-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
... ze stroną internetową. Pierwszym elementem jest posiadanie treści, które przewyższają oczekiwania potencjalnych klientów. Drugi element to przejrzysty proces nawigacji na ... strona internetowa (np. dostarczanie znakomitych doświadczeń z zakresu obsługi klienta). Kolejnym krokiem może być opracowanie wskaźników (kluczowych czynników sukcesu), które ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2014
... w III kw. w stosunku do dwóch poprzednich. W I kw. gospodarka wzrosła o 3,4%, a w II – o 3,3%. Oczekiwania w stosunku do III kw. są niższe, co wynika m.in. z osłabienia wzrostu gospodarczego w ... widać, że znakomicie potrafią się dostosować do wymagań własnego, lokalnego klienta. Jest jeszcze jeden element, na który warto zwrócić uwagę. Generalnie ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... lokalnych sklepów), powszechnego spadku lojalności klientów i coraz częstszego oczekiwania elastyczności dostaw i możliwości łatwego zwrotu produktów, łańcuch dostaw ... jej międzynarodową platformę e-commerce i przywiązywanie dużej wagi do obsługi klienta. W tym celu Yoox stworzyła w pełni zautomatyzowany centralny magazyn, w którym wykorzystuje ...
-
Przetwarzanie w chmurze: korzyści i wyzwania
... 54% wskazań) oraz wzrostu poziomu satysfakcji pracowników (48% wskazań). Oczekiwania ludzi jako pracowników w zakresie korzyści, które niesie wykorzystanie technologii, w ... na silny trend zmiany preferencji klientów w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, wymagające zmian w stosowanych przez przedsiębiorców rozwiązaniach IT. Nazywany jest ...
-
Frankowicze z wszystkich banków, łączcie się?
... bank stwierdza, że przykro mu bardzo, ale nie wyraża zgody na prośbę klienta. Wystawia bankowy tytuł egzekucyjny, w ciągu kilku dni otrzymuje klauzulę wykonalności i równo ... rozwiązanie systemowe, takie samo dla wszystkich, nie jest najlepszą opcją. Również ewentualne oczekiwania kredytobiorców dotyczące pomocy też będą inne. Część osób może ...
-
Sektor motoryzacyjny: nadchodzą fuzje i przejęcia
... . Klienci coraz częściej traktują użytkowanie samochodu jako usługę i chcą płacić za to z góry określoną kwotę. Brak odpowiedzialności klienta za odkup samochodu będzie zwiększał oczekiwania w tym zakresie wobec sieci dealerskich. Biorąc pod uwagę ich obecną kondycję finansową prawdopodobne są zatem kolejne konsolidacje na ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... bardzo silnie oddziałuje na potencjalnych nabywców, wywołując określone skojarzenia oraz kształtując oczekiwania wobec produktu. Dla 49% zamożnych i bogatych Polaków rodowód marki ... stanowić interesujący wyróżnik ich oferty. To nowoczesne podejście do klienta kryje w sobie wszechstronne możliwości rozwoju w przypadku dóbr premium i luksusowych, które ...
-
Praca po znajomości: chętnie rekomendujemy znajomych
... IT czy w sektorze usług dla biznesu z obszaru księgowości, finansów czy obsługi klienta. Zdecydowanie, jak pokazał rok 2015, znaczącą rolę na rynku ... się ciekawie. Z perspektywy pracowników to, zapewne w kontekście minionego roku, dalsze oczekiwania związane z większymi szansami na zatrudnienie i lepszymi warunkami pracy. Z perspektywy pracodawcy to ...
-
Rady nadzorcze 2016
... oraz rad nadzorczych polskich spółek giełdowych nie pozostawia złudzeń - oczekiwania rad i ich roli nie przestają rosnąć. Ankietowanych poproszono o wskazanie ... łańcuch wartości przedsiębiorstwa: od projektowania produktu lub usługi, przez produkcję, pozyskanie klienta, aż po obsługę posprzedażną i budowanie jego zaufania po dokonaniu zakupu. ...
