-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... akcji, zastosowanie odpowiedniego podkładu muzycznego, symbole wizualne, narracyjne skróty oraz nacisk na właściwe kadrowanie bohaterów reklam, sprawiły, że upodobniły się one do krótkich form rozrywkowych, oglądanych nawet jeśli nie chętnie, to bez poczucia znudzenia. Format pytanie – odpowiedź polega na obsadzeniu lidera ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... biznesowych wynikających ze specyfiki branży, strategii marki itp., jednak w większości przypadków wspomniane obszary są te same bądź zbliżone. W badaniu posłużyły one jako wskaźniki będące miernikami zaangażowania do marki. Analiza wyników pokazała interesujące rezultaty z perspektywy marketingowej, zarówno w zakresie zaangażowania w markę, jak ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... kilkukrotnie w ciągu ubiegłego roku. Jak co roku, także w 2011 największą część inwestycji reklamowych stanowiły wydatki na telewizję. W 2011 roku wyniosły one 3,77 mld złotych netto co jest wartością o 3,7% większą niż w 2010 roku. Wzrost nakładów na reklamę w telewizji miał miejsce przede wszystkim ...
-
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
... ,3%. Niemieckie marki mocno stoją… Biorąc pod uwagę wszystkie niemieckie marki motoryzacyjne, obecne na rynku polskim (Opel, BMW i Mercedes), to reprezentują one prawie 1/3 udziału w całkowitych wydatkach reklamowych. Francuzi mocno ograniczają … W tym roku, w opozycji do samochodów niemieckich znalazły się marki francuskie Citroen ...
-
Wideo w Internecie przyciąga reklamodawców
... , dzięki której temat wypłynął na szerokie wody i dotarł do świadomości wielu naszych rodaków - ocenia Olgierd Cygan, CEO/managing partner w firmie Digital One. - Ale nie tylko, gdyż pokazał, na ile skomplikowaną materią mamy do czynienia i rozpoczął, miejmy nadzieję, proces dostosowania zagadnienia do obecnych ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... to, Carlsberg zdecydowanie przewyższył obecnością medialną swoich konkurentów, uzyskując prawie cztery razy więcej wystąpień prasowych w kontekście EURO (a więc były one bezpośrednim efektem jej zaangażowania sponsorskiego), niż pozostałe dwie najbardziej reklamowane marki z branży piwnej: Warka i Tyskie. Najniższe wydatki na reklamy, największy ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... zredukowania prognoz dla rynku reklamy – tłumaczy Monika Bronowska, Prezes ZenithOptimedia Group. Niewielka korekta dotyczy prognoz wydatków na reklamę w telewizji – będą one w 2012 roku niższe od ubiegłorocznych o 6,3%. Niezmieniona pozostaje prognoza wydatków na reklamę w Internecie – w 2012 roku wzrosną o 8%. - Ze względu na odczuwalne ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... na prasę i flagowy tytuł Agory? – zastanawia się Iwona Jaśkiewicz-Kundera. Radio odnotuje w tym roku wzrost przychodów z reklamy – w porównaniu z ubiegłym rokiem będą one wyższe o 1,3%. W niewielkim, ale stabilnym tempie rosną wydatki na reklamę kinową – będą w tym roku wyższe o 1,8%. Wydatki na reklamę zewnętrzną spadną nieznacznie ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
Wpływu branży kreatywnej na gospodarkę UE nie wolno bagatelizować. Obecnie jej przychody przewyższają pół biliona euro, a zatrudnienie w jej obrębie znajduje 7 milionów pracowników. Najaktywniejszymi przedstawicielami tego sektora są sztuki wizualne, reklama oraz telewizja, które w 2012 roku odpowiadały za ponad połowę wszystkich przychodów - ...
-
Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?
... zwracają na to uwagę. Co ciekawe, mimo braku zaufania do reklamy telewizyjnej, respondenci wciąż oglądają spoty pod warunkiem, że są one atrakcyjne, argumentując, że „to są śmieszne filmiki, np.: z Biedronki”. Niektóre reklamy są oglądane w ten sam sposób, co generyczne filmiki wirusowe ...
-
Złośliwe reklamy atakują twój komputer? Są na to sposoby
... , wykazującego akcje podobne do tych, jakimi charakteryzują się iniektory. Około 38% zostało opisanych jako złośliwe oprogramowanie – oprócz niechcianych reklam podejmowały one szereg innych niepożądanych działań – wysyłały spam za pośrednictwem Facebooka (24%), przejmowały silniki wyszukiwania (11%), czy przesyłały informacje o naszej aktywności ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... . Eksperci z Sociomantic Labs wskazują 5 „mistrzowskich” kierunków, które aktualnie mogą zapewnić zwycięstwo niemal każdej kampanii reklamowej, w której zostaną wykorzystane. Oto one. Czarny koń olimpiady marketingowej – Customer Lifetime Cycle O ogromnej roli CRM w prowadzeniu działań reklamowych nie trzeba przekonywać żadnego marketera. Globalna ...
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
... . Tym jednak, co szczególnie warte jest podkreślenia jest reklamowa ofensywa innych niż Aflofarm firm farmaceutycznych – gdyby nie Procter & Gamble okupowałyby one całe podium. Być może jest to rezultat zapowiedzi ewentualnych ograniczeń w możliwości reklamowania tych produktów – producenci chcą zbudować silną pozycję wyjściową ...
-
Boże Narodzenie w popkulturze
... emocje: radość, szczęście, miłość i wdzięczność. W efekcie tych zabiegów konsumenci nie tylko kupują reklamowane produkty, ale zyskują również przekonanie, że są one im wręcz niezbędne do stworzenia prawdziwych świąt. Markami, które z powodzeniem wykorzystują motyw świąt, są m.in. Coca-Cola, Allegro, Ikea i John Lewis ...
-
Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?
... która wyznaczyła nowe standardy formatów reklamowych. Oprócz tego, istnieje kilka strategii, dzięki którym wydawcy mogą odzyskać zaufanie użytkowników. Nie są one uniwersalne i wymagają sprawdzenia przed ustaleniem, która działa najlepiej. Pierwszym krokiem jest próba nakłonienia odwiedzających do rezygnacji z adblocków. Należy w miły i przejrzysty ...
-
Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?
... (od operatorów, SSP/DSP, czy innych firm je gromadzących), na znaczeniu będą zyskiwać zwłaszcza 1st party data, czyli dane własne. Mogą one pochodzić m.in. z systemów transakcyjnych, CRM, ERP, stron www czy wreszcie z aplikacji mobilnych. Ten, kto będzie miał dokładniejsze dane, będzie miał ...
-
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
... może pomóc reklamodawcom tworzyć bardziej spersonalizowane i skuteczne kampanie. W cyfrowym świecie, w którym konsumenci są przytłoczeni i bombardowani ogromną ilością reklam, stają się one coraz mniej skuteczne. W jaki sposób AI może poprawić wrażenia użytkowników? Konsumentom bardzo często dostarczane są przekazy całkowicie niedopasowane do ich ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W lipcu stanowiły one 34 proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach. W tym razem handel zdołała jednak dogonić farmacja (także 34 proc.) Podium zamknęła telekomunikacja ...
-
5 wirusów komputerowych wszechczasów
... chronić się przed wirusami? – Kluczem jest profilaktyka, czyli korzystanie z programów antywirusowych, a także dbanie o odpowiednie nawyki związane z tzw. cyberhigieną. Obejmują one m.in. dokładne czytanie e-maili, nieotwieranie załączników od nieznanych nadawców, a także stosowanie silnych i unikalnych haseł dla każdego serwisu z osobna. Konieczne ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży handlowej. W analizowanym okresie (1.11-15.12 2018) stanowiły one 37 proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach. Nieco mniejszy poziom zdołała osiągnąć branża farmaceutyczna (33 proc.). Podium zamknęły finanse (11 ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W styczniu stanowiły one 47 proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach. Nieco mniejszy poziom zdołał osiągnąć handel (28 proc.). Podium zamknęła motoryzacja z 12-proc ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... . Możemy również umieścić linki prowadzące do oferty na naszej stronie. Drugą formą przydatną do zareklamowania produktu/usługi są bannery reklamowe. Mogą one stanowić samodzielną kampanię lub być wzmocnieniem skuteczności artykułu poprzez przekierowanie osób klikających w banner do tekstu szczegółowo prezentującego naszą ofertę. Pozyskiwanie ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W I kwartale br. stanowiły one 41 proc. wydatków we wszystkich analizowanych branżach. Nieco mniejszy poziom zdołał osiągnąć handel (29 proc.). Podium zamknęła motoryzacja z 13-proc. udziałem ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... że w latach 2019-2023 marki telekomunikacyjne zmniejszą swoje inwestycje w reklamę telewizyjną średnio o 2,0% rocznie, w porównaniu do 3,5% rocznej redukcji we wszystkich kategoriach. Zmniejszą one również budżet przeznaczany na reklamę radiową o 2,8% rocznie, w porównaniu do 4,1% rocznie dla całego rynku. Indie i Rosja liderami wzrostu wydatków na ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... budżetów na reklamę telewizyjną, w porównaniu do średniej wynoszącej 26%. Ich głównym celem jest maksymalizacja świadomości i zasięgu marki, tak aby były one widoczne jak najbliżej momentu zakupu dla jak największej liczby konsumentów. Jest to coś, w czym telewizja jak dotąd przodowała, ale jej ...
-
Po postanowieniach noworocznych zostały już tylko niechciane reklamy
... CBM Indicator na zlecenie Google w styczniu 2024 roku , postanowienia noworoczne na ten rok podjęła około połowa Polek i Polaków (48%). Dotyczą one najczęściej dbania o zdrowie (44%), aktywności fizycznej (44%), rozwoju osobistego i hobby (21%). 20% badanych wskazało przejście na dietę jako swój główny ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... dynamikę kulturową i medialną, lecz powinny pójść o krok dalej – muszą zadbać o jakość swoich kreacji reklamowych i dostosowanie ich do otoczenia, w którym się one pojawią. Oznacza to, że zadaniem marek jest poszukiwanie możliwości wyróżnienia się w znaczący sposób, spotkania się z konsumentami w całej ich różnorodności oraz ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2011
... społecznego. Obawy te są uzasadnione, bo wprowadzenie w życie niezbędnych zmian niewątpliwie uderzy w interesy nawet dużych grup zawodowych, gdyż wiążą się one z ograniczeniem lub nawet z likwidacją wielu dotychczasowych przywilejów. Problem zmniejszenia deficytu budżetowego i zrównoważenia budżetu oraz zmniejszenia długu publicznego to dziś główne ...
-
Smartfon myPhone NEXT-S
... , jest bardziej „trendy”. Pozostałe wymiary pozostają praktycznie bez zmian. Na smukłość smartfonu niebagatelny wpływ ma zastosowanie wyświetlacza IPS wykonanego w technologii One Glass Solution. Ekran QHD o przekątnej 4,5 cala zapewnia komfortowe użytkowanie telefonu i dostarcza super wrażeń podczas oglądania filmów, czy zdjęć lub grania ...
-
Damskie i męskie zawody: podział, który odchodzi do lamusa?
... np. w branży elektronicznej w wielu firmach obserwuje się przewagę kobiet – stanowią one aż 60 proc. pracowników tymczasowych. I mimo że sektor związany z technologią często kojarzony ... zarobki w tego typu branżach są zdecydowanie wyższe niż w sektorach, w których najczęściej zajmują one etaty tj. handel, usługi czy HoReCa. Nie bez znaczenia jest ...
-
Smartfon Haier W858
... o system Android 4.3, posiada tylni aparat 8 megapikseli z autofokusem i lampą błyskową, 5-calowy wyświetlacz One Glass Solution oraz funkcję Dual SIM, pozwalającą na równoczesną ... . Dostępny jest w cenie 499 zł. Wyświetlacz One Glass Solution Telefon wyposażony został w 5-calowy wyświetlacz One Glass Solution, na którym prezentowany jest obraz ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... zrozumieć łączne, zsynchronizowane skutki tych zachowań konsumenckich. Ułatwieniem mogą okazać się otwarte i wzajemnie powiązane dane oferowane przez poszczególne platformy. Będą one pokazywały powiązania między ekspozycją na reklamy a postawami wobec marek, zachowaniami klientów i sprzedażą. Jeśli dane te powiążemy z wynikami badań na istniejących ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Polityka klimatyczna UE, czyli zagazowani na amen
... i już budują wiele dużych bloków energetycznych, elektrowni i elektrociepłowni na gaz. Gdy zostaną one uruchomione, zużycie gazu w Polsce wzrośnie nawet o 20-30 proc. Dla przykładu: ... , która doprowadziła do kilkukrotnego zmniejszenia ich importu – dziś w większości pochodzą one u nas od krajowych dostawców, ale kilka lat temu sytuacja była odwrotna) ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 4/2019
... r. wzrosły o 1,1% w relacji do grudnia 2017 i pozostały na niezmienionym poziomie względem listopada 2018. Potwierdza to wyniki szybkiego szacunku z początku miesiąca. Świadczą one o kontynuacji notowanego od sierpnia trendu spadkowego inflacji. Systematycznie oddalamy się od celu inflacyjnego, a od listopada znajdujemy się poniżej dolnej granicy ...
-
Promocja przez wyszukiwarki
... przez różne wyszukiwarki różnią się między sobą, to jednak bazują one na tych samych lub podobnych zmiennych i kryteriach. Analizując dane uzyskane z systemu ... kluczowe za pomocą przecinków, my zalecamy pominięcie przecinków, ponieważ zabierają one miejsce i wymuszają stosowanie powtórzeń słów kluczowych. Zamiast "solidny integrator, integrator ...