-
Nieatrakcyjne dzielnice Warszawy
... do zakupów, nawet mimo początkowej niechęci. Kolejnymi z dzielnic o najwyższym wskaźniku odrzuceń klientów są Rembertów (59 proc.), Wesoła (58 proc.) i Wawer (55 proc.). ... pokazuje, że pod wpływem różnych czynników (ceny mieszkań, zdolność kredytowa) weryfikujemy preferencje nabywcze. Choć marzy nam się Ursynów czy Żoliborz, kierujemy swoje ...
-
Świąteczne przygotowania Polaków
... ok. 60%. Uzyskane rezultaty badań pozwalają nam poznać zwyczaje konsumenckie oraz preferencje i oczekiwania w stosunku do firm kurierskich. Dzięki temu, z każdym kolejnym rokiem możemy ... – pozwala ograniczyć do minimum możliwość uszkodzenia przesyłki. Specjalnie dla swoich klientów, UPS uruchomił poradnik dostępny na stronie www.ups.com w zakładce ...
-
Ranking centrów handlowych
... . Na przełomie listopada i grudnia Program Jakość Obsługi zbadał świąteczne preferencje zakupowe Polaków. Ankietę wypełniło 6800 konsumentów z całej Polski. Ranking ... Katowicach bezkonkurencyjna okazała się galeria Silesia City Center, którą wybrało aż 91% klientów. W Poznaniu na pierwszym miejscu ex aequo znalazły się Stary Browar i Galeria Malta ...
-
Świąteczne zakupy online aż do stycznia
... się pierwsze dedykowane oferty gwiazdkowe. Bardziej śmiało internetowy handel zaczął walczyć o klientów w ostatnim tygodniu listopada, by po 10 grudnia wkroczyć w najgorętszy ... czy Pearl Jam. Powyższe kategorie handlu niezmiennie wpisują się w świąteczne preferencje Polaków. A za rok może dogadzać im jeszcze więcej internetowych sprzedawców, ...
-
Najpopularniejsze telewizory 2011
Choć Sharp intensywnie walczy o klientów, wprowadzając oficjalny model telewizora na Euro 2012, to Samsung jest najczęściej wybieranym producentem telewizorów. Według przygotowanego przez porównywarkę cen Okazje.info raportu "Preferencje zakupowe w kategorii Telewizory", ponad 30% korzystających z serwisu wybierało produkty właśnie tej marki. Dane ...
-
Przedświąteczne zakupy Polaków 2012
... .pl. Serwis Ceneo.pl przeprowadził badanie wśród swoich użytkowników, w którym sprawdzono ich preferencje zakupowe związane ze świątecznymi zakupami. W ankiecie, przeprowadzonej pod koniec listopada tego roku ... Opinie. Jego istotą jest fakt, że opinie zbierane są od rzeczywistych klientów sklepów. Dzięki temu kupujący może mieć pewność, że nie są ...
-
Cloud computing jeszcze popularniejszy
Eksperci z firmy Barracuda Networks, będącej producentem rozwiązań bezpieczeństwa IT, przeanalizowali preferencje 150.000 swoich klientów. Na podstawie zebranych informacji wysnuli oni twierdzenie, że w bieżącym roku firmy będą częściej sięgać po wirtualizację i gromadzić dane w chmurze. Zabrane ...
-
Rynek pracy potrzebuje starszych
... pozytywny wizerunek, zarówno w oczach klientów, jak i pracowników. Jak twierdzi Maksymilian Bukowian, prezes firmy MAKROPOL - spółki oferującej usługi związane z ochroną mienia: „Przedsiębiorca, zatrudniający osoby 50+ przeciwdziała wykluczeniu z aktywności społeczno - zawodowej wielkiej grupy społecznej. Preferencje dla młodych skazują starszych ...
