-
Bezpieczne zakupy online w święta 2008
... przeprowadzone wśród różnych branż wykazały, że zakupy online będą niesamowicie popularne w tym roku. Mając na uwadze obecny klimat gospodarczy, wielu klientów będzie szukało najlepszych ... : klienci kupowali na zaufanych stronach internetowych: Czy kupujesz produkty zaufanej marki? Czy potrafisz powiedzieć gdzie firma, od której kupujesz ma swoją ...
-
Zwyczaje żywieniowe: na śniadanie kanapki
... płatki wydajemy miliony Okazuje się jednak, że płatki stają się coraz bardziej popularne. Jak wynika z sondażu firmy badawczej Euromonitor International, w 2008 roku ... krajów nadbałtyckich i na Bałkany. Na drugim miejscu, z udziałem 27,5 proc., plasują się marki własne sieci handlowych. Trzecią pozycję zajmuje, należąca do Maspeksu, Lubella (8,7 proc ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... przedsiębiorstwa, które działają na terenie Europy. Przedsiębiorstwo powinno zarejestrować najbardziej popularne wśród Internautów rozszerzenia (.pl, .com, .com.pl, .eu), a także wszystkie ... Obecnie domena to nie tylko adres internetowy, to integralny element marki, posiadający ogromny potencjał promocyjny, w którego promocję warto inwestować. Sprawdź ...
-
Google Insights for Search po polsku
... wyszukiwania pokrewne, zawężać wyszukiwania według kategorii — obejrzeć najpopularniejsze wyszukiwania w wybranej kategorii, na przykład zyskujące na popularności wyszukiwania w kategorii „sławni” albo popularne wyszukiwania w kategorii „marki samochodów”. Można podać datę, region lub temat, aby uzyskać bardziej szczegółowe wyniki.
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce II kw. 2009
... pojedyncze floty w wyłącznym zarządzaniu należą do klientów Toyoty Bielany (1311), Toyoty Marki (1073) oraz spółki Samset (672). Firmy zrzeszone w Polskim Związku Wynajmu i Leasingu ... Lease – 411 samochodów oraz Business Lease – 56 samochodów. Stale popularne jest przekazywanie samochodów w wyłączne zarządzanie firmom CFM. Oferenci zrzeszeni w PZWLP ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet VIII 2009
... aż 9 biur. Warto zauważyć, że w obu platformach sprzedażowych biurowy TOP5 tworzą znane marki, obecne na polskim rynku od wielu lat. To powtarzający się trend od ... nad morzem na propozycje dla dwojga przygotowane przez resorty SPA&Wellness. Najbardziej popularne w sprzedaży sierpniowej są weekendy. Pojawiły się też pierwsze zapytania o ofertę ...
-
Sezon turystyczny 2009: podsumowanie
... ale wyraźnie wzrasta liczba rezerwacji egzotycznych, także w miesiącach krajowego lata. Najbardziej popularne kierunki egzotyczne tegorocznego lata to Kenia z wynikiem 24 proc. rezerwacji ... . udziałem sprzedaży. Warto zauważyć, że w obu platformach sprzedażowych biurowy TOP5 tworzą znane marki, obecne na polskim rynku od wielu lat. To powtarzający się ...
-
Strategie agresywne: część 1
... nie dokonuje selekcji konkretnych spółek ale operuje na instrumentach o charakterze zagregowanym. Popularne strategie polegają tu np. na sprzedaży kontraktów na indeks spółek ... poprawę rentowności wynikającą zarówno z korzystnych efektów skali, jak i budowy marki i optymalizacji struktury organizacyjnej. Co do zasady inwestycje tego typu związane są ...
-
Europa Group Hotels wchodzi do Polski
... 10 hoteli mieszczących się na Litwie i Łotwie. W skład grupy wchodzą trzy marki: Europa Royale Hotels jest siecią czterogwiazdkowych hoteli dedykowanych dla biznesu, które zlokalizowane są ... i jej obecność w Polsce jest obecnie głównym celem firmy. Nasze hotele są popularne i cenione wśród polskich gości odwiedzających Rygę, Wilno czy Kłajpedę. ...
-
Galeria Kaskada w Szczecinie
... budynek Galerii Kaskada zastąpi zaniedbany teren, na którym kiedyś stało popularne w czasach PRL-u centrum rozrywkowe Kaskada. Budynek spłonął w 1981 roku i od ... w tym międzynarodowych i polskich sklepów sieciowych, butików franszyzowych, reprezentujących ekskluzywne marki, oraz sklepów przedsiębiorców lokalnych. Wśród kluczowych najemców znajdzie ...
-
Nastolatki to wytrawne konsumentki
... bardziej wolą same dowiadywać się o promocjach i wyprzedażach organizowanych przez preferowane marki, niż być zasypywanymi takimi informacjami z całego rynku. Prawie 40% ... trendów dyktowanych przez celebrytów, a zaledwie 26% w pewnym stopniu stara się naśladować popularne koleżanki ze swojej szkoły. Informacje o badaniu Badanie „Nastolatka jako ...
-
Badanie satysfakcji klienta
... , co niewątpliwie przyczyni się do zwiększenia ich lojalności wobec danej marki. Konsument widząc, że dana firma dba o jego potrzeby, z pewnością wróci ... wywiady, które przeprowadzane są bezpośrednio z odbiorcami określonych produktów bądź usług. Coraz bardziej popularne stają się badania mystery shopping (tajemniczy klient). Polegają one na ...
-
Sprzedaż samochodów używanych I-VI 2010
... chętnie wystawiali na sprzedaż także auta Renault (90 tys. ofert). Popularne „Renówki” uplasowały się na 4 miejscu w rankingu 10 najchętniej sprzedawanych marek. ... Manager serwisu otoMoto.pl. – Wysoka liczba wystawianych przez sprzedawców samochodów marki Volkswagen, świadczy o ich dużej popularności w Polsce i ustalonej marce. Większość sprzedających ...
-
Decyzje zakupowe są nieracjonalne
... tzw. okazji. „Trzy produkty w cenie dwóch” czy odłożona w czasie płatność to najbardziej popularne metody stosowane w ramach ekonomii behawioralnej. Dlaczego te oferty były tak ... w procesie zakupu. Dla przykładu, klienci kupujący lody najpierw szukają określonej marki, później smaku, a na samym końcu sprawdzają cenę. Zatem istotne jest wyeksponowanie ...
-
Polacy pokochali centra handlowe
... Silesia City Center. Rosnące wydatki w centrach handlowych coraz częściej dostrzegają luksusowe marki odzieżowe, a także banki, które dziś od ręki oferują karty kredytowe dla spragnionych ... w największej galerii. To sygnał, że właśnie te miejsca, a nie centra miast i popularne ulice, są w stanie zapewnić im klienta, gotowego wydać parę tysięcy ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2010
... świątecznym największym zainteresowaniem będą się cieszyć artykuły użytkowe oraz marki własne sieci detalicznych. Ponadto Polacy deklarują, że świąteczne potrawy ... Deloitte. Hipermarkety i specjalistyczne sieci sklepów oraz Internet to najbardziej popularne miejsca, w których Polacy dokonują zakupu świątecznych prezentów. Sklepy wielkopowierzchniowe ...
-
Wyjątkowe domeny internetowe
... bez błędu. Podobnie jak w Polsce, w wielu krajach domeny narodowe są bardzo popularne i chętniej używane niż rozszerzenia globalne (np. .com). Jak jednak wytłumaczyć ... lat temu przypisane ZSRR – mówi Katarzyna Gruszecka-Kara, kierownik działu domen i hostingu marki 2BE.PL – Rok po utworzeniu rejestru domeny Związek Radziecki rozpadł się. ...
-
Sophos: zagrożenia internetowe 2010
... dostrzegają wartość, jaką te strony mogą wnieść w podnoszeniu świadomości marki poprzez przeprowadzanie tam kampanii marketingowych," wyjaśnił Cluley. "Jeśli twoja firma nie ... Niektóre witryny są tworzone z myślą o infekowaniu odwiedzających, ale to te popularne i obdarzone zaufaniem strony internetowe są najbardziej pożądanym celem ataków, ponieważ ...
-
Firmowa strona internetowa
... . Inaczej odbierane jest bowiem rozszerzenie .pl a inaczej np. .eu. Pierwsze jest popularne dla firm polskich, drugie może sugerować, że firma działa również w innych ... hip-hopową można pokusić się o jakiś wyjątkowy konfigurator. Natomiast na stronie drogiej marki samochodowej, której głównymi klientami są już ludzie po czterdziestym roku życia ...
-
Zakupy książek i muzyki przez Internet
... dla spółki Merlin, przy zakupach w sklepach internetowych duże znaczenia ma znajomość marki. Dokonując elektronicznych zakupów konsumenci mogą obawiać się czy zamówienie zostanie zrealizowane ... muzyką polskich artystów oraz na niszach rynkowych stworzonych przez mniej popularne w Polsce gatunki muzyczne. Rynek wprowadzania do obrotu muzyki cechuje się ...
-
Rozmowa kwalifikacyjna a informacja zwrotna
... to uogólnia on swoje odczucia na wszystkie osoby rekrutujące. Stąd popularne wśród kandydatów opinie o tym, że osobom rekrutującym brak kultury, że wszyscy rekruterzy ... pamiętamy te negatywne doświadczenia. W efekcie cierpi na tym wizerunek firmy i marki – rodzą się bowiem wobec nich negatywne emocje u kandydata”. Potwierdzają to badania rynkowe ...
-
Internetowy Public Relations dla MŚP
... osoba poszukująca danej rzeczy w internecie znalazła właśnie naszą, a nie konkurencji. Wypromowanie marki jest tym co determinuje sukces danej firmy. Nie należy jednak ... firma będzie publikować informacje prasowe czy informacje jakie w komunikatach będą zawierane. Komunikat Popularne powiedzenie głosi, że jak się o kimś nie mówi to znaczy, że nie ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w II kw. 2011 r.
... oczekują partycypacji właściciela w kosztach aranżacji lokalu i innych kontrybucji finansowych. Popularne stają się również umowy oparte o tzw. czynsze kroczące i ... rynku była decyzja grupy hotelowej Hilton o wprowadzeniu na polski rynek swojej marki ekonomicznej Hampton by Hilton w Świnoujściu. Kolejne hotele Hampton by Hilton planowane są m. ...
-
Nauka języków obcych to spory wydatek
... językowej kosztuje dziś od 600 do 1800 zł za semestr. Cena zależy od marki szkoły, języka, wielkości grupy, a nawet godziny, w której pasuje nam nauka. Dużo ... uczymy się języka tureckiego, arabskiego, greckiego czy słowackiego. Te języki wciąż są mało popularne w Polsce, brakuje zarówno szkół, jak i lektorów. Często także takie konwersacje, trwające ...
-
Otwarcie galerii DEKADA Sieradz
... klientów nie tylko z miasta ale i całego regionu – mówi Aleksander Walczak, Prezes spółki Dekada Realty. Atrakcyjne marki modowe takie jak H&M, C&A, Mohito, Diverse,CCC oraz popularne sieci Empik, Rossmann, Apart uatrakcyjnią ofertę Dekady Sieradz. Projekt galerii wykonały warszawskie pracownie architektoniczne Air Project ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet XI 2011
... Sun&Fun. Każdy z graczy tego tercetu pozyskał po 7 proc. klientów dla swojej marki. Listopadowe TOP5 zamykają dwaj doskonale rozpoznawalni gracze: Wezyr i Exim Tours, który ... wyższych partiach i na lodowcach nawet pół roku? Co prawda, zaplanowane przez najbardziej popularne doliny wielkie otwarcia sezonu mogą mieć wyjątkowo inną kolorystyczną oprawę, ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... Chcemy zwiększyć sprzedaż, Chcemy zwiększyć lub zbudować świadomość naszej marki, produktu, usługi, Chcemy zaktywizować naszych klientów i wciągnąć ich do interakcji z firmą ... . Pierwszy test polega na skanowaniu wiadomości w oparciu o kryteria przyjmowane przez popularne programy antyspamowe. Kreacja maila jest oceniana głównie pod kątem ilości słów ...
-
Najpopularniejsze tablety
... w przedziale od 1 tys. do 1,5 tys. złotych są również bardzo popularne. Jak pokazują statystyki, liczba użytkowników zainteresowanych topowymi produktami jest bardzo zbliżona ... pierwszej grupie najpopularniejsze są urządzenia firmy Goclever. Aby zakupić podstawowy tablet tej marki wystarczy dysponować kwotą ok. 250 zł. Druga grupa zdominowana jest ...
-
Projektor Philips PicoPix 2330
... bieżącego roku. Model oznaczony symbolem 2330 należy do drugiej generacji projektorów marki Philips PicoPix. Charakteryzuje się jasnością równą 30 lumenom oraz kontrastem ... 152,4 cm. Projektor PicoPix 2330 został wyposażony w odtwarzacz, który obsługuje wszystkie popularne standardy wideo. Całość uzupełnia pojemny akumulator, 2 GB wewnętrznej pamięci ...
-
Contact center a media społecznościowe
... typu zgłoszeń . Mimo, że rozwiązania już wprowadzane w USA nie są jeszcze w Polsce popularne, rodzimi dostawcy usług call i contact center coraz częściej się nimi interesują. Wynika ... nie jest w pełni wykorzystany. Na tzw. f-commerce zdecydowały się tak duże amerykańskie marki, jak Wal-Mart czy Disney. W przyszłości za ich przykładem mogą pójść inni ...
-
Globalne trendy 2013
... i preferencji w zakresie mediów, a także szerszych geopolitycznych zmian, które mają wpływ na marki, biznes oraz sposoby tworzenia i kreowania wiadomości. W raporcie „13 for 2013” został ... może stać się nową Azją. Jeżeli afrykańskie towary będą nadal tak popularne, kontynent ten ma szansę, aby wkrótce stać się poważnym graczem w centrum globalnej ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... to już nie lada wyzwanie. W wielu krajach nierzadko, o wiele bardziej popularne są nazwy potoczne czy regionalne produktów, niż ich książkowe odpowiedniki. ... naszym biznesem. Największą moc mają linki naturalne, wynikające z siły i popularności naszej marki. Zdecydowanie powinniśmy postawić na jakość, a nie na ilość back linków. Poszerzenie bazy ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Europy Środkowo-Wschodniej
... gospodarkę Unii Europejskiej od 2005 roku. Według raportu Brand Finance wartość marki narodowej Polski została wyceniona na 472 mld USD, co stanowiło wzrost o ... spowodował niechęć do podejmowania ryzyka oraz problemy z płynnością finansową firm, dlatego bardziej popularne stały się inwestycje portfelowe. W wielu krajach duży udział w BIZ mają usługi ...
-
Jak Polacy spędzili wakacje 2012?
... ) na tę liczbę wpływ mają tzw. City – Break , czyli weekendowe wypady do metropolii popularne zwłaszcza pomiędzy tzw. wysokimi sezonami (szczyt lata i zimy). Rodzaj wyżywienia Na ... BP Sky Club co owocuje skokową zmianą zachowań rynku i klientów. Mocne marki stabilizują ceny na relatywnie wysokim poziomie – bezpieczeństwo kosztuje. Mimo to następuje ...
-
Centra handlowe w Polsce i na świecie
... rynkiem najemcy. Właściciele powierzchni będą musieli prowadzić aktywne działania, aby przyciągać nowe marki do swoich centrów. Wyraźnie też rysuje się podział na najlepsze centra w doskonałych lokalizacjach oraz mniej popularne obiekty, które wzbudzają mniejsze zainteresowanie zarówno wśród najemców, jak i inwestorów poszukujących bezpiecznej ...