-
Praca w branży PR 2010
... do wzrostu liczby wszystkich ofert. Z kolei w regionach, gdzie branża PR dopiero wzrasta, odnotowano mniej ofert. Z raportu wynika, że kolejny rok z ... Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach. Ogłoszenia pochodzą z: tytułów aktualnie monitorowanych przez ...
-
Linie lotnicze: słaba komunikacja PR
... , a także ogólne informacje dotyczące kondycji biznesowej danego przewoźnika. Z badania Ciszewski PR wynika, że w przypadku siatki połączeń, audytowanych dziennikarzy interesowały wszelkie zmiany ... udział 14 dziennikarzy reprezentujących prasę ogólnopolską i regionalną oraz media internetowe. Spośród tytułów prasowych 85% ma zasięg ogólnopolski – są ...
-
Branża IT analizuje social media
... aktywność na Facebooku - mówi Michał Sobiło, Client Service Director w Imago PR. “Oczywiście mogą odpowiednio ustawić poziom dostępu do swoich profili, jednak wpisy w ... sposób bardziej zaawansowanych niż użycie „Google alert”. “Pierwszym etapem wdrożenia kampanii w social media powinna być analiza tego co mówi się na temat twojej firmy i jej produktów ...
-
PKP Intercity na ustach internautów. Co social media mówią o kolei?
... pojazdy szynowe oznaczając dokładnie kierunek jazdy oraz przewoźnika, a następnie dzielą się zdjęciami w social media. Na Facebooku istnieje wiele grup zrzeszających fanów kolei: zarówno regionalnie, jak i na obszarze ... Wielkopolskie”, „Warszawska Kolej Dojazdowa”, „Łódzka Kolej Aglomeracyjna”, „Arriva RP”, „Koleje Małopolskie UBB”. Monika Tomsia, PR ...
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... popytać! Polscy internauci przymierzali się do wyboru świątecznych prezentów już od października. W listopadzie w social media zawrzało od próśb o wsparcie zakupowe. Łącznie do końca pierwszego tygodnia grudnia pojawiło się ponad 13 ... nie będą Świętami bez filmu „Kevin sam w domu”, reklamy Coca-Coli i piosenki „Last Christmas”. Monika Tomsia – PR ...
-
Spółki notowane na GPW a działania PR
... w listopadzie 2008 r. przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych). Podejmowane przez spółkę działania z zakresu PR polegają głównie na aktualizacji strony www, takie działania podejmuje aż 99% ankietowanych. Niewiele mniej – 90% zwraca uwagę na media relations. Dużą rolę w podejmowanych przez spółkę działaniach odgrywa także ład korporacyjny ...
-
Praca w branży PR 2011
... pochodziło z branży medialno-marketingowej, do której zaliczyliśmy również agencje PR. Z zestawienia 10 branż najczęściej poszukujących PR-owców w 2011 roku ... mediach, ani w oczach opinii publicznej. A tak niestety wyglądała sytuacja branży PR w roku ubiegłym, w którym w public relations poszukiwano przede wszystkim praktykantów i stażystów. Można ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... Organizacje oraz postaci z pierwszych stron gazet i portali już dawno poznały siłę PR. Często jednak zapomina się, że również organizacje pożytku publicznego powinny świadomie ... wizerunkowym odbijającym się echem w mediach tradycyjnych oraz jeszcze bardziej zauważalnym w social media, chyba nikt nie wspomniał, że LPP nigdy nie zaprzeczała temu, ...
-
Zadania menedżera ds. social media
... najważniejsze opinie użytkowników, wiedzieć jakim zmianom ulegają poszczególne kanały social media i być w stanie zareagować na to wszystko we właściwy sposób. Oprócz tego, menedżer ds. social media może stanowić swego rodzaju łącznik z działem PR i nawiązywać bezpośrednie kontakty z dziennikarzami i reporterami. Może to doprowadzić do zwiększenia ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... Krzysztof Kwacz z Get More Social. Co czeka social media w 2014 r.? Rok 2014 to czas większej integracji social media z innymi elementami marketingowego mixu. – Widzę ... przynieść także weryfikację skuteczności działań z blogerami i odróżnienie tych, którzy mają mocny PR od tych, którzy mają dobrą i lojalną społeczność – podsumowuje Anna Robotycka z ...
-
Boom na social media trwa
... media widzą nie tylko średnie przedsiębiorstwa oraz mało rozpoznawane marki ale również prawdziwi giganci z dziedziny marketingu i PR jak chociażby McDonald's, Pepsi, Ford, Toyota czy Dell. Oczywiście to, że firmy prowadzą działania reklamowe w społecznościówkach nie jest nową tendencją. Okazuje się, że już wkrótce stanowisko social media ...
-
Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011
... o prezesach branży ubezpieczeniowej w social media. Z badania wynikam że ... media. Jednocześnie w rankingu prezesów najczęściej opisywanych na portalach internetowych znalazł się aż na trzecim miejscu (zobacz szczegóły badania). Być może internauci narzekają na branżę, ale oszczędzają prezesów. Innym wyjaśnieniem może być wytężona praca działów PR ...
-
Social media: specjaliści poszukiwani
... Wojtaś - Jakubowska, Social Business Consultant, właściciel firmy doradczej {thinkBIG}: - Strateg social media to osoba z multidyscyplinarną wiedzą, świetnie znająca się na Internecie, rozumiejąca mechanizmy komunikacji i zagadnienia PR, zaznajomiona z zagadnieniami socjologicznymi. Rekrutacja na stanowiska strategów trwa najdłużej, nawet do kilku ...
-
Od czego zacząć pracę w branży PR?
... PR-owca?”. 2/3 ankietowanych wskazało, że najlepiej od stażu w agencji lub dziale PR. „Nie dziwi to, jeśli spojrzymy na praktykę rynkową. Z jednej strony agencje ... do końca odzwierciedla rzeczywistość. Staż w redakcji pozwala zrozumieć jak działają media, z którymi potem będziemy współpracować. Daje możliwość rozwinięcia warsztatu pisarskiego, a ten ...
-
Najczęściej cytowane media III 2007
... media w Polsce", opracowanym przez IMM, Dziennik wyprzedził dotychczasowych liderów - Rzeczpospolitą i Gazetę Wyborczą. Tym samym Dziennik drugi raz w historii rankingu IMM-u zajął pierwsze miejsce. Co ciekawe, w pierwszej piętnastce znalazły się aż trzy stacje radiowe - RMF FM, PR ... czwartą lokatę trzeci miesiąc z rzędu. Inne media cytowały Wprost ...
-
Promocja miasta a media online
... i wynika z niego, że media były dość krytyczne w związku z PR miast oraz ruchem turystycznym. Ze względu na nowy rok, media dokonywały - nierzadko krytycznych - ... również opisywane przez media w kontekście innych obsługiwanych przez tę agencję miast, jak np. Olsztyn czy Toruń. Kolejnym interesującym media tematem jest rywalizacja polskich miast ...
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
... Facebook. Jak wykorzystać tę wiedzę? Social media, oprócz tego że przejęły rolę forów dyskusyjnych i służą do rozwiązywania problemów, są także nieograniczoną studnią cyfrowych śladów, z których każda marka powinna nieustannie czerpać - zauważa Michał Dziermański, specjalista ds. PR i mediów społecznościowych we Freedom Nieruchomości. Dzięki ...
-
Co mówiły social media o 72. rocznicy Powstania Warszawskiego
... skali wszystkich zabarwionych emocjonalnie wzmianek. Szacunek powstańcom Polacy wyrażają także poprzez komentarze w social media. „Powstanie Warszawskie to jedno z najważniejszych i najbardziej tragicznych doświadczeń stolicy. Jesteśmy dumni z pamięci o ... IMM. Raport został przeprowadzony na zlecenie Radia Kolor. Konrad Wróbel, Asystent ds. PR ...
-
Czytelnictwo ma się dobrze? Tak twierdzą social media
... tacy właśnie otwarci czytelnicy przyjdą na nasze targi na spotkania z ulubionymi autorami.” Metodologia Monitoring social media w IMM, 01.01.2016 – 27.09.2016. Słowa kluczowe: „czytam książkę”, „przeczytałem książkę” i pokrewne oraz analiza kontekstu. Analizę wykonano w Module Analitycznym IMM. Monika Tomsia – PR Manager,
-
Prezesi banków: co piszą media online?
... , nazwiska prezesów banków występują w kontekście komunikacji prowadzonej przez działy PR – wskazuje na to duża liczba powtarzających się tekstów o identycznej strukturze ... zatwierdzanych. Prezesi wypowiadali się także w kontekście rynku pracy dla finansistów – media odnotowały zarówno transfery wybitnych menadżerów jak i specjalistów, ale również ...
-
Patriotyzm gospodarczy w social media, czyli burza wokół Poli
... Narodowa konsumpcja Wiele kontrowersji i ożywioną dyskusję w social media wywołał wyemitowany przez niemiecki program telewizyjny materiał ... media blisko 10 tys. komentarzy. Fakro, Drutex, Inglot, CCC, CD projekt, PESA - to tylko niektóre wymieniane w ich treści firmy, podawane za przykład międzynarodowego sukcesu. Małgorzata Kilian, Asystent ds. PR ...
-
Biura podróży w social media
... Polacy także w sieci deklarują spędzenie tam swoich urlopów. Taniej z biurem podróży? Oprócz bezpieczeństwa, Polacy w social media pytają także o finanse i wakacyjne wydatki. Z analizy opublikowanej w serwisie travelplanet.pl wynika, że wykupując samemu przelot, ... , Sun&Fun, Net Holiday, Almatur, Logos Tour. Autor: Małgorzata Kilian, Asystent ds. PR ...
-
Karmienie piersią w miejscach publicznych - social media dyskutują
... współczesnych mediów: „Nie wiedziałem, że to napiszę, ale ta dyskusja jest żywym dowodem na to, że nowoczesne media w postaci portali społecznościowych takich jak Facebook jednak robią szkody w ludzkiej psychice. Skoro komuś przeszkadza to, że ... czy innych pudelkach itp., ludzie za bardzo się interesują” – czytamy w jego komentarzu. Monika Tomsia, PR ...
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
... „Ja zawsze kupuję osobno ładne, osobno wygodne etc.” – pisała o swoich doświadczeniach jedna z użytkowniczek Facebooka. Chociaż social media donoszą, że cuda też się zdarzają. Poinformowała o tym na Instagramie jedna z internautek. Na jednym z forów ... . Może to wskazówka, co powinno znaleźć się pod choinką? Karolina Masalska – Specjalista ds. PR ...
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... w niepamięć. Obecnie przed dokonaniem zakupu konsumenci przeczesują internet, a rolę sprzedawcy w domu handlowym przejmują social media: to tutaj pytamy o opinie na temat interesujących nas produktów, to stąd czerpiemy inspirację i wynosimy ... ”. Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów, Anna Bartosiewicz, młodszy specjalista ds. PR ...
-
Magda Gessler króluje w social media
... też największą popularnością wśród internautów. Według danych IMM na jego temat w ciągu ostatniego miesiąca w internecie i social media ukazało się 56,4% wszystkich wzmianek w stosunku do pozostałych dwóch – Top Chefa (6,6%) oraz Hell’s Kitchen: Piekielnej kuchni ... ? Na razie się na to nie zanosi… Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR ...
-
Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?
... pytanie nie należy do najłatwiejszych, na przełomie września i października social media wypełniły się podobnymi dylematami. Zgodnie z danymi IMM w badanym okresie ... media w IMM, 21.09.2016 – 3.10.2016. Słowa kluczowe: „co ubrać”, „co założyć”, „jak się ubrać”, oraz frazy bliskoznaczne. Analizy wykonano w Module Analitycznym IMM. Monika Tomsia, PR ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... oraz tygodnik Newsweek to ulubione media internautów - wynika z trzeciej fali badania "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów" zrealizowanego ... oraz mniejszych rozgłośni. Wśród wszystkich Polaków znacznie wyżej niż wśród internautów plasuje się PR program 1. Aż 60,4 proc. badanych deklaruje, że słucha radia przez internet. ...
-
Blogi w służbie PR
... przykłady. Blogi polskiego biznesu "W polskiej blogosferze dominują agencje oraz osoby związane z szeroko pojętą reklamą i tutaj nietrudno znaleźć przykłady - bloguje Mediapolis, Media Cafe, Brief, Mediarun i od niedawna MindChili. Nie powinno to jednak nikogo dziwić, gdyż firm zajmujących się e-marketingiem nikt nie musi ...
-
Internet PR a komunikacja kryzysowa
... , wynikające z przekonania o posiadaniu doskonałego planu kryzysowego, przeświadczenia o możliwości wpływania na media czy wręcz manipulacji nimi. Gubi również wiara w to, ze sytuacja ... relations w roku 1993, a największy przyrost przedsiębiorstw realizujących działania Internet PR nastąpił w latach 1998 – 2001. Badania z roku 2002 pokazały, że ponad ...
-
Branża PR w mediach IX 2007
... prawnych. Tematy wiodące można natomiast wyodrębnić w problematyce PR-u politycznego, który tylko o włos „przegrał” w zestawieniu z branżą PR. Z racji zbliżających się wyborów, media bardzo często informowały o kolejnych poczynaniach partii politycznych i polityków, a specjaliści od kreowania wizerunku komentowali wydarzenia sceny politycznej ...
-
Branża PR w mediach V 2007
... najczęściej cytowanych w niniejszym raporcie znaleźli się Waldemar Bojarun, rzecznik UM Katowice oraz Michał Krawczyk, szef Biura Marketingu Miasta Lublin. W maju media poruszały też temat wizerunku Polski na arenie międzynarodowej. Olga Sobolewska i Michał Stangret w Metrze porównywali zaangażowanie polskich władz w kształtowanie wizerunku kraju ...
-
Wybory parlamentarne: o wynikach zdecydowała aktywność w social media?
... r. jako kandydat na prezydenta Stanów Zjednoczonych dostrzegł, jaką potęgą są nowe media. Do swojej kampanii jako pierwszy wykorzystał telewizję. ... media . Przypomnijmy, że głównie dzięki datkom zbieranym przez Internet oraz spotom na Youtube z poparciem celebrytów w 2008 r. Barack Obama uzyskał przewagę nad Hilary Clinton – dodaje CEO Prime Time PR ...
-
Wydatki na działania PR nie spadają
... regionie. Obecnie nasza oferta to zintegrowane usługi public affairs oraz PR (również tzw. e-PR) na wszystkich rynkach, skupiające się ... – Pozostałe. Podział na sektory: 24,9% – Rządowy, publiczny i organizacje not-for-profit; 16,5% – Technologie, media i telekomunikacja; 11,8% – Finanse i usługi dla biznesu; 11,5% – Energetyka, przemysł i ...
-
Branża PR w mediach VI 2007
... miast i regionów. W minionym miesiącu media powoływały się często na rzeczników prasowych i pracowników biur promocji lokalnych urzędów. Zaowocowało to ich wysokimi pozycjami w zestawieniu osób najczęściej cytowanych w czerwcowym raporcie PRoto. W czerwcu wśród informacji w mediach związanych bezpośrednio z branżą PR na szczególną uwagę zasługuje ...