-
AIR FRANCE KLM: podróżujący Polacy są wymagający
... świata, a od linii lotniczych oczekują produktów i usług skrojonych według ich potrzeb. Preferencje pasażerów z innych krajów europejskich Aż 91 proc. podróżnych z Czech deklaruje, że ... wybiera nieco więcej mężczyzn – ponad 60 proc. ankietowanych. Najliczniejszą grupę klientów AIR FRANCE KLM, około 34 proc., stanowią ludzie młodzi między 23. i ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... w każdej branży, a więc deweloperów i agencji SEO/SEM także, jest pozyskiwanie klientów. Czy firmy deweloperskie pierwotnego rynku mieszkaniowego reklamują się w Internecie? A jeśli ... Państwo w sieci Internet?”. Chodziło o sprawdzenie, czy branża developerska ma specyficzne preferencje wobec form reklamy w Internecie, a także o to, czy firmy same ...
-
Ochrona danych osobowych: tożsamość na celowniku
... sieci jest bardzo szerokie. Na ich podstawie można szybko zbadać nasze preferencje, przewidzieć zachowanie konsumenckie i w konsekwencji spersonalizować działania marketingowe. Zjawisko to jednak ma ... wartość dodaną wygeneruje łańcuch dostaw i rozszerzenie usług dla klientów. Docelowo możliwości, jakie stwarza technologia przechowywania danych w ...
-
Na Wielkanoc 2014 podróż w tropiki
... jest śladowa – zauważa dyr. Damasiewicz. – Ale to nic zaskakującego bo święta ruchome zmieniają preferencje dotyczące kierunków wyjazdów. Ubiegłoroczna Wielkanoc wypadła na przełomie marca i kwietnia, wówczas ok. 20 proc. Klientów Travelplanet.pl zdecydowało się na narty Austrii. Wielki nieobecny w wielkanocnych rankingach preferencji turystów ...
-
10 mitów na temat SEO
... relację ceny do jakości, dając najefektywniejszy sposób bezpośredniego dotarcia do klientów o określonych preferencjach. Zwłaszcza, że w przypadku tej formy reklamy klienci wpisując frazy do Google bezpośrednio informują o tym jakie są ich preferencje. 4. Firmy pozycjonujące podpisują umowy z Google Google nie prowadzi współpracy partnerskiej ...
-
Wakacje wg singla
... poczucie bezpieczeństwa. Jeśli wyjazd w pojedynkę, to przede wszystkim do Egiptu – takie preferencje mają zarówno samotne turystki jak i turyści. Dla singli ten kraj wciąż jest ... w wypadku samotnych turystów i turystek był w 2014 roku znacznie wyższy od przeciętnych wydatków klientów Trvelplanet.pl na ten cel. – Oprócz wspomnianych tzw. dopłat do ...
-
E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?
... błędów e-mail marketerów jest wysyłanie zbiorowych rekomendacji, dostępnych dla wszystkich klientów e-sklepów. W efekcie, wiadomość e-mail nie tylko nie jest w ... kolejność kliknięć). Indywidualny profil klienta (wielkość portfela, geolokalizacja, preferencje). Wybierany katalog produktów (kategorie, ceny, dostępność). Przeprowadzane transakcje ...
-
Wakacje 2015: co planują Polacy?
... dokonane do połowy marca). Z punktu widzenia domowego budżetu to bardzo dobry ruch: preferencje, co do kierunków są takie same jak w szczycie sezonu, bardzo podobny jest ... ubezpieczeń bezpośrednio przy rezerwowaniu wakacji decyduje się mniej więcej co trzeci z klientów, a średnia kwota ubezpieczenia wynosi 150 zł na rezerwację. W latach 2013 i 2014 ...
-
King, Sapkowski, Kapuściński czyli Polak pokazuje jak czyta
... , proza polska i obca, fantastyka, literatura piękna, literatura faktu. A jak przedstawiają się preferencje czytelnicze, w zależności od płci i wieku badanych? Kobiety zdecydowanie częściej czytają romanse oraz ... o badaniu Badanie zostało przeprowadzone techniką ankietową, za pośrednictwem strony AnkietaPlus.pl, wśród klientów Merlin.pl, w maju 2015 ...