-
Największe błędy stron www
... zamiast wzywać do akcji (np. poprzez jasno wyrażone sposoby zaspokojenia potrzeb klienta), zniechęcają zbyt egocentrycznymi hasłami (badanie wykonane w drugiej połowie 2015 r. na grupie ... docelowa, co podkreśli odbiorcom, że znasz ich środowisko, potrzeby i oczekiwania. Tak bezpośrednia i szczera forma sprawi, że stworzony content będzie wiarygodny ...
-
Gemini Park Tychy z kamieniem węgielnym
... – Piotr i Paweł. Polityka tych sklepów charakteryzuje się indywidualnym podejściem do klienta i wysoką jakością oferowanych produktów. Ponadto do centrum dołączy sieć detaliczna ... zadaniem jest przygotowanie takiego mixu najemców centrum, aby w pełni zadowolił on rosnące oczekiwania Klientów projektu. Stąd w galerii znajdą się sieci jak RTV Euro AGD, ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... sami chcą otrzymywać tego typu wiadomości. Dzięki temu marketerzy wiedzą, jakie oczekiwania mają klienci. To z kolei pozwala im na systematyczne budowanie baz odbiorców, co ... z tej formy komunikacji. Trzeba to jednak robić mądrze, aby nie zrazić klienta do siebie. Komunikacja mobilna musi więc podążać za preferencjami konsumentów. Przedsiębiorstwa i ...
-
Rynek pracy: pracownicy 50+ przed szansą
... rozmowie z nowym jak i obecnym pracodawcą to: Doświadczenie życiowe i zawodowe – zupełnie inne oczekiwania mają pracownicy na początku swojej drogi, inne w jej rozkwicie, a ... w takich branżach jak ubezpieczenia, bankowość czy służba zdrowia, odbierany jest przez klienta jako bardziej wiarygodny oraz godny zaufania. Jednocześnie klienci, między ...
-
Najbardziej medialne linie lotnicze. O kim było głośno?
... : począwszy od obsługi w strefie check-in, przez transport do samolotu, długość oczekiwania na bagaż po przylocie aż do momentu lądowania i przejścia na kolejny terminal ... uwagę pasażerowie, a które firmie mogą pomóc w udoskonaleniu jej działalności i jakości obsługi klienta. Pytania pasażerów zamieszczane na stronach linii m.in. na Facebooku nie ...
-
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
... nazwy firmy, która widnieje na fakturach lub w urzędowych rejestrach, a która brzmi obco dla klienta. Podobnym błędem jest pozostawianie w polu nadawcy losowego numeru telefonu. Taka wiadomość może być ... permission marketingu: odpowiednio przygotowanego komunikatu i właściwego czasu wysyłki. Tylko tak przygotowane kampanie spełnią oczekiwania ...
-
Informatycy jak członkowie zarządów. Dlaczego odchodzili z pracy?
... się od podań o pracę. Dziś, zwłaszcza wśród dobrych specjalistów, potrzeby i oczekiwania są zupełnie inne, dużo bardziej wysublimowane i zróżnicowane. Z jakich powodów specjaliści ... zarządzania projektami, które podkreślają znaczenie efektywnego dostarczenia wartości dla klienta. Niezadowolenie z wynagrodzenia. Informatycy jako jedna z dwóch grup ...
-
Poszukiwane zawody 2017: po kogo będą stać w kolejce?
... tym roku mogą liczyć na mniejszą liczbę ofert pracy. Należą do nich doradcy klienta w instytucjach finansowych. Wpływ na zmniejszający się popyt na tych pracowników ma przede ... już od trzech lat znajduje się na fali wznoszącej, dlatego też oczekiwania pracowników rosną, zarówno wobec obecnych, jak i potencjalnych pracodawców. Jednak należy pamiętać o ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2017
... niezawodność w parze z ekologicznymi silnikami. Wszystko to spełnia oczekiwania indyjskich nabywców. Salony powstały w Delhi, Gurgaon, Bombaj i Bengaluru. Do tego centra obsługi posprzedażnej w Czandigarh, Hajdarabadzie, Ćennaj oraz Koczin. Nowością w obsłudze klienta są opiekunowie i całodobowe centra telefoniczne. Podczas otwarcia zaprezentowano ...
