-
Firmy transportowe: GPS wysoko cenione
... , że rozwiązania GPS skracają czas oczekiwania w korkach i wyszukiwania nowych tras, a także pozwalają pracownikom mobilnym na spędzanie większej ilości czasu z klientami. W odpowiedzi na pytanie o powód inwestycji w GPS lub inne nowe technologie ankietowane na pierwszym miejscu firmy wymieniły obsługę klienta. Badania pokazały również inne ...
-
Telefonia komórkowa 2006/2007
... roku) Polaków czerpie informacje o ofertach operatorów właśnie z radia i telewizji. Walka o klienta sieci, podyktowana jest wysokim stopniem nasycenia rynku po stronie popytu ... Europejskiego Obszaru Gospodarczego pozostawały w 1Q 2008 na zdecydowanie wyższym poziomie, aniżeli oczekiwania respondentów w 2007 roku. Walka cenowa może też w pewnym stopniu ...
-
Upadłości firm w Polsce I-XI 2008
... główną przyczyną upadłości. A gdy pojawia się efekt domina, kiedy bankructwo dużego klienta, powoduje upadłość jednego lub większej liczby jego dostawców, problemy zaczyna ... i dokumentacji do złożenia wniosku o upadłość, a następnie przynajmniej kilkutygodniowy okres oczekiwania na rozpatrzenie go przez sąd i ogłoszenie postanowienia o upadłości, w ...
-
Branża mięsna i rozwiązania IT
... funkcjonalnościami systemu oraz przeanalizować, w jakim stopniu dany standard spełnia ich oczekiwania - wyjaśnia Mariusz Gościniak z IT.Integro, partnera Microsoftu. Do kolejnych ... kosztach produkcji pozwala na precyzyjne wyliczenie marży produktów i elastyczne podejście do klienta. Ponadto nowoczesny system ERP w tej branży musi integrować wiele ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... : Poszukiwacze niskich cen. To wiodąca grupa kupujących, reprezentowana przez co trzeciego klienta (34%). Najważniejszym czynnikiem jest dla nich cena. Poza nią, w ... zakupy, czytniki cen, duża liczba przymierzalni, możliwość wypróbowania produktu/kosmetyku, krótki czas oczekiwania czy elastyczne formy płatności. Są to osoby, które stosunkowo dużą ...
-
Optymalizacja strony WWW firmy opłacalna
... – mówi Anna Sikorska, specjalista w Adseo. „Zainteresowanie akcją przeszło nasze oczekiwania. Widać zatem, że właściciele witryn chcą poznać zalety i wady swoich ... poprawnej optymalizacji strony pod względem treści i kodu łatwiej będzie dotrzeć do potencjalnego klienta. Przedstawić mu ofertę firmy, a przede wszystkim zwiększyć widoczność strony ...
-
Nowe mieszkania od deweloperów za duże
... oddawanych dziś do użytku startowała mniej więcej dwa lata temu, gdy oczekiwania Polaków dotyczące zakupu mieszkań były inne. Nie zawsze można zmniejszyć ... jest w Szczecinie. – W stolicy Zachodniopomorskiego, w dalszym ciągu brakuje dostosowanych do klienta projektów deweloperskich. W drogich realizacjach sprzedają się mieszkania, ale głównie jedno- ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... zadanie domowe odrobili zarówno pracownicy jak i pracodawcy, ograniczając wzajemnie swoje oczekiwania, ucząc się – może w sposób nieco wymuszony - obopólnego szacunku i ... w kwietniu). W ogłoszeniach mogli także przebierać chętni do podjęcia pracy w działach obsługi klienta czy Call Center – oczekiwało bowiem na nich ponad 4 tys. 500 ofert ( ...
-
Internet Cyfrowego Polsatu - zmiany
... miesięcznej. Internet dla przedsiębiorczych W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów prowadzących działalność gospodarczą, Cyfrowy Polsat wprowadził możliwość zakupu usług dostępu do Internetu przez osoby prawne. Na początku będzie dla nich dostępna oferta analogiczna jak dla klienta indywidualnego – „Internet dla Każdego”. Huawei E367 już ...
-
E-administracja w Polsce: perspektywy rozwoju
... , niezawodność) dostępu oraz ograniczony zakres wdrożeń elektronicznej administracji. Potrzeby i oczekiwania oraz proponowane rozwiązania Strategie, cele i potrzeby Zdaniem ... z elektronicznej bankowości, w tym pojedyncze logowanie (Single Sign-on). Identyfikacja klienta powinna przebiegać inaczej niż dotąd: zarejestrowany interesant powinien być ...
-
Fuzje i przejęcia a pracownicy energetyki
... dużych grupach pracowników, jest komunikowanie z odwołaniem do wartości wspólnych dla załogi, właściciela i klienta firmy. Pozwala ono na sprawne wdrożenie informacji o kierunku, w którym ma rozwijać się firma i jednocześnie wskazuje na oczekiwania rynku i otoczenia w stosunku do firmy. Spośród licznych zaniedbań w zakresie komunikacji na rynku ...
-
Systemy Business Intelligence przyspieszą
... danych jako kluczowy czynnik sukcesu w ciągu kolejnych 5 lat, przed takimi elementami jak: „bycie blisko klienta” czy „kompetencje pracowników”. Według badań CIO Insight, ponad 70% CIO wskazuje, że BI odgrywa ... , aż 70% respondentów twierdziło, że rozwiązania BI mogą skutecznie niwelować skutki zawirowań gospodarczych . Podobne oczekiwania ...
-
Podróże służbowe w 2012 roku
... Konsultingu Deloitte. „Warto zwrócić uwagę na oczekiwania podróżujących służbowo - bezpłatny dostęp do Internetu jest postrzegany jako standard, młodsi klienci dostrzegają wartość w możliwości automatycznego check-in w hotelu, co może wskazywać na wagę szybkości obsługi klienta biznesowego” - dodaje. Większość podróżujących w celach służbowych ...
-
Grzechy polskich stron www
... zakupowa. Kluczową rolę w jej podjęciu odgrywa funkcjonalność ułatwiająca przekonanie klienta o dokonaniu dobrego wyboru – dodaje Wącław. 10 grzechów głównych polskich ... także powszechne konwencje projektowe. Użytkownicy zwykle mają pewne oczekiwania co do wyglądu i lokalizacji typowych elementów (np. wyszukiwarki, nawigacji, logowania) ...
-
Rebranding Biedronki
... hasłem przyszłości, że taki wizerunek się wyczerpuje, że zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Biedronka nie jest jedyną siecią dyskontową. Sukces marki prowadzi ... od starego wizerunku. Bez zmiany oferty, bez zmiany sposobu działania i traktowania klienta, bez lepszego zaspokajania jego potrzeb nie jest to rebranding tylko stylizacja ...
-
Wyniki budownictwa mieszkaniowego 2011
... Sytuacja deweloperów Na rynku deweloperskim 2011 r. upłynął pod znakiem konkurencji o klienta, która przybrała przed wszystkim postać promocji cenowych oraz coraz większych kłopotów ... na GPW tracąc 55 proc. swojej wartości, co wspierały materializujące się oczekiwania odnośnie spadku rentowności spółek oraz ich rosnące zadłużenie. Podsumowanie 2011 ...
-
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze
... nie jest dużym zaskoczeniem, bo w dobie kryzysu zwracają na to szczególną uwagę. Wiedza personelu jest dla nich ważniejsza niż czas oczekiwania na obsługę. Wolą też znieść niezbyt odpowiadające im zachowanie pracownika, byle tylko potrafił im doradzić i odpowiedzieć na nurtujące ich pytania ...
-
Idealny operator komórkowy według Polaków
... nienawidzą jednocześnie. Oceniają ich bardzo surowo za wysokie koszty, słabą obsługę klienta, słaby zasięg itp. Z drugiej strony, klienci chętnie korzystają z ... – aby był szczery. Kolejne wymieniane wartości to „nieskomplikowany”, „fachowy” i „godny szacunku”. Oczekiwania a rzeczywistość Niestety, pomiędzy oczekiwaniami co do idealnego operatora, a ...
-
Trend BYOD ma znaczący wpływ na firmy
... your own device - przynieś swoje urządzenie). Aby pomóc firmom spełnić oczekiwania wynikające z trendów BYOD, Cisco oferuje kompleksowe podejście, które ujednolica politykę, ... sterownikowi obsługiwać 30 000 urządzeń oraz obsługują protokół IPv6 urządzeń klienta. Te uaktualnienia mogą pomóc w zwiększeniu jakości współpracy takich programów jak Cisco ...
-
Polski rynek pracy specjalistów IT w III kw. 2012
... zatrudnienia na stanowisko, na które zaaplikuje. Kandydaci muszą pamiętać, że zwłaszcza oczekiwania finansowe powinny iść w parze z umiejętnościami, wiedzą i doświadczeniem, które są w stanie zaoferować pracodawcy. Z ... niedocenianie znaczenia umiejętności miękkich, jak zdolność do pracy w zespole, nastawienie się na potrzeby klienta oraz kreatywność ...
-
Małe firmy - prognozy 2013
... . wszystkich samozatrudnionych) to odsetek pesymistów będzie jeszcze mniejszy (10%). Utrzymać klienta za wszelką cenę Optymistyczny wydźwięk tych przewidywań traci jednak na sile, ... utrzymać się na rynku, stawiają na silną konkurencję cenową. Potwierdziły się oczekiwania dotyczące 2012 roku Przewidywania dotyczące obrotów w 2013 roku korespondują z ...
-
Poszukiwani wyspecjalizowani pracownicy IT
... nie tylko sprawnie wdrażać nowe rozwiązania, ale także umieć wsłuchać się w potrzeby klienta i zaoferować mu znaczną wartość dodaną - tłumaczy Michał Grabarz, Dyrektor ds. Usług IT w ... , zyskujących na popularności dziedzin IT, ale także licznych kompetencji miękkich. Oczekiwania wobec kandydatów na nowe stanowiska będą znacząco różne od tych, które ...
-
Polskie media a gotowanie w domu
... moda. „Projekt, zainicjowany przez sieć Lidl, odpowiada zatem na oczekiwania polskich konsumentów, by gotowanie w domu było szybkie, proste, tanie i zdrowe” – wynika ... internautów. Jeśli dodatkowo sieć handlowa dzięki Okrasie, Pascalowi lub Makłowiczowi zdejmuje z klienta konieczność zaplanowania jadłospisu i przygotowania listy zakupów – może liczyć ...
-
E-commerce kontra zakupy tradycyjne
... To wyraźny znak, że segment RTV/AGD zwraca coraz większą uwagę na klienta internetowego. Można to także zauważyć w aktualnych kampaniach reklamowych, które skupiają się ... w zakupach tradycyjnych ceni sobie również możliwość nabycia produktu tu i teraz, bez oczekiwania na kuriera lub listonosza. Jedynie 8 proc. przyznaje, że lubi po prostu spacerować ...
-
Koń trojański Filecoder
... pulpitu informatyk może bowiem przejąć kontrolę nad danym komputerem, zidentyfikować przyczynę nieprawidłowej pracy danej maszyny i naprawić sprzęt, bez konieczności odwiedzania klienta w domu. Eksperci z firmy ESET podkreślają, że na razie nie udało im się zgromadzić wystarczającej ilości danych, by udzielić odpowiedzi na ...
-
Czego klienci korporacyjni oczekują od hoteli?
... bezpłatny dostęp do Internetu (Wi-Fi) to odnośnie pobytu w hotelu, najczęściej wymieniane oczekiwania osób podróżujących służbowo (odpowiednio 28% i 25% wskazań). Takie wyniki badań ... Obecnie obserwujemy trend do wyłączania ceny śniadania z kosztów zakwaterowania. O ile w przypadku klienta polskiego nie jest to jeszcze duży problem, o tyle klienci ...
-
Ubezpieczenie Plus ochroni twój telefon
... od klienta i dostarczy do serwisu bez dodatkowych kosztów. Naprawa telefonu lub smartfona nastąpi w ciągu kolejnych 48 godzin, zaś w przypadku laptopa, tabletu, bądź konsoli – w ciągu 7 dni. W ubezpieczeniach funkcjonujących na rynku do tej pory czas naprawy wynosił do 30 dni. Skrócony czas oczekiwania jest ...
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... osobom w znalezieniu bezpiecznych i zaufanych przedsiębiorców. Bardzo szybko jednak przerósł oczekiwania twórców. Dziś z rekomendacji, które publikują w nim klienci, korzystają dziesiątki tysięcy ... kontaktując się z klientami, zadają pytania, ale nie sugerują odpowiedzi. Jeśli opinia klienta jest negatywna, firma zostaje o tym poinformowana i ma 21 ...
-
Co czeka firmy szkoleniowe?
... przez te firmy. Takie podejście pozwoli na zmniejszenie biurokracji, skrócenie czasu oczekiwania na dofinansowanie, eliminację nierzetelnych usługodawców, podniesienie jakości usług, a w ... . Z całą pewnością zaostrzy się walka konkurencyjna. Firmy szkoleniowe będą walczyć o klienta albo jakością rozwiązań, albo niską ceną. Biorąc pod uwagę liczbę ...
-
Mikro i małe firmy 2013
... . Przedsiębiorcy oceniali ogólną sytuację gospodarczą, sytuację branży, firmy, wynik finansowy firmy, zatrudnienie, czas oczekiwania na zapłatę i dostępność do finansowania zewnętrznego. Najwyższe wyniki na przestrzeni ostatnich 4 lat odnotowano ... pl dla mikro i małych firm – mówi Emanuele Cacciatore, Dyrektor Zarządzający Departamentem Klienta ...
-
Handel detaliczny przed wyzwaniami
... Walker, dyrektor ds. strategicznych w firmie hybris. „Będzie to kluczowe, aby spełnić oczekiwania klientów i, mówiąc wprost, przetrwać na rynku”. Wyzwania organizacyjne i operacyjne 46% ... Aby odnieść sukces, detaliści muszą więc być w stanie zaspokoić potrzeby klienta niezależnie od tego, jak, kiedy i gdzie robi on zakupy” — powiedziała Brigid ...
-
Najbogatsi ludzie świata 2014
... się zaufanie do branży odpowiedzialnej za zarządzanie majątkiem, ale rosną też oczekiwania najzamożniejszych osób wobec firm zarządzających ich zasobami Znacząco wzrosło ... majątkiem mają możliwość jeszcze lepiej dostosować swoją ofertę do potrzeb klienta” ocenił Jean Lassignardie, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Capgemini Global Financial ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 33/2014
... się na słabych fundamentach. Nadpodaż w rejonie Atlantyku. Walka afrykańskich producentów o klienta... CZĘŚĆ PIERWSZA Rynki ropy wróciły do defensywy w miarę obniżania premii ... Agencja Energetyczna stwierdziła, że „obecnie na rynku ropy podaż przekroczyła oczekiwania dzięki nadpodaży ropy w rejonie Oceanu Atlantyckiego, gdzie zaskakująco duży ...
-
Firmy rodzinne w Polsce i Europie 2014
... respondentów). Polskie przedsiębiorstwa w drugiej kolejności liczą na niższe opodatkowanie (46%). Takie oczekiwania ma także 40% europejskich firm. Europejscy respondenci stosunkowo często (45 ... 56% europejskich respondentów). Polacy niemal równie często wskazywali na obsługę klienta (51%) oraz wyznawane wartości i wzorce postępowania (41%). Z kolei ...
-
Aplikacje mobilne zmieniają jakość życia?
... Rozwiązania proponowane m.in. przez EcoCar eliminują konieczność pośrednictwa centrali telefonicznej w kontakcie pomiędzy klientem a kierowcą, skracając czas oczekiwania na taksówkę. Korzystanie z aplikacji nie wymaga od klienta znajomości numeru telefonu firmy taksówkarskiej czy adresu pod którym się znajduje, gdyż jego pozycja jest identyfikowana ...