna Polska. Liczebność próby: N= 18 852 Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC. W rankingu komunikatorów, tak jak poprzednim razem, prowadzi Gadu-Gadu o zasięgu 43,79%, co daje ponad 5 mln użytkowników. Drugi jest tym ...
-
Wyniki Megapanel IV 2006
... wyników badania Megapanel PBI/Gemius. Liczebność próby: N=19 166. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Polskich internautów portret własny
... przez Gemius SA. Liczebność próby: N=18 852. Grupa objętych badaniem: wszyscy 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel V 2006
... wyników badania Megapanel PBI/Gemius. Liczebność próby: N=19 356. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel VI 2006
... wyników badania Megapanel PBI/Gemius. Liczebność próby: N=19 047. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel VII 2006
... przypadków nie jest używany. Liczebność próby: N=18 804. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel VIII 2006
... przypadków nie jest używany. Liczebność próby: N=18 265. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel IX 2006
... się komunikator Yahoo Messenger. Liczebność próby: N=18 108. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel X 2006
... .) i Tlen.pl (6,41 proc.). Liczebność próby: N= 20 143. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel XI 2006
... należało do MSN messenger. Liczebność próby: N= 19 614. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel XII 2006
... z rankingu wypadł Google Talk. Liczebność próby: N= 19 580. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Skuteczna reklama wirusowa
... chcą wykorzystać fenomen viralów, powinni zadbać o to, aby były one zabawne i szokujące. Inaczej nie przyciągną uwagi użytkowników - radzi firma badawcza Millward Brown. MB przeprowadziła badanie mające wykazać dlaczego konkretne przekazy krążą w sieci częściej niż inne. Wzięło w nim udział 3 tys. brytyjskich konsumentów, którzy ...
-
Wyniki Megapanel I 2007
... z rankingu wypadł Yahoo Messenger. Liczebność próby: N= 19 534. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
RMF FM liderem w I kwartale 2007 r.
RMF FM umocnił w pierwszym kwartale 2007 r. swoją pozycję lidera na rynku radiowym w Polsce - wynika z badania Radio Track, realizowanego przez SMG/KRC A Millward Brown Company. Udział RMF FM, lidera rynku ogólnopolskiego, w pierwszym kwartale 2007 roku wynosił 22,4 proc. Przed rokiem udział stacji kształtował się ...
-
Wyniki Megapanel II 2007
... oczko niżej komunikator ICQ. Liczebność próby: N= 20 479. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... ma Internet we wschodniej części Europy w takich krajach jak Rosja, Turcja czy Ukraina. Internauci w Polsce Jak wynika z badania NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC, w roku 2006 w Polsce było 11,5 miliona internautów w wieku powyżej 15 lat. Według Głównego Urzędu Statystycznego w 2006 roku dostęp do ...
-
Wyniki Megapanel III 2007
... komunikator Stefan na 8 pozycję. Liczebność próby: N=19 629. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Wyniki Megapanel IV 2007
... komunikator Konnekt. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=19 957. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.