-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2010
... które planuje nabyć połowa respondentów. Jest to najchętniej wybierany produkt w 17 z 19 ankietowanych państw. Na dalszych pozycjach znajdują się książki, odzież, obuwie i gry planszowe”, dodaje Magdalena Jończak z Deloitte. Hipermarkety i specjalistyczne sieci sklepów oraz Internet to najbardziej popularne miejsca, w których Polacy dokonują zakupu ...
-
Europejscy konsumenci a zakupy
... sklepu, gdzie mogą obejrzeć, dotknąć i przymierzyć artykuły odzieżowe lub obuwie, zanim kupią je w sieci” – powiedziała Agata Czarnecka, starszy konsultant w dziale ... raz na sześć tygodni. W Polsce konsumenci także najczęściej kupują ubrania i obuwie w lokalnych sklepach, które odwiedzają przynajmniej raz w miesiącu. Z kolei w centrach handlowych, ...
-
Wiadomości SMS dobrym sposobem na komunikację z klientem
... . Zniżki na obuwie mile widziane Niemal 40 proc. Polaków chciałoby otrzymywać powiadomienia SMS o promocjach w sklepach i punktach usługowych. Najbardziej pożądanym typem promocji realizowanym za pośrednictwem SMS-ów jest rabat na zakup produktu lub usługi, a największym zainteresowaniem cieszą się takie branże jak odzież, obuwie oraz akcesoria ...
-
Jak działać na rynku e-commerce w dobie koronawirusa?
... odzież i biżuteria, zmalała sprzedaż, to rynek ecommerce jako całość rośnie w siłę, co jest dobrym prognostykiem ... należą: dobra luksusowe: biżuteria, zegarki, itp. akcesoria przydatne do aktywności poza domem i podróżowania ubrania i obuwie Jeżeli jesteś przedstawicielem branży, która została szczególnie dotknięta koronawirusem, zastanów się, jak ...
-
E-commerce: na zakupy ubrań i kosmetyków wydajemy miliardy
... , platformy wideo na żądanie (VOD), platformy do transmisji strumieniowej, platformy wideokonferencyjne i audio, publikacje cyfrowe, np. e-booki, e-magazyny), moda i akcesoria (odzież, obuwie, torby i akcesoria) oraz edukacja (kursy online, profesjonalne usługi edukacyjne, wydawnictwa szkolne i naukowe, opłaty za czesne szkół i uczelni wyższych).
-
Co przyniesie Unia
... ubiegłym obserwujemy wzrost oczekiwań podwyżki cen o 11 punktów procentowych. W tym przypadku oceny Polaków są zgodne z ocenami ekspertów w dziedzinie budownictwa mieszkaniowego. Odzież i obuwie Polacy oczekują także wzrostu cen odzieży i obuwia, chociaż w ubiegłym roku ceny tych artykułów spadały. 61 proc. Polaków spodziewa się wzrostu ...
Tematy: integracja z ue, ue -
Świąteczne zakupy online w 2008
... zakupów w sklepach online przyznaje się obecnie 32% klientów – o pięć procent więcej niż przed rokiem. Wśród nabywanego asortymentu dominują kosmetyki (39%), odzież i obuwie (32%), książki i filmy (30%), zabawki (25%), biżuteria (22%), sprzęt komputerowy (20%) i płyty CD (18%). Z badania wynika, że internautom mającym do ...
-
Inflacja II 2010
... udział wydatków w zakresie użytkowania mieszkania i nośników energii, restauracji i hoteli, a także zdrowia. Obniżył się natomiast udział wydatków na żywność i napoje bezalkoholowe, odzież i obuwie, a także na towary i usługi w zakresie transportu i łączności. W związku z tym odnotowano inny wpływ zmian cen w poszczególnych grupach na wskaźnik cen ...
-
Nastolatek jako konsument
... przyjmują rolę konsultantów. Często pytani są przez dorosłych, jaki smak wybrać, która marka jest najlepsza. Podobnie dzieje się, jeśli chodzi o odzież, czy obuwie. Przy czym w tej kategorii młodzi konsumenci są także inicjatorami, czy nawet jedynym decydującym o wyborze tej lub innej bluzki. Tutaj ...
-
Inflacja XII 2011
... mieszkaniem (o 5,5%) oraz zdrowiem (o 4,5%). Podwyższono ceny w restauracjach i hotelach (o 4,2%) oraz opłaty w zakresie edukacji (o 3,4%). Mniej należało natomiast zapłacić za odzież i obuwie (o 1,5%). Niższe były także ceny w zakresie łączności (o 0,8%). Największy wpływ na wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w 2011 r., w stosunku do 2010 ...
-
Polaków zakupy modowe w sieci
Zakupy odzieżowe przeniosły się do Internetu. Coraz chętniej kupujemy w sieci odzież, obuwie oraz akcesoria. Z analizy przeprowadzonej przez firmę Gemius wynika, że średnia wartość zakupów wynosi 250 złotych. Zauważalnym trendem wśród kupujących jest ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... korzystniejsza relacja jakości do ceny niż ich zagranicznych odpowiedników. Około jedna trzecia badanych pozytywnie oceniła design i estetykę polskich marek w segmentach: odzież, obuwie i galanteria skórzana oraz biżuteria i zegarki. W porównaniu do innych segmentów największą rozpoznawalnością na tle zagranicznych marek cieszą się polskie alkohole ...
-
Inflacja XII 2015
... wyroby tytoniowe – o 3,3% oraz napoje alkoholowe – o 0,1% (w 2014 r. odnotowano wzrost odpowiednio o 7,0% i 1,9%). W 2015 r. konsumenci płacili mniej za odzież (o 5,4%) oraz obuwie (o 4,2%), wobec obniżek odpowiednio o 5,4% i 3,8% obserwowanych w 2014 r. Średnioroczny wzrost cen towarów i usług związanych z mieszkaniem w 2015 r. wyniósł 0,5% (wobec ...
-
GUS: oceny koniunktury gospodarczej najgorsze w historii
... ogólnego klimatu koniunktury gospodarczej (NSA) kształtuje się na poziomie minus 49,5. Najbardziej pesymistycznie koniunkturę oceniają firmy sprzedające tekstylia, odzież, obuwie, najmniej niekorzystnie – jednostki handlujące żywnością. Transport i gospodarka magazynowa W bieżącym miesiącu wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury (NSA) kształtuje się ...
-
Koniunktura gospodarcza V 2020. W danych GUS wyraźny wpływ COVID-19
... w przypadku handlu hurtowego, jest on nieznacznie wyższy niż w kwietniu (minus 49,5). Najbardziej niekorzystne oceny w tym zakresie zgłaszają przedstawiciele branży tekstylia, odzież, obuwie. Transport i gospodarka magazynowa W bieżącym miesiącu wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury (NSA) kształtuje się na poziomie minus 39,4 (minus 48,3 w kwietniu ...
-
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
... . Kobiety częściej niż mężczyźni zwracają uwagę na markę kosmetyków, środków czystości i artykułów żywnościowych. Dla mężczyzn jest ona ważna, gdy kupują odzież, obuwie, sprzęt RTV-AGD oraz sportowy. Tylko co piąty konsument lubi zakupy i czuje się pewnie jako uczestnik rynku – to przedstawiciel grupy tzw ...
-
Galeria Konstantynów w Łodzi
... miasta jest również studio urody AG-MA, pierwszy salon z tak kompleksową ofertą w Konstantynowie Łódzkim. Pozostałe lokale zostały zajęte przez firmy oferujące odzież, obuwie (Boti), kosmetyki (Drogeria Natura) oraz szeroko rozumiane usługi (optyk, salon jubilerski, szafy, dorabianie kluczy, biuro podróży). Nie zabraknie również apteki ...
-
Centrum Handlowe Łacina w Poznaniu
... charakter z lokalnymi uwarunkowaniami”. Łacina ma przyciągać klientów bogatą i różnorodną ofertą handlową obejmującą niemal wszystkie rodzaje artykułów – od spożywczych, poprzez odzież, obuwie, multimedia, książki i prasę, kosmetyki, artykuły dla dzieci i niemowląt aż po wyposażenie wnętrz. Planowanych jest 300 punktów handlowych i usługowych ...
-
Galeria Sieradzka w rozbudowie
... dzieci i młodzieży 5.10.15 otworzyła na pierwszym piętrze Galerii Sieradzkiej sklep o powierzchni 120 m2. Natomiast Martes Sport, sieć sklepów oferujących odzież, obuwie oraz akcesoria sportowe renomowanych marek, wynajęła około 360 m2. Powiększone i unowocześnione centrum handlowe jest obecnie wynajęte w niemal 100%. Za wynajem ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2011
... Wśród branż pozytywne oceny koniunktury formułują przedstawiciele branż artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 12 – wzrost o 11 punktów) oraz włókno, odzież, obuwie (plus 5 – spadek o 3 punkty). Negatywnie koniunkturę oceniają przedsiębiorcy z branż pojazdy samochodowe (minus 3 – spadek o 2 punkty) i żywnościowej (minus 4 – spadek o 2 punkty ...
-
Dla kogo sprzedaż wysyłkowa?
... , które w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupiły produkt lub usługę korzystając z oferty zamieszczonej w Internecie, oferty telefonicznej lub przesłanej pocztą 24% kupiło odzież, obuwie lub dodatki, prawie 15% - telefony lub akcesoria, a 13% - zabawki. Osoby te kupowały też często sprzęt RTV i AGD, książki, sprzęt sportowy ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2011
... pozytywne oceny koniunktury formułują przedstawiciele branż artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 12 – tak jak przed miesiącem) oraz włókno, odzież, obuwie (plus 4 – spadek o 1 punkt). Negatywnie koniunkturę oceniają przedsiębiorcy z branż żywnościowej (minus 5 – spadek o 1 punkt) i pojazdy samochodowe (minus 4 – spadek o 1 punkt). W podziale ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2011
... samochodowe (minus 9 – spadek o 5 punktów), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 9 – spa-dek o 21 punktów), żywnościowa (minus 8 – spadek o 3 punkty) oraz włókno, odzież, obuwie (minus 6 – spadek o 10 punktów). W podziale na klasy wielkości swoją sytuację gospodarczą najbardziej negatywnie oceniają jednostki małe (o liczbie pracujących do ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2012
... 15 – spadek o 7 punktów), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 14 – spadek o 5 punktów), pojazdy samochodowe (minus 11 – spadek o 2 punkty) oraz włókno, odzież, obuwie (minus 7 – spadek o 1 punkt). W podziale na klasy wielkości swoją sytuację gospodarczą najbardziej negatywnie oceniają jednostki najmniejsze (o liczbie pracujących do 49 osób ...
-
Koniunktura przemysłowa II 2012
... domowego ogółem (minus 13 – wzrost o 1 punkt), żywnościowa (minus 12 – wzrost o 3 punkty), pojazdy samochodowe (minus 8 – wzrost o 3 punkty) oraz włókno, odzież, obuwie (minus 2 – wzrost o 5 punktów). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i prognozy dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają jednostki najmniejsze (o liczbie ...
-
Koniunktura przemysłowa V 2012
... domowego ogółem (minus 15 – spadek o 7 punktów), żywnościowa (minus 8 – spadek o 3 punkty), pojazdy samochodowe (minus 6 – spadek o 3 punkty) oraz włókno, odzież, obuwie (minus 3 – spadek o 5 punktów). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i prognozy dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają jednostki mikro (o liczbie ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2012
... oceniają negatywnie przedstawiciele wszystkich prezentowanych branż: pojazdy samochodowe (minus 10 – spadek o 4 punkty), żywnościowa (minus 6 – spadek o 2 punkty), włókno, odzież, obuwie (minus 4 – spadek o 1 punkt) oraz artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 3 – wzrost o 12 punktów). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2012
... o 2 punkty), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 6 – bez zmian w stosunku do ubiegłego miesiąca), żywnościowa (minus 6 – spadek o 3 punkty) oraz włókno, odzież, obuwie (minus 5 – spadek o 1 punkt). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i prognozy dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają jednostki mikro (o liczbie ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2012
... wszystkich prezentowanych branż: pojazdy samochodowe (minus 12 – bez zmian w stosunku do ubiegłego miesiąca), żywnościowa (minus 6 – podobnie jak w lipcu), włókno, odzież, obuwie (minus 3 – wzrost o 2 punkty) oraz artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 1 – wzrost o 5 punktów). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2012
... spadek o 7 punktów) oraz żywnościowej (minus 8 – spadek o 2 punkty). Wśród prezentowa-nych branż jako jedyni pozytywnie koniunkturę oceniają przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 1 – wzrost o 4 punkty). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i prognozy dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają jednostki najmniejsze ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2012
... wzrost o 4 pkt. proc.), artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 7 – wzrost o 7 pkt. proc.), żywnościowej (minus 7 – wzrost o 3 pkt. proc.) oraz włókno, odzież, obuwie (minus 4 – spadek o 5 pkt. proc.). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i prognozy dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają jednostki najmniejsze (o liczbie ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2012
... domowego ogółem (minus 23 – spadek o 16 pkt. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca), pojazdy samochodowe (minus 17 – spadek o 5 pkt. proc.), włókno, odzież, obuwie (minus 13 – spadek o 9 pkt. proc.) oraz żywnościowej (minus 11 – spadek o 4 pkt. proc.). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i prognozy ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2013
... domowego ogółem (minus 25 – spadek o 2 p. proc.), pojazdy samochodowe (minus 19 – spadek o 2 p. proc.), żywnościowej (minus 19 – spadek o 8 p. proc.) oraz włókno, odzież, obuwie (minus 13 – bez zmian w stosunku do poprzedniego miesiąca). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i prognozy dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają ...
-
Koniunktura przemysłowa II 2013
... ogółem (minus 30 – spadek o 5 p. proc.), pojazdy samochodowe (minus 17 – wzrost o 2 p. proc.), żywnościowej (minus 15 – wzrost o 4 p. proc.) oraz włókno, odzież, obuwie (minus 8 – wzrost o 5 p. proc.). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i prognozy dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają jednostki o liczbie pracujących do 49 ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2013
... ogółem (minus 12 – wzrost o 6 p. proc.), pojazdy samochodowe (minus 11 – wzrost o 1 p. proc.), żywnościowej (minus 10 – wzrost o 1 p. proc.) oraz włókno, odzież, obuwie (minus 4 – spadek o 3 p. proc.). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i przewidywania dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają jednostki o liczbie pracujących ...