-
Oszczędzanie na emeryturę zyskuje popularność
... sobie finansowej rezerwy na starość oraz pragnienie zapewnienia dobrego startu dzieciom i wnukom. Zmiana postaw wobec oszczędzania wpływa na preferencje klientów względem produktów bankowych, a w szczególności na wzrost zainteresowania długoletnimi planami systematycznego oszczędzania. Badania przeprowadzone na zlecenie Getin Banku przez ...
-
Polskie firmy rodzinne 2016
... dla polskich firm rodzinnych na najbliższe 12 miesięcy będzie rozwój nowej oferty produktowej. Z jednej strony wymuszą go stale zmieniające się preferencje klientów, z drugiej umożliwią innowacje. W pięcioletniej perspektywie dla 45% w Polsce (64% na świecie) wyzwaniem będzie konieczność bycia innowacyjnym, aby nie wypaść z rynku ...
-
Składowe powodzenia produktu
... . No i oczywiście nie wolno nam zapominać o perspektywie pozyskania nowych klientów lub utraty dotychczasowych. Gdy nie jesteśmy w stanie rozstrzygnąć kwestii konfiguracji ... respondenta poznajemy jego preferencje, praktycznie w dowolny sposób możemy analizować preferencje całych segmentów konsumenckich. Możemy także estymować preferencje koncepcji, ...
-
Telefonia ruchoma: ceny usług 2008
... . Ponadto przedstawione zostały preferencje użytkowników w zakresie ponoszonych kosztów usług telefonii ruchomej w Polsce. Połączenia głosowe Zdecydowanie najkorzystniejszą cenowo ofertę połączeń głosowych udostępnia swoim klientom sieć Play, w której minuta połączenia zarówno dla klientów abonamentowych indywidualnych, jak i klientów pre-paid jest ...
-
Ceny usług telefonii ruchomej 2005-2007
... klientów abonamentowych indywidualnych, klientów abonamentowych biznesowych oraz klientów usług przedpłaconych. Na poziomie międzynarodowym przedstawione zostały ceny koszyków usług dla klientów abonamentowych, klientów ... przedziału 50 – 100 PLN z roku 2005. Podsumowując preferencje konsumenckie w latach 2005-2007 należy stwierdzić, iż ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... Umożliwiło im to tworzenie hiper-specyficznych kampanii dla segmentów tzw. trudnych klientów z dostosowanymi treściami i ofertami. Ponadto, unikalne, behawioralne badania pomogły im zrozumieć indywidualne preferencje klientów i zoptymalizować doświadczenia zakupowe dzięki spersonalizowanym rekomendacjom, cenom i promocjom. Przewidywanie porzucenia ...
-
Zrównoważony rozwój a zachowania konsumentów
... raport, już 79 proc. konsumentów zmienia swoje preferencje zakupowe, biorąc pod uwagę społeczny lub środowiskowy wpływ swoich zakupów. Dla zmiany w zachowaniach konsumentów niebagatelną rolę odegrał również światowy kryzys zdrowotny. Okazuje się, że zwiększył on świadomość klientów i ich zaangażowanie w zrównoważone zakupy – 67 proc ...
-
Walka o customer experience musi trwać
... – ze względu na potrzebę wdrażania narzędzi do przewidywania potrzeb klientów i tworzenia inteligentnych rekomendacji. Połowa konsumentów (47%) oczekuje, że do 2020 roku firmy będą działać uwzględniając osobiste preferencje i potrzeby klientów, dzięki czemu zautomatyzują generowanie zamówień czy formowanie personalizowanych ofert promocyjnych ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2008
... O możliwości zmiany operatora przy zachowaniu dotychczasowego numeru telefonu (tzw. przenośność numerów) słyszała zdecydowana większość badanych klientów biznesowych – łącznie 86,8%. Większość klientów biznesowych, którzy słyszeli o możliwości zmiany operatora przy jednoczesnym zachowaniu numeru telefonu twierdzi, że taka możliwość występuje ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce XI 2011
... 45% klientów zainteresowanych jest zakupem mieszkania 2-pokojowego. 29% poszukujących szuka mieszkań liczących o 1 pokój więcej. Kawalerkami zainteresowanych jest 15% klientów, a chęć ... podaży, o tyle teraz wybór jest bardzo duży. W serwisie Oferty.net na klientów czeka blisko 5000 aktualnych, unikalnych ofert sprzedaży mieszkań w Warszawie z ceną ...
-
Obsługa klienta: zawody męskie i kobiece
... preferencje co do wyboru obsługi są bardzo podobne u klientów obu płci. Prawie tyle samo kobiet i mężczyzn woli kobiety w salonach fryzjerskich, w sklepach spożywczych oraz drogeriach i perfumeriach. Aż 62% klientek i 68% klientów ...
