-
Szymon Hołownia - marszałek Sejmu, król mediów
... i Sprawiedliwości, cieszyły się w analizowanym okresie największym zainteresowaniem, docierając do blisko 12 mln użytkowników – tłumaczy Katarzyna Popławska – kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More. Dużą popularnością cieszą się kanały kanałów własne marszałka w mediach społecznościowych. W okresie objętym analizą na pięciu profilach ...
-
OS3 w branży finansowej
... wizerunek BRE Leasing i umocni naszą pozycję na rynku." powiedziała Marzena Kowalska Zastępca Dyrektora Pionu Handlowego BRE Leasing odpowiedzialna za marketing i PR. Poza wyczerpującymi informacjami o działalności firmy, serwis oferuje bogaty zasób wiedzy w dziedzinie leasingu. Dział "Dlaczego Leasing" jest w pełni poświęcony zagadnieniom ...
-
Pracuj.pl i piar.pl wspólnie
... PR i firmy poszukujące takich specjalistów otrzymają możliwość szerszego wykorzystania internetu. Jest ... Busse z redakcji Piar.pl - Poprzez współpracę z serwisem Piar.pl chcemy dotrzeć z ogłoszeniami do specjalistów z branży "media, marketing i reklama". Odwiedzający serwis Piar.pl to osoby z właściwymi kwalifikacjami i doświadczeniem. Teraz będą ...
-
Informacja prasowa na piątkę
... raz w życiu. Informacja prasowa przygotowana zgodnie z arkanami sztuki PR została zlekceważona przez dziennikarzy. Jedna strona A4, podwójne odstępy między liniami, czcionka 12 ... też reklamę nowego modelu samochodu w prawym dolnym rogu strony." Krótko mówiąc, media chcą trzymać ludzi daleko od wyłączników i pilotów. Daj im informacje, które skłonią ...
-
FITness przez Internet
... instruktorów. Dział "Dobry adres" to baza danych o siłowniach, centrach ćwiczeń i klubach fitness. Dostarczaniem i redagowaniem treści serwisu zajmuje się agencja public-relations PR Kwadrat. Serwis Fit spełnia także rolę poradnika, który rozwieje wszelkie wątpliwości dotyczące psychologii, erotyki i zdrowego trybu życia. Wszystkie problemy możemy ...
-
Tydzień 37/2007 (10-16.09.2007)
... Indii, bo koszty produkcji w tych krajach są wielokrotnie niższe i jeszcze długo takie będą. Także pewne granice ma obecna kampania „czarnego” PR wobec dalekowschodnich produktów uprawiana w wielu czołowych krajach świata. Nie da się zaprzeczyć, że liczne kraje rozwijające się (przykładem są Chiny ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... , połączona z brakiem podstawowej wiedzy o reklamie i PR wśród klientów, powoduje, że na naszych oczach popełniane jest barbarzyństwo opakowane we wzniosłe ... narzędzie do promocji marki. Marketing Szeptany jest najlepszym z możliwych uzupełnień dla Media Relations czy filmów wirusowych. Świetnie komponuje się z działaniami poza Internetem, jak np. ...
-
Batalia Tuska o budżet UE
... czemu publika zgromadzona przed telewizorami (negocjacje zawsze były szeroko relacjonowane przez media) mogła obserwować, jak w ramach Wspólnoty "europejska solidarność" ostatecznie ... swoich grupowych kolegów z innych państw. Tak oto Polska boleśnie odczuła jak PR adresowany do rodzimej opinii publicznej zamienia się w porażkę negocjacyjną podczas ...
-
Jak Zbigniew Stonoga rozgrzał polski Internet
... Stonoga zapewni sobie trwałe miejsce w polskiej przestrzeni publicznej? Tego dowiemy się z monitoringu dalszego rozwoju sytuacji... Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR
-
Najlepsi polscy blogerzy 2015
... wiedzy często korzystają dziennikarze, zapraszając do współpracy. Medialna siła blogosfery ciągle zyskuje na znaczeniu – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
-
Leonardo DiCaprio z Oscarem: internauci gratulują
... zawsze można liczyć – myśli sobie zapewne DiCaprio czytając wpisy w social media. Omijany szerokim łukiem przez Oscara, w końcu doczekał się upragnionej złotej statuetki. Od 29.02 do 1.03.2016 w sieci ... „Zjawa”, ale przede wszystkim za całe mnóstwo poprzednich mistrzowskich aktorskich kreacji. Autor badania: Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Dzień Kobiet = Dzień Sukcesu
... Nie, teraz z Dniem Kobiet kojarzy się bardziej manifa, równouprawnienie i rozwój zawodowy. Portale internetowe i social media w 2015 roku aż 6,5 tys. razy użyły frazy „kobieta sukcesu”, podczas, gdy w kontekście płci męskiej słowo „sukces ... w mediach aż 7 tys. razy w ciągu lutego 2016 roku, życzymy wszystkim Paniom wielu sukcesów! Monika Tomsia, PR ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... ’s Web. Biedronka bowiem uruchomiła we Wrocławiu pierwszy w Polsce 24-godzinny automat z produktami pierwszej potrzeby. Autor badania: Magda Zapaśnik - Analityk i Monika Tomsia – PR Manager,
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Jak rozwód Gatesów wpłynie na rynek start-upów?
... głosem Melindy, która ma już doświadczenie w promocji działań aktualnych społecznie, a m.in. współpraca z MacKenzie Scott, byłą żoną Jeffa Bezosa tylko napędza PR świadomych i odpowiedzialnych marek. Z drugiej zaś strony Gates ma szerokie kontakty wśród globalnych gigantów, co kusi niejeden zespół z ambicjami ekspansywnymi. Bill ...
-
Jak zmienił się rynek pracy w pandemii?
... dostrzegają wady i zalety gig economy i uważają, że jest to forma zatrudnienia, która sprawdzi się tylko w wybranych obszarach, jak: IT, marketing, PR, media, zarządzanie etc. Praca zdalna w długoterminowej perspektywie Konieczność wprowadzenia pracy zdalnej wpłynęła nie tylko na refleksję nad nowymi formami zatrudnienia, lecz ...
-
Public relations dla banku
... dziennikarzami. Sprowadzanie PR do roli media relations to krzywdzące uproszczenie. Umiejętnie zaprojektowane działania PR to przede wszystkim wehikuł, dzięki któremu pewne treści, odpowiednie przekazy trafiają do odbiorcy. Kwestia strategii działań PR ...
-
Strategia CSR to rzadkość
... komunikacyjne, zaledwie nieco ponad połowa firm (52%) uważa, że media są zainteresowane tematyką CSR, najlepsze wyniki w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju deklarują firmy ... i komunikację CSR oraz o zmieniającym się poziomie widoczności i postrzeganego znaczenia PR i komunikacji na poziomie zarządu w niektórzy firmach zajmujących wiodące pozycje ...
-
Domy dziecka w mediach: co trzeci przekaz negatywny
... IMM postanowił sprawdzić, jak często ich sprawami zajmują się media. Dwumiesięczny monitoringa prasy, radia, telewizji oraz artykułów w internecie pozwolił ustalić, ... w 11 rozgłośniach (PR3, PR1, PR Katowice, PR Wrocław, PR Kielce, PR Rzeszów, PR Gdańsk, Radio RDC, PR Białystok, PR PIK Bydgoszcz, PR Opole) telewizja: TVP Rzeszów (6) portale ...
-
Ciemne strony internetu
... media nie podchwycą tematu, czy przedstawiony na antystronach problem nie stanie się przyczyną pojawiania się krytycznych wypowiedzi na forach dyskusyjnych itp. W odpowiedzi na nieprzychylne informacje należy podjąć odpowiednie działania, które zapobiegną przyszłym szkodom. Na decyzję o podjęciu obronnych działań PR ... z zakresu PR i prawa, warto ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... , który uzależniony pozostaje od medium: możliwość jego prezentacji dają tylko media ekranowe (telewizja, Internet, telefony komórkowe). Format przejęty został z przemysłu rozrywkowego ... polityczną należy odróżnić od innej formy marketingu politycznego, jaką jest public relations (PR). W Polsce terminów tych często używa się synonimicznie bądź też ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... ds. strategii agencji Think Kong, specjalizującej się w działaniach marketingowych online w social media. Z badania jasno wynika, że większość Polaków wolałaby informacje na temat ... komunikacja” został przygotowany przez Grupę On Board tworzonej przez agencje On Board PR Ecco Network i Think Kong. Do współpracy przy opracowaniu raportu zaproszono ...
-
Public relations - rynek pracy VII 2009
... oznaką tego, że widmo recesji na rynku zatrudnienia w branży PR, przynajmniej tymczasem, zostało oddalone. Tezę tę jednak zweryfikują zapewne kolejne, niewakacyjne ... ogłoszeń z prasy nie przekraczała 4 (4 w czerwcu; 2 w kwietniu i 1 w maju). W badanym okresie w branży media i marketing pojawiło się aż 60 ofert pracy, z czego większość pochodziła z ...
-
Markowe wydarzenia
... za pomocą public relations, czy wręcz do zbudowania odrębnej kampanii PR pod kątem konkretnego wydarzenia (np. finału akcji charytatywnej). Przy sprawnej ... , możliwości ogranicza tylko potencjalna atrakcyjność wydarzenia, - reklamę w różnych formach (media, ulotki, pakty, internet), tu elementem ograniczającym są tylko koszty, - internet - serwis na ...
