-
Franczyza w Polsce: gastronomia 2012
... w Polsce kilka firm zamieniło się miejscami, ale tworzą ją niemal te same marki co przed rokiem. Jedyną nowością jest dołączenie Subway'a do grona ... zaś numerem trzy – Biesiadowo, które dołączyło do ścisłej czołówki przed rokiem. Najbardziej popularne licencje franczyzowe możemy znaleźć w kategorii cukierni, kawiarni i lodziarni i to ten segment ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... (czyli oznaczenie, ile wody zostało zużyte na wyprodukowanie danego produktu). Popularne są w internecie ekostrony i ściągane na smartfony ekoapki. Takie np. jak głośna ostatnio w ... po wodzie). Rozwija się ekodizajn i moda eko (ecouterre, eco-chick). Marki modowe nie tylko chwalą się odpowiedzialnym wykorzystaniem surowców (np. bawełna organiczna ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... rozpoznawalność marki w przypadku firm świadczących usługi dla biznesu (B2B) jest o 1,4 razy mniej istotnym wskaźnikiem efektywności reklamy niż dla firm B2C. Reklamodawcy stosują też różne metody pomiaru wyników swoich działań. Choć wciąż popularne są ... ekranie) oraz narzędzia do blokowania reklam (adblockers), które w Polsce są bardzo popularne ...
-
Najpopularniejsze drukarki VI 2010
... laserowe podzieliły użytkowników. Oba rodzaje drukarek są tak samo popularne wśród użytkowników. Z pewnością produkty atramentowe zawdzięczają swoją chwałę niskim cenom samego urządzenia, jak i tanim kartridżom. Canon Pixma MP550 jest zdecydowanie najpopularniejszą drukarką marki Canon wybieraną w czerwcu 2010 roku przez użytkowników z Polski. Ten ...
-
Chemia budowlana: siłę przebicia ma tylko kilka marek
... do jednej tylko marki są programy lojalnościowe prowadzone przez głównych producentów. Od kilku już lat co trzecia firma remontowo-budowlana deklaruje korzystanie z tego typu programów. Najczęściej na korzystnie z programów partnerskich wskazywały przedsiębiorstwa zatrudniające od 6 do 9 pracowników. Najbardziej popularne programy lojalnościowe ...
-
10 nowych marek zadebiutowało, 5 zniknęło z Polski w 2020 r.
... Pesto Cafe. Jakie marki znikają z rynku? Wśród pięciu marek, których sklepów nie spotkamy w najbliższym czasie w naszym kraju, są m.in. marki z artykułami sportowymi i obuwniczymi. Na wyjście z Polski zdecydowały się firmy: czeska Sportisimo i niemiecka Salamander. Oprócz tego zniknęły dwie popularne francuskie marki modowe – Camaieu i Promod ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... wielu firm w najbliższych miesiącach. Wśród działań marketingowych, które są obecnie popularne, wiele jest takich, które możemy uznać za „uczłowieczanie” komunikacji pomiędzy ... ich potrzebach i odpowiedzieć na ich pytania. Skutkiem jest odchodzenie od monologu marki, na rzecz dialogu z klientami – dodaje. 6) Autentyczność jest dziś w cenie. A ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... szczególnie wśród marek odzieżowych. Osoby popularne w Internecie oraz w swoich środowiskach nosząc produkty danej marki, reklamują ją w swoich kręgach, Evangelist marketing – pracowanie na duże zaufanie wśród swoich klientów, którzy poźniej stają się organicznymi ambasadorami marki, Community marketing – wspieranie poszczególnych (często ...
-
Komputery przenośne wybierane w 2010r.
... dziesiątce zapracowały również Sony, Samsung oraz Lenovo. Notebooki stały się bardzo popularne. W minionym roku w segmencie komputerów przenośnych to właśnie netbook Asus Eee PC ... Asus. W sumie blisko 19% wszystkich wyszukiwań dotyczyło właśnie modeli tej marki. Mniejszą, ale również wyróżniającą się popularnością cieszyły się też DELL (12,53%), ...
-
Naming na eksport
... marki i budują jej rynkową świadomość. Tylko czy zawsze i bez szkody da się popularne negatywne skojarzenia przekuć na sukces marki? Naming a znaczenie słów PUPA to nazwa włoskiego producenta kosmetyków. Taki naming marki ... Projektowanie nazw posługuje się różnymi technikami kreacji. W tym wypadku, twórcy marki nie przewidzieli jej sukcesu i eksportu. ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... marki to proces długotrwały, ale przede wszystkim wymagający wizji i konsekwencji w działaniu. Takie podejście nie jest w naszym kraju ani popularne, ani uznawane za wartościowe. Reklama i działania PR są traktowane za skuteczne narzędzia przekonywania o wartości produktów i usług. W marketingu państw to się nie sprawdza. Marki ...
-
Dr. Web: zagrożenia dla urządzeń mobilnych XII 2013
... na ekranie ich urządzenia pojawiło się ostrzeżenie od antywirusa. Najbardziej popularne w grudniu typy urządzeń używanych przez posiadaczy licencji Dr.Web dla Android ... Poniższy diagram prezentuje rozkład licencji antywirusa Dr.Web na najpopularniejsze marki urządzeń z systemem Android: Pomimo zagrożeń stanowiących niebezpieczeństwo bezpośrednio dla ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... decydują nawet o tym, w którym sklepie są robione zakupy. W świetle tych danych popularne powiedzenie, że dzieci i ryby głosu nie mają, wydaje się ... kangury, małpy, hipopotamy, myszy i żaby. Wśród niezwierzęcych (czytaj: mniej popularnych) bohaterów marki można wymienić różne dziwne stworki (Marsjanki Kosmożelki), a także zwyczajne dzieciaki z ...
-
Lektura na wakacje. Tradycyjne książki czy e-booki?
... , to najczęściej całkiem sporo. Z ankiety przeprowadzonej na profilach społecznościowych marki inkBOOK oraz wśród uczestników grup dyskusyjnych (AK - Klub (nie) Anonimowych ... czytających to 20-30-letnie kobiety mieszkające w średnich miastach, które najchętniej czytają popularne powieści obyczajowe. Czytaj także: - Książki na wakacje? A może czytnik ...
-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
... optymalizację budżetów – zaczęły oczekiwać spersonalizowanych ofert, idealnie dopasowanych do historii ich marki. Zakończyła się era tworzenia uniwersalnych strategii, a rozpoczęto dogłębną analizę ... . Ważnym zadaniem dla agencji będzie odrobienie lekcji z tego, co obecnie jest popularne wśród Zetek. Jakie są ich pasje? Czego pragną? Czego oczekują ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-VI 2009
... House. W minionym półroczu pojawiły się w Polsce pierwsze sklepy m.in. Ann Christin (marki odzieżowej dla kobiet), Zara Home (specjalizującej się w wystroju wnętrz) i Nova ... na znaczeniu mogą również zyskać sieci hipermarketów i dyskontów oferujących marki własne oraz coraz bardziej popularne sieci outletów, które już zapowiedziały otwarcia w nowych ...
-
Social media w różnych branżach
... .pl, money.pl, investstock.pl. Blogi powoli stają się coraz bardziej popularne również w sektorze finansowym. Najpopularniejsze strony, gdzie autorzy piszą blogi to: ... 40%. Badanie przeprowadzone przez conScore, GroupM oraz M80 wskazuje, że internauci lepiej zapamiętują marki jeżeli widzą je zarówno w wyszukiwarkach, jak i w sieciach. W polskiej sieci ...
-
Telewizory LCD: preferencje zakupowe V 2010
... głosów zdystansowała do siebie resztę konkurencyjnych wielkości. Znacznie mniej popularne okazały się niższe wartości parametru. Rozdzielczość 1366x768 pix (HD ... . Najtańsze modele dla wybranych producentów poszukiwane były najczęściej w odniesieniu do marki Sony. Opcję najtańsze telewizory LCD Sony wybierało ponad 9% przeglądających produkty tej ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... produktu z drugiej. Dzięki dialogowi - aktywności obu stron, informacja wartościowa z punktu widzenia marki rozprzestrzenia się dalej. Wyzwaniem jest jednak to, aby w dialog angażować coraz ... zainteresowani tym, co robisz, to stracisz pieniądze. Z kolei jeśli oferujesz produkty popularne - fani przyjdą sami. Trzeba do tego nieco pracy (social media ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2013
... Doradców dla Branży Motoryzacyjnej, KPMG w Polsce. W 2013 roku marki popularne stanowiły blisko 91% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce (262,8 tys. sztuk). Liczba rejestracji w tym segmencie wzrosła o 6,1% r/r. Widoczny jest przy tym wzrost koncentracji rynku. Marki o większym udziale w rynku radzą sobie generalnie lepiej – spośród ...
-
Crowdmarketing nadchodzi
... jak design, lecz również twardych kwestii technologicznych. A czym bardziej popularne będzie zbiorowe tworzenie produktu, tym bardziej zbiorowy będzie również jego ... między odbiorcą i nadawcą komunikatu marketingowego. I czy świadome uczestniczenie w promowaniu jakiejś marki albo produktu przestanie być czymś krępującym i obciachowym. Czy kiedyś będę ...
-
Domeny: cybersqatterzy zarabiają na homofonach
... rejestrują zastrzeżone znaki towarowe w mniej popularnych rozszerzeniach lub dodają do nazwy marki popularne oznaczenie lub słowo, w rodzaju „24” czy „online”. Tego typu działanie może być o tyle skuteczne, że z podobnych dodatków korzystają same marki. Przykładowo, jeden z działających w Polsce banków używa adresu w formacie [nazwabanku]24 ...
-
Amazon porywa Polaków. Dyskutujemy o nim 3 razy częściej
... pracodawcy. Kwestie zatrudnienia to jeden z motorów dyskusji w kontekście tej marki. Wszystko wokół pracownika Od 1 stycznia 2015 roku Polscy internauci wymieniali markę ... czytniki Kindle, muzyka, i moda. A jakie produkty dostępne w ofercie Amazona są popularne w pozostałych dyskusjach? Kultura priorytetowo Z analizy blisko zamieszczonych od początku ...
-
Jak stworzyć społeczność na Google+
... która opcja będzie dla Ciebie korzystniejsza. Jeśli Twoje konto jest już popularne, zaleca się stworzenie społeczności publicznej. Zastosowanie takiego modelu umożliwi ludziom ... których chcesz się zwrócić i kliknij "wyślij". Jeśli społeczność jest tworzona dla marki lub firmy, poniżej opisu (w sekcji "społeczność stworzona przez") znajdzie się ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... po 3 proc.). Strony internetowe oferujące przegląd aktualnych promocji i wyprzedaży stały się popularne kilka lat temu. W 2008 roku największym zainteresowaniem cieszyła się Promosfera.pl ... zakupy grupowe są poszukiwacze promocji, którym daleko do lojalności wobec marki. Obecnie na rynku obserwujemy model sprzedażowy, zgodnie z którym klient dostaje ...
-
Aż 37 proc. budżetu na prezenty świąteczne popłynie przez sieć
... i ofert dotyczących turystki, zniżek w restauracjach czy biletów na wydarzenia kulturalne. Stosunkowo mało popularne jest za to wyszukiwanie informacji na blogach i forach. Mamy jednak do ... zapoznania się z opinią na temat produktu. „Widać wyraźnie, że jeżeli marki chcą sprzedać swoje produkty, muszą towarzyszyć konsumentowi i walczyć o niego w toku ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... i reklamowych, dodaje Topchiy. Social Media pozwalają na zaangażowanie istniejących fanów marki oraz pozyskiwanie nowych w inny sposób. Nowe rodzaje reklamy, nowe pomysły, nowe ... krótkich filmów. Shorts, wideo na TikToku i Reels, stają się coraz bardziej popularne. Są łatwiejsze do tworzenia i konsumowania, co sprawia, że są idealnym formatem ...
-
Jak dzieci znają GSM
... Popularne jest też ściąganie dzwonków, robi to prawie 35% młodych użytkowników telefonów, oraz ściąganie logotypów i obrazków - do tego wykorzystuje telefon prawie 25% badanych. Największą popularnością wśród młodych posiadaczy telefonów komórkowych cieszy się Nokia; aparat tej marki ... , którą wybrałoby 9% młodych respondentów. Marki telefonów są ...
-
Kryzys wpływa na zakup samochodu
... Internecie odwiedzają przede wszystkim popularne serwisy motoryzacyjne oraz przeglądają fora internetowe. „Potencjalni właściciele samochodów nowych odwiedzają także oficjalne strony producentów, importera, czy dealera. Natomiast kupcy samochodów z rynku wtórnego poszukują informacji na stronach użytkowników danej marki oraz nieoficjalnych stronach ...
-
Branża piwna nie boi się kryzysu
... branża pod względem preferencji konsumenckich będzie rozwijała się dwubiegunowo. - Z jednej strony nadal popularne będą marki skierowane do konsumenta masowego, czyli na przykład Tyskie. Z drugiej jeszcze szybciej rosnąć będzie popyt na marki przeznaczone dla elitarnej grupy klientów – wyjaśnia Katarzyna Wilczewska. Prognozy ekspertów KP przewidują ...
-
Sprzedaż samochodów używanych I-VI 2011
... Europy, stąd bardzo często w zasięgu ich wzroku przewijają się oba najbardziej popularne Volkswageny. Oczywiście nie tylko stąd wynika ten fenomen Golfa i Passata. ... cieszą się największą liczbą wyszukań. W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych modeli, aż 9 to marki zza naszej zachodniej granicy. Oprócz samochodów VW i Audi, użytkownicy serwisu ...
-
Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe
... "Będzie to oczywiście niekorzystne dla producentów markowych", - ostrzega Krzysztof Badowski. "Kiedy marki własne zyskają na znaczeniu w przewidywanej skali, sprzedaż markowych produktów na ... i punkty otwarte przez całą dobę stają się coraz bardziej popularne w centrach miast". Również zakupy internetowe zaczynają odgrywać coraz bardziej istotną rolę ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... jest dla nich naprawdę ważne. Sesje w dziale obsługi klienta są bardzo popularne pośród naszych pracowników, gdyż dostarczają cennych informacji i pomagają nam w ulepszeniu ... latach, reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością marki w Niemczech, na poziomie niemal 90%. Przekonaliśmy do nas nie ...
-
Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach
... hashtagi? Które posty marek i digital influenerów angażują najbardziej? Które marki wydają najwięcej na reklamę w okresie świątecznym? Jakie kategorie produktowe ... wszystkich publikacji zawierających wzmianki o prezentach dotyczy upominków dla najmłodszych. Dalej popularne są zestawienia pomysłów na prezenty dla mamy, chłopaka, babci, dziadka i ...
-
Ruszają wyprzedaże i zwroty towaru. Ile traci handel?
... popularne. Badania pokazują, że dwie trzecie konsumentów „dokonało zakupu, którego pierwotnie nie planowali dokonać wyłącznie na podstawie znalezienia kuponu lub rabatu”. Podobnie czterech na pięciu (80 procent) stwierdziło, że do zakupu nowej marki ... towaru to już norma i wręcz kluczowa przewaga marki, która jednak negatywnie wpływają na płynność ...