-
E-commerce: na co narzekają klienci sklepów internetowych?
... internetowych, wraz z instytutem badawczym Infas już po raz trzeci zbadała preferencje zakupowe europejskich konsumentów. Jak wskazują badania, co trzeci kupujący w sieci Polak ... internetowego i sprawna komunikacja z pewnością przyczynią się do większej liczby zadowolonych klientów, którzy regularnie będą robić zakupy w sklepie. Informacje o badaniu ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... zbierającym dane o jego zainteresowaniach produktowych. Znając preferencje klienta co do wybranych produktów, znacznie łatwiej będzie zaproponować mu reklamę, która go zainteresuje. Wzrost dostępu do globalnej sieci oraz popularność urządzeń mobilnych sprawiają, że ścieżki zakupowe klientów są obecnie bardziej złożone niż kiedykolwiek wcześniej ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... , czyli: BigQuery, Cloud Data Flow oraz Cloud Pub/Sub. Google kusi swoich klientów tym, że w każdym miesiącu 1 TB danych będzie przetwarzany za darmo. ... to, że zaprogramowana przez Cloud Technologies „myśląca maszyna danych” zna zachowania i preferencje praktycznie każdego polskiego internauty. Dzięki zastosowanym w niej algorytmom potrafi sama ...
-
Po prezent na Walentynki udajemy się osobiście
... trzema laty. „MasterCard Love Index” to wskaźnik, który pokazuje, jakie preferencje towarzyszom konsumentom dokonującym walentynkowych zakupów. Badanie obejmuje ponad 200 krajów ( ... , chociaż tam Internet okazał się nieznacznie popularniejszy: średnio 9 na 10 klientów dokonało zakupów fizycznie w sklepie, a 6% wybrało zakupy online. Ta ostatnia opcja ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... chociażby zrealizowane przez Federację Konsumentów badanie „Leki bez recepty - zwyczaje i preferencje konsumentów”, które dowodzi, że tego rodzaju specyfiki kupujemy niemal wszyscy (98,5%). ... dziwnego, że firmy farmaceutyczne robią co mogą, aby zdobyć klientów. Branże i kategorie Z danych Codemedia wynika, że w ciągu trzech pierwszych kwartałów ...
-
Sztuczna inteligencja oplata ludzkość
... podpowiadać nam rozwiązania. Aplikacje do streamingu muzyki czy filmów znają nasze preferencje i tworzą dedykowane playlisty oraz podpowiadają nowe utwory, które mogą nam się ... wyciągnąć na ich podstawie odpowiednich wniosków – szczególnie przy ogromnej liczbie klientów. Czy to oznacza, że w niedalekiej przyszłości każda, najmniejsza nawet firma ...
-
Czy firmy rodzinne są gotowe na przełom?
... te katalizatory na dwa typy: zewnętrzne (makroekonomia, oczekiwania klientów, zmiany w polityce publicznej) oraz wewnętrzne (technologie wspierające, platformy sprzedaży). Zdaniem samych badanych największy wpływ na pojawiające się przełomy mają zmiany rynkowe (63 proc.), preferencje konsumentów (61 proc.) i technologia (54 proc.). Badanie Deloitte ...
-
Przemysł motoryzacyjny: mały ma pod górę?
... wzrasta, a coraz większe problemy związane z ochroną środowiska, zmieniające się preferencje konsumentów i wytyczne polityczne doprowadzą do zmniejszenia udziału w ... osobowych w I. półroczu 2017. Silny wzrost popytu obserwowany jest ze strony klientów instytucjonalnych, w mniejszym stopniu ze strony indywidualnych. – Spodziewamy się utrzymania tego ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2018
... PKO BP. Oferta ma być kierowana przede wszystkim do MŚP oraz zamożnych klientów. Konkurencyjność banku ma opierać się na niskich kosztach oraz ... ekonomicznych (działających dziś na obszarze 25 tys. ha powierzchni kraju). Ustawa przewiduje preferencje podatkowe uzależnione od miejsca inwestycji, jej charakteru i jakości tworzonych miejsc pracy ...
-
Ostrożniejsze prognozy światowych CEO
... , która kształtowała się już w cyfrowym świecie, ma zupełnie inne potrzeby, preferencje i oczekiwania, co powoduje, że firmy muszą znaleźć nowe produkty czy rozwiązania (np ... sztuczną inteligencją. Większość z kluczowych menedżerów (6 na 10) przyznała, że ochrona danych klientów, które są w posiadaniu ich organizacji, jest krytycznym wyzwaniem ...
-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
... SMS pozwalają personalizować oferty ze względu na płeć, wiek lub preferencje zakupowe. To doskonały sposób, aby zaoferować komuś urodzinowy rabat czy specjalną ... ankiecie czy wziąć udział w konkursie. Coraz większa powszechność i zainteresowanie ze strony klientów - wg ostatniego raportu wydanego przez Platformę SerwerSMS.pl 76,2% osób otrzymuje ...
-
Małe sklepy są niezbędne
... rolę w każdej małej społeczności, a unikalne wartości, które oferują konsumentom właśnie ze względu na swoją wielkość, odpowiadają na zapotrzebowanie i preferencje zakupowe rzeszy klientów. O raporcie Raport powstał na podstawie wyników badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych na zlecenie platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM ...
-
Inteligentne przedsiębiorstwa rosną w siłę
... IoT, przypominająca sposób, w jaki platforma Savanna® firmy Zebra wspomaga jej klientów i partnerów, jest kluczowym sygnałem, że przedsiębiorstwa są zdecydowane ... z zasobów przedsiębiorstwa. Informacje z tych zasobów, w tym status, lokalizacja, wykorzystanie lub preferencje, są następnie analizowane, aby dostarczyć wniosków umożliwiających podjęcie ...
-
Broker danych - wirtualny cień konsumenta
... my sami oraz nasza nieostrożność w sieci. Z jednej strony zdradzamy nasze preferencje biorąc udział w licznych testach i quizach publikowanych w internecie. Za przykład służyć ... W taki sposób reklamodawcy są w stanie wydać mniej pieniędzy na pozyskanie klientów (czy wyborców) i zaplanować bardziej precyzyjne kampanie. Wpływ brokerów danych na ...
-
Omni zakupy. W sieci i stacjonarnie
... internetowego. Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie i wymagania klientów - także w zakresie szybkich i wygodnych płatności - stale rosną". - mówi ... procesowania transakcji”. - Katarzyna Zubrzycka – Head of Merchant Sales & Acquirer, Visa Preferencje zakupowe cyfrowych konsumentów W sieci kupuje 57% internautów, z czego co 4 częściej niż ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... stawia na emisję wiadomości oraz audycji publicystycznych, raczej nie trafi w gusta i preferencje jej odbiorców. Drugą bardzo ważną kwestią jest czas emisji reklamy. Największą słuchalność ... usługa trafi do atrakcyjnej dla nas grupy odbiorców, czyli do potencjalnych klientów. Czy influencer marketing może zastąpić marketing tradycyjny? Tak, ale nie ...
-
Upadłości firm w Polsce I-IX 2019
... obniżyliśmy w tym roku ocenę dla motoryzacji w Europie. Spadek popytu, zwłaszcza na kluczowych dla Polski rynkach Europy Zachodniej, zmieniające się preferencje zakupowe klientów, konieczność ponoszenia wysokich kosztów inwestycji czy opóźnienia w dostosowaniu się do nowych norm emisji spalin to jedne z wielu trudności na jakie ...
-
Smart nie oznacza jeszcze sztucznej inteligencji
... lat. Jak przekonują eksperci SAS, AI to odpowiedź na rosnące wymagania klientów. Bez automatyzacji i analityki wspartej sztuczną inteligencją nie da się np. ... . Rozwiązania smart są w stanie jedynie przetwarzać informacje oraz zapamiętywać preferencje użytkownika. Możliwość sterowania urządzeniem z poziomu aplikacji nie oznacza, że wykorzystuje ...