-
Upadłości firm I kw. 2017
... jakaś praktyka, minimalizująca jego wpływ na finanse przedsiębiorstw (np. skróceniu ulegnie okres oczekiwania na zwrot nadpłaconego podatku). Budownictwo infrastrukturalne – problemem w nim ... jest bardzo istotne – sprawna dystrybucja części bezpośrednio do klienta, warsztatów), oferujących także lepsze programy lojalnościowe. Handel paliwami ...
-
Jak Uber, Didi i BlaBlaCar wpływają na sprzedaż samochodów?
... . Metodologia badań Capgemini Cars Online Cars Online 2017 jest corocznym badaniem prowadzonym przez Capgemini, które analizuje zachowania i oczekiwania konsumentów, uwzględniając cały proces nabywania samochodu przez klienta (włączając w to poszukiwanie informacji na temat ofert, samą transakcję, okres posiadania samochodu na własność oraz jego ...
-
Aplikacje mobilne. Jak będzie wyglądać ich przyszłość?
... Jak powiedziała Lizzie Cohen-Laloum, wicedyrektor F5 ds. sprzedaży w państwach EMEA, „Oczekiwania zmieniają się z prędkością światła, a obawy dotyczące bezpieczeństwa rosną. The ... aplikacji współgra z rosnącym apetytem na rozwiązania typu peer-to-peer (p2p, klient do klienta), pobudzanym przez brak zaufania do instytucji i chęć do dążenia do lepszej ...
-
Omnichannel. To już nie trend, ale standard
... którym stoją obecnie sieci handlowe, ale też jedyne podejście spełniające aktualne oczekiwania konsumentów i nie skazujące centrów handlowych na zapomnienie i utratę dotychczasowej pozycji rynkowej ... na początku drogi, coraz więcej marek obecnych w Polsce rozumie perspektywę klienta, który postrzega sieć sprzedaży jako jedną całość bez względu na ...
-
Przemysł 4.0. Automatyzacja to nie tylko zwolnienia, ale i rekrutacja
... bezrobocia. Silna konkurencja i rosnące oczekiwania klientów sprawiają też, że nie tylko wciąż trzeba zwiększać efektywność produkcji, ale należy także znaleźć sposób na jej personalizację, czyli wytwarzanie krótkich serii wyrobów np. na 1-3 lata, zaprojektowanych pod kątem potrzeb konkretnego klienta. Z tego powodu firmy ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... , kupują nie tylko produkt. Nabywają całe doświadczenie sensoryczne z nim związane. Ich oczekiwania są wysokie i chcą pozytywnego, działającego na emocje przeżycia. Firmy, które ... w sklepie obecny jest odpowiednio dobrany repertuar. Pozytywne odczucia to między innymi poczucie klienta, że jest się mile widzianym, odprężenie oraz inspiracja. Kraje, ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... o kontrahentów i partnerów. To ogromne wyzwanie dla marketingowców i PR-owców. Odpowiedzią na takie oczekiwania konsumenta będzie zasada budowania marketingu wokół idei, nie odwrotnie. Zna ... , jak każda marka, musi kreatywnie poszukiwać nowych sposobów docierania do klienta i nieustannie się rozwijać, by nadążać za jego potrzebami. Żeby trafić ...
-
Zabezpiecz się na Black Friday i Cyber Monday
... się dopiero w fazie rozwoju. W skali roku wartość obrotów na jednego klienta wynosi 243 euro, a tymczasem średnia krajów europejskich wynosi przeciętnie ... przewyższa cenę produktu; zbyt skomplikowany proces realizacji zamówienia; długi okres oczekiwania na dostawę; natrętne reklamy wcześniej oglądanych produktów; konieczność akceptacji zbyt wielu ...
-
Lean Management, czyli jak dogonić zachód?
... a nawet nadmierna względem faktycznych potrzeb ilość „stuków” w klawiaturę. Przechodząc do oczekiwania, należy zwrócić uwagę na bezproduktywne okresy, gdy pracownicy są ... dokumentów między oddziałami firmy czy często występujące w branży usługowej wprowadzenie klienta w błąd. Wdrożenie koncepcji Lean Management zakłada maksymalnie ograniczenie bądź ...
-
6 najważniejszych trendów w hotelarstwie
... rozwoju. Pozwoli to pozostać konkurencyjnym na rynku i sprostać oczekiwaniom klienta, który zmienia swój sposób podróżowania. 3 x W – wolno, wnikliwie, wyjątkowo Turyści nie ... slow travel skorzystać mogą również większe hotele, tworząc unikalne oferty spełniające oczekiwania różnych grup klientów: smakoszy, amatorów domków na drzewach czy campingu ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 6/2018
... dla większości gospodarek (po siedmioletniej fali ciągłych rewizji w dół). Komisja Europejska również podniosła swoje oczekiwania w zimowej rundzie prognostycznej. Dotyczy to także prognozy wzrostu PKB dla Polski do 4,3 proc. ... , jak istotne jest pozytywne nastawienie w miejscu pracy i umiejętność proponowania rozwiązań, szczególnie w obsłudze klienta ...
-
Dostawa towaru zamówienia w ciągu 2 godzin?
... Zelandii. „Kierując się potrzebami doświadczonego w kwestiach związanych z technologiami klienta będącego nieustannie on-line, detaliści, producenci i firmy logistyczne współpracują ze sobą i zamieniają się rolami na niestandardowe sposoby, aby spełnić oczekiwania kupujących w zakresie wielokanałowej realizacji i dostawy zamówień. Badanie „Future ...
-
FMCG przoduje wśród firm oferujących pracę zdalną
... zawierały możliwość pracy z domu przynajmniej dwa dni w tygodniu. – Najczęściej oczekiwania te mają osoby pracujące w Warszawie, a formalnie nadal mieszkające w innych częściach Polski ... czy Przedstawiciele Handlowi często są rozliczani „za efekt”. Spędzają dużo czasu u klienta czy w podróżach służbowych. Ich główne zadanie polega na utrzymywaniu ...
-
Galerie handlowe do liftingu
... konkurencji, starzeniem się nieruchomości, zmieniającymi się potrzebami i oczekiwaniami klienta, czy w końcu - rozwojem nowych technologii, w tym rosnącej roli ... handlowe w Polsce rozbudowuje się o ponad 8 000 mkw. W miarę jak rynek dojrzewa, a oczekiwania klientów ewoluują, niektóre centra handlowe stawiają na rozbudowę, wprowadzenie nowych ...
-
Dyrektorzy finansowi: prognozy II kw. 2018 r.
... ponad jedna trzecia dyrektorów (38 proc.) uważa, że poziom PKB przekroczy 3,5 proc. Rosną także oczekiwania dotyczące inflacji. 63 proc. CFO w 2018 roku oczekuje inflacji powyżej 2 proc ... jest w obszarze operacji, logistyki i utrzymania majątku (45 proc.) oraz obsługi klienta (42 proc.), gdzie rozwijające się dynamicznie platformy IT dają nowe ...
-
Rynek pracy 50+. Fakty kontra teoria
... także pozwala wyjść z odpowiednią narracją na zewnątrz, by trafiła w oczekiwania podobnej grupy odbiorców. A z tym jest kłopot, bo działania marketingowe większości ... instalacje/ utrzymanie/ serwis – 6 proc., administracja biurowa – 5 proc., kadra zarządzająca – 4 proc., inżynieria – 4 proc., obsługa klienta – 3 proc., TSL – 3 proc. Są to branże, ...
-
Jak ceny ropy naftowej wpływają na biznes?
... niektórych szlakach żeglugowych i w produkcji wyrobów z metali charakteryzujących się nadmiarem mocy produkcyjnych, zwłaszcza stali. Pozytywne efekty wyższych cen ropy? Oczekiwania dotyczące utrzymującego się wzrostu cen ropy naftowej prawdopodobnie doprowadzą do szybszego rozpowszechniania się pojazdów elektrycznych. Sektory ropy naftowej i gazu ...