-
Koniunktura przemysłowa XI 2010
... . Dyrektorzy przedsiębiorstw planują redukcje zatrudnienia na poziomie prognozowanym przed miesiącem. W listopadzie odnotowuje się spadek bieżącej sprzedaży dla branży włókno, odzież, obuwie. Odpowiednie prognozy są mniej optymistyczne od formułowanych w ubiegłym miesiącu. Zwiększa się poziom nadmiernych zapasów towarów, w związku z tym planowana ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2010
... planują redukcje zatrudnienia na poziomie zbliżonym do prognozowanego przed miesiącem. W grudniu odnotowuje się dalszy spadek bieżącej sprzedaży dla branży włókno, odzież, obuwie. Odpowiednie prognozy są również pesymistyczne. Utrzymuje się poziom nadmiernych zapasów towarów, w związku z tym planowana ilość towarów zamawianych u dostawców może być ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2011
... domowego ogółem (minus 7 – spadek o 5 punktów w stosunku do poziomu sprzed miesiąca). W czerwcu odnotowuje się wzrost bieżącej sprzedaży dla branży włókno, odzież, obuwie. Odpowiednie prognozy są mniej optymistyczne od formułowanych w ubiegłym miesiącu. Rośnie poziom nadmiernych zapasów towarów, w związku z tym planowana ilość towarów zamawianych ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2011
... pesymistyczne niż w czerwcu. Stan zapasów towarów jedynie nieznacznie przekracza poziom uznawany za odpowiedni w stosunku do zapotrzebowania. W lipcu w branży włókno, odzież, obuwie odnotowuje się dużo mniej znaczący niż przed miesiącem wzrost bieżącej i przyszłej sprzedaży. Nieznacznie zmniejsza się poziom nadmiernych zapasów towarów, w związku ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2011
... , odzież, obuwie (plus 8 – wzrost o 1 punkt). Negatywnie koniunkturę oceniają przedsiębiorcy z branż: pojazdy samochodowe (minus 2 – wzrost o 1 punkt), żywnościowej (minus 3 – wzrost o 2 punkty) oraz artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 5 – utrzymuje się wartość z poprzedniego miesiąca). W sierpniu w branży włókno, odzież, obuwie odnotowuje ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2011
... włókno, odzież, obuwie (plus 8 – podobnie jak w sierpniu) oraz artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 1 – wzrost o 6 punktów). Negatywnie koniunkturę oceniają przedsiębiorcy z branż pojazdy samochodowe (minus 1 – wzrost o 1 punkt), a także żywnościowej (minus 2 – wzrost o 1 punkt). We wrześniu w branży włókno, odzież, obuwie odnotowuje się ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... pory z tradycyjnej sprzedaży decydują się na uruchomienie dodatkowego kanału sprzedaży – właśnie w Internecie. W sieci kupujemy już wszystko – poczynając od medykamentów, poprzez odzież i obuwie, sprzęt RTV czy AGD, kończąc na samochodach. Oprócz ankiety przeprowadzonej przez IMAS wśród Internautów, Ceneo.pl przeprowadziło krótkie badanie wśród ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... . Nieliczni, którzy dostrzegli różnicę, wskazali na wyższość… sklepów internetowych. CO KUPUJE? Osoby młode (18-24 lata) najczęściej przez Internet kupują odzież i obuwie, starsze (24+) częściej poszukują książek, płyt, filmów, artykułów związanych z wyposażeniem wnętrz, m.in. mebli i sprzętu AGD/RTV, a także akcesoriów ogrodowych i produktów ...
-
Koniunktura przemysłowa III 2012
... natomiast pozytywnie – jedynie przedsiębiorstwa duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). Pośród branż pozytywnie koniunkturę oceniają jedynie przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 5 – wzrost o 7 punktów). Pozostałe branże oceniają koniunkturę negatywnie, choć lepiej niż przed miesiącem: żywnościowa (minus 7 – wzrost o 5 punktów ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2012
... – jedynie przedsiębiorstwa duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). Pośród branż pozytywnie koniunkturę oceniają jedynie przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 2 – spadek o 3 punkty). Pozostałe branże oceniają koniunkturę negatywnie: artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 8 – spadek o 1 punkt), żywnościowa (minus ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2012
... o 6 punktów) oraz żywnościowej (minus 10 – spadek o 2 punkty). Wśród prezentowanych branż jako jedyni pozytywnie koniunkturę oceniają przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 1 – bez zmian w stosunku do ubiegłego miesiąca). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i prognozy dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... piątce były Moda, Telefony i akcesoria, Księgarnia, Dom i Ogród, Komputery. W tym roku również moda została wskazana jako kategoria w której kupujemy najczęściej (Odzież, obuwie, dodatki). Na kolejnych miejscach jednak zmiany – na podium wróciły sprzęt RTV i AGD. Miejscem czwartym i piątym wymieniły się Komputery i Dom i Ogród ...
-
Zakupy w sieci: kobiety kupują z głową
... razy w tygodniu (2,9%). Czego szukają i co kupują kobiety w Internecie? Polki zapytane o to, czego najczęściej poszukują w Internecie wskazały na takie kategorie jak: Odzież, obuwie, dodatki (76% ankietowanych), Dom i wnętrze (44,5%), Zdrowie i uroda (43,7% ) oraz Książki i muzyka (39%) i Dla dziecka (33%). Można zauważyć zdecydowaną korelację ...
-
Koniunktura przemysłowa V 2013
... duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). Spośród prezentowanych branż pozytywne oceny w tym zakresie zgłaszają tylko przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 4 – wzrost o 8 p. proc.), natomiast negatywne – żywnościowej (minus 12 – spadek o 2 p. proc.), pojazdy samochodowe (minus 7 – wzrost o 4 p. proc.) oraz artykuły gospodarstwa ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2013
... 11 – wzrost o 1 p. proc.), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 9 – spadek o 4 p. proc.), pojazdy samochodowe (minus 8 – spadek o 1 p. proc.) oraz włókno, odzież obuwie (minus 6 – spadek o 10 p. proc.). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i przewidywania dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają jednostki o liczbie ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2013
... ogółem (minus 14 – spadek o 7 p. proc.), żywność (minus 10 – tak jak przed miesiącem), pojazdy samochodowe (minus 6 – wzrost o 1 p. proc.) oraz włókno, odzież obuwie (minus 2 – spadek o 1 p. proc.). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i przewidywania dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają jednostki o liczbie pracujących do ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2013
... jedynie podmioty duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W po-dziale na branże pozytywne oceny koniunktury zgłaszają jedynie przedstawiciele branży włókno, odzież obuwie (plus 5 – wzrost o 7 p. proc.), a negatywne – w pozostałych prezentowanych branżach: artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 11 – wzrost o 3 p. proc.), żywność (minus ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2013
... jedynie podmioty duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W po-dziale na branże korzystne oceny koniunktury zgłaszają jedynie przedstawiciele branży włókno, odzież obuwie (plus 11 – wzrost o 6 p. proc.), a negatywne – w pozostałych prezentowanych branżach: żywność (minus 9 – spadek o 2 p. proc.), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2013
... duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W podziale na branże korzystne oceny koniunktury zgłaszają tylko przedstawiciele branży włókno, odzież obuwie (plus 2 – spadek o 9 p. proc.), a negatywne – przedsiębiorcy z pozostałych prezentowanych branż: żywność (minus 6 – wzrost o 3 p. proc.), pojazdy samochodowe (minus 4 – wzrost o 2 p. proc ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2014
... do 49 osób, natomiast pozytywnie – jedynie podmioty duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W po-dziale na branże tylko przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie oceniają koniunkturę nieznacznie pozytywnie (plus 1 – wzrost o 3 p. proc.). Jednostki z pozostałych prezentowanych branż zgłaszają pesymistyczne oceny w tym zakresie: artykuły ...
-
Koniunktura przemysłowa II 2014
... do 249 osób, natomiast pozytywnie – podmioty duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W podziale na branże tylko przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie oceniają koniunkturę nieznacznie pozytywnie (plus 2 – wzrost o 1 p. proc.). Jednostki z pozostałych prezentowanych branż zgłaszają mniej pesymistyczne niż przed miesiącem oceny w tym ...
-
Koniunktura przemysłowa III 2014
... , natomiast pozytywnie – podmioty duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W podziale na branże pozytywnie koniunkturę oceniają jedynie przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 5 – wzrost o 3 p. proc.). Jednostki z dwóch spośród prezentowanych branż zgłaszają mniej pesymistyczne niż przed miesiącem oceny w tym zakresie: żywność ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2014
... podmioty duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W podziale na branże korzystnie koniunkturę oceniają jedynie przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 5 – spadek o 3 p. proc.), a negatywnie – dyrektorzy podmiotów z pozostałych prezentowanych branż: artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 6 – wzrost o 6 p. proc.), pojazdy ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2014
... – jedynie podmioty duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W podziale na branże korzystnie koniunkturę oceniają przedstawiciele branż włókno, odzież, obuwie (plus 4 – spadek o 1 p. proc.) i artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 3 – wzrost o 9 p. proc.), a negatywnie – dyrektorzy podmiotów z pozostałych prezentowanych branż: pojazdy ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2014
... zgłaszają jedynie pod-mioty duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W podziale na branże korzystnie koniunkturę ocenia-ją przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 11 – wzrost o 7 p. proc.), a niekorzystnie – pozo-stałe prezentowane branże: artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 5 – spadek o 8 p. proc.), żywność (minus ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2014
... zgłaszają jedynie podmioty duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). W podziale na branże korzystnie koniunkturę oceniają przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 17 – wzrost o 6 p. proc.), a niekorzystnie – pozostałe prezentowane branże: artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 5 – tak jak w sierpniu), żywność (minus ...
-
Koniunktura przemysłowa II 2015
... przewidują nieznaczne przyspieszenie dynamiki cen. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. Od początku ubiegłe-go roku w branży włókno, odzież, obuwie odnotowywane są optymistyczne oceny w tym zakresie (plus 7 – wzrost o 3 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca). W lutym koniunktura oceniana jest optymistycznie ...
-
Koniunktura przemysłowa III 2015
... jednostki prognozują utrzymanie dynamiki cen towarów. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. Od początku ubiegłe-go roku w branży tekstylia, odzież, obuwie odnotowywane są optymistyczne oceny w tym zakresie (plus 11 – wzrost o 4 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca). W marcu koniunktura oceniana jest ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2015
... jednostki prognozują zwolnienie dynamiki cen towarów. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. Od początku ubiegłe-go roku w branży tekstylia, odzież, obuwie odnotowywane są optymistyczne oceny w tym zakresie (plus 10 – spadek o 1 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca). W kwietniu koniunktura oceniana jest ...
-
Koniunktura przemysłowa V 2015
... cen towarów. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W maju koniunktura oceniana jest optymistycznie przez przedstawicieli branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 9 – spadek o 1 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 6 – spadek o 1 p. proc.) oraz pojazdy samochodowe ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2015
... dynamiki cen towarów. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W czerwcu koniunktura oceniana jest optymistycznie przez przedstawicieli branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 10 – spadek o 1 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca), pojazdy samochodowe (plus 4 – tak jak w maju) oraz artykuły gospodarstwa domowego ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2015
... cen towarów. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W lipcu koniunktura oceniana jest optymistycznie przez przedstawicieli branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 8 – spadek o 2 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca), pojazdy samochodowe (plus 3 – spadek o 1 p. proc.) oraz artykuły gospodarstwa domowego ogółem ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2015
... miesiącem, przez przedstawicieli branż artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 19 – wzrost o 17 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca), tekstylia, odzież, obuwie (plus 13 – wzrost o 5 p. proc.) oraz pojazdy samochodowe (plus 4 – wzrost o 1 p. proc.). Nieznacznie negatywnie koniunkturę oceniają jedynie przedstawiciele branży żywnościowej ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2015
... jest optymistycznie przez przedstawicieli branż artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 21 – wzrost o 2 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca), tekstylia, odzież, obuwie (plus 12 – spadek o 1 p. proc.) oraz pojazdy samochodowe (plus 2 – spadek o 2 p. proc.). Nieznacznie negatywnie koniunkturę oceniają jedynie przedstawiciele branży ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
... . branża modowa poniosła w związku z promocją swoich wyrobów. Największa część reklamowego tortu to reklamy w luksusowych pismach kobiecych. W podziale na kategorie dominowała odzież, przed zegarkami i biżuterią oraz obuwiem. To niektóre z wniosków płynących z analizy największego niezależnego domu mediowego Codemedia. W pierwszy półroczu tego roku ...