-
Praca w handlu. Kto i dlaczego pracuje w centrach handlowych?
... zatrudnienie w handlu? Odpowiedzi na te i inne pytania niosą wyniki sondażu, który Kantar Millward Brown wykonał na zlecenie Polskie Rady Centrów Handlowych. Na terenie ... pracy był najważniejszy dla osób w wieku do 30 r.ż. - Wyniki badania Kantar Millward Brown potwierdzają trend, który od pewnego czasu obserwujemy w strukturze pracowników centrów ...
-
Zachowania konsumenckie zdominowane przez internet
... temat tego, co, zamierzamy kupić. Wyłącznie do stacjonarnych placówek handlowych ogranicza się co czwarty Polak - wynika z badania zrealizowanego przez Kantar Millward Brown dla Wonga Polska. Jak czytamy w komunikacie z badania, na zakupy online decydujemy się nabywając przede wszystkim małe AGD (73 proc.), a więc ...
-
Polacy o papieżach
... , że Polska zawdzięcza mu niepodległość. Jedynie 7 procent ankietowanych nie umie wskazać, co zawdzięczamy papieżowi Janowi Pawłowi II. Badanie Instytutu Badawczego Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w dniach 21-24 kwietnia, na reprezentatywnej grupie 1002 respondentów.
-
Rośnie liczba internautów
... Millward Brown SMG/KRC wynika, że w Polsce przybyło internautów. Według sondażu 37,7 procent Polaków korzysta z Internetu. Okazuje się ... razy w tygodniu lub raz na tydzień (10,6 procent). 1,4 procent ankietowanych surfuje w sieci raz w miesiącu. Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało zrealizowane w okresie marzec-maj 2006 na próbie ...
-
Nierówni wobec prawa
Zaledwie co dziesiąty Polak uważa, że jesteśmy równi wobec prawa - wynika z sondażu Millward Brown SMG/KRC przeprowadzonego na zlecenie "Gazety Prawnej". Według Polaków, najbardziej uprzywilejowaną wobec prawa grupą są politycy a nieprzestrzeganiu prawa sprzyja brak odpowiedzialności ...
-
Polski rynek mieszkaniowy 2007
... jest klientów na rynku wtórnym oraz chętnych na zakup domu, tak wynika z badania przeprowadzonego przez Nowy Adres Sp. z o.o. przy współpracy z Millward Brown SMG/KRC i przedstawionego w raporcie "Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców". Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców” został ...
-
Profil polskiego internauty 2007
... Millward Brown SMG/KRC w 2007 roku wynika, iż użytkownicy Internetu stanowili 41,5 proc. mieszkańców Polski, najczęściej ... ostatniej, 10 pozycji z 14,5 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2007 roku na próbie 19 398 osób, które w badaniu ...
-
Dodatkowe opłaty za leczenie: 60% Polaków za
... Millward Brown SMG/KRC dla portalu Money.pl wynika, że 60 procent rodaków woli dodatkowo płacić ... opowiada się bowiem 31 procent badanych z wykształceniem podstawowych i 19 procent osób z wykształceniem wyższym. Sondaż telefoniczny Millward Brown SMG/KRC na zlecenie portalu Money.pl został zrealizowany w dniach od 20 do 23 czerwca na ogólnopolskiej, ...
-
Rynek biurowy w Warszawie 2008
... powierzchnię biurową - wynika z raportu "Powierzchnie Biurowe w Warszawie - Badania Popytu i Preferencji Najemców 2008" opracowanego przez firmę Nowy Adres i instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC. Wyniki badania miały swoją premierę podczas konferencji „Biurowce w Polsce 2008”, która odbyła się 28 października w warszawskim hotelu Marriott ...
-
Zakup nieruchomości: pośrednicy za drodzy
... usługę od 4 do 7%. Jednak 8% ankietowanych nie zamierza płacić w ogóle za usługę pośrednictwa. Informacje o badaniu Badania przeprowadzone na zlecenie Metrohouse przez Millward Brown SMG/KRC na podstawie ponad 1500 ankiet telefonicznych i wywiadów face-to-face z osobami w wieku 25-65 lat z Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, Poznania i Wrocławia.
-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część badania dotycząca potencjału rynku mieszkaniowego w 5 aglomeracjach Polski: krakowskiej, poznańskiej, trójmiejskiej, warszawskiej i wrocławskiej została przeprowadzona ...
-
Pośrednicy nieruchomości wciąż niedoceniani
... powinno przysporzyć biurom w najbliższym czasie wielu nowych klientów zainteresowanych współpracą. Informacje o badaniu Badania przeprowadzone na zlecenie Metrohouse przez Millward Brown SMG/KRC na podstawie ponad 1500 ankiet telefonicznych i wywiadów face-to-face z osobami w wieku 25-65 lat z Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, Poznania i Wrocławia ...
-
Radio internetowe zdobywa popularność
... . Jak pokazują ostatnie badania RadioNet D-Link Technology Trend przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC, 40% internetowych radiosłuchaczy to fani stacji, których próżno szukać na falach eteru. Jak wynika z badań NetTrack, cyklicznie prowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC, radia w sieci słucha 22% polskich internautów, czyli 3,2 mln osób ...
-
Polacy a oszczędzanie na emeryturę
... , że na emeryturze będą dużo biedniejsi niż obecnie. Przekonanie to jest dużo silniejsze wśród młodszych i lepiej wykształconych - wynika z najnowszego badania Millward Brown SMG/KRC dla Deutsche Bank PBC przeprowadzonego wśród dobrze zarabiających, wykształconych mieszkańców dużych miast. Chociaż temat emerytur żywo ich interesuje, nie ...
-
Polacy wolą domowe potrawy wigilijne
... Millward Brown SMG/KRC postanowił sprawdzić, czy Polacy sami przygotowują świąteczne dania. Zapytano o trzy najpopularniejsze ... domów. Na uwagę zasługuje również fakt, że w 11% domów karp w ogóle nie będzie serwowany. Millward Brown SMG/KRC zapytał również o udział wigilijnej kolacji. I tutaj nie ma zaskoczenia - tylko 3% Polaków powyżej ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - handel detaliczny
... dorocznego badania stu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100 realizowanego przez Millward Brown. Jak wynika z badania, wartość marki Amazon wzrosła o 37% do 37,6 mld USD, co ... 100 Most Valuable Global Brands), opracowywany na potrzeby grupy WPP przez Millward Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi ...
-
Wiarygodność firmy weryfikowana w Internecie
... usług oraz ich terminowość. Informacje o badaniu Badanie „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” zostało przeprowadzone w sierpniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, mieszkających w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców ...
-
Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?
... spotkało się z nieuczciwym dostawcą towarów lub usług - to kolejny wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najczęstszą formą reakcji na brak rzetelności było złożenie reklamacji i zakończenie korzystania z usług przedsiębiorstwa. Według badania ...
-
Polscy konsumenci narzekają na terminowość firm
... w branży handlu detalicznego i hurtowego. Informacje o badaniu Badanie „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” zostało przeprowadzone w sierpniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys ...
-
Polacy a zmiana mieszkania
... zadowoleni z naszej sytuacji mieszkaniowej? Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie ING Banku Śląskiego, niemal 3/4 ogółu dorosłych ... mieszkających we własnym mieszkaniu (32%). Informacje o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie ING Banku Śląskiego metodą CATI na ...
-
Firmy turystyczne i gastronomiczne weryfikowane w sieci
... na temat firm. Informacje o badaniu Badanie „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców.
-
Polacy a firmowe strony www
... firmowych stron internetowych” wskazuje oczekiwania Polaków wobec stron www przedsiębiorstw. Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców ...
-
Co kupujemy w Internecie?
... zakupów w sieci. Informacje o badaniu Badanie „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców.
-
Polscy konsumenci zmieniają zwyczaje
... gospodarczą Polski, to z rosnącym niepokojem odnoszą się do sytuacji własnych gospodarstw domowych - głosi raport opracowany przez Millward Brown SMG/KRC. Raport Polska Oszczędna przygotowany przez Millward Brown SMG/KRC powstał na podstawie badań porównawczych realizowanych w latach 2009-12 na próbach ogólnopolskich. Pokazuje on, że konsumenci ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - produkty luksusowe
... edycji rankingu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP, wartość marek luksusowych wzrosła o 15% w ... , tyle, że wydają je mądrzej” – zauważa Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający Millward Brown Optimor. „Luksus jest postrzegany jako dobra inwestycja, w związku z czym ludzie coraz ...
-
Polska mama narzeka na brak udogodnień w pracy
... pracujących matek dzieci 0-14 lat uznaje, że atmosfera w ich miejscach pracy sprzyja decyzji o urodzeniu dziecka. Taki wynik przynosi specjalne badanie Millward Brown SMG/KRC na potrzeby najnowszej edycji konkursu Mama w pracy, którego instytut, wraz z Fundacją Św. Mikołaja i dziennikiem Rzeczpospolita, jest współorganizatorem. Wyniki badania ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - telekomunikacja
... swoją pozycję lidera w kategorii dostawców usług telekomunikacyjnych w siódmym dorocznym rankingu BrandZ Top 100 opracowanym na podstawie badania realizowanego przez firmę Millward Brown Optimor. W tegorocznym rankingu ten amerykański gigant telekomunikacyjny stracił 1%, osiągając wartość marki wynoszącą 68,9 mld USD. Mimo tego spadku marka AT&T ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - motoryzacja
... się lepszym stylem, poziomem technologicznym i dające większą przyjemność z jazdy. Peter Walshe, dyrektor odpowiedzialny za ogólnoświatowy ranking BrandZ Top 100 w firmie Millward Brown, zauważa: „Dalszy spadek łącznej wartości marek wskazuje, że sektor motoryzacyjny nie całkiem jeszcze doszedł do siebie, nawet jeśli wskaźniki finansowe ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2012
... lidera wśród marek technologicznych w siódmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowanym na podstawie badania realizowanego przez firmę Millward Brown Optimor. Ten gigant technologiczny z Kalifornii zwiększył wartość swojej marki o 19%, mimo iż sytuacja w całym sektorze była niemal statyczna. Apple skutecznie ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2013
... w ósmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100s opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Ten imponujący skok miał miejsce mimo niskiej dynamiki wzrostu ... spadek swojej wartości o 36%, do poziomu 21,3 mld USD. Robin Headlee, wiceprezes Millward Brown Optimor, stwierdził: „Apple jest nadal wart 8 razy więcej niż Samsung i ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
... ósmy doroczny ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 realizowany przez Millward Brown Optimor. Marka ta, warta 112 mld USD, jest trzecią co do ... na nasilającą się „konsumeryzację” technologii informatycznych. Robin Headlee, wiceprezes Millward Brown Optimor, stwierdził: „Ludzie korzystają z prywatnych urządzeń do celów zawodowych, a z ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - motoryzacja
... . Japoński producent wyprzedził BMW i zajął 1. miejsce w rankingu branży motoryzacyjnej w ósmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Wartość marki Toyota wynosi obecnie 24 mld USD (wzrost o 12% w porównaniu do roku ubiegłego). Cały sektor motoryzacyjny nieźle prosperował ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - finanse
... dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowywanym przez Millward Brown Optimor na zlecenie WPP. Po roku dochodzenia do lepszej ... 52. z wartością marki wynoszącą 16,6 mld USD. Anastasia A. Kourovskaia, wiceprezes Millward Brown Optimor, zauważa: „Reputacja to czynnik o kluczowym znaczeniu na rynku usług finansowych, a ...
-
Internet w Polsce VIII 2013 - X 2013
... Millward Brown, prowadzone na próbie reprezentatywnej, ogólnopolskiej, pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. W ciągu ... Wikipedia. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna Wrzuta z 15,60 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od sierpnia 2013 do ...
-
Internet w Polsce I-XII 2013
... Millward Brown, prowadzone na próbie reprezentatywnej, ogólnopolskiej, pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. W 2013 roku ... oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna Ceneo z 19 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do ...