Tematy: -
Polskie firmy a komunikacja działań CSR
... prasowe” na 13. Bezpośrednie kanały dotarcia do konsumentów takie, jak „strona www” i „media społecznościowe” zajęły odpowiednio 8 i 10 miejsce. „To słaby wynik. ... badaniu Badanie pt.: „Komunikacja projektów CSR” zrealizowane przez agencję Effective PR wraz z programem „BIZON-Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny”, emitowanym w Radiu PiN, to pierwszy ...
-
Zmiana pracy: dla menedżera to żaden problem
... . Osoby, które planują zmianę to w większości specjaliści i menedżerowie z obszaru Media i Agencje PR – aż 71% respondentów z tej grupy zawodowej zadeklarowało, że zamierza ... się. Największe zainteresowanie wykazują specjaliści i menedżerowie z branży Media i PR (68%). Podobnie, dużą gotowość wykazują przedstawiciele średniego i wyższego szczebla, ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... świadomość marki, długookresowa wartość klienta). Eventy w rozumieniu działów marketingu, sprzedaży, HR i PR to między innymi szkolenia, spotkania, meetupy, konferencje, wyjazdy integracyjne ... formie popularnych skrzynek mailowych. Mniej niż połowa respondentów wykorzystuje social media, narzędzia do raportowania czy nawet te umożliwiające ...
-
NewsPoint: monitoring mediów od NetSprint
... – wprowadziła na rynek komercyjną aplikację NewsPoint - dostosowany do potrzeb działów PR firm i organizacji system monitoringu komunikacji w Internecie. Wdrożony, we ... zamieszczone oraz czas ich publikacji, grupując artykuły z różnych źródeł. Monitoruje media wykorzystując specjalny moduł wyszukiwania filtrujący informacje ze względu na: obecność ...
-
Public relations - rynek pracy IV-VI 2008
... większość ofert dotyczyła branży media i marketing, ale warto zwrócić też uwagę na wzrost zapotrzebowania na specjalistów ds. komunikacji w branży administracyjnej. W samym kwietniu ukazało się 7 ogłoszeń z tej grupy. Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... badanych wyznaczyło jedynie osoby zajmujące się tym obszarem. Najczęściej pracują one w działach PR, komunikacji lub relacji zewnętrznych (ponad 37% odpowiedzi) i w biurach zarządu (niemal ... wiedzy z wielu innych obszarów (HR, marketing, planowanie strategiczne, komunikacja, reklama, social media) i na tym moim zdaniem polega jej trudność, ale także ...
-
The Economist: równouprawnienie kobiet w Polsce ma się świetnie
... agencji PR Synertime. Bez wątpienia największy wpływ na kształtowanie się wizerunku kobiet mają one same, ale ważną funkcję pełnią też media, organizacje ... pewna siebie – zaimponowała Amerykankom i szybko stała się ich wzorem do naśladowania – dodaje prezes agencji PR Synertime. W sondażu WSJ/NBC w USA otrzymała najwyższą pozytywną ocenę (59%) i ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... bardziej zaawansowane techniki personalizacji, aby maksymalnie dostosować przekaz do odbiorcy. Media społecznościowe chcą nas zachęcić do spędzania z nimi możliwie największej ilości czasu. W ... w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców ...
-
Seks, seks i ciągle ten seks
... działu marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Informacje o badaniu Badanie zostało przygotowane na podstawie informacji opublikowanych w dniach 1 stycznia – 6 czerwca 2016 r. i uwzględniło 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej, 100 stacji radiowych i telewizyjnych, blisko 5 mln źródeł internetowych oraz media społecznościowe.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2013
... drugim Grupa Wirtualna Polska-Orange, a na miejscu trzecim Grupa Gazeta.pl. Grupa Media Regionalne (5) i Grupa Interia.pl (6) zamieniły się miejscami. Grupa Murator wskoczyła na miejsce ... 7 z 8. Witryna blablacar.pl spadła na pozycję 13 z 11. Grupa NextWeb Media awansowała na pozycję 14 z 16. Tabelę zamyka nienotowana w poprzednim zestawieniu witryna ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... w przypadku netPR, również monitoring. Są to aplikacje dedykowane osobom zajmującym się działalnością PR – freelancerów i agencji. Podobne polskie narzędzia: Pressium Czytaj także: - 7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016 - Promocja w social media? Konsumenci woleliby coś innego 3. Minicrm.pl – pomoc w zarządzaniu Aplikacja miniCRM to prosty ...
-
Kryzys online
... bacznie obserwować co się o nich mówi i pisze w Internecie. Szybko, jeszcze szybciej Dzisiaj media są nie tylko zachęcane do natychmiastej dystrybucji świeżych informacji, ale także ... - i tylko jednego - który przejmie wszystkie kontakty z mediami. Zwykle jest to szef PR, ale pamiętam sytuacje, gdy z powodzeniem pełnili tę funkcję szefowie marketingu ...
Tematy: