-
Koniunktura przemysłowa X 2015
... branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W październiku koniunktura oceniana jest optymistycznie przez przedstawicieli wszystkich prezentowanych branż: tekstylia, odzież, obuwie (plus 19 – wzrost o 7 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 15 – spadek o 6 p. proc.), pojazdy ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2015
... handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W listopadzie koniunktura oceniana jest optymistycznie przez przedstawicieli wszystkich prezentowanych branż: tekstylia, odzież, obuwie (21,2 w listopadzie, 19,3 przed miesiącem), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (12,7 w listopadzie, 14,8 w październiku), pojazdy samochodowe (3,7 w listopadzie ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2015
... cen towarów. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W grudniu koniunktura oceniana jest optymistycznie przez przedstawicieli branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 8,4 w grudniu, plus 21,2 przed miesiącem) i artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 8,0 w grudniu, plus 12,7 w listopadzie), a pesymistycznie – branży ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2016
... cen towarów. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W styczniu koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów branż: tekstylia, odzież, obuwie (plus 11,5 w styczniu, plus 8,4 przed miesiącem), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 4,5 w styczniu, plus 8,0 w grudniu), pojazdy samochodowe (plus ...
-
Koniunktura przemysłowa II 2016
... cen towarów. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W lutym koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 9,9 w lutym, plus 11,5 przed miesiącem) oraz pojazdy samochodowe (plus 1,9 w lutym, plus 2,5 w styczniu). Pesymistyczne opinie formułują przedstawiciele branż ...
-
Koniunktura przemysłowa III 2016
... cen towarów. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W marcu koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 8,1 w marcu, plus 9,9 przed miesiącem), pojazdy samochodowe (plus 6,2 w marcu, plus 1,9 w lutym) oraz artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 1,6 w marcu ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2016
... przed miesiącem. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W kwietniu koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 12,3 w kwietniu, plus 8,1 przed miesiącem), pojazdy samochodowe (plus 9,4 w kwietniu, plus 6,2 w marcu) oraz artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus ...
-
Koniunktura przemysłowa V 2016
... . W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W maju koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów wszystkich prezentowanych branż: tekstylia, odzież, obuwie (plus 18,1 w maju, plus 12,3 przed miesiącem), pojazdy samochodowe (plus 8,4 w maju, plus 9,4 w kwietniu), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2016
... W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W czerwcu koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów większości prezentowanych branż: tekstylia, odzież, obuwie (plus 19,1 w czerwcu, plus 18,1 przed miesiącem), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 7,0 w czerwcu, plus 2,8 w maju) oraz pojazdy samochodowe ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2016
... w czerwcu. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W lipcu koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów większości prezentowanych branż: tekstylia, odzież, obuwie (plus 18,6 w lipcu, plus 19,1 przed miesiącem), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 10,7 w lipcu, plus 7,0 w czerwcu) oraz pojazdy ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2016
... do oczekiwanego w lipcu. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W sierpniu koniunktura ocenia-na jest optymistycznie przez dyrektorów następujących branż: tekstylia, odzież, obuwie (plus 21,3 w sierpniu, plus 18,6 przed miesiącem), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 10,5 w sierpniu, plus 10,7 w lipcu) oraz ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2016
... sierpniu. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. We wrześniu koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów następujących branż: tekstylia, odzież, obuwie (plus 20,7 we wrześniu, plus 21,3 przed miesiącem), pojazdy samochodowe (plus 7,6 we wrześniu, plus 5,4 w sierpniu) oraz artykuły gospodarstwa domowego ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2016
... wrześniu. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W październiku koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów następujących branż: tekstylia, odzież, obuwie (plus 19,4 w październiku, plus 20,7 przed miesiącem), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 14,7 w październiku, plus 6,8 we wrześniu) oraz ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2016
... cen. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W listopadzie koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 17,8 w listopadzie, plus 19,4 przed miesiącem) i pojazdy samochodowe (plus 6,0 w listopadzie, plus 6,3 w październiku), a niekorzystnie – przez przedstawicieli ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2016
... wzrost cen. W poszczególnych branżach handlowych oceny koniunktury są zróżnicowane. W grudniu koniunktura oceniana jest optymistycznie przez dyrektorów branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 10,2 w grudniu, plus 17,8 w listopadzie), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 2,5 w grudniu, minus 3,5 miesiąc wcześniej) i pojazdy samochodowe (plus ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2017
... wzrost cen. W prezentowanych branżach handlowych diagnozy koniunktury są optymistyczne. W bieżącym miesiącu naj-lepsze są oceny zgłaszane przez przedstawicieli branży tekstylia, odzież, obuwie (plus 11,3 w styczniu br., plus 10,2 w grudniu ub. r.). Dyrektorzy pozostałych branż również oceniają koniunkturę pozytywnie, lepiej niż w ubiegłym miesiącu ...
-
Koniunktura przemysłowa II 2017
... r. Dyrektorzy firm przewidują wzrost cen. W prezentowanych branżach handlowych diagnozy koniunktury są zróżnicowane. Pozytywne oceny zgłaszane są przez przedstawicieli branż: tekstylia, odzież, obuwie (plus 12,4 w lutym br., plus 11,3 w styczniu), pojazdy samochodowe (plus 12,4 w lutym br., plus 9,3 miesiąc wcześniej) oraz żywność (plus 3,9 w lutym ...
-
Koniunktura przemysłowa III 2017
... . Dyrektorzy firm przewidują wzrost cen. W prezentowanych branżach handlowych wskaźniki koniunktury są zróżnicowane. Pozytywne oceny zgłaszane są przez przedstawicieli branż: tekstylia, odzież, obuwie (plus 24,7 w marcu br., plus 12,4 w lutym), pojazdy samochodowe (plus 11,5 w marcu br., plus 12,4 miesiąc wcześniej) oraz żywność (plus ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2017
... . Dyrektorzy firm przewidują wzrost cen. W prezentowanych branżach handlowych wskaźniki koniunktury są zróżnicowane. Pozytywne oceny zgłaszane są przez przedstawicieli branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 23,8 w kwietniu, plus 24,7 w marcu), pojazdy samochodowe (plus 16,0 w kwietniu, plus 11,5 miesiąc wcześniej) oraz żywność (plus 8,9 w kwietniu ...
-
Koniunktura przemysłowa V 2017
... . Dyrektorzy firm przewidują wzrost cen. W prezentowanych branżach handlowych wskaźniki koniunktury są zróżnicowane. Pozytywne oceny zgłaszane są przez przedstawicieli branż tekstylia, odzież, obuwie (plus 22,0 w maju, plus 23,8 w kwietniu), pojazdy samo-chodowe (plus 12,0 w maju, plus 16,0 miesiąc wcześniej) oraz żywność (plus 7,1 w maju, plus ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2017
... zapowiadanego miesiąc wcześniej. Dyrektorzy firm przewidują wzrost cen. W bieżącym miesiącu we wszystkich prezentowanych branżach handlowych oceny koniunktury są pozytywne: tekstylia, odzież, obuwie (plus 17,2 w czerwcu, plus 22,0 w maju), pojazdy samochodowe (plus 11,2 w czerwcu, plus 12,0 miesiąc wcześniej), żywność (plus 5,0 w czerwcu, plus ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2017
... niewielkie zwiększenie zatrudnienia. Dyrektorzy firm przewidują wzrost cen. W bieżącym miesiącu we wszystkich prezentowanych branżach handlowych oceny koniunktury są pozytywne: tekstylia, odzież, obuwie (plus 18,6 w lipcu, plus 17,2 w czerwcu), pojazdy samochodowe (plus 12,3 w lipcu, plus 11,2 miesiąc wcześniej), żywność (plus 5,0 w lipcu, podobnie ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2017
... zwiększenie zatrudnienia. Dyrektorzy firm przewidują wzrost cen. W bieżącym miesiącu we wszystkich prezentowanych branżach handlowych oceny koniunktury są pozytywne: tekstylia, odzież, obuwie (plus 21,7 w sierpniu, plus 18,6 w lipcu), pojazdy samochodowe (plus 8,8 w sierpniu, plus 12,3 miesiąc wcześniej), żywność (plus 6,4 w sierpniu, plus ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2017
... niewielkie zwiększenie zatrudnienia. Dyrektorzy firm przewidują wzrost cen. W bieżącym miesiącu we wszystkich prezentowanych branżach handlowych oceny koniunktury są pozytywne: tekstylia, odzież, obuwie (plus 25,4 we wrześniu, plus 21,7 w sierpniu), pojazdy samochodowe (plus 12,3 we wrześniu, plus 8,8 miesiąc wcześniej), żywność (plus 8,5 we ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2017
... od formułowanych we wrześniu. Dyrektorzy firm przewidują wzrost cen. W bieżącym miesiącu w większości prezentowanych branż handlowych oceny koniunktury są pozytywne: tekstylia, odzież, obuwie (plus 25,0 w październiku, plus 25,4 we wrześniu), pojazdy samochodowe (plus 11,4 w październiku, plus 12,3 miesiąc wcześniej) oraz żywność (plus ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2017
... firm przewidują wzrost cen, zbliżony do planowanego przed miesiącem. W bieżącym miesiącu w większości prezentowanych branż handlowych oceny koniunktury są pozytywne: tekstylia, odzież, obuwie (plus 20,6 w grudniu, plus 24,2 w listopadzie), pojazdy samochodowe (plus 10,3 w grudniu, plus 12,5 miesiąc wcześniej) oraz żywność (plus 6,4 w grudniu, plus ...
