-
Rynek herbat stabilizuje się
... proc. Ogólnopolskie wyniki branży nie przekładają się jednoznacznie na sprzedaż poszczególnych marek. Jeżeli chodzi o Mokate, to ostatnio w kategorii herbatek funkcjonalnych odnotowaliśmy ... Stanach Zjednoczonych, od niedawna dostępna i zdobywająca sobie zwolenników w Polsce. Jej popularność wiąże się ze wzrostem zainteresowania jogą, medytacją i ...
-
Cross marketing wabi panie
... konsumpcyjnych. Wśród polskich internautek także obserwuje się coraz większą popularność sklepów i aukcji internetowych. Towary najczęściej przez nie kupowane to książki, płyty ... i kwestiach intymnych, w tym związanych z małżeństwem. Ambasadorki marek Internautki chętnie stają się ambasadorkami marek. Badania pokazują, że kobiety, a w szczególności ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... . Motoryzacja Kategoria zdominowana przez sklepy oferujące części samochodowe. Ich popularność w odniesieniu do dziesiątki najczęściej wybieranych sklepów w tej kategorii wynosi 62,77% ( ... . Kierowcy to ludzie dobrze zorientowani, przywiązani do konkretnych marek, oczekujący atrakcyjnej ceny, szybkiej dostawy i pewnej obsługi gwarancyjnej. W związku z ...
-
Europejczycy a mobilny Internet
... te same informacje na telefonie i na komputerze. Sugeruje to, że popularność aplikacji wiąże się z możliwością oferowania rozszerzenia mobilnego, chociaż ... w Wielkiej Brytanii. Badanie pokazuje także znaczenie zaufania, zarówno do operatorów, jaki marek próbujących wykorzystać zainteresowanie m-handlem. W Polsce zaufanie do marki jest bardziej istotne ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... kraju rozwiniętego gospodarczo i oferującego dużo więcej niż tylko niskie koszty. Marek Grodziński, Członek Zarządu Capgemini Polska i Wiceprezes ABSL, dodaje: „Nie wolno ... od firm zewnętrznych, lęk przed utratą cennych informacji oraz nadal niska popularność społeczna outsourcingu. Bariery mogą mieć też podłoże osobowościowo – psychologiczne. Wiele ...
-
Cebra 2011: znane osobistości + marki
... składają się na końcowy wskaźnik Cebra, który – po połączeniu z dodatkową analizą osobowości marek i znanych osób – pozwala wyłonić te pary „marka + znana osoba”, które ... marki, czy też może być wykorzystana jedynie podczas nadarzającej się okazji (popularność wynikająca z udziału w głośnym wydarzeniu, filmie, serialu telewizyjnym). Do listy CEBRA w ...
-
Jakie są współczesne polskie kobiety?
... . To właśnie dlatego modne stały sie weekendy w SPA, masaże czy kompleksowe zabiegi u fryzjera i kosmetyczki. Podobną role odgrywają dobre kosmetyki prestiżowych marek, które dodatkowo podkreślają status społeczny użytkowniczki. Niewątpliwie też praca zawodowa ma duży wpływ na to, jak często korzystamy z profesjonalnych zabiegów ...
-
Kim są polscy blogerzy?
... mające mniej niż 16 lat stanowią jedynie 5% blogerów – powiedział Marek Jeleśniański, autor badań. Wśród autorów, jak i czytelników blogów ... popularność stron internetowych tego typu. –53% blogerów nie uważa się za dziennikarzy. Myślę, że jest to kolejny dowód na to, że prowadzenie bloga dla większości jest zajęciem hobbystycznym – stwierdził Marek ...
-
Czy istnieje język przywództwa politycznego?
... w sytuacji stresowej zawodzić nerwy (cyt. za: Wasilewski 2006, s. 315). Jednak popularność ról dominacyjnych, które próbują odgrywać przywódcy polityczni, stosując określone ... w rozmowie, pochodziło z wypowiadanych słów, 38% – z tonu głosu, natomiast 55% – z mowy ciała. Marek Tokarz w jednej ze swoich książek nie kryje irytacji z upowszechnienia ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... można zachęcić klientów do większej aktywności konsumenckiej. Ten kanał promocji zyskuje coraz większą popularność i trzeba podążać za tym trendem – to przyszłość polskiego rynku e-commerce. Aukcje internetowe Allegro ... sposobów promocji, gdyż błędne ich wykorzystywanie może mieć efekt odwrotny niż zakładany – mówi Marek Górecki, konsultant IDEACTO. ...
-
Naming na eksport
... znaczenia bezpieczna. Wśród marek modeli samochodów: Matchbox, ... marek niemieckiej firmy jest niefortunnie nazwana SIKU. Pod tą marką nabyć można, także w Polsce, gamę pojazdów i innych podobnych zabawek. Super Series 1:55 to odlewy pojazdów, które są podstawowym produktem firmy i gratką dla kolekcjonerów. Być może jakość produktów i ich popularność ...
-
Sieci handlowe a rynki międzynarodowe
... dzięki popytowi marek handlowych towarów masowych oraz luksusowych na dostępne lokale wysokiej jakości. Na poprawę wyników ma również wpływ rosnąca popularność parków ... niż inne marki handlowe”. Firma Cushman & Wakefield prognozuje dalszy rozwój marek handlowych z segmentu średniego i luksusowego. Na ograniczaniu wydatków przez konsumentów i ...
-
Pinterest wzbudza emocje
... Nie trzeba daleko szukać serwisów internetowych, które zbudowały swoją popularność poprzez publikowanie zdjęć, wystarczy spojrzeć na najpopularniejsze, jak Kwejk ... inwestują swoje zasoby w działania marketingowe w tym serwisie. Jedną z najpopularniejszych marek na Pintereście jest Etsy, sklep internetowy agregujący sprzedawców produktów wykonywanych ...
-
Spada sprzedaż alkoholu w Polsce
... tych alkoholi w okresie najbliższych 5 lat ma wynieść 20,2%. Prognozy przewidują także rosnącą popularność napojów określanych mianem „ready to drink”, czyli gotowych drinków ... jest rosnąca popularność alkoholi smakowych, a przede wszystkim wódek smakowych. Ten trend wykorzystują producenci, wprowadzając na rynek kolejne smakowe odsłony marek, do ...
-
Zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci
... Moda i Styl? W ciągu ostatniego roku o 175% wzrosła popularność butów w sieci, a ubrań o 57%. Popularność sukienek oraz marynarek i żakietów zwiększyła się kilkunastokrotnie. Zegarki ... Dlaczego Polka woli sieć od galerii? Wygoda, najniższa cena ulubionych marek, różnorodność - to oczywiste atuty zakupów za pośrednictwem porównywarki Nokaut. ...
-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... to dostaną? Nie tylko produkt w roli alternatywnej waluty Wytworzenie pozytywnego szumu wokół produktów to zwykle główny cel marek, które realizują tego rodzaju działania. Ich rosnącą popularność można tłumaczyć zakotwiczeniem się w życiu codziennym konsumentów dwóch składowych – social mediów i mobile, dzięki którym nawet jednorazowa ...
-
Zakupy online: czego Polacy szukają w XII 2013?
... sklepach i drogeriach działających online, to właśnie perfumy i lakiery do paznokci znanych marek, są często oferowane w dużo atrakcyjniejszych cenach niz w sklepach stacjonarnych. Oprócz ... platformy zakupowej ShopAlike szuka w tej samej kategorii toreb na laptopa. Na popularność zakupów robionych przez Internet mają wpływ także aplikacje mobilne na ...
