-
Jak Rich Kids of Instagram zabijają marki luksusowe
... wyborach prezydenckich 2016 roku. Spotkania z wyborcami odbywał przede wszystkim w klubach. Jego popularność jest tak duża, że wystarczyło jej, by wypromować także ... firmy badawczej China Market Research Group. Prada odnotowała 44-procentowy spadek zysków, a właściciel marek Gucci, Alexander McQueen oraz Stella McCartney – grupa Kering zaliczyła ...
-
Pierwsze urodziny Windows 10
... oparciu o "dziesiątkę" i jak kształtuje się jej popularność. W tym celu zestawiono dane z ... Marek Molicki, ekspert Gemiusa. ─ Przede wszystkim należy wskazać na urządzenia mobilne, których udział wzrasta regularnie kosztem urządzeń stacjonarnych, w niektórych państwach jest nawet większy niż ruch z desktopów. Druga rzecz to nadal duża popularność ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... coraz popularniejszy sposób robienia zakupów. Widzimy też wzrost popularności aplikacji konkretnych marek, które pozwalają na przyznanie rabatów, łączenie zakupów online i offline ... zakupów w wygodny sposób. Dyktuje go też coraz większa popularność urządzeń mobilnych. To idealne rozwiązanie, które znacznie zwiększa konwersję merchantów. Badania ...
-
Kreowanie marki na bazie emocji
... wzmacniają zbudowany wcześniej klimat i stanowią dalsze źródło bodźców w postaci uczuć. Popularność lovemarks i zasięg ich oddziaływania można prześledzić na przy- kładzie takich marek jak amazon.com, Google, Apple czy Swatch. Każda z tych marek wykorzystuje wybrane elementy (niektóre większość) brandingu opartego na emocjach, by trwale ...
-
Internetowy Samochód Roku 2010
... Top Ten. W porównaniu do 2009 roku w pierwszej dziesiątce najbardziej popularnych marek mieliśmy mało przetasowań. Wszystkie marki z pierwszych ośmiu pozycji rankingu również rok temu, ... miesiącach, w których to tego typu auta cieszyły się wciąż dużym wzięciem. Popularność ta została wzmożona kolejnymi zapowiedziami zmian przepisów, a które zawieszały ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... Wyspach powinny bardzo gruntownie przemyśleć strategię sprzedaży i promocji swoich wyrobów. Popularność mediów społecznościowych i kultury „selfie” powoduje, że internet ... najwyższe w Europie). Social media są wpływowymi narzędziami promocji nowych marek i produktów branży kosmetycznej. Przykładowo, Inglot prowadzi osobne profile dla poszczególnych ...
-
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
... , w 2020 roku obserwować będziemy radykalizację marek. Przy czym marki muszą ... marek nawiąże współpracę z influencerami. Jednocześnie w roku 2020 marki zaczną poważniej podchodzić do pomiarów skuteczności swoich działań w tym obszarze. Przygotuj się do gry: e-sport staje się bardziej popularny: w ciągu kolejnych 12 miesięcy zwiększy się popularność ...
-
Zachowania konsumentów inne niż przed pandemią. Co się zmieniło?
... powyżej 55 roku życia, na najkrótsze wakacje wyjadą najmłodsi. DZIAŁANIA MAREK W spontanicznej świadomości podejmowanych przez marki inicjatyw związanych z walką z koronawirusem nadal ... nadmienić, że pomimo faktu, że ponad 60% Polaków słyszało o inicjatywach marek, których celem jest wsparcie działań związanych z walką z wirusem, tylko co dziesiąty ...
-
Polski rynek dóbr luksusowych z rekordem, sztuka zyskuje na znaczeniu
... wynikał m.in. z rosnącej liczby zamożnych konsumentów, rozwoju krajowych i międzynarodowych marek premium, a także wzrostu siły nabywczej klasy średniej i wyższej. Rozwój rynku ... premium. Kluczowe trendy, takie jak personalizacja, świadomość ekologiczna czy rosnąca popularność dóbr luksusowych z drugiego obiegu, są zgodne z tym co obserwujemy na ...
