-
Blog jako narzędzie marketingowe
... które dotyczą działań rywali rynkowych. Rola dobrego specjalisty od PR polega w takim wypadku na sugestywnym wskazywaniu przewagi nad konkurencją i ... Klienci mają kontakt z autentycznym źródłem informacji, niezmienionym przez dziennikarzy, niezniekształconym przez media. • Dzięki regularnej aktualizacji może przyciągać coraz większą grupę internautów ...
-
Płyty główne ASUS serii X79
... łączy w sobie prędkość dysków SSD z pojemnością mechanicznych dysków twardych, zapewniając trzykrotnie szybsze działanie pamięci masowej. UEFI BIOS został doceniony przez media za intuicyjny i prosty w użyciu graficzny interfejs użytkownika. W najnowszej wersji użytkownik może za pomocą klawisza F12 wykonać migawkę BIOSu, uzyskać informacje ...
-
Czytelnictwo kwitnie na Facebooku
... Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie przyczynią się do tego, że – choć na chwilę – social media będą żyły literaturą.” Informacje o badaniu Analizie poddano 25 965 wzmianek w mediach społecznościowych w okresie 1 ... Popularno-naukowe”, „Poradnik”, „Powieść”, „Przygodowe”, „Reportaż”, Romans”, „Science fiction”. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... rozsyła 61% z nich. - SMS jest narzędziem o dużym potencjale – komentuje Andrzej Ogonowski, PR & Marketing director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki SMS. – ... systematyczne budowanie baz odbiorców, co jest szczególnie ważne w skutecznej komunikacji. SOCIAL MEDIA W tym przypadku nie ma zaskoczenia – niemal wszystkie firmy, które korzystają ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... na pierwsze półrocze 2020 roku. Internet oraz telewizja to jedyne media, w przypadku których zwiększono nakłady – jedna czwarta firm, które zaplanowały działania marketingowe online, ... oni najczęściej: działania CSR (co drugi), reklamę produktową oraz działania PR (ponad jedna trzecia). Wydawcy i sieci: zmiany w przychodach reklamowych 91% wydawców ...
-
Specjaliści i menedżerowie w obliczu kryzysu. Jak się przygotowują?
... branży. Najlepsze nastroje (przeszło 80% pozytywnych wskazań) widoczne są w takich branżach jak e-commerce, nowe media czy w usługach dla biznesu. Na drugim biegunie plasują się agencje reklamowe i PR, gdzie poczucie stabilności zatrudnienia towarzyszy jedynie co czwartemu z badanych. Aleksander Szybilski, Associate, Workplace Strategy, Cushman ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... konieczne są modyfikacje – wyjaśnia Sebastian Kopiej, Prezes Zarządu agencji PR Commplace. - W erze mediów społecznościowych istnieje ogromne ryzyko, że reputacja ... . To może obejmować interakcje online, punkty sprzedaży, obsługę klienta, strony internetowe, media społecznościowe, opakowania produktów itp. Przeanalizuj, jakie są główne oczekiwania ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
100 tys. powiedziało NIE
... m.in.: Panorama Firm, Chip, netPR.pl, Infor, Enter, Komputer Świat, Wirtualne Media, Media Run, Brief, Biznesnet, Biznespolska.pl, Travelplanet, pracuj.pl, Super Express, ad ... i gospodarki w Polsce, pozostawić samej sobie - "mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR w Money.pl. Dlatego też w dniu 3 grudnia zostanie zorganizowana przez Gazetę ...
Tematy: vat na internet -
Pierwsze urodziny SARE
... PR i domom mediowym włączyć do swojej oferty działania e-mail marketingowe. Do aktualnych parterów SARE należą m.in.: agencje interaktywne EasyWeb, Madonet, SkanPrint, domy mediowe Click-Ad, IDMnet, sieć reklamowa Q-net, agencja public relations Predomex Relations, portale Media ...
-
Keyloggery - jak działają i jak można je wykryć
... , który został następnie wykorzystany do infekowania komputerów nowymi modyfikacjami Mydooma. Media nie poinformowały jednak, że MyDoom posiadał funkcje keyloggera, dzięki której ... trojan został wykorzystany do uzyskania dostępu do informacji dotyczących agencji PR - Rani Rahav - których klientami byli między innymi Partner Communications (drugi co ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2008
... . Największy spadek liczby ofert odnotowały natomiast działy tłumaczeń (-11%) oraz marketingu, PR i reklamy (-8%). Konsultanci portalu Pracuj.pl postanowili przyjrzeć się również ... większym zainteresowaniem osób poszukujących pracy cieszyły się oferty z branży marketing, media, reklama, co w odniesieniu do danych dotyczących spadku liczby ofert z ...
-
Wymiana zdjęć online coraz popularniejsza
... na portrety wirtualne - postaci z kreskówek itp."Z pewnością nie można powiedzieć, że media społecznościowe przeżywają jakiś kryzys, bo wciąż cieszą się ogromną popularnością. ... swojego wizerunku", mówi Aleksandra Ślifirska, dyrektor zarządzający agencji Kobold PR. Profile na tych dwóch najbardziej znanych w Polsce portalach stworzone z myślą ...
-
Monitoring mediów: BlogLevel i TweetLevel
Agencja PR Edelman zaprezentowała rozwiązanie BlogLevel oraz wersję 2.0 rozwiązania TweetLevel. To bezpłatne narzędzia umożliwiające identyfikowanie osób (tzw. social media influencers) wywierających największy wpływ na uczestników wybranych społeczności w social media. Narzędzie TweetLevel wyszukuje wpływowych użytkowników w serwisie Twitter, ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... działania mogą firmie przysporzyć więcej złego niż dobrego. Weźmy za przykład popularne media społecznościowe – dziś dają nam ogromne możliwości promocyjne. Bijący rekordy popularności ... musimy wiedzieć jak coś zrobić. Nie jest sztuką rzucić hasło o Net PR Synergy, trzeba pokazać jak wyeksponować z pomocą tego narzędzia treści o pozytywnym wydźwięku. ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... komentuje Małgorzata Majewska, Client Service Director departamentu Brand & Entertainment agencji On Board PR Ecco Network. Jako atuty marki własnej konsumenci wskazują: atrakcyjną cenę (83 ... w prime time.- komentuje Norbert Kilen, strategy director agencji social media Think Kong Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... Sonia Draga, Wydawnictwo Agora, Wydawnictwo Media Rodzina, Burda Książki / G+J Książki, ... Media Service Zawada, Dom Wydawniczy Rafael, Instytut Wydawniczy PAX, Wydawnictwo Czerwone i Czarne, Hachette Polska, Wydawnictwo Wiatr od Morza, Wydawnictwo Nowy Świat, Wydawnictwo EMG, Wydawnictwo FILO, Wydawnictwo Pi. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... można tego lekceważyć. Zwracam jednak uwagę na to, że ostatnio niemieckie media podejmują próby całościowej oceny stosunków polsko-niemieckich. W większości uznają (np." ... według nowej podstawy programowej – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes agencji PR Synertime. – W poprzednim roku szkolnym realizowaliśmy 3 ogólnopolskie programy edukacyjne i ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... marketingu można wymienić: Specjalista SEO, Specjalista Google Ads, Specjalista ds. Social Media (często jedna osoba zatrudniona do publikowania postów organicznych, druga do obsługi płatnych kampanii), Copywriter, Grafik, Strateg, Specjalista PR, Programista HTML/CSS, UX/UI Designer, Analityk. Utrzymywanie w firmie takiego działu jest bardzo ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
CRM dla mediów
Na rynku pojawił się pakiet CRM4Media służący do wspomagania zarządzania relacjami z klientami, partnerami i prasą przeznaczony dla agencji reklamowych, PR, domów mediowych i wydawnictw. Narzędzie ułatwia codzienną pracę z kontrahentami i pozwala na rozwijanie indywidualnych relacji z wybranymi osobami i firmami. Program umożliwia w łatwy sposób ...
-
Plotka kontra reklama
... w ubiegłym roku złotem na New York Festival of Interactive & Alternative Media kampanii promocyjnej spektaklu "The Underworld" wystawianego w sztokholmskiej Folkoperan. Jako ... medium marketingowym. 87 proc. badanych zapewniło, iż stworzy aktywny buzz PR przy swoich kampaniach; 65 proc. ma zamiar wykorzystać narzędzia marketingu szeptanego w ...
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... o zdrowie czy rosnąca świadomość ekologiczna - mówi Ewelina Wasilewska, PR manager Tchibo Warszawa. Loterie, degustacje, pokazy Poznańska Palarnia Kawy Astra ... optymalnej dystrybucji i ekspozycji w punktach sprzedaży, poprzez budowanie świadomości marki przez media, kończąc na akcjach degustacyjnych, mających na celu bezpośredni kontakt konsumenta ...
-
Branża mięsna inwestuje w nowe technologie
... zachować wydajność produkcji i zmniejszyć zapotrzebowanie na zasoby ludzkie oraz media. Wtedy też producenci maszyn zaczęli proponować klientom zaawansowane procesy ... w postaci puszek, słoików itp. - mówi Wojciech Kmiecik, dyrektor ds. marketingu i PR firmy Astor. W takim przypadku korzyści są charakterystyczne dla zrobotyzowanej paletyzacji, czyli ...
-
Relacje inwestorskie: definicja, zadania, cele
... jest jednak z public relations. Aby tego uniknąć – tj. mylenia IR z PR – należy opracować program określający strategię działania firmy w zakresie IR, w tym w ... inwestorskich, maklerzy, doradcy inwestycyjni, analitycy rynku papierów wartościowych, czy media branżowe, ale również towarzystwa ubezpieczeniowe, fundusze emerytalne i inwestycyjne, agencje ...
-
Zdrowy rozwój polskiej firmy
... przyjęcia przez media lub opinię publiczną, 36% ankietowanych rozważa pełną analizę długookresowych konsekwencji pogorszenia relacji z otoczeniem, 19% oceniałoby bieżące koszty i korzyści, a 13% przy podejmowaniu decyzji brałaby pod uwagę przede wszystkim aspekty finansowe, choć podjęłaby również odpowiednie działania z dziedziny PR. Jedynie 1/3 ...
-
Jest praca w e-commerce
... wakat dotyczący tej profesji aplikuje średnio ponad 25 osób. Jest sporo chętnych, ale mało specjalistów – komentuje Marcin Janowski, PR Manager, agencji interaktywnej OX Media. Głównym atutem kandydatów, którzy ubiegają się o taką posadę jest przede wszystkim doświadczenie oraz bogate portfolio dotychczas wykonywanych projektów ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... sklepem traktowano ich po partnersku ― komentuje nowe trendy Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, PR & marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie klientów wciąż ... tylko „uratować święta” swojemu klientowi. Chwilę później pisały już o tym wszystkie media, bo klient z własnej inicjatywy nagłośnił historię szlachetnego zachowania sprzedawcy ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... po Google). Posiada miliony fanów i każdego miesiąca zyskuje ogromne ilości darmowego PR. (Źródło: http://brandequate.files.wordpress.com/) Czy rebranding to dobre ... „W jaki sposób może to poprawić Twoje relacje z końcowymi odbiorcami?”. Krok #1: Wykorzystaj social media do zbadania opinii publicznej. Posiadanie kont na Twitterze oraz Facebooku jest ...
-
Ferie zimowe w mediach
... komunikacyjnym, lepiej poznać jego potrzeby i odpowiednio szybko na nie zareagować. Warto podkreślić, że te media tematyczne, które najczęściej pisały o feriach, mają charakter prospołeczny i aktywizują młodych. Promowały one program edukacyjny ... haseł „polećcie”, „co polecacie”, „pomysł” i pokrewnych. Anna Bartosiewicz, Młodsza Specjalistka ds. PR ...
-
Przechytrzyć ataki APT
... Za cel obrano organizacje o charakterze militarnym, placówki dyplomatyczne, agencje obrony i media w Stanach Zjednoczonych oraz w krajach będących sojusznikami USA. Ataki ... współpracując ze swoim zespołem ds. bezpieczeństwa wewnętrznego firmy, kolegami z działu marketingu i PR i oczywiście z CEO The Fugle. Gra rozpoczyna się w krytycznym momencie, ...
-
Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
... . Badanie zrealizowano na grupie 2500 internautów metodą CAWI i CAMI. Jest to wspólny projekt: firmy badawczej Mobile Institute, agencji Beauty Management PR & Marketing to Women oraz agencji reklamowej Glossy Media.
-
Masz snapa? W Polsce mieszka już 1 mln użytkowników Snapchata
... w Forbsie. Pytanie, czy na przykładaniu telefonu do tych części ciała się skończy! To be continued… Karolina Masalska – Młodszy Specjalista ds. PR,
-
O czym jeszcze nie wiedzą uchodźcy?
... monitoringu social mediów w IMM potwierdzają, że zabawa „starszej części” Twittera trwa w najlepsze. Od kilku dni media społecznościowe podpowiadają, co uchodźcy, którzy zamieszkają w Polsce, powinni wiedzieć o kraju nad Wisłą. Jak wynika z ... rzeczywiście utworzy pole do merytorycznej dyskusji o problemie. Małgorzata Kilian – Asystent ds. PR ...
-
Jak przyciągnąć kibiców na stadiony? Ekstraklasa ma na to sposoby
... jestem kibicem i bardzo podobają mi się tego typu wiadomości – mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl. – To bardzo pozytywne zjawisko, że klub ... . Kluby o tym wiedzą, szukają więc nowych kanałów komunikacji, prowadzą profile w social media, zaskakują atrakcyjnymi akcjami marketingowymi. Wiedzą również o tym, że ich zadaniem jest ...
-
Komunikacja Voice Mailing System w biznesie
... , nie wcześniej niż o 8 rano i nie później niż o 22 – tłumaczy Andrzej Ogonowski, Brand & PR Director w SMSAPI, platformie do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS. ... e-commerce. Najczęściej używanymi narzędziami do komunikacji mobilnej są e-maile, SMS-y, social media oraz aplikacje mobilne. Jak widać, niewiele firm odkryło potencjał wiadomości ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 15/2017
... przypadkach wygrywają rywalizację. W odpowiedzi nasze produkty spotykają się z "czarnym" PR. Teraz dodatkowo czescy producenci i urzędnicy atakują w mediach polskie służby weterynaryjne. ... najbardziej ufają (znalazły się tam różne magazyny branżowe, portale oraz media społecznościowe). Ankieta wykazała, iż liczba internautów zarówno prywatnych, jak i ...