-
Najpopularniejsze nowości technologiczne 2013
... pewnego rodzaju wyznacznik statusu materialnego. Wnioskować wiec można, ze jego popularność w dużej mierze wynika z coraz powszechniejszej mody na elektroniczne gadżety ... poszukujących wśród laptopów rynkowych premier, w pierwszej kolejności spełniają produkty cenionych marek, z ekranem o przekątnej 15,6’, dyskiem o pojemności 500 GB i cenie do 2500 ...
-
Rok 2013 w social media: wygrana Lewego
... 773 tys. nowych. Jednak to Orange w sumie jest największym wygranym wśród marek. Trzeba bowiem brać także pod uwagę fan page Orange Polska, który ... roku na YouTube był pierwszy milion subskrybentów. Zdobył go Sylwester Wardęga. Swoją popularność zawdzięcza uniwersalnymi prankami, które chętnie oglądają także użytkownicy serwisu spoza Polski ...
-
Polski Internet a wiosenna ramówka TV
... czy „Sama słodycz” TVN nie zdążyły zyskać jeszcze rozgłosu w Internecie. Aktorzy Popularność aktorów natomiast nie koniecznie idzie w parze z popularnością serialu. To właśnie ... Kora Jackowska, Piotr Rogucki, Adam Sztaba, Elżbieta Zapendowska, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk, Tomson i Baron, Maria Sadowska, Robert Janowski, Małgorzata Walewska ...
-
Konsumpcjonizm w odwrocie? Teraz liczy się współdzielenie
... stwierdzeniem zgadza się aż 82% badanych. Koncepcja współdzielenia zyskuje coraz większą popularność u przedstawicieli wszystkich pokoleń, chociaż najważniejszą rolę w eksperymentowaniu z formami ... sposobów mających pomóc klientom w ograniczeniu marnotrawstwa. Coraz większa liczba marek ułatwia swoim klientom odsprzedaż lub oddanie niepotrzebnych im ...
-
Internet mobilny: Samsung zwycięża, Apple z dużym spadkiem
... systemów operacyjnych, tj. zamknięty ekosystem Apple’a i otwarty ekosystem Androida, który wykorzystywany jest w produktach koreańskiego koncernu, przekładają się na popularność obu marek oraz w efekcie, pośrednio, na ich udziały w ruchu internetowym. Ekspert zwraca także uwagę na oferty operatorów telekomunikacyjnych. Rozwiązania Samsunga są ...
-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
... . W minionym roku największą popularnością Internautów (lub wsparciem reklamowym) cieszyły się treści publikowane na kanałach marek spożywczych (19% wyświetleń), głównie za sprawą Kinder Niespodzianki (41 mln wyświetleń) oraz marek, które postawiły na wideo-poradniki (Winiary – 18,6 mln, Knorr – 11 mln czy margaryna Kasia – 9 mln ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... nastroju telewizyjny spot Lidla, z piosenką „Let it snow” i hasłem „te święta będą jedyne w swoim rodzaju”. Listopad i grudzień były dla większości marek miesiącami, w którym promocja była najbardziej intensywna i kosztowna. Tak jak przed kwartałem, najwięcej kreacji sieci handlowych media emitowały w czwartki i piątki, przygotowując ...
-
Małaszyński najpopularniejszy, Żmijewski najdroższy
... 20. Następne miejsca w rankingu zajęli Leszek Lichota, Maciej Zakościelny, Marek Bukowski oraz Michał Roznerski. Zestawienie zamykają Andrzej Młynarczyk, Stefan Pawłowski i Lesław ... ekwiwalentu reklamowego został Żmijewski – 32 mln złotych. Największa popularność medialna Pawła Małaszyńskiego przypadła na luty i była związana z jego rezygnacją z ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... w promocjach: Biedronka kusiła klienta kosmetykami znanych marek w niższych cenach, hipermarkety Carrefour w lutym zwracały wybranym klientom pieniądze w postaci e-bonu za jedne z pięciu zakupów, a Lidl mówił o swoich „super bombastycznych cenach”. Wydatki reklamowe przełożyły się na popularność sieci reklamowych na portalach społecznościowych. Na ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... szybka reakcja na sygnały sprzedażowe ukazujące się w sieci. W zestawieniu najaktywniejszych źródeł publikacji widać, że zdecydowana większość opinii na temat badanych marek ukazała się na Facebooku (66%), Twitterze (20%) oraz pod komentarzami na portalu onet.pl (5%). Są to również miejsca najbardziej gorących ...
-
GPS obiera kierunek "media społecznościowe"
... komentarzy w social media, artykułów w prasie i audycji w radiu i TV). W kontekście rozmów o GPS rośnie także popularność słowa „smartwatch” . Od stycznia do maja 2016 to słowo w ... 80% nacechowanych emocjami komentarzy w social media ma pozytywny wydźwięk wobec komentowanych marek. Pozostałe 20% to krytyka – wynika z danych zagregowanych w Module ...
Tematy: GPS, nawigacja, smartwatch, bieganie, media społecznościowe, TomTom, Garmin, monitoring mediów -
Pokemon GO w social media
... tam temat zysków, jakie z odrodzenia Pokemonów może czerpać Nintendo, i z pierwszych pozytywnych reakcji giełdy na popularność nowej gry. Pokemarketing w pełni Pozytywny wydźwięk i ogromna popularność tematu to wymarzone okoliczności także dla marek. W jaki sposób obecne w mediach społecznościowych polskie firmy podjęły ten wątek? Pokemon GO wymaga ...
-
Czy e-payment to już norma?
... idealo, powinien to już być standard, który jest w stanie zwiększyć także popularność sklepu. „Sprzedawcy chcący wyróżnić się na tle konkurencji, muszą otworzyć się ... więc obopólne”, podsumowuje Iga Mrowińska. Podobnie jak w przypadku korzystania z ulubionych marek lub usług poszczególnych sklepów, wielu użytkowników jest przywiązanych również do ...
-
#instamatka, czyli macierzyństwo 2.0
... hasztagiem #instamatka. Monitoring mediów IMM wskazuje jednoznacznie na dynamicznie rosnącą popularność tego hasztaga. W porównaniu z danymi sprzed roku liczba zdjęć ... różnych produktów z branży dziecięcej oraz rekomendacje, w których padają nazwy konkretnych marek. Na przykładowym zdjęciu autorka wykorzystała hasztagi do wskazania producenta ...
-
Rosja i Ukraina celują w polskie centra handlowe
... , jaką odgrywają centra handlowe. Kreowanie miejsc spotkań, rosnąca popularność rozrywki i gastronomii, innowacje i nowe technologie, sprzedaż wielokanałowa, ... butik uruchomiła Elisabetta Franchi. „Ciekawym zjawiskiem jest wzrost aktywności wschodnioeuropejskich marek. Rosyjskie i ukraińskie marki, m.in. Goldi, Love Republic, Zarina czy Outhorn, ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... cele, jak i wspiera markę w działaniach w modelu efektywnościowym. Nic zatem dziwnego, że jego popularność ciągle rośnie. Jakie są jego zalety? Marketing afiliacyjny to w pełni adaptowalne i gwarantujące elastyczność rozwiązanie dla tych marek, którym zależy na zrozumieniu, jak i gdzie inwestować, aby zwiększyć budżety cyfrowe. Umożliwia ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
... im pełniej uczestniczyć w wydarzeniach związanych z danym firmą czy produktem. Video 360 Popularność video 360 w nadchodzącym roku wzrośnie między innymi ze względu na większą ... roku wideo zwiększy swoją wydajność i odegra znaczącą rolę w strategiach marketingowych wielu marek. Dlaczego firmy powinny jeszcze bardziej skupić się na wideo marketingu ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Dziś coraz większą popularność zyskuje marketing niekonwencjonalny, a więc tzw. ambient marketing. Jest on ... , co przekłada się na stale zwiększającą się liczbę polskich marek, które wabią klientów działaniami multisensorycznymi – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager ...