-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... pozyskanie zainteresowania osób ekonomicznie wartościowych, a przede wszystkim zdobycie lojalnych klientów, wymaga utrzymania z nimi długotrwałego i aktywnego kontaktu. Aby to ... "Szanowny Panie Krzysztofie". Spowoduje to, że odbiorca poczuje się wyróżniony. Preferencje respondentów badań ankietowych dotyczących biuletynów wykazały, że milej widziane ...
-
Raport zamożności: rzesza milionerów powiększa się o 8 proc.
... nowe segmenty klientów, firmy muszą przemyśleć swoje strategie zaangażowania Demografia HNWI stale ewoluuje, a coraz więcej kobiet, osób LGBTQ+, przedstawicieli pokolenia millenialsów i pokolenia Z poszukuje usług wspierających zarządzanie majątkiem. Każdy z tych wschodzących segmentów klientów ma swoje własne wartości, preferencje i wymagania, do ...
-
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
... marką, która dba o swoich klientów. Nowi klienci pierwszy zakup mają prawdopodobnie za sobą. Należy więc postarać się o to, by zrobili to ponownie. Poza regularną komunikacją e-mail marketingową, warto wysyłać klientom rekomendacje produktowe, stworzone w oparciu o jego osobiste preferencje. Skutecznym sposobem na budowanie pozytywnego ...
-
Wakacje 2017: Portugalia ciągle w cenie
... mniej zamożnych polskich klientów, którzy będą obecnie wkraczali na rynek turystyki wyjazdowej bardzo słabo przystaje do obecnej struktury podaży, która kształtuje się pod kątem obaw przed zagrożeniem terrorystycznym na poszczególnych kierunkach. Można za to powiedzieć, że preferencje osób z Polski B przypominają preferencje turystów z czasów ...
-
Znamy najlepsze sklepy internetowe 2024 wg Ceneo.pl. Na co liczą ich klienci?
... 25–34 lata (16%). Ta dystrybucja wiekowa odzwierciedla szerokie zainteresowanie zakupami online w różnych grupach wiekowych. Jeśli chodzi o preferencje zakupowe, Polacy chętnie korzystają z platform marketplace (56% klientów), takich jak Allegro, Ceneo czy Amazon, co wynika z ich przejrzystości, licznych opinii oraz możliwości porównania cen ...
-
eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów
... W przypadku użytkownika, który korzystał wcześniej z danego e-sklepu, znamy jego wcześniejsze preferencje, historię zakupów. Wiemy również czy, a jeśli tak to, jakie ... je wdrażać w każdej firmie. Metodologia Obecnie najczęściej wykorzystywane sposoby obsługi klientów w systemach eCRM to: • metoda oparta o pewne stałe reguły • oraz personalizacja ...
-
Jaki był marketing mobilny 2018?
... przyniosło także wzrost wdrożeń bardziej zaawansowanych algorytmów. Nie tylko odpowiadają na najczęściej zadawane pytania, wspierają procesy rekrutacyjne i poznają preferencje zakupowe potencjalnych klientów, ale przede wszystkim skracają i porządkują listę czynności, które będzie musiał wykonać konsultant. Na boty najłatwiej natknąć się poprzez ...
-
Polskie firmy za granicą: blisko 1/2 polskich biznesów myśli o ekspansji
... w Polsce stale rosną. Zainteresowanie biznesową emigracją rośnie, choć zaskakiwać mogą preferencje co do lokalizacji. Większość osób zapewne podejrzewałaby, że prym wśród ... temu łatwiej jest przygotować strategię nakierowaną bezpośrednio na zachowania określonej grupy klientów oraz odpowiednią personalizację oferty, nawet jeśli jest ona oddalona o ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... zindywidualizowane rozwiązania dopasowane do poszczególnych klientów. Sklepy internetowe często, aby zatrzymać klientów wprowadzają karty członkowskie, oferują gadżety, ... , Kraków 2002 Windham L., Orton K.: "Dusza Nowego Konsumenta. Postawy, zachowania i preferencje e-klientów", CeDeWu, Warszawa 2001 Zikmund W.G., d'Amico M.: "Marketing. Creating ...
-
Najlepsi polscy deweloperzy
... klientów do wizyty bezpośredniej – jedynie 42,2% klientów takie zaproszenie otrzymało. Pracownicy nie dbali też o podtrzymanie kontaktu z potencjalnym kupującym – tylko 44,4% poprosiło klientów ... biura”. „Ogólnie rzecz biorąc, pracownik powinien bardziej starać się poznać preferencje klienta przez zadawanie większej ilości i bardziej szczegółowych ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... byśmy oczekiwali. Na podobnie niskim poziomie oceniono zaangażowane pracownika w pomoc w doborze odpowiedniego zakwaterowania (mając na uwadze preferencje, koszty, odległość od stadionu itp.) – tylko 45,8% klientów udzieliło pozytywnych odpowiedzi. „Gdy zapytałem o zakwaterowanie na czas EURO 2012, pracownik odpowiedział, że wszystkie miejsca są ...
-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... preferencje dotyczące np. rabatowania czy warunków dostawy. Co ciekawe, aż 67% klientów gotowych jest zapłacić więcej za dany produkt lub usługę w zamian za lepsze doświadczenia w procesie zakupowym i obsłudze. Jednocześnie 59% klientów ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... Tobie - co lubisz, czego nie lubisz, jak kupujesz, jakie są Twoje preferencje itp. Jeśli jesteś stałym, przynoszącym dochody klientem to dzięki temu ... klientów, zdolności firmy do pozyskania i utrzymania klientów, poprzez wysoką jakość usług i dbałość o klientów, podnoszeniu stopnia satysfakcji i wzmacnianiu lojalności klientów. Wdrażanie CRM ...
Tematy: -
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... „Pracownica wykonała minimum, jakie mogła zaoferować, nie witała klientów ani nie żegnała”. Aż 64,2% klientów wyraziło opinię, że umiejętności sprzedażowe pracowników wymagają poprawy ... ja poszukuję. Mimo że zauważyłam na wieszakach takie, które spełniały moje preferencje”. „Podszedłem do chłopaka, który akurat wieszał czapki z daszkami i już nie stał ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... może oznaczać, że wprowadzenie nowych technologii do tradycyjnych sklepów będzie mile widziane przez klientów. Cyfrowo biegłe rynki rozwijające się Zgodnie z wynikami badania, wszystkie rynki szybko rozwijające się wykazują większe preferencje dla technologii cyfrowych od dojrzałych rynków. Na przykład, jeśli chodzi o poszukiwanie informacji ...
-
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
... preferencje związane z kanałami tracą na znaczeniu, czy też dokładniej – są istotne zaledwie dla 16% kupujących (Corporate Executive Board 2013, CX Act 2015, LoudHouse 2013). Dla większości klientów ... obsługi w kanałach cyfrowych zmniejszy wykorzystanie telefonu przez klientów, przynajmniej w prostszych kwestiach. Klienci, zwłaszcza młode i średnie ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... klientów i osiągnąć wysoki stopień personalizacji, nawet gdy firma obsługuje jednocześnie tysiące klientów. Pięć najważniejszych zastosowań AI to: zapewnienie personalizowanych doświadczeń w kanałach komunikacji i obsługi, doskonalenie segmentacji klientów, wnioskowanie z danych, prowadzenie klientów ... , deklarowane zainteresowania i preferencje ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... krajobrazu handlu detalicznego, na który coraz większy wpływ ma konsumpcyjne preferencje osób zamożnych. W Wielkiej Brytanii klasa średnia wyższa odnotowała największy wzrost, a ... jej krytyczne znaczenie w spersonalizowanym docieraniu do klientów i w optymalizacji kampanii. Analizując dane klientów w czasie rzeczywistym, narzędzia marketingowe ...
-
Jakość usług w bankach
... był akceptowalny dla 80% klientów i średnio wyniósł ok. 5,5 minuty. "Kiedy weszłam do banku, nie było w nim innych klientów. Wnętrze prezentowało się należycie – jest ... pomijając moje potrzeby (np. czas trwania inwestycji), czy osobiste preferencje (np. skłonność do ryzyka)." W 88% przypadków doradcy wyjaśniali omawiane kwestie w sposób przystępny i ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... rękach marketerów, które pozwala na pozyskanie nowych klientów i zapobiega odpływowi starych. Aby ... preferencje lub zainteresowania to taki adres na niewiele nam się przyda. Co więcej wysyłając mailing na takie adresy możemy więcej stracić niż zyskać. Z kolei jeżeli posiadamy własną bazę adresów e-mail naszych klientów lub potencjalnych klientów ...
-
Prezentacje handlowe: Power Point - częste błędy
... poziom umiejętności wykorzystania tego narzędzia „prezentujesz”. Istotne są także preferencje Twojego klienta. Jedni lubią wszelkie środki wspomagające komunikacje ... z klientem, z tym konkretnym klientem? Bardzo często pojawienie się z prezentacją u klientów, którzy znali nasz sposób „sprzedawania”, wywołuje wrażenie sztuczności i w rzeczywistości ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... coraz bardziej dbają o budowanie pozytywnych doświadczeń wśród swoich klientów. Porównując wyniki najnowszego badania z analogicznym badaniem, które miało miejsce w 2017 r. widoczny jest wzrost wartości indeksu Customer Experience Excellence mimo, że preferencje i oczekiwania klientów wobec firm zmieniają się dynamicznie pod wpływem cyfryzacji ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... typowo na konsumentów. Mówiąc wprost, za mało wiedzą na temat swoich klientów, a wielu z nich nie radzi sobie z rozpoznawaniem indywidualnych konsumentów w gąszczu zachowań ... wzrośnie w ciągu trzech lat z 40 do ponad 80%. Dynamicznie zmieniające się preferencje konsumentów i coraz większa konkurencja na rynku zmuszają sklepy i marki do optymalizacji ...
-
Klienci chcą, aby banki angażowały się w zrównoważony rozwój
... handel, ekologiczne uprawy czy odpowiedzialne zakupy. Preferencje te w dużej mierze powodowane są rosnącą liczbą klientów z pokolenia Z, dla których coraz ważniejsze są czynniki ... z lokalną specyfiką napędza popyt i przekłada się na wzrost zainteresowania zrównoważonym rozwojem wśród klientów banków. Chcemy by banki pomagały nam pomagać Banki coraz ...
-
Zimowe wakacje Polaków. Narty, palmy czy Polska?
... a potem nieuzasadnionej agresji Rosji na Ukrainę, która wprowadziła zarówno wśród klientów, jak i przedsiębiorców turystycznych wiele pytań o to, „co dalej” i skutkowała spadkami ... (11,3%) i Cypr (11,1%). Wraz z następną w kolejności Turcją wskazują na preferencje Polaków, którzy wybierali przede wszystkim kierunki śródziemnomorskie. Wysoką pozycję ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... Krawczyk, Partner w OC&C Strategy Consultants. W obliczu rosnących kosztów pozyskiwania nowych klientów, budowanie lojalności staje się dla sprzedawców coraz ważniejsze. ... temu najlepiej zaspokoją oczekiwania konsumentów i efektywnie wpiszą się w ich preferencje. Jednym z istotnych trendów, pośrednio związanych ze zrównoważonym rozwojem, jest handel ...
-
Rynek motoryzacyjny według internautów
... dominujących sposobów finansowania. Poznanie planów zakupowych i oczekiwań potencjalnych klientów stanowi niezwykle cenną wskazówkę dla producentów i dealerów w trakcie ... - w tym o wiele częściej kobiety (64,6 proc.) niż mężczyźni (35,4 proc.). Ponieważ preferencje zakupowe internautów różnicują także takie czynniki, jak: wiek, miejsce zamieszkania, ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... jedynie adres e mail potencjalnego klienta (oraz ewentualnie jego imię i preferencje co do tematyki otrzymywanych informacji), co w większości przypadków nie stanowi ... Cost Per Action), dzięki którym można przekładać koszty na pojedyncze kliknięcia klientów lub wykonanie przez nich zamierzonych w kampanii czynności. Podsumowanie Utrzymanie kontaktu z ...
-
Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2010
... Rosła dostępność i wykorzystanie usług, spadały ich ceny. Zmieniały się również preferencje konsumentów. Dominującym trendem, którego kontynuacji należy spodziewać się w ... spadki cen, wzrost korzystania z usług i podążające za tym rosnące oczekiwania klientów. Chociaż segment już w roku 2007 przekroczył 100% penetracji, w najbliższej przyszłości ...
-
Dzieci a decyzje zakupowe Polaków
... niż rodzice w różnych tematach, a to dzięki dzisiejszej dobie Internetu”. Preferencje małych dzieci (do 3 lat) zdaniem ankietowanych nie są uwzględniane przez rodziców ... pt. „Matka Polka Niedoceniona”, codziennością są negatywne reakcje innych klientów czy personelu na niegrzeczne dziecko w sklepie (6 na 10 ankietowanych było świadkiem złośliwych ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... powiązania między ekspozycją na reklamy a postawami wobec marek, zachowaniami klientów i sprzedażą. Jeśli dane te powiążemy z wynikami badań na istniejących panelach ... preferencji mieszkańców USA przy korzystaniu z wielu ekranów. Wynika z niego, że preferencje są kształtowane przez dwa kluczowe czynniki: pokolenie, do którego należy dana osoba, ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Co i gdzie jedzą Polacy?
... ze śmieciowym jedzeniem – mówi Bartłomiej Pirkel, właściciel kultowego Warburgera. Oferta polskiej gastronomii ulicznej staje się coraz bardziej różnorodna, co przyciąga klientów. Niemal 50 proc. badanych jada w lokalach typu „Street Food”, a 8 proc. należy do grupy ich stałych gości. Dlaczego stołujemy się poza ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... nie dokonuje czasochłonnej transakcji. Ilość traffiku na serwisie mobilnym i powracalność klientów zmotywowała sieci handlowe do zainwestowania w aplikacje mobilne. Aktualnie w kategorii „ ... z obszaru mobile należy w najbliższej przyszłości spodziewać się więcej. Preferencje użytkowników mobile Mobile jak każde medium dzieli się na segmenty ...
-
Centra handlowe wybierane dla promocji i wyprzedaży
... (18% vs. 14% w 2021 roku). Powody odwiedzania centrów handlowych i preferencje silnie różnią się zależnie od wieku klientów. Osoby młodsze zdecydowanie częściej idą do nich w celu skorzystania z gastronomii czy spotkania ze znajomymi. Wśród starszych klientów dominują zaplanowane zakupy czy poszukiwania promocji i wyprzedaży. Gdy już ...
-
Doradztwo inwestycyjne w biurze maklerskim
... bardzo. Indywidualna obsługa inwestora adresowana jest zazwyczaj do klientów dużych i aktywnych, zainteresowanych szybką i profesjonalną obsługą. W ramach świadczenia tego typu usług upoważniony makler uwzględnia we współpracy z klientem jego cechy indywidualne — skłonność do ryzyka, preferencje czy horyzont czasowy inwestycji — i na tej podstawie ...