-
Technologie komunikacyjne - trendy 2010
... możliwy przy użyciu komputera lub telefonu internetowego (Web phone). Firmy będą chętniej korzystać z sieci społecznościowych do zwiększenia lojalności klientów wobec marki i wpływania na ich preferencje przez poprawę jakości obsługi, szybkie i sprawne rozwiązywanie problemów oraz promocyjną sprzedaż. Firmy będą płaciły niższe rachunki za ...
-
Nowa era innowacji
... ale też dokładnie dopasowaną do twoich stóp. Od tego czasu twoje preferencje i wymagania są składnikiem bazy danych, tak że możesz zamawiać ... klientów, szybciej niż kiedykolwiek przedtem. Na przykład MySpace informuje o 200 milionach nowych klientów w ciągu czterech lat, natomiast Facebook donosi, że w ciągu dwu lat przybyło mu 47 milionów klientów ...
-
Jakie będą wakacje Polaków w 2011 r.?
... i turystom. Nie bez powodu. Sytuacja w Afryce Północnej wpłynęła nie tylko na preferencje dotyczące wczasów oferowanych przez biura podróży, ale także na wyjazdy organizowane ... nie wpłynęły znacząco na ceny wyjazdów, zwłaszcza tych, które najbardziej interesują klientów czyli last minute. Jeszcze wówczas, gdy w Afryce panowały zamieszki polityczne, ...
-
Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2011
... na łączach analogowych POTS i cyfrowych ISDN - w ciągu ostatnich pięciu lat baza klientów zmniejszyła się o 33,5%. Jednocześnie sukcesywnie rosło zainteresowanie konsumentów ... telekomunikacyjnych oraz zwiększanie ich dostępności. Zmieniały się również preferencje konsumentów zainteresowanych przede wszystkim usługami niegłosowymi oraz wysokim ...
-
Wakacje 2013 bardziej komfortowe
... 5 gwiazdkami O ile preferencje dotyczące wakacyjnych destynacji od lat ulegają jedynie kosmetycznym korektom, to statystyki rezerwacyjne pokazują wyraźny trend do spędzania wakacji w bardziej luksusowych warunkach. Ich synonimem są pieciogwiazdkowe hotele, które na nadchodzące wakacje zarezerwowało blisko 32 proc. klientów wykupujących ofertę first ...
-
Polskie sklepy internetowe a logistyka
... lub miejsca dostarczenia przesyłki oraz czy uwzględniają indywidualne preferencje konsumentów dotyczące wyboru możliwości odbioru ich zamówienia. Paczkomaty InPost w ... Na znaczeniu powinny zyskać krótkie przedziały czasowe, w których przesyłka zastać ma klientów sklepów internetowych w ich domach oraz krótszy czas dostarczenia zamówienia. W tym celu ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... chcą przyjść do sklepu, sklep musi przyjść do klientów. Bez ekspozycji nie ma biznesu Oczywiście, dla klientów ogromne znaczenie mają ceny produktów, ale waga tego ... w różnych wariantach (kolory, rozmiar) – klient musi mieć możliwość wyboru, bo ma preferencje kolorystyczne, poza tym – co jasne – klienci noszą różne rozmiary Pokaż kontekst – ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... kampanii mailingowych, kierowanych do szerokiego grona odbiorców. Zastąpiono je systemem rekomendacji, który analizując strumień kliknięć swoich klientów oraz ich zakupowe preferencje, przesyła im spersonalizowane rekomendacje. Dane wykorzystane do generowania wiadomości e-mail dopasowanych do indywidualnego profilu klienta pozwoliły uzyskać ...
-
Usługi w chmurze rozkwitają dzięki maruderom
... zastąpią dawne definicje rynkowe. Ponieważ preferencje nowych klientów ciągle się zmieniają, eksperci Bain&Company uważają, że dostawcy technologii powinni skupić się na trzech kluczowych aspektach: wybrać kilka węższych obszarów, na których chcą konkurować, wybrać te segmenty klientów, które odpowiadają ich potencjałowi oraz przeprowadzić ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... , kiedy jest największe prawdopodobieństwo nastąpienia konwersji i w oparciu o indywidualne preferencje klienta tworzy personalizowaną reklamę. Na końcu wyświetla ją w momencie, w ... : reklamy muszą być sprofilowane pod kątem kilku typów klientów, ale nie klientów indywidualnych Jeśli istnieje potrzeba utrzymania kontroli nad kreacją: realizowany jest ...
-
Banki doceniają klasę średnią
... W przypadku klientów premium, jak pokazuje nasze badanie, trzeba zachować pewną równowagę w tej kwestii, ponieważ duża ich część docenia w większym stopniu kontakt z pracownikiem banku. Możliwość takiej rozmowy traktuje jako kluczowy czynnik wyboru partnera bankowego, dający poczucie bezpieczeństwa – mówi Monika Szlosek. Preferencje w tym zakresie ...
-
Trener personalny i dietetyk rozchwytywani na początku roku
... porad pili średnio 3–4 (30%), a często jedynie 1–2 (28%) szklanki na dobę. 34% klientów trenerów personalnych stanowiły osoby, które nie miały wcześniej kontaktu z ćwiczeniami ... częściej wybierają trening pod nadzorem profesjonalisty niż dietę rozpisaną przez żywieniowca. Preferencje osób między 31 a 40 rokiem życia wyglądają podobnie, natomiast ci ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... na znaczeniu dla klientów biznesowych, do czego będzie musiała dostosować się oferta firm transportowo-logistycznych. Już obecnie 23% kupujących online w segmencie B2B oczekuje ekologicznych rozwiązań w obszarze dostaw, co wynika z konieczności spełniania regulacji lub standardów, ale też jest istotnym elementem wizerunkowym. Preferencje w tym ...
-
Jakie były ferie zimowe?
... 2021/2022 były najpopularniejsze wśród grupy wiekowej 30-39 lat – stanowili aż 30% klientów porównywarki. Na drugim miejscu znaleźli się nieco młodsi turyści (27%), a tuż ... wyjazd w parze. W 4 osoby lub więcej wyjazd zaplanowało 24% klientów rankomat.pl. Polisę dla trzech osób zakupiło 15% wyjeżdżających. Te preferencje nie różnią się od danych z ...
-
Oto fakty i mity na temat subskrypcji
... lojalnościowy nie zawsze zaspokaja ich potrzeby, model subskrypcyjny może pomóc zatrzymać klientów. Jednocześnie, prawie 1/4 Polaków posiadających taką usługę zaczęła spędzać więcej czasu ... najbardziej pożądanych produktów i usług w modelu subskrypcyjnym przeanalizowane zostały preferencje Polaków dla 48 typów abonamentów. W większości przypadków ...
-
Luksusowe marki: czy klasyka i prestiż potrzebują nowych technologii?
... do wspierania klientów w wyborze ubrań i dodatków w ramach marek grupy (Gucci, Bottega Veneta czy Balenciaga). Jak pokazuje badanie Bain & Company, dwie trzecie klientów wchodzi na strony internetowe luksusowych marek zanim uda się do sklepu. Dzięki analizie danych, marki poznają preferencje i zachowania swoich klientów i mogą budować ...
-
Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?
... płatność, zapewni mu rozpoznawalny check-out. Ciekawe, że w oczach klientów to właśnie ostatni proces odzwierciedla markę i zwiększa poczucie zaufania między nią a klientem” – komentuje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen. Wirtualnym uściskiem dłoni zapewniającym klientów, że ich preferencje mają znaczenie, a ich czas jest ceniony, jest też ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... istotnych informacji sprzedażowych dotyczących ich klientów – tzw. Smart Data. Do najważniejszych można zaliczyć historię dokonanych zakupów i ścieżki zakupowe, czyli po prostu informacje na temat tego, jak klient porusza się w sklepie. Analiza tych informacji pomaga określać jego preferencje i lepiej dopasować działania promocyjne w przyszłości ...
-
Ferie 2015: dokąd jechali Polacy?
... się Maroko – wyjechało tam 3,2 proc. klientów Travelplanet.pl, o 1/3 więcej niż w ferie 2014. Preferencje dotyczące kierunków narciarskich również pozostały niezmienione. Jeśli białe szaleństwo, to przede wszystkim we Włoszech (16,6 proc. ogółu klientów Travelplanet.pl) oraz Austrii (7,7 proc. ogółu klientów). 2 proc. wybrało wypoczynek na czeskich ...
-
Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze
... klientów, ale jedynie jeden na pięciu twierdzi, że wystarczająco głęboko rozumie rzeczywiste zachowania konsumenckie. Kolejne 20% ankietowanych nie jest do końca przekonanych, czy wie, jakie produkty wybierają ich klienci u konkurencji. Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku przedsiębiorstwa muszą coraz lepiej rozumieć zachowania, preferencje ...
-
Dzień Matki: kobiety w ciąży i z małymi dziećmi nie mogą liczyć na wiele
... obojętną, co w sytuacji otwarcie wyrażonej prośby również może być interpretowane jako reakcja nieprzychylna. Reakcje personelu zdecydowanie lepsze niż innych klientów Z porównania między postawami klientów a personelu jasno wynika, że pracownicy reagują na prośby kobiet w ciąży z dużo większą życzliwością. Aż 7 na 10 reakcji personelu ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... zgodę. Po rejestracji w naszym serwisie, należałoby też spytać o zainteresowania i preferencje. Indywidualne podejście i ewaluacja danych oraz zachowań klienta, pozwoli na ... publikacja treści powinna być skoordynowana i oparta o dane dotyczące zachowań i preferencji klientów. Wiele osób sprawdza maile i portale społecznościowe rano. W ciągu dnia ...
-
Kobiety w ciąży i matki na zakupach. Stres czy przyjemność?
... jako rodziców i pomocne zachowanie personelu traktują z wdzięcznością, ponieważ stanowi to zdecydowany wyróżnik na tle obojętnych reakcji. Niestety ze strony innych klientów rodzice z płaczącym dzieckiem częściej mogą spodziewać się reakcji negatywnych niż pomocnych. W sumie, w 47% sytuacji, kiedy rodzic stoi w sklepie z płaczącym dzieckiem ...
-
Zakupy online. Jak kupują Europejczycy?
... zainteresowanie innymi opcjami, takimi jak punkty nadania i odbioru, sklepy i paczkomaty. Lokalne strategie: preferencje w zakresie doręczeń i płatności istotnie różnią się pomiędzy krajami. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, detaliczni sprzedawcy internetowi powinni koncentrować się na potrzebach lokalnego rynku. - Tegoroczny raport podkreśla ...
-
Jeszcze nie jest za późno na tanie ferie zimowe w Alpach
... w cenie – zauważa Radosław Damasiewicz. Spadająca popularność włoskich stoków 35 proc. klientów biur podróży wybiera na tegoroczne ferie narciarskie stoki a więc zdecydowanie więcej, ... trzeba zapłacić za zimowisko dziecka w Polsce. Nie ma zaskoczenia jeśli chodzi o preferencje: najbardziej popularne, tak jak rok temu, są Wyspy Kanaryjskie i Egipt ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... się w dziedzinie customer experience zmieniają się tak samo błyskawicznie jak ulegają zmianie oczekiwania i preferencje kupujących. Właściwie jedyną stałą pozostają emocje, które zakupom towarzyszą właściwie od zawsze. „Doświadczenie naszych klientów - począwszy od obejrzenia reklamy, wyszukiwania produktu, analizy, kontaktu ze sprzedawcą, zakupu ...
-
Wakacje 2022: 2 na 3 Polaków odwiedzi Turcję, Grecję i Egipt
... Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy, co sprawia, że pieniądze klientów są zabezpieczone po trzykroć – mówi Jolanta Kołodziejczyk, dyrektor produktu w Wakacje.pl. ... tych wyjazdów skończywszy. Jednocześnie czymś stałym, co z nami zostanie, a co zmieni preferencje wyjazdowe Polaków, jest odejście od myślenia, że na urlop można pojechać ...
-
Wakacje Polaków za granicą 2022
... , który zaowocował rekordowymi w naszej historii wolumenami sprzedaży. Wielu naszych klientów, którzy w poprzednich dwóch latach ze względu na sytuację pandemiczną spędziło wakacje w ... całego rynku, na ich podstawie można wskazać na dominujące trendy, preferencje polskich turystów oraz tendencje, które będą odgrywać rolę w przyszłym sezonie ...
-
Park handlowy czy centrum handlowe? Gdzie robimy zakupy?
... osób myli ten format np. z bazarem. Dlatego, aby prawidłowo zbadać preferencje wobec parków handlowych, w badaniu przedstawiono respondentem definicję parku handlowego jako obiektu ... Mimo przewagi centrów handlowych, parki handlowe również posiadają zauważane przez klientów zalety. Tu przede wszystkim pojawia się kwestia możliwości uniknięcia tłoku ( ...
-
Boom w branży call center
... wielu nowych klientów. Pierwsze zewnętrzne firmy oferujące ... klientów, a więc m.in. telefoniczna obsługa czy prowadzenie badań rynku. Ponadto, ogromnie istotną rolę w dziale obsługi klienta pełni obsługa baz danych. Pozwala ona bowiem nie tylko uporządkować informacje o klientach i tworzyć sieci kontaktów, ale także poznawać ich gusta i preferencje ...
-
Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?
... w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce. Atrakcyjna obniżka nie wystarczy, żeby wygrać walkę o klientów – dla 1/3 konsumentów istotne są doświadczenia podczas poprzednich zakupów Cena decydowała o wyborze ... promocji, czynniki decydujące o wyborze sprzedawcy i zakupie, sposób realizacji zakupu wraz z czynnościami poprzedzającymi zakup, preferencje ...
-
Wyjazdy na narty. Czy narciarze dopiszą?
... asekurowane jest możliwością nieodpłatnej zmiany rezerwacji w wypadku niedostatecznych warunków. Klientów przyciągają również karnety w cenie pobytu czy zniżki dla dzieci. Austria goni Włochy Miłośnicy białego szaleństwa zmieniają swe zimowe preferencje dotyczące kierunków narciarskich wakacji. Przez wiele sezonów, nie wyłączając i obecnego ...
-
Boże Narodzenie i Sylwester 2017. Narty czy palmy?
... preferencje: to nie Włochy, od wielu sezonów nr jeden takiej formy spędzania świąt i Nowego Roku, lecz Austria jest najchętniej rezerwowanym kierunkiem. Popularność ośnieżonych stoków Tyrolu, Karyntii i Ziemi Salzburskiej wśród klientów ... w ubiegłym roku, zdecydowało się 25 proc. klientów biur podróży. Oprócz wspomnianych wcześniej Emiratów Arabskich ...
-
Zakupy za granicą? Tak, ale raczej nie w Polsce
... 50 proc.), biżuterię i zegarki (50 proc.). W badanych krajach konsumenci mają nieco inne preferencje. Ubrania, buty i akcesoria odzieżowe są wciąż na pierwszym miejscu (68 ... zakupem, w tym z dostawą, opłatami celnymi czy podatkami, znacznie zwiększa poczucie bezpieczeństwa klientów. Przykładowo, w przypadku konsumentów z Niemiec ma to znaczenie dla 26 ...
-
Gastronomia opanowuje galerie handlowe?
... partnerami biznesowymi”, tłumaczy Edyta Potera. Oczywiście typ oferty gastronomicznej zależy od wielu zmiennych, takich jak specyfika centrum, jego lokalizacja, preferencje i możliwości zakupowe klientów, czy w końcu – rozwój turystyki. Kluczem do sukcesu nie jest jednak ciągłe poszerzanie oferty, a właściwe jej zbilansowanie i uważna obserwacja ...