-
Mama w pracy: które firmy przychylne?
... ), jak i duże (ponad 50 pracowników), które wypełniły formularz zgłoszeniowy dostępny na stronach internetowych. Akcję współorganizuje dziennik „Rzeczpospolita", partnerem Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC.
-
Internet w Polsce II-IV 2010
... .pl, Wirtualna Polska oraz Wikipedia. Ostatnią, 10 pozycję, zajął również portal Orange z 14,9 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie luty-kwiecień 2010 roku na próbie 6313 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu, odpowiedziały ...
-
Czy zakupy spożywcze online mają przyszłość?
... sex"... Te i inne zaskakujące informacje przynosi raport "Czy będziemy kupować marchewkę w Internecie" z badania Millward Brown SMG/KRC przeprowadzonego na zlecenie supermarketu internetowego Fresh24.pl. Firma badawcza Millward Brawn SMG/KRC na zlecenie internetowego supermarketu Fresh24.pl zapytała polskich internautów o ich zwyczaje i przekonania ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014
... lider branży B2B, czyli IBM, utrzymał swoje 3. miejsce, z wartością marki na poziomie 108 mld USD. Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający firmy Millward Brown Optimor, skomentował pozycję lidera rankingu następująco: „W ostatnim roku Google było marką niezwykle innowacyjną – przypomnijmy choćby Google Glass, inwestycje w sztuczną inteligencję ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2008
... rankingu BrandZ została ogłoszona 21 kwietnia 2008 r. przez Millward Brown – firmę z sektora badań rynkowych i doradztwa marketingowego. Ranking obejmuje najsilniejsze marki na świecie według wartości pieniężnej wyrażonej w dolarach. Ranking marek opracowuje Millward Brown Optimor – komórka MB, która pomaga przedsiębiorstwom maksymalizować zwrot ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... marek globalnych z rankingu BrandZTM Top 100 opracowywanego przez instytut Millward Brown pierwsza dwudziestka marek technologicznych świadczących usługi odnotowała wzrosty wartości ... Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii. Jest to ...
-
Ukryta reklama w mediach
... ogromną rolę mediów w oczyszczaniu życia publicznego – mówi Kuba Antoszewski z SMG/KRC Millward Brown – Warto jednak potraktować fakt, że 1/5 Polaków mediom nie wierzy jako rodzaj ostrzeżenia. Badanie zostało zrealizowane przez SMG/KRC Millward Brown na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków, w ramach kampanii "Czyste Informacje", na podstawie ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
... (pierwszy ranking BrandZ Top 100) Apple zwiększył wartość swojej marki wprost gigantycznie – aż o 859%. Peter Walshe, Global Brands Director w firmie Millward Brown, skomentował ten wynik następująco: „Apple zawdzięcza wzrost wartości swojej marki wizjonerskiemu przywództwu firmy i innowacyjnym produktom, które nieustannie odpowiadają na potrzeby ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... roku Samsung wydał na reklamy o 1,6 mld USD więcej” – powiedział Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający Millward Brown Optimor. „Mimo rosnącej konkurencji na rynku oraz innych firm depczących ... zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek, dodała: „Wycena marki oraz inne ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe
... do jeszcze większej ekskluzywności i wycofywaniu z oferty tańszych produktów. Instytut Millward Brown na zlecenie WPP opracował ranking najcenniejszych marek świata – BrandZTM Top ... rynek produkty bez charakterystycznego logo LV. Anastasia Kourovskaia, wiceprezes Millward Brown Optimor EMEA podkreśla, że okres recesji spowodował zmiany w nastawieniu ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - produkty luksusowe
... u podstaw rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 jest realizowane przez firmę Millward Brown, która w ramach holdingu WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i budowaniem marek. ... ™ Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, ...
-
Stacje radiowe XI 2007-I 2008
... z porównaniem z falą listopad 2006 r. - styczeń 2007 r. Jak wynika z danych Radio Track Millward Brown SMG/KRC, Radio Eska (33 stacje) miało w okresie listopad 2007 r. - ... .), a Roxy FM - 0,3 proc. (0,32 proc) Dane pochodzą z badania Radio Track Millward Brown SMG/KRC i przedstawiają udział w rynku (wyrażony w procentach) sieci radiowych. Fale: XI.06 ...
-
Kupno nieruchomości - plany Polaków 2009
... Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców" firmy Nowy Adres S.A. Co roku firma Nowy Adres S.A. wraz z niezależnym instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC przeprowadza ponad 1500 ankiet telefonicznych i 1500 wywiadów face-to-face z osobami w wieku 25-65 lat, reprezentującymi wszystkie grupy społeczne i ekonomiczne w Warszawie ...
-
Polacy otwarci na głosowanie przez Internet
... głosowałoby 14 proc. Informacje o badaniu Badanie, przeprowadzone metodą wywiadu bezpośredniego w domach respondentów przy użyciu komputera (CAPI), zostało zrealizowane przez Millward Brown SMG/KRC w dniach 28 lipca – 1 sierpnia 2011 r. na zamówienie firmy D-Link Polska w ramach D-Link Technology Trend. Partnerami merytorycznymi przedsięwzięcia są ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2012
... na 19. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2012
... chomikara.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2012
... e-sieci.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2012
... Grupa Yahoo. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2012
... swietnafirma.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2012
... Grupa Yahoo. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2012
... .biz - nowość Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2012
... z miejsca 17. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Ochrona środowiska Polsce to iluzja
... proc. z nich uznało, że działania pomagające chronić środowisko naturalne nie przynoszą żadnych korzyści ekonomicznych (por. „Zachowania i postawy ekologiczne Polaków” SMG/KRC Millward Brown dla Unilever Polska, 2012). Starszych ludzi do zachowań ekologicznych motywuje portfel i możliwość oszczędzenia pieniędzy. To młodzi ludzie nie mają żadnej ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2012
... 123people.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2012
... 20 z 18. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2012
... z miejsca 11. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2013
... z miejsca 16. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2013
... .com – nowość. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2013
... .pl – nowość. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2013
... .pl – nowość. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2013
... searchnu.com Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2013
... z miejsca 19. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2013
... z miejsca 19. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2013
... – nowość w zestawieniu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2013
... – nowość w zestawieniu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.