-
Zakup mieszkania: popularne dzielnice miast
... do wyboru wiele lokali. Mokotów królem nabywców Home Broker sprawdził, jak preferencje klientów przekładają się na faktyczne transakcje. Wzięto pod uwagę dane z ostatnich ... inwestycje o wysokim standardzie. W przypadku dzielnicy Krzyki zgłaszane przez nabywców preferencje znajdują odzwierciedlenie w podejmowanych potem decyzjach kupna. W obu tych ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... potencjalnych klientów, ich potrzeb, wymagań i przyzwyczajeń. Zdobycie tych informacji to krok, który pomoże nam nie tylko wypozycjonować produkt, ale również wyróżnić go na tle innych. Tutaj też pojawia się konieczność przeprowadzenia badań rynkowych, które, o ile oczywiście zostaną prawidłowo przeprowadzone, pokażą nam preferencje klientów ...
-
Wakacje 2021. Polacy kochają zagraniczne podróże
... wakacyjnych wyjazdów Polaków – zainteresowanie wypoczynkiem było tak wysokie, że prawie udało osiągnąć się wielkości podobne do lat sprzed pandemii. Podobnie preferencje klientów biur podróży – w porównaniu z najlepszymi latami w polskiej turystyce wyjazdowej – nie uległy wielkim zmianom. Drobne różnice w wynikach Turcji i Grecji nie zmieniają ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... aktywny, czy może bierny? Pamiętajmy, że strategia marketingowa zawsze musi odzwierciedlać preferencje klientów. Jeśli sprzedajemy produkty z przeznaczeniem do hurtowni, to spróbujmy się dowiedzieć ... w jaki sposób mu zakomunikować, jak zwrócić jego uwagę, jakie są jego preferencje i oczekiwania). To wszystko daje nam podstawę do wyciągania wniosków, ...
-
Nowe mieszkania od deweloperów za duże
... Mimo tego, przeciętna powierzchnia oddawanych mieszkań znacznie odbiega od aktualnych preferencji klientów dotyczących wielkości mieszkań. Z badań prowadzonych przez Home Broker wynika, że ... że lokale oddawane przez spółdzielnie są średnio o 7,6 mkw. większe od oczekiwań klientów, a mieszkania deweloperskie aż o 19,3 mkw.! Dane wskazują więc na dość ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... tylko okazjonalnie, a 60 proc. spożywa je kilka razy w tygodniu. Preferencje klientów w zakresie kuchni roślinnej wskazują na dominację dań powszechnie kojarzonych z komfortem ... . Menu – majstersztyk i wygoda. Ułożenie dobrego menu, które będzie uwzględniało preferencje gości, ambicje restauratora i wirtuozerię szefa kuchni, to koronkowa robota ...
-
Big Data nie tylko dla dużych
... Data poznają preferencje klientów i śledzą efektywność łańcuchów dostaw. Niektóre źródła podają, że dzięki temu narzędziu sprzedawcy mogą podnieść swoje marże nawet o 60 proc. Również pracownicy takich firm jak Allegro czy eBay codziennie poświęcają mnóstwo czasu na analizę zakupów dokonywanych przez klientów. - Dzięki wykorzystaniu ...
-
Jest nowy ranking detalistów: które marki Polacy oceniają najlepiej?
... preferencje użytkowników, aktywnie sugerują konsumentom najbardziej dopasowane produkty oraz proponują promocje w czasie rzeczywistym. Sieć sklepów Żabka i jej aplikacja Żappka są bardzo dobrym polskim przykładem, jak rozwijać zaawansowane rozwiązania technologiczne, które wspierają wygodę klientów ... , wskazując preferencje klientów i wyzwania stojące ...
-
Majówka 2014: dokąd wybierają się Polacy?
... i wybierają hotele 5*. Natomiast ci, którzy dotychczas jeździli do hotelu 4*, wyraźnie zmienili preferencje, wybierając miejsca pobytu o niższym standardzie. Radosław Damasiewicz, Traveplanet.pl: – Podobne zjawisko występuje wśród klientów, którzy jeździli do hoteli 1-2*, popularność tych obiektów również zmniejszyła się. Mimo to odsetek ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... klientów. Rok wcześniej, takie dyspozycje odnotowaliśmy dla 35 proc. spośród wszystkich dokonanych rezerwacji. Na drugim miejscu tematycznego podsumowania znalazły się produkty w przedziale cenowym 3-4 tys. zł za rezerwację. Takie preferencje ... klientów 11 pkt. proc. Jeszcze w 2010 roku plaże i kurorty nad Morzem Czerwonym wybierało 36 proc. klientów. ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... klientów testowych, panowie – 30%. Średni wiek towarzyszącego rodzicom dziecka wynosił 4,1 roku; 56,7% małych klientów ... klientów przyznało w odpowiedzi na to pytanie maksymalną liczbę punktów, uznając aktywność pracownika w tym zakresie za „wyjątkową”: - Pani w doradzaniu w wyborze towaru zwracała się bezpośrednio do syna, pytając go o preferencje ...
-
Marketing liderem w budowaniu customer experience
... preferencje klientów są bardzo rozproszone i dynamiczne. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat liczba wykorzystywanych przez firmy źródeł danych odnoszących się do klientów ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... historycznego poziomu wzrostu aktywności cyfrowej klientów, a w konsekwencji zmian ich zachowań transakcyjnych i dalszego spadku znaczenia gotówki. Preferencje w zakresie dokonywania codziennych transakcji w sposób cyfrowy sięgają aż 85%, niezależnie od ankietowanej grupy wiekowej, a 20% klientów deklaruje chęć zwiększenia wykorzystania kanałów ...
-
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... doścignąć bankowość mobilną? Jak wynika z raportu opracowanego przez KPMG, preferencje konsumentów wyprzedzają obecne funkcjonalności cyfrowe ... klientów, a przede wszystkim zwrócić uwagę na zakres informacji prezentowanych na portalach internetowych, który zdaniem klientów jest dziś niewystarczający. Co więcej, żeby zwiększyć zainteresowanie klientów ...
-
12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w e-commerce
... spersonalizowane doświadczenia zakupowe i retargetować klientów, prawdopodobnie traci się ogromną szansę na zwiększenia współczynnika konwersji. Monitoruj zatem dane klientów, takie jak lokalizacja, źródła ruchu, preferencje, historia zakupów, dzięki czemu można wyróżnić produkty, które są na szczycie listy klientów i rekomendować je na bazie ...
-
Podróże Internautów 2002-2004
... ", w którym znalazły się preferencje ponad 15000 internautów kupujących wycieczki w sieci. Raport zawiera kilkanaście różnych kategorii, od ... trzecia siłę w Polsce. Nadal utrzymuje się wysoka tendencja do rozproszenia miejsc zamieszkania klientów intenetowych biur podróży. Świadczy to o większym zaufaniu mieszkańców mniejszych miejscowości do ...
-
Kupno mieszkania raczej z drugiej ręki
... zmniejszyć tutaj ilość transakcji” – mówi Robert Pepłoński, Prezes Domu Kredytowego NOTUS. PREFERENCJE NA RYNKU WTÓRNYM I PIERWOTNYM Analiza danych z rynku wtórnego wskazuje, że ... dane Domu Kredytowego NOTUS wskazują na nieco inne tendencje zakupowe swoich klientów. Tutaj, spośród nabywców decydujących się na nieruchomość na rynku pierwotnym, prawie ...
-
4 najlepsze chatboty w marketingu
... – odkrył je marketing i obsługa klienta. Właśnie w działaniach promocyjnych, wizerunkowych i marketingowych wachlarz możliwości wykorzystania Wirtualnych Asystentów jest najszerszy. Dlatego znając zachowania i preferencje klientów marki i firmy sięgają po rozwiązania najbliższe swoim odbiorcom i konsumentom.
-
Jak i gdzie spędzimy ferie zimowe?
... światło nie tylko na najpopularniejsze wśród podróżujących kierunki, ale również na preferencje w zakresie wyżywienia, długości pobytu czy formy transportu na miejsce wypoczynku. Oto, do ... ma zdecydowaną przewagę (prawie 83 proc. klientów biur podróży), to zimą taką opcję wykupuje niecałe 58 proc. klientów. Zauważalnie więcej osób zimą niż latem ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... elektronicznego zarówno na polskim rynku i za granicą. Praca zdalna kształtuje nawyki zakupowe 65% cyfrowych klientów twierdzi, że pracując zdalnie, większość zakupów robi online. Model pracy znacząco wpływa na preferencje zakupowe, tworząc nowe oczekiwania dotyczące wygody, dostępności, dostaw itp. Firmy działające w obszarze e-commerce ...
-
Najpopularniejsze notebooki: Toshiba liderem
... czy jego ergonomię - wynika z raportu portalu Skapiec.pl. Zmieniają się też preferencje klientów w zakresie poszukiwanych marek. Zmiany te rysują się wyraźnie w kolejnym raporcie przygotowanym przez serwis porównujący ceny Skapiec.pl - "Preferencje zakupowe użytkowników serwisu Skapiec.pl w okresie od czerwca 2006 do maja 2007 ...
-
Polski rynek mieszkaniowy 2008
... , działkę pod budowę w przyszłości kupił co dziesiąty. Drugą przyczyną braku klientów w biurach deweloperów były zmiany w samej strukturze podaży. Wielu Polaków ... współautorka badań. Informacje o badaniu Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z ...
-
Większy budżet na kupno mieszkania
... tys. zł wobec 348 tys. zł w grudniu. Jednocześnie nie zmieniły się istotnie preferencje dotyczące wyboru droższych i tańszych dzielnic w poszczególnych miastach. Nie zaobserwowana także zmian w zakresie standardu budynku preferowanego przez klientów na przełomie 2009 i 2010 roku. Dlatego można zaryzykować tezę, że „dodatkowe” środki ...
-
Kredyt na zakup mieszkania nie taki straszny
... pieniądze - wynika z najnowszej edycji badań "Polski Rynek Mieszkaniowy - Popyt i preferencje nabywców" firmy Nowy Adres S.A. Model obowiązujący – kredyt + oszczędności ... 15 proc. Zmieniły się jednak kryteria ich przyznawania – banki zaczęły wymagać od klientów obowiązkowego wkładu własnego, sięgającego niekiedy nawet 40 proc. wartości nabywanej ...