-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... meble i elementy wyposażenia wnętrza. Celem jest zaangażowanie obecnych i potencjalnych klientów, a także promocja oferty produktowej. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny jest zniżka ... zainteresowanie daną grą, kto wziął w niej udział i jakie miał preferencje. Scenariusze postrzegane jako gry webowo-mobilne polegające na podejmowaniu grupowych decyzji w ...
-
Czy już znasz trendy IT na 2016?
... około 25 miliardów urządzeń – od GPSów po systemy agregujące wyrafinowane preferencje użytkowników. Dla biznesu nie ma bezwartościowych danych, problemem jest raczej ... agentów, które w roli wirtualnych doradców odpowiadają na dziesiątki tysięcy pytań klientów. Ponieważ automatyzacja redukuje koszty prowadzenia biznesu, wg Gartnera będzie rozwijana ...
-
Last minute 2016: na niskie ceny nie ma co liczyć?
... w latach 2013-2015, jasne stanie się, jak dużym przeobrażeniom uległy preferencje wyjeżdżających - w czołówce preferowanych kierunków doszło do licznych przetasowań. ... wejść w życie najwcześniej w sierpniu. AlfaStar, swoiste memento dla turystów, w wypadku klientów Travelplanet.pl był swoistym testem wprowadzonego dla nich w poprzednim ...
-
Najbogatsi ludzie świata 2016
... do nich przedsiębiorstwa, które mogą zaoferować zintegrowane cyfrowo usługi dla klientów, bazujące na wysokim poziomie zaufania, szybkości, elastyczności i łatwości użytkowania. ... kwestię zmian społecznych, poziom poradnictwa z zakresu zarządzania majątkiem i preferencje związane z otrzymywaniem usług. W Capgemini Wealth Manager Survey z 2016 roku ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... Digital. Cyfrowi, ale z ludzką twarzą Według badania Salesforce, aż 66 proc. klientów twierdzi, że są skłonni zmienić markę, jeżeli poczują, że są traktowani ... nich - zna ich, pamięta co lubią, podziela ich wartości. I w oparciu o te preferencje, oferuje im produkty. Według ekspertów Deloitte Digital, pierwszym krokiem ku personalizacji jest ...
-
Office 365 kontra G Suite walczą o prymat w chmurach
... Business. Niewykluczone, że o wyborze dostawy usługi zadecydują osobiste preferencje w zakresie używania programów pocztowych. Atutem Gmaila jest proste sortowanie ... siebie zbliżone. Każde z nich ma za sobą argumenty mogące przekonać niezdecydowanych klientów. Głównym wyznacznikiem są oczekiwania i wykorzystywane środowisko, a także oferowany poziom ...
-
Polski konsument odpowiedzialny na niby
... . Niemal 7 na 10 badanych (68 proc.) uznaje się za odpowiedzialnych klientów. Odmienną opinię wyraża tylko 8 proc. Za pozytywne zachowania konsumenckie ankietowani ... Podczas badania „Czy Polacy są odpowiedzialnymi konsumentami” respondentów zapytano m.in. o ich preferencje dotyczące zakupu produktów finansowych. Aż 53 proc. ankietowanych uznaje, że ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 4/2018
... odpowiedzialności konsumenckiej. Aż 68 proc. z nas uznaje się za odpowiedzialnych klientów. Zaledwie 8 proc. jest odmiennego zdania. Za pozytywne zachowania konsumenckie ... badania „Czy Polacy są odpowiedzialnymi konsumentami” respondentów zapytano m.in. o ich preferencje dotyczące zakupu produktów finansowych. Aż 53 proc. ankietowanych uznaje, ...
-
Polacy a usługi assistance 2017
... holowaniem samochodu po wypadku lub awarii. Jednak świadomość klientów dotycząca różnego rodzaju usług assistance systematycznie rośnie, a ich funkcjonalności i dostępność powodują, że są coraz bardziej popularne - uważa Ryszard Grzelak. Wśród badanych wstępują również preferencje co do określonego rodzaju świadczeń. Kobiety częściej niż mężczyźni ...
-
Jak Polacy robią zakupy pierwszej potrzeby?
... i dopasowana oferta, bazująca na oczekiwaniach klientów, stają się kluczowe w walce o klienta. Program lojalnościowy pozwala sieciom handlowym z jednej strony poznać i zrozumieć preferencje konsumentów, z drugiej zaś umożliwia dotarcie ze zindywidualizowaną i atrakcyjną ofertą do poszczególnych klientów. Coraz więcej osób docenia takie podejście ...
-
Internet Rzeczy rewolucjonizuje biznes
... do wyboru oferty danego dostawcy stają się oferowane przez poszczególne marki tzw. doświadczenia klientów. Cyfrowi agregatorzy, którzy wykorzystują cyfrowe narzędzia, żeby lepiