-
Customer experience równie ważny jak sam produkt
... o sukcesie rynkowym firm. Ponad 70% nabywców twierdzi, że znaczny wpływ na decyzje zakupowe ma zdolność operacyjna dostawcy, którą należy rozumieć jako łączenie ... – wielka luka, którą trzeba wypełnić, by wygrać konkurencję! Dopiero gdy zestawimy faktyczne opinie nabywców o działaniach firm, z wysuwanymi wobec nich oczekiwaniami, widzimy, z jaką luką i ...
-
Prywatne akademiki w Europie Środkowej i Wschodniej. Hit?
... Rumunii, w tym m.in. kosztów, lokalizacji, standardu domów studenckich i konieczności dojazdów. Opinie studentów na temat polskiego rynku również wskazują na ... cyklom koniunkturalnym, co jest istotnym czynnikiem dla inwestorów podejmujących decyzje inwestycje. Z zyskami (investment yields) na poziomie 6% w głównych ośrodkach akademickich w Europie ...
-
Sektor MŚP: 50% firm w złej kondycji. Im mniejszy biznes, tym jest gorzej
... . Blisko połowa badanych ocenia swoją kondycję ekonomiczną jako złą, a przeciwne opinie formułuje co 4. z firm. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak ... mówi Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA. Decyzje związane z kontynuacją działalności 89% ankietowanych przedsiębiorców z sektora MŚP przyznaje, że ...
-
Testy i badania w e-marketingu
... zbudowanych w oparciu o przekonania i wiedzę marketingowców lub prezesów zarządu, a ile o opinie końcowych użytkowników. Wyobraźmy sobie sytuację, w której firma wraz ... budowany dla firmy, lecz dla jej klientów. Najczęściej jednak wszystkie decyzje związane z kreacją czy funkcjonalnością podejmowane są w najlepszym przypadku w dziale marketingu, ...
-
Cechy marek godnych zaufania
... badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufania do wielu innych aspektów życia. Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku kontynuowane jest ...
-
Marki godne zaufania 2011
... badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufania do wielu innych aspektów życia. Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku kontynuowane jest ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... kim są aktywni e-zakupowicze, czego poszukują w sieci i w jakich okolicznościach podejmują decyzje. Ich stosunek do korzystania z oferty sklepów internetowych to istotny sygnał ... produktów ankietowani stawiają cenę, a następnie kolejno: koszt dostawy, opinie innych użytkowników na temat sklepu, szczegółowość prezentacji produktu na stronie, ...
-
Zaufanie do instytucji małżeństwa największe
... badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do wielu innych aspektów życia. Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 roku. Co roku kontynuowane ...
-
Marki godne zaufania 2012
... badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do wielu innych aspektów życia. Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 roku. Co roku kontynuowane ...
-
Mama wraca do pracy 2013
... Brown. Unikalnym elementem tegorocznej ankiety jest głos partnerów - po raz pierwszy bowiem o opinie związane z rodzicielstwem zapytano także ojców. Zmiany w prawie, które weszły w ... sytuacja gospodarcza w naszym kraju. Innymi słowy, kryzys może przekładać się na decyzje o powrocie do pracy. Porównując wysokość zarobków mam i tatusiów zauważymy od ...
-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do różnych aspektów życia. Badanie European Trusted Brands przeprowadzono po raz pierwszy w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest ...
-
NIK: przy budowie farm wiatrowych możliwa korupcja
... . Władze gminne decydujące o powstawaniu farm ignorowały opinie lokalnej społeczności, budowy wielu elektrowni wiatrowych przebiegały w warunkach konfliktu interesów ... pomimo protestów, nie przeprowadzano referendów w sprawie zgody na budowę elektrowni wiatrowych. Decyzje w imieniu społeczności lokalnych podejmowane były wyłącznie na sesjach rad ...
-
BIZ dopisują. Atrakcyjność inwestycyjna Polski potwierdzona
... dowodzą opinie wyrażane przez inwestorów zagranicznych przepytanych przez EY na potrzeby jego najnowszego badania. Niemal połowa ... pracowników są wymieniane przez inwestorów obecnych w Europie jako kluczowe czynniki wpływające na decyzje o lokalizacji inwestycji. – Aby w kolejnych latach przyciągać nowe inwestycje polska gospodarka będzie musiała ...
-
Internet Rzeczy wdrażany bez konsultacji
... zauważa, że firmy na całym świecie narażają się na niepotrzebne ryzyko cybernetyczne, ponieważ przy planowaniu tych wdrożeń nie zważają na opinie specjalistów ds. zabezpieczeń informatycznych. Badanie Trend Micro Incorporated objęło swoim zasięgiem 1150 decydentów odpowiadających za technologie informatyczne i bezpieczeństwo w firmach działających ...
-
Zdrowie i dobrobyt - droga do zrównoważonego rozwoju
... mają również kwestie związane z klimatem - wynika z pierwszego badania, w którym wzięto pod lupę opinie Polaków odnośnie celów Zrównoważonego Rozwoju, czyli planu Organizacji Narodów Zjednoczonych do 2030 roku ... Badanie miało również na celu sprawdzenie poziomu wiedzy o postawach proekologicznych, jej wpływu na podejmowane decyzje oraz pozyskanie ...
-
Sektor MŚP: inwestycje planuje tylko 15% firm
... małych i średnich przedsiębiorstw w czasie trwającej ciągle pandemii. Opinie zebrane wśród respondentów w sierpniu br. dowodzą, że ciągle towarzyszy im spora niepewność ... porażki – mówi Adam Łącki, prezes Zarządu KRD Biura Informacji Gospodarczej. Decyzje związane z kontynuacją działalności Kolejnym dowodem takiej ostrożności w prognozach są ...
-
Zrównoważony rozwój w handlu. Co sądzą konsumenci?
... przez Inquiry, z której wynika, że 6 na 10 polskich kupujących podejmuje swoje decyzje zakupowe, bazując m.in. na swojej wiedzy odnośnie działań proekologicznych danej firmy. ... – wskazało ją raptem 6 proc. Polaków. Wyniki przedstawione w tym opracowaniu pokazują, że opinie polskich konsumentów są bardzo spójne na poziomie deklaracji, natomiast nie ...
-
Inflacja: Polacy wskazują winnych wzrostu cen
... wyniki badania, którego celem było zobrazowanie, jakie opinie na temat obecnej sytuacji cenowej formułują polscy konsumenci i kogo winią za tak wysoką ... pokazuje, że inflacja staje się istotnym czynnikiem, który będzie miał wpływ na decyzje o zmianach na scenie politycznej. Dynamiczne, ale i chaotyczne działania gaszące na chwilę niezadowolenie ...
-
Klucz do sukcesu w e-commerce? Szybka dostawa
Decyzje zakupowe konsumentów dyktują przeróżne czynniki. Część z nas hołduje zakupom świadomym ... Mobile Institute. Badanie przeprowadzone zostało na próbie 1914 internautów oraz 132 firmach sprzedających w e-commerce. Opinie zebrano metodą CAWI, wykorzystując responsywne ankiety elektroniczne. Dane zostały zebrane w marcu 2024 roku. Są reprezentatywne ...
-
Biura maklerskie kontra potrzeby inwestorów, czyli nieporozumienie?
... ich priorytety w tym zakresie w dość istotnym stopniu się różnią. Podobnie zresztą jak opinie obu badanych grup na inne tematy. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ... – ich zdaniem powinna ona zapewniać dodatkowe wsparcie (np. w formie rekomendacji), ale ostateczne decyzje powinny nadal należeć do człowieka. Wielu klientów spodziewa się także, że ...
-
Budżet domowy polskiej rodziny
... członka gospodarstwa, innej osoby z rodziny, kogoś ze znajomych, czy osób, które swoje doświadczenia i opinie przedstawiają w internecie i na forach internetowych). Jak wynika z badania, w gospodarstwach domowych spontaniczne decyzje dotyczące wydatkowania większych kwot pojawiają się rzadko, ale też regularne planowanie wydatków, czy domowych ...
-
Plany inwestycyjne firm na 2010 r.
... na potrzeby silniejszego przyspieszenia wzrostu gospodarczego w Polsce. Ciekawie rozkładają się opinie przedsiębiorców dotyczące wzrostu inwestycji w 2010 r. w podziale na sektory gospodarki. ... jest jednoznacznie określony, gdzie sam zarządza swoim przedsiębiorstwem, decyzje inwestycyjne podejmowane są wyprzedzająco w stosunku do zmian koniunktury ...
-
Sprytne zakupy przez internet. Czy Polacy są zaradni?
... spędzają średnio mniej niż godzinę w tygodniu. Podejmujemy decyzje ostrożnie - siedmiu na dziesięciu Polaków przed zakupem czyta opinie i recenzje produktów oraz porównuje ceny w innych sklepach. ... zwrot), ale tylko co dwunasty weryfikuje w sieci opinie na temat sklepów internetowych. Polacy podejmują decyzje dość ostrożnie. 73% badanych przed ...
-
Zakupy online, a lokalny biznes ciągle offline
... TRUSMATE.io. - Inwestycja w profesjonalną stronę internetową oraz dbałość o pozytywne i aktualnie opinie klientów to fundamenty, na których buduje się trwały sukces w dzisiejszych czasach, ... na opinii innych, podczas gdy osoby z wyższym wykształceniem mogą podejmować decyzje na podstawie innych czynników. Jednak warto zauważyć, że nawet w grupach z ...
-
Zachowania konsumenckie a procesy podświadome
... niewielkim znaczeniu ekonomicznym, ale także decyzje o długotrwałym, strategicznym znaczeniu – jak zakup mieszkania lub samochodu. Ponadto decyzje podjęte w oparciu o intuicję ... postawy lub bliskości znaczeniowej testowanych obiektów). Przytoczone badania naukowe, opinie ekspertów, przykłady z życia czy wreszcie reakcje samego rynku pokazują ...
-
Teraz Polska: jak kupują polscy konsumenci?
... pochodzenia produktów. Za pomocą internetowej ankiety CAWI sprawdzono, co determinuje decyzje zakupowe Polaków i czy chętnie sięgają oni po polskie produkty, oraz zapytano ... Coraz więcej osób czyta etykiety, analizuje składy produktów oraz dokładnie sprawdza opinie innych klientów przed zakupem. Powszechne posiadanie smartfonów z mobilnym Internetem ...
-
Polacy a działalność i finansowanie samorządów
... pytanie odpowiadają mieszkańcy pochodzący z miejscowości różnej wielkości, widać, że ich opinie są dość podobne. Najbardziej liczną grupę zwolenników zwrotu większego ... kraju i większe zasoby, to jedynie 3% Polaków chce jej powierzyć decyzje o rozwoju i przyszłości swojej najbliższej okolicy. 51% respondentów oczekuje współpracy władzy centralnej z ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... wiarygodnymi dla internautów, jak również realnie wpływają na ich decyzje zakupowe. Nowoczesne formy komunikacji marki z konsumentem - konkursy z nagrodami, wpisy na ... roku życia, bardziej przyciągają wypowiedzi ekspertów. Duży wpływ na decyzje podejmowane przez internautów mają opinie innych. Przed zakupem internauci radzą się nie tylko najbliższych, ...
-
Sektor MSP: ocena kryzysu
... okazało się nie być zmienną istotnie różnicującą odpowiedzi badanych. Analizując opinie przedsiębiorców wobec sytuacji na świecie i zmagań z kryzysem, trzeba stwierdzić ... , liczba zleceń, zadłużenia, zasoby finansowe) najszybciej przekładają się na konkretne decyzje zakupowe. Uzyskany wskaźnik umożliwia prognozowanie i ustalanie przyszłych trendów ...
-
Rekrutacja pracowników: rosną wymagania kandydatów
... firm, bo 42%, daje wolną rękę przełożonym, ci z kolei opierają swoje decyzje o rekomendacje zespołu rekruterskiego. Samodzielnie managerowie i managerki podejmują decyzję w zaledwie 5% przypadków ... i nie dowiedzieć się, czym konkretnie ich do siebie przekonać? O badaniu Opinie kandydatów na temat rekrutacji zostały zebrane na zlecenie eRecruiter i ...
-
Sztuczna inteligencja w rekrutacji pracowników: więcej korzyści czy szkód?
... takie rozwiązanie, podczas gdy 41% wyraża negatywne opinie. Widać tu wyraźny trend – im większy wpływ AI na ostateczne decyzje, tym większe wątpliwości wśród użytkowników. Polacy są ... jasno wskazują, że technologia, która wspiera i ułatwia, a jednocześnie pozostawia kluczowe decyzje w rękach człowieka, ma największe szanse na zdobycie uznania wśród ...
-
UOKiK: 558 mln zł kary dla firm w 2009
... indywidualnych przed ich wysłaniem do Komisji Europejskiej, która podejmuje decyzje w sprawach zgodności wsparcia z przepisami unijnymi. W 2009 roku Prezes Urzędu wydał 59 ... nowelizacji ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej. Ponadto wydał opinie na temat ponad 2,3 tys. kolejnych. Urząd podejmuje także liczne inicjatywy ...
-
Organizowanie i prowadzenie zebrań
... uczestników. Dotyczą najczęściej spraw mniejszej wagi, w których można szybciej podjąć decyzje i zaobserwować efekty. Jednocześnie to takie drobne zmiany podnoszą morale i dają ... autorytet partnerem w dyskusjach, dostrzeżono jej kompetencje, brano pod uwagę zgłaszane opinie. Jeśli uświadomisz innym, dlaczego zabierają głos i jakich informacji od ...
-
Strategie inwestycyjne na rynku kapitałowym
... skutek przekonania że tak powinno być, ze względu na opinie autorytarnych środowisk, których subiektywne opinie uważa się za oddające obiektywny stan rzeczy. Przyjęcie ... się w gronie pechowców. Inwestor, decydując się na kupno, podejmuje dwie podstawowe decyzje: „jaki instrument” oraz „kiedy transakcja”. Decydując się na jeden instrument i jeden ...
-
Polski konsument 2009
... o tym, co kupić jest podejmowana dopiero w placówce handlowej (43 proc.). Najczęściej decyzje w sklepie podejmują młodsi konsumenci w wieku 18-39 lat (48 proc.). ... wspólnie, wspomagając się oceną kogoś innego. W nieznacznym jednak stopniu przedkładamy opinie ekspertów lub osób stosujących produkt w praktyce ponad te, które znajdziemy w Internecie ...