-
Branża PR w mediach III 2008
... media tematów - branżę PR ...
-
Branża PR w mediach IV 2010
... PR polityczny, o którym pisano 79 razy. Media ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... ich firmach pracownicy korzystają z portali społecznościowych w czasie pracy. Odpowiedzi negatywnej udzieliło tylko 25% badanych. W firmach z social media korzystają głównie działy marketingu i PR (ponad 40%), dużą popularnością media społecznościowe cieszą się również w działach HR (14%) i sprzedaży (11%). W 22% ankietowanych firm nie ma dokumentu ...
-
Działania marketingowe i PR w 2013 r.
... i sprzedaży. Z kolei działania PR-owe to dla większości firm przede wszystkim bezpośredni kontakt z odbiorcami (eventy, targii, konferencje), na drugim miejscu PR w Internecie, media relations i social media. W ramach działań z obszaru sprzedaży bardzo duży nacisk kładziony jest na relacje z klientami (wskazało je aż 93% respondentów). - W promocji ...
-
Media online o branży PR V-X 2007
... czerwiec, sierpień i połowa września. Oprócz informacji o nowych kontraktach (Eden Springs, Dilmah, Indesit Moon) i obecności we wspomnianym wyżej rankingu największych agencji PR na świecie NewsPoint odnotował również wzmianki o agencji w kontekście zmian personalnych (przejście jednej osoby z zespołu do Headlines Porter Novelli). Relatywnie mało ...
-
Branża PR w mediach I 2006
... pojawiło się w kontekście kształtowania wizerunku lekarzy. W styczniu znacznie wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się 30, a w radiu 12 materiałów. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (51%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (35%). Wśród mediów najczęściej ...
-
Branża PR w mediach II 2006
... się one w kontekście kształtowania wizerunku polityków. W lutym znacznie wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się ich 71, a w radiu - 31. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (68%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (20%). Wśród mediów najczęściej poruszających ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... PR z okazji 10-lecia agencji na podstawie badania na grupie ponad 1000 osób w wieku 15-25 lat. Jak wynika z badania,media ...
-
Branża PR w mediach V 2006
... agencji On Board PR, cytowany pięciokrotnie. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba ...
-
Branża PR w mediach VIII 2006
... w Polsce - to aż czterokrotnie więcej niż rok temu! Badanie przekazów o branży PR w sierpniu 2006 roku objęło aż 166 materiałów. Najwięcej informacji o public relations ukazało ... Polski - stanowiły one 41,17% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (46,98%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (13 ...
-
Branża PR w mediach XII 2006
... PR Polski i porady PR-owskie (po 18 publikacji). W grudniu najczęściej o public relations pisały dzienniki – artykuły z gazet codziennych stanowią 64% wszystkich publikacji, a na czele rankingu uplasował się Puls Biznesu (25 publikacji). W świątecznym miesiącu media ... osób najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w grudniu w kontekście PR pokazało, że ...
-
Branża PR w mediach I 2008
... zabarwieniu, związanych z tematem wizerunku Polski. Prawie tyle samo publikacji o negatywnym nacechowaniu odnotowano w przypadku PR-u Polski (22), co w PR Politycznym (23), o którym zazwyczaj media piszą nieprzychylnie. W styczniu aż 134 razy cytowano i 65 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje ...
-
Branża PR w mediach VII 2006
... materiałów ukazało się, tak jak w zeszłym miesiącu, w kategorii PR-u Polski - stanowiły one 42,5% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (67,2%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (15,3%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu, z dwunastoma publikacjami ...
-
Branża PR w mediach X 2006
... nie tylko na wyborczych plakatach i billboardach, ale i w rankingu PRoto o branży PR w mediach. Politycy interesowali się poradami specjalistów ds. public relations, a media chętnie komentowały wizerunki poszczególnych kandydatów. Październikowy raport wizerunkowy branży PR obejmuje 138 publikacji. Największy ich odsetek stanowi 28 materiałów ...
-
Branża PR w mediach V 2009
... Jacek Prześluga, jego nazwisko wymieniono w mediach 12 razy. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w maju pierwsze miejsce zajęła firma Alert Media Communications, którą wymieniono 4 razy. Na drugim miejscu uplasowała się Społeczna Agencja PR.
-
Branża PR w mediach III 2006
... lobbingu oraz doniesienia o wizerunkowych problemach prezydenta Kaczyńskiego. Badanie przekazów o branży PR w marcu 2006 roku objęło 198 materiałów. 89 z nich dotyczyło lobbingu ... miesiącu w radiu i telewizji ukazały się aż 72 materiały. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (43,5%) oraz poświęcone tematyce biznesowej ( ...
-
Branża PR w mediach VIII 2007
... materiały dotyczące zagadnień ogólnych z branży. Jednym z głównych tematów poruszanych przez media była korzystna dla PR-owców sytuacja na rynku pracy - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. W sierpniu media najwięcej uwagi poświęciły zagadnieniom z branży PR. Dominowały publikacje dotyczące korzystnej sytuacji PR-owców na rynku pracy, co ...
-
Konkurs Chopinowski w internecie i social media
... żywo, dziesiątki tysięcy najróżniejszego typu publikacji i komentarzy w internecie oraz zasięg wzmianek w social media sięgający 70 mln osób - wynika z monitoringu mediów w IMM. Po ... konkursu w radiowej Dwójce Andrzej Ratusiński. Jak zauważa Anna Watza z Planet PR, niewątpliwie można przyjąć, że jego popularność wynika częściowo z narodowości. Dodaje ...
-
Branża PR w mediach IX 2006
... z niedostępnego polityka w wielbiciela małych dzieci i kaczek, czy też z "warchoła" w stonowanego męża stanu, są pilnie rejestrowane przez media i komentowane przez PR-owców. Wrześniowy raport wizerunkowy branży PR, na który w tym miesiącu złożyło się 129 publikacji, zdominowany został przez zagadnienia dotyczące PR-u politycznego (37 materiałów ...
-
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... problemie, i najlepiej, aby agencja już kiedyś taki problem zakończyła sukcesem. Marka Wejcherta Według raportu tradycyjne media relations, najbardziej kojarzone w społeczeństwie z PR, już dziś tracą na znaczeniu. Agencje PR przez ostatnie lata zaczęły ewoluować, a dokładniej rzecz ujmując – specjalizować się. Pole do działania jest naprawdę ...
-
Szefowie doceniają PR
... badanych uważa także, iż ich zwierzchnicy rozumieją i doceniają rolę działu PR w firmie. Nie zgodziło się z tym stwierdzeniem 12% ankietowanych. Nadspodziewanie ... br. w Hotelu Sheraton w Warszawie na II Ogólnopolskiej Konferencji PUBLICON Biznes, Media, Public Relations, organizowanej przez Związek Firm Public Relations. Tegoroczny PUBLICON ...
Tematy: public relations, pr -
Branża PR w mediach IV 2009
... media aż 209 razy. Na drugim miejscu plasuje się temat PR-u Polski (116), o którym pisano dwa razy częściej niż w poprzednim miesiącu, a na trzecim miejscu branży PR (77). Analiza zakwalifikowanych publikacji wykazała, że zdecydowana większość kwietniowych przekazów (447) o branży PR ... kwietniu pierwsze miejsce zajęły firmy: Liberty Group (5) i NBS PR ...
-
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
... , pokazujące, że tak naprawdę w większości działów marketingu i PR firmy działają intuicyjnie a podejmowane decyzje nie wynikają z analizy skuteczności podejmowanych działań – powiedział Adam Sanocki. Światowe trendy vs lokalne uwarunkowania Świat się zmienia. Zmieniają się media, zmieniają się ludzie. Mamy rosnącą przepaść pomiędzy cyfrowymi ...
-
Marketing social media
... w ramach marketingu społecznościowego. Teoretyk mediów Marshall McLuhan, autor książki „Zrozumieć media: Przedłużenia człowieka”, z której pochodzi słynny slogan „Medium is the ... sklepów Wall Mart. Dla każdego z czytelników było oczywiste, że spragniona przychylnego PR firma finansuje to przedsięwzięcie. Mimo zarzutów, Wall Mart nie przyznał ...
-
Branża PR w mediach I 2007
... branży public relations w styczniu 2007 pisały dzienniki – artykuły z gazet codziennych stanowią 58% wszystkich przekazów. Dwoma dominującymi w styczniu tematami były PR polityczny i PR Polski. W polityce zawrzało w grudniu za sprawą Anety Krawczyk – a w styczniu, kiedy Samoobrona świętowała 15-lecie powstania, nadszedł czas na ocenę wizerunkowych ...
-
Praca w branży PR mało atrakcyjna?
... i planów zawodowych specjalistów ds. komunikacji. 27 proc. ankietowanych pracę w branży PR ostatnio zmieniło „4-11 miesięcy temu”, a 26 proc. - „w ciągu ostatnich dwóch lat”. ... z roli, którą odgrywają, wskazywane wśród ważnych minusów pracy w branży. Widać, że PR wciąż bywa traktowany jako tanie uzupełnienie działań promocyjnych, a PR-owiec – jako ...
-
Praca w branży PR 2008
... ze znalezieniem zatrudnienia” – tak widzi rok 2009 w branży PR Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający agencji Ciszewski PR, która w roku 2008 zamieściła 20 ogłoszeń dla ... i branżą budowlaną. Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach. Do analizy wybierane ...
-
Branża PR w mediach III 2009
... oraz TVN24 (17). W opisywanym miesiącu zdecydowanym liderem wśród tematów ponownie został PR polityczny (110 publikacji związanych z tym zagadnieniem). W marcu 2009 roku w prasie ... jest inna niż suma publikacji dotyczących branży PR. W marcu ekspertem najczęściej proszonym przez media ogólnopolskie o komentarz PR-owski był Piotr Czarnowski (10). ...
-
Branża PR w mediach VII 2007
... z wydaniami regionalnymi). Większość materiałów pochodziła z mediów informacyjnych. 75 wiadomości zamieszczono w mediach regionalnych, pozostałe – w ogólnopolskich. W lipcu media najwięcej uwagi poświęciły zagadnieniom z branży PR. Dominowały publikacje dotyczące korzystnej sytuacji PR-owców na rynku pracy, co podyktowane jest coraz wyższą rangą ...
-
e-Społeczności w działaniach PR
... się podczas wirtualnej dyskusji, eliminując działania zagrażające istnieniu społeczności. Społeczność taka ma znaczenie i siłę oddziaływania dużo większą niż dział PR czy marketingu firmy - i jej sile stanowią osobiste zaangażowanie uczestników, obiektywizm i bezinteresowność. W tym przypadku społeczność sama tworzy wizerunek firmy - najprawdziwszy ...
-
Praca w branży PR 2007
... ciągu roku. Najwięcej ogłoszeń spośród agencji zamieściły kolejno Ciszewski PR (25), Ad rem (17), On Board (16), Core PR (15), 180º PR oraz Euro RSCG (po 14). Do najpopularniejszych ... tym względzie. Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach. Do analizy wybierane są ...
-
Praca w branży PR 2009
... Najwięcej ogłoszeń w 2008 spośród agencji zamieściły zaś kolejno On Board (28), Ciszewski PR (20), Multi Communications (18), 180° PR (17), ComPress (17) oraz Headlines Porter Novelli (17 ... ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach. Ogłoszenia pochodzą z tytułów aktualnie monitorowanych przez ...
-
Branża PR w mediach XI 2007
... . Z analizy 210 publikacji wynika, że większość (156) listopadowych przekazów o branży PR miała wydźwięk neutralny, 21 materiałów było pozytywnych, a 33 publikacje miały ... 9 razy. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji zwyciężyła firma Eskadra PR, która była wzmiankowana cztery razy i wyprzedziła Event Factory, Liberty ...
-
Branża PR w mediach XII 2009
... zakwalifikowanych publikacji wykazała, że zdecydowana większość grudniowych przekazów (225) o branży PR miała wydźwięk neutralny, ale aż 29 materiałów było nacechowanych negatywnie, ... PR polityczny, o którym pisano 75 razy. Media chętnie zajmowały się również tematem lobbingu (48) i PR-u Polski (56). Rzadziej natomiast poruszano temat branży PR ...
-
Konkurs "Klejnoty PR 2004"
... . W ten sposób konkurs przypomina o najważniejszych akcjach marketingowych - klejnotach PR 2004 roku. Koniec roku sprzyja ogłaszaniu rankingów i podsumowań. Epr.pl proponuje ... szanse w konkursie mają więc bystrzy obserwatorzy rynku i branży PR. - Konkurs "Klejnoty PR 2004" to nasze podsumowanie 2004 roku. Pod hasłami krzyżówki ukryliśmy najciekawsze ...