-
Upadłości firm I 2019 r.
... konkurencji z tanimi towarami z Azji) Wśród niewypłacalności firm produkcyjnych widocznych jest też kilka przypadków firm produkujących na rynek konsumencki - odzież, obuwie, zabawki etc. – Odzież, obuwie i zabawki to kategorie zdominowane przez tanich dostawców z Azji. Mniejsi, lokalni producenci, którzy wcześniej bazowali na taniej sile roboczej ...
-
Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?
... , czyli aplikacje, dzięki którym możemy cieszyć się jedzeniem dostarczanym bezpośrednio pod drzwi. Tymczasem przyszłość firm oferujących dobra trwałe, takie jak odzież, obuwie, dobra luksusowe oraz komercyjne nieruchomości czy też usługi branży dóbr konsumenckich, takie jak restauracje, hotelarstwo, transport, turystyka oraz rozrywka stoi ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... zniknęło także „Auto Moto” emitowane przez Bauera. Wszystkie te zmiany odbiły się na liczbie materiałów wzmiankujących o brandach z branż takich jak: odzież, obuwie, jubilerzy, kosmetyki, samochody popularne i premium oraz farmacja. Na liczbę analizowanych danych wpłynęła także polityka mediów społecznościowych, których monitorowanie jest dużym ...
-
Wojna handlowa Trumpa nabiera tempa. Cła odwetowe uderzą w USA?
... ). Drugim krajem najbardziej narażonym po Chinach na skutki ceł jest Wietnam. W Wietnamie sektory, które mogą ponieść największe straty, to tekstylia, odzież i obuwie (6,5 mld USD), a następnie komputery i telekomunikacja (5,7 mld USD) oraz maszyny i urządzenia (3,8 mld USD). Tajwan, Korea Południowa i Japonia są następne w kolejce, każde ...
Tematy: wojna handlowa, cło, cła, Donald Trump, gospodarka USA, Chiny, eksport, import, wymiana handlowa -
E-zakupy: ile i na co wydajemy w sieci?
... za produkty związane z modą. Na odzież, akcesoria i dodatki Polacy wydają średnio 83 zł miesięcznie, czyli o 8 zł więcej niż deklarowali w ubiegłym roku. W pięciu na sześć najpopularniejszych kategorii produktów kupowanych online (urządzenia mobilne, multimedia, bilety do kina i teatru, obuwie i sprzęt RTV/AGD), badani zadeklarowali niższą ...
-
Handel detaliczny w strefie Euro: konsumpcja odporna na inflację?
... w porównaniu z pierwszą połową 2022 r. Niższy wzrost, wyższe stopy procentowe i trudniej dostępne finansowanie najbardziej zagrażają firmom z kategorii fashion (odzież, obuwie, akcesoria), domom towarowym i handlowi elektronicznemu. W miarę zanikania pozytywnego wpływu dotychczasowych programów wsparcia w związku z COVID-19, spowolnienia konsumpcji ...
-
UE wycofała 2,5 tys. niebezpiecznych produktów
... .) oraz odzież, tkaniny i wyroby związane z modą (23 proc.). Wśród najczęściej zgłaszanych rodzajów zagrożeń powodowanych przez te produkty znalazły się: ryzyko odniesienia obrażeń, ryzyko chemiczne oraz ryzyko zadławienia się. Najbardziej powszechne zagrożenia chemiczne odnotowane w 2014 r. dotyczyły produktów takich jak obuwie i artykuły skórzane ...
-
H&M bije Reserved. Gdzie kupujemy ubrania?
Polacy często i chętnie kupują ubrania. Ze zrealizowanego przez PMR badania "Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2016" wynika, że w minionym roku zakupu odzieży dokonało 9 spośród 10 respondentów (91%). Okazuje się również, że modowych zakupów najczęściej dokonujemy w markowych sklepach na terenie galerii handlowych. Najczęściej ...
Tematy: odzież, obuwie, marki odzieżowe, H&M, Reserved, moda, handel detaliczny, odzież damska, moda męska -
Zakupy online: co kupujemy częściej niż przed pandemią?
... Zdrowie i uroda wzrosła w ubiegłym roku o niemal 60 proc. względem roku 2019. Na drugim miejscu uplasowała się odzież (34 proc.), a na trzecim książki i multimedia (31,1 proc.). Produkty z tej ostatniej kategorii były również ... miarę jak pandemia będzie powoli ustępować, one również podążą za falą wzrostów w e-commerce, tak jak teraz odzież czy ...