-
Konkurencyjność firmy w warunkach Internetu
... wyboru tego a nie innego narzędzia pracy. Stąd wzięła się popularność „zielonych” firm — stawiających na ekologię. Stąd wzięła się popularność firm odpowiedzialnych społecznie stawiających na pomoc społecznościom lokalnym. Stąd wzięła popularność zaawansowanych technik budowania marek, technik opartych na wyższych wartościach a nie na różnicy ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... zakupów grupowych, tzw. group shopping, jednak na naszym rynku popularność dotychczasowych kanałów sprzedaży jest nadal dużo większa. Sklep internetowy czy aukcje on-line ... jeszcze przed właścicielami serwisów grupowych w kwestii budowania świadomości konkretnych marek serwisów i edukowania klientów – mówi Krzysztof Łopuszyński, lider zespołu ds. ...
-
Najpopularniejsze telewizory 2011
... tej liście aż 18 miejsc. Użytkownicy Okazje.info do wiodących marek zaliczyli również LG, Sony i Toshibę. Ulubione odbiorniki Polaków to Samsung LE32C450, Sony ... zauważyć nawet mimo rosnącego zainteresowania modelami 3D. Z roku na rok spada też popularność telewizorów plazmowych. - Technologia LCD zapewnia bogaty wybór modeli o różnych parametrach, a ...
-
Kupno laptopa: preferencje konsumentów
... , generujący nieco ponad 11% odsłon - Samsung. W pierwszej dziesiątce najbardziej popularnych marek znalazły się również: Lenovo (8,9%), HP (8,2%), Toshiba (7,1%), Acer (4%), Sony (3%), Apple ... się grafika komputerowa oraz graczy. Druga w kolejności, jeśli chodzi o popularność określonej wielkości matrycy - 15 cali, to najczęściej spotykana wśród ...
-
Outlety wkraczają w fazę dojrzałą
... na rosnącą siłę nabywczą konsumentów i wchodzenie na polski rynek centrów outletowych kolejnych marek z segmentu premium – mówi Paweł Partyka, Associate, Dział Rynków Kapitałowych w firmie Cushman & Wakefield. Rosnąca popularność centrów wyprzedażowych wśród inwestorów instytucjonalnych wynika z kompresji stóp kapitalizacji na rynku tradycyjnych ...
-
Ile reprezentacja Polski straciła po mundialu?
... Polski licząc, że jej występy przełożą się na wzrost znajomości ich marek oraz skoki słupków sprzedażowych. Mundial, który dla kibiców jest wyczekiwanym ... porażki ci, którzy jeszcze kilka miesięcy wcześniej byli idolami, nagle zaczęli tracić popularność. Wymiernym efektem tego jest spadek wartości marketingowej sportowców. Dowodzą tego analizy ...
-
Parki handlowe i nieruchomości convenience w Polsce - obraz rynku
... dla lokalnych przedsiębiorców. Mniejsze miasta są naturalnym kierunkiem rozwoju dla wielu marek. W ślad za rozwojem sieci w coraz mniejszych miejscowościach pojawia się ... drugą wyróżniającą się grupę stanowią obiekty około 10-letnie, co potwierdza popularność długoterminowego podejścia inwestorów, inwestujących w tego typu nieruchomości. Aktywni ...
-
Politycy w social mediach: posłowie czy już influencerzy?
... zajmuje profil Romana Giertycha (KO, ponad 530 tys. obserwujących). Ranking Top20 zamyka Marek Jakubiak (Kukiz15) z liczbą obserwujących na poziomie 139 tys. Wskazani top politycy ... , politycy powinni wziąć pod uwagę fakt, iż z uwagi na niesłabnącą popularność Instagrama - umiejętne prowadzenie konta pozwala dotrzeć docelowo do pokaźniejszego grona ...
-
Product placement w grach wideo
... Równocześnie gracz doświadcza zmiennych emocji. Percepcja świata gry, a zatem również produktów i ich marek, za każdym razem może być inna. Tymczasem marka umieszczona w określonym ... kanału dystrybucji. Fakt ten ucieszyłby graczy i na pewno zapewniłby popularność i pozytywny stosunek wobec PP w grach. Nabiera to szczególnego znaczenia, gdy zauważymy, ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... coraz częściej uruchamiają w sieci różne aplikacje i oglądają podstrony na Facebooku. Popularność aplikacji i stron fanowskich (fan pages) wynika z tego, że pozwalają one marketerom ... z rokiem poprzednim, a efekty osiągnięte w tym kanale komunikacji będą odgrywały dla marek coraz większą rolę w porównaniu ze „zwykłym” Internetem. Marki znajdują ...
-
Marki wspólne, coobranding, grupy zakupowe i dystrybucyjne
... produktem. Marka wspólna może być znakiem dodawanym do marek i produktów poszczególnych producentów. Marka wspólna może obejmować produkty z jednego regionu ... , główne ograniczenie mniejszych firm, czyli skala działania, przestaje być istotna. Popularność wyżej wymienionych strategii zależy od umiejętności wspólnego dogadania się, odłożenia ...
-
Transakcje M&A w Europie 2012
... stosowana szczególnie w sektorze TMT (wzrost o 34 punkty procentowe) oraz Consumer Products (wzrost o 20 punktów procentowych) – mówi Marek Sawicki – Należy się spodziewać, że w transakcjach o dużej wartości, popularność tego rodzajów zapisów będzie istotnie rosła – dodaje. W 2011 roku, podobnie jak w poprzednich latach, korekta ceny na ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2014
... popularność dość mocno rośnie w ostatnich miesiącach. Kolejność nie zmienia się, jeśli poprosimy Google Trends o pokazanie popularności samych nazw marek ...
-
Facebook w Polsce VII 2014
... 50,4% wszystkich aktualizacji, podczas gdy linki znajdowały się w 34% z nich. Popularność statusów tekstowych oraz zawierających wideo nie zmieniła się znacząco, ponieważ typy ... przegapić efektowny skok Górnika Zabrze, który awansował w zestawieniu najbardziej angażujących marek aż o 260 pozycji, osiągając 100% zaangażowania fanów. Tak oszałamiający ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... branżowi przewidują, że trend wykorzystywania celebrytów będzie dalej kontynuowany. Podsumowując, ożywienie na rynku nieruchomości i popularność programów kulinarnych w mediach wraz z wzrostami sprzedażowymi mogą być zachętą dla marek do coraz intensywniejszych działań wizerunkowych. Jeżeli trend wzrostowy będzie kontynuowany w drugiej połowie roku ...
-
Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium
... kategoria wyróżniła się na tle pozostałych. Niski poziom wyników contentu kulinarnego (24%) nie zaskakuje z uwagi na dużą popularność darmowego contentu o tej tematyce (blogosfera, strony marek i sklepów spożywczych z przepisami). Podobnie jest w przypadku treści o tematyce DIY (blogosfera, portale internetowe, YouTube). Za jakie treści jesteśmy ...
-
Do Polski za chlebem. Obcokrajowcy zalewają rynek pracy?
... wynik ten był o niemal połowę niższy (387 398). Popularność polskiego rynku pracy wśród cudzoziemców potwierdza Marek Jurkiewicz, dyrektor generalny InfoPraca.pl. – Poprawiająca ... zagranicy zatrudnia się wtedy, gdy nie ma na to stanowisko Polaków – tłumaczy Marek Jurkiewicz. – Ukraińcy zatrudniani są na stanowiskach, które dla naszych pracowników są ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... zyskały popularność w czasie pandemii. Należy podkreślić, że mimo spodziewanego okresu ożywienia gospodarczego, ogólny popyt na produkty kosmetyczne nie ulegnie większym zmianom, ponieważ konsumenci niechętnie powrócą do nawyków sprzed pandemii, co spowoduje spadek sprzedaży zwłaszcza kosmetyków i perfum. Taka sytuacja sprawi, że większość marek ...
-
Polski rynek kosmetyków w 2021 roku wróci na ścieżkę wzrostu?
... (26%), Francji (12%) i Belgii (11%). Od pewnego czasu można zaobserwować rosnącą popularność kosmetyków z Korei Południowej czy Japonii. Większość polskiego importu z tych krajów ... powstało wiele małej i średniej wielkości firm oraz lokalnie rozpoznawalnych marek. Wykonanie kolejnego kroku i zwiększenie skali działania będzie wymagało znacznych ...
-
Ranking e-commerce: gdzie Polacy robią zakupy online?
... Jeśli chodzi o platformy multibrandowe, czyli sprzedające produkty różnych firm, ich popularność nie różni się w zależności od tego, czy patrzymy na ... - 134,8 tys. wzmianek i 115 mln zasięgu. Wśród marek D2C najpopularniejsza jest Ikea Wśród marek D2C (czyli direct-to-customer, sprzedających z pominięciem pośredników) najpopularniejsza wśród ...
-
Czego szukają Internauci
... oryginalnej kampanii reklamowej – Heyah, znalazł się tuż za pierwszą dziesiątką najpopularniejszych marek. Z pasją na pierwsze miejsce Najpopularniejszym aktorem, który w 2004 roku w żadnym ... co tak sam będę siedział" Z pierwszego miejsca poszedł sobie Paweł Wilczak, którego popularność w 2004 roku nieco spadła. Jego miejsce zajął Janusz Gajos, który ...
-
Pozycjonowanie stron WWW
... . Dlaczego pozycjonowanie właśnie teraz przeżywa swój renesans? Co powoduje, że popularność wyszukiwarek a tym samym pozycjonowania tak gwałtownie wzrasta w ostatnich latach? ... Yahoo! zbudowało swoją potęgę na katalogowaniu stron, a jedna z najbardziej znanych marek internetowych Google stworzyła swoją pozycję bazując tylko na stworzeniu jednego z ...
-
Rynek odzieżowy w Polsce wart 15 mld zł
... , bieliznę i dodatki). Sukces odnoszą także outlety i centra handlu hurtowego. Rośnie popularność franszyzy jako sposobu na szybki i bezpieczny wzrost sieci detalicznej. ... markową odzieżą z Europy Zachodniej, polscy producenci stawiają na jakość wyrobów, inwestują w promocję swoich marek i tworzą sieci sprzedaży detalicznej pod własnym logo. Kładą ...
-
Rośnie rynek dań gotowych
... posiłków. Coraz częściej i chętniej sięgamy więc po dania gotowe sprawdzonych marek, preferując jednak dania kuchni polskiej. Wg Euromonitor International roczne wydatki ... włoskiej. Ale, zdaniem analityków tego rynku, do egzotycznych produktów trzeba dojrzeć i na większą popularność mogą one liczyć dopiero za parę lat. Na razie konsumenci podchodzą ...
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... kategorii kaw ziarnistych. Przykładem tego jest wzrost sprzedaży naszych głównych marek. W okresie styczeń - maj 2008 r. zanotowały one ponad 30-proc. wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego - dodaje Ewa Jankowska. Wykorzystując rosnącą popularność kaw lepszej jakości, Nestlé stworzyło w swojej ofercie nowy segment ...
-
Producenci napojów a kryzys
... W ciągu ostatnich dwóch lat liczba marek, nie będących markami własnymi sieci detalicznych, na tym rynku wzrosła o niemal 40 proc. Rośnie również znaczenie marek własnych, których ... smakowym w całej kategorii jest większy i wynosi około 85 proc. Rosnąca popularność napojów mlecznych nie jest tylko specyfiką naszego rynku. Według ubiegłorocznych ...