-
Najdroższe ulice handlowe świata 2022
... czynsze spadły średnio o 17% - głównie z powodu zamknięcia granic, co odczuły destynacje popularne wśród turystów zagranicznych. Czynsze w regionie EMEA obniżyły się średnio o 11%, natomiast w Ameryce ... marki Gucci, która przeprowadzi się tam w przyszłym roku. Siła przyciągania marki Gucci podkreśla unikalną dynamikę ulicy New Bond Street, gdzie marki ...
-
Octavia zburzyła porządek
... Auta Nowe We wrześniu rozpoczęła się w Polsce sprzedaż samochodów marki Ssangyong. W ofercie znajdują się wyłącznie samochody terenowe: luksusowy Rexton, Musso Sports i ... Paryżu zaprezentowały modele z nowymi dieslami. Jak wiadomo silniki wysokoprężne są coraz bardziej popularne w Europie, ich udział w sprzedaży cały czas rośnie. Oba koncerny ...
-
Wpływ emocji na decyzje konsumenckie
... popularne napoje Coca Cola i Pepsi mają zbliżony smak i cenę ludzie na ogół twierdzą, że smaczniejszy jest napój Coca Cola i decydują się na jego zakup częściej. Wynika to w dużej mierze z siły marki ... specjaliści od marketingu. Ważną rolę odgrywa tutaj rozpoznawalność marki ponieważ częściej decydujemy się na te marki, które są nam dobrze znane. ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... te konkurencji. Jak pokazują badania przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie marki 1&1 zajmującej się hostingiem stron internetowych, wciąż duża część polskich małych ... nieumiejętne działania mogą firmie przysporzyć więcej złego niż dobrego. Weźmy za przykład popularne media społecznościowe – dziś dają nam ogromne możliwości promocyjne. Bijący ...
-
Marketing mobilny: jak dogonić klienta?
... chodzi o źródło, z jakiego korzystają klienci, by uzyskać informacje od marki, przegrywając z mobilną stroną oraz SMS-ami. Mobilna strona internetowa pozwala w najprostszy ... personelu. Analizując SMS-y wnikliwiej, szczególnie jeśli chodzi o rynek zagraniczny, popularne i efektywne stały się wszelkiego rodzaju mobilne kluby. Flagowym przykładem jest ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... wpisów po śmierci Kadafiego na Twitterze. W Polsce media społecznościowe także są bardzo popularne. Według oficjalnych wiadomości podanych przez Megapanel, Facebook w Polsce ma już 8 ... Quality Index), mierzący jakość dyskusji na profilu lub stronie firmy lub marki. Bierze on pod uwagę dynamikę dyskusji i zaangażowanie procentowe wszystkich fanów, ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... Strepsils, które nie są szczególnie popularne w internecie. Jak, na podstawie dyskusji internautów na temat środków na grypę i przeziębienie kształtuje się w czasie sezon grypowy? Liczba publikacji internetowych na temat poszczególnych środków na grypę i przeziębienie badanych producentów dla każdej marki wygląda nieco inaczej. Wyraźna ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
Ponad 20% wydatków na działania reklamowo-promocyjne przeznaczamy na aktywność w sieci. I chociaż wciąż w całościowym budżecie króluje telewizja, to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny, radio czy outdoor. Od paru już lat jest medium numer 2. Internet - poza nieco już sloganowym określeniem o ...
-
Strona biznesowa na Google+: jak zwiększyć jej popularność?
... jest wykorzystanie obu profili naraz, ponieważ umożliwi to poprawę zarówno marki osobistej, jak i biznesowej. Wielu specjalistów od pozycjonowania spekuluje, że autorstwo ... przemyślane komentarze, bierz udział w dyskusjach oraz działaj w społecznościach. 5. Zwróć uwagę na popularne trendy na Google+ Użyj funkcji „Na Topie” i obserwuj hashtagi, aby ...
-
Ulice handlowe w Warszawie i Krakowie
... Urbaszek, Retail Property Negotiator w CBRE, jedna z autorek raportu. CBRE zbadało najbardziej popularne ulice handlowe Warszawy w tym Chmielną, Nowy Świat, Plac Trzech Krzyży, Mokotowską, ... się na debiut w Warszawie. W zależności od strategii danej marki, niektóre lokują swoje sklepy w centrach handlowych, a inne wybierają jedynie lokalizacje ...
-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
... , do utrzymania relacji z klientami można wykorzystać kilka podstawowych narzędzi. Najbardziej popularne z nich to newsletter wysyłane za pomocą poczty e-mail. Służą one do ... strony klientów. Jakość treści i strony internetowej odbijają się na wizerunku marki Jakość doświadczeń konsumenta odnośnie marki ma kluczowe znaczenie w działaniach związanych ...
-
Wiosenne porządki? Oto ranking odkurzaczy
... W sieci NEONET najchętniej wybierane są odkurzacze bezworkowe ERGOEASY ZTF 7650 marki Electrolux i VC15RHNDCNC marki Samsung, oba dostępne w cenie ok. 350zł. Dużym zainteresowaniem cieszą ... naszego pupila i unikamy konieczności zmiany kontaktu przy odkurzaniu kolejnych pokoi. Popularne są modele Zelmera: ZVC425HT w cenie 430 zł i ZVC305ST za 350 zł. ...
-
Ulice handlowe przeżywają renesans?
... potencjale jest Warszawa. Stołeczne ulice handlowe coraz częściej przyciągają też liczne marki rodzimych młodych projektantów – komentuje Agnieszka Mielcarz, Dyrektor ... gastronomia obejmuje niemal połowę wszystkich lokali. W sektorze mody i dodatków dominują marki popularne i z wyższej półki. Są to ulice najbardziej atrakcyjne z punktu widzenia ...
-
Smartfony to już phablety. Przekątna ekranu ciągle rośnie
... marki wciąż wydłużają przekątne ekranów swoich produktów. Tendencja ta dotyczy jednak nie tylko producentów, lecz również konsumentów. Według danych zebranych przez idealo, z roku na rok coraz więcej użytkowników sięga po większe modele. Najbardziej popularne ... . Na IFA mogliśmy podziwiać model Mate S marki Huawei oraz trzy nowe smartfony ZTE. Ekrany ...
-
#instamatka, czyli macierzyństwo 2.0
... go: Joanna Ślesińska (blog Rodzinka z zespołem), Marta Kotwica (blog Kotwiczki) oraz Aleksandra Gemma, która zebrała aż 68,3 tysięcy obserwujących. Macierzyństwo i marki Z danych IMM wynika, że najpopularniejsi użytkownicy mają bardzo duży potencjał influencerski, który mogą wykorzystać zarówno wielkie jak i mniej znane ...
-
Co czyha na domeny internetowe w 2017 roku?
... wizerunek marki czy renomę danej nazwy lub znaku towarowego Jak z nim walczyć? Eksperci podkreślają, że wiele zależy od przyjętych przez firmę priorytetów. Jeżeli domena internetowa ma niezbyt popularne ... o nazwie bardzo podobnej lub niemal identycznej do nazwy danej firmy lub marki. Przykładem może być adres tvn23.pl czy urządzamy.pl. Ten drugi ...
-
Rekrutacja 2.0. Employer branding i co jeszcze?
... swoich obecnych pracowników. To oni bowiem są najbardziej wiarygodnymi ambasadorami danej marki. – Szczególnie ta osoba, która rozpoczynała w danej firmie karierę od najniższego szczebla, ... musi bowiem przeglądać stosu aplikacji, które trafiają do firmy np. poprzez popularne portale z ofertami pracy. Wyboru kandydatów dokonuje się spośród tych, którzy ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu - magnes na pracowników
... pracować dla firmy z ugruntowaną strategią odpowiedzialności. Badacze dodają, że marki aktywne w zakresie CSR mogą budować silniejsze więzi emocjonalne z klientami. Społeczna ... dobrego samopoczucia pracowników - tylko 7% uważa odwrotnie. Zbiórki datków najbardziej popularne Według 56% respondentów Pracuj.pl ich pracodawcy realizują jakiekolwiek ...
-
Jak rok z koronawirusem wpłynął na polskich konsumentów?
... w sklepach testów antygenowych, pozwalających na sprawdzenie posiadania przeciwciał, nie jest popularne wśród konsumentów – do tej pory skorzystało z nich jedynie 5% badanych, a tylko 6% planuje ... Znacznie większą uwagę poświęcamy temu, czy produkty są zdrowe, czy marki działają odpowiedzialnie i czy nie szkodzą środowisku. Obecny czas nie sprzyja ...
-
Allianz Trade: ekonomia wojny w Ukrainie i jej następstwa
... od pokonanych, oszczędności przymusowe poprzez kreację pieniądza i inflację. Pomijając zawsze "popularne" podatki od "nadwyżki" zysków wojennych (przyjęte w co najmniej ... Reichsbanku, kolejnych rządów, biznesmenów i prasy nakazywała sądzić, że przyspieszająca deprecjacja marki Rzeszy nie była spowodowana przyspieszającą inflacją niemieckiej podaży ...
-
Rynek handlowy w I poł. 2023
... Polsce? Jakie sieci zadebiutowały w Polsce w I połowie 2023 roku? Parki handlowe wciąż popularne Aż około 70 proc. nowo oddanej powierzchni (czyli ok. 103 tys. ... strony sieci handlowych z branży ekonomicznej, dyskontów oraz sklepów off-price. Marki te otwierają placówki zarówno w parkach handlowych, jak i coraz aktywniej dołączają do list najemców ...
-
Poszukiwany pracownik produkcji. Firmy walczą o personel
... w celu przyciągnięcia pracowników coraz częściej skupiają się na budowaniu silnej marki. Trzy na cztery podmioty z tej branży (76 proc.) deklarują podejmowanie działań z zakresu ... w przyszłości. Otwieranie restauracji pracowniczych z myślą o zatrudnionych przy produkcji jest równie popularne - dostęp do tego typu placówki ma ponad 9 na 10 osób z tej ...
-
Zakupy online: mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach
... . Coraz więcej sklepów podejmuje świadome działania, aby budować rozpoznawalność swojej marki, a to sprzyja zwiększaniu się zaufania oraz budowie lojalności. – Ponadto sklepy ... przyczyni się do ich dalszych wzrostów – uważa Gordon. Zakupy w sieci są równie popularne wśród Polaków, jak i Polek. Wśród mężczyzn największą popularnością cieszą się aukcje ...
-
Treści wizualne a strategia social media
... pomysł, ponieważ goście nie tylko używają hashtagu związanego z hotelem. Wykorzystują także inne popularne oznaczenia, związane z podróżowaniem po Australii, co jeszcze bardziej przyczynia ... i działaniach PR! 2. Zmierz się z nieoczekiwanymi okazjami na wypromowanie własnej marki. Trudno jest zaplanować momenty, które na zawsze utkwią nam w pamięci ...
-
Jak postrzegane są centra handlowe we Wrocławiu?
... bardzo dobrze wyposażone, młodzieżowe i raczej przyjazne, ale także mało popularne, raczej nieekskluzywne i nieprestiżowe. W opinii wrocławian najdroższą, a jednocześnie najbardziej ... odwrotnie. Wizerunek CH jest efektem całego doświadczenia klienta. Zwracamy uwagę na marki sklepów, lokalizację, komunikację, ofertę etc. „Naj” we Wrocławiu: najlepiej ...
-
Ceny hoteli stabilne, ale w Polsce rosną bardziej niż w USA
... , wydając średnio 1437,00 zł. Z kolei wietnamska stolica, Hanoi, uplasowała się w gronie najtańszych destynacji w 2016 roku. Isabelle Pinson, wice prezes marki Hotels.com™ regionu EMEA, powiedziała: – Badanie Hotel Price Index™ przeprowadzamy już od 2004 roku. W najnowszym badaniu po raz pierwszy uwzględniliśmy ...
-
Klocki Lego najpopularniejszą zabawką w polskim Internecie
... a trzecie - puzzle. O zabawkach najczęściej rozmawiamy na Facebooku i stronach internetowych, a także na TikToku. Klocki Lego zdecydowanie najbardziej popularne Aż 42 proc. wszystkich tych rozmów dotyczyło marki Lego. Najczęściej internauci prosili o radę, jaki zestaw kupić i dopytywali o liczbę klocków w poszczególnych zestawach w stosunku do ich ...
Tematy: klocki Lego, klocki, Lego, lalki, Barbie, puzzle, zabawka, zabawki, badania internautów, Facebook, TikTok, monitoring internetu -
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... planach na 2023 r. Wyzwanie 2: Konkurencja ze strony marek D2C Marki typu direct-to-consumer (D2C) oferujące produkty lub usługi bezpośrednio klientom odnotowują ... płatności popularne w danym kraju są tu kluczowe. Przykładowo w Rumunii klienci korzystający z BNPL preferują dłuższe okresy finansowania zakupów, tymczasem w Polsce bardzo popularne ...
-
6 cyfrowych trendów na 2023 rok
... jest zjawiskiem odgrywającym coraz większą rolę w postrzeganiu marki przez konsumentów. 2. Nowy wymiar gamingu Wymyślane przez młodych użytkowników innowacje w świecie gier sieciowych to zjawisko, któremu wiele branż przygląda się z dużym zainteresowaniem. Nie chodzi tu już o popularne strzelanki czy gry platformowe. Młode pokolenie wiernie ...
-
Parki handlowe i centra convenience: 2023 rok z nowym rekordem?
... Pepco, Tedi, KiK, Dealz, Woolworth. W tradycyjnych regionalnych parkach handlowych i centrach convenience popularne są również sklepy spożywcze (16% GLA), odzieżowe i obuwnicze (11% GLA), sklepy z ... przestrzeń wyłącznie dla dużego operatora spożywczego. Ofertę uzupełniają marki i usługi, które otwierają się na lokalne społeczności i dostrzegają, że ...
-
Szybka strona internetowa - dlaczego ma znaczenie?
... całym świecie. Dzięki temu użytkownik otrzymuje dane z najbliższego serwera, co znacząco skraca czas ładowania strony. Popularne rozwiązania to Cloudflare, KeyCDN czy Akamai. 3. Minimalizacja kodu i eliminacja zbędnych zasobów Każdy dodatkowy plik, ... ta zwraca się wielokrotnie – w postaci większego ruchu, wyższej konwersji i lepszego wizerunku marki ...
-
Zagraniczne serwisy społecznościowe mało znane
... Jednocześnie nazwę Nasza–Klasa zna niemal każdy użytkownik Internetu (94%). Ciągle popularne jest też Grono – serwis, który rozpoznaje niemal co czwarty internauta (23%) – ... osób, które zadeklarowały korzystanie z Twittera nie przekroczył jednego procenta, a znajomość marki sięgnęła ledwie 2%. W ramach badania D-Link Technology Trend pod lupę wzięto ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... może ustalić kwotę, jaką chce zapłacić za emisję reklamy. Nieuczciwe pozycjonowanie Popularne powiedzenie mówi, że jeżeli czegoś nie można znaleźć w wyszukiwarce Google ... nazwy może okazać się dobrą inwestycją i zaprocentować stworzeniem silnej i rozpoznawalnej marki. Nieprzedłużanie ważności domeny Gdy nazwa domeny zostanie zarejestrowana, nie można ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... pomaga dostrzec mniejsze sklepy, które, nie mając jeszcze popularnej marki, potrafią walczyć o Klienta najwyższą jakością obsługi. Komputery/Gry Komputronik. ... zainteresowaniem cieszą się w tej kategorii sklepy meblowe, z wyposażeniem wnętrz i elementami dekoracyjnymi. Popularne są sklepy o asortymencie zawężonym do tylko jednej kategorii ( ...
-
Mass mingling daje wiele możliwości
... nie jest problemem automatyczne wskazanie trasy dojazdu pomiędzy znajomymi, by spędzić wspólnie czas... Także same marki zaczynają przechodzić na stronę konsumentów. Brytyjski kanał telewizyjny Channel 4 obecnie emituje popularne show „Come Dine With Me’”, w którym amatorzy gotowania konkurują, przygotowując kulinarne przyjęcia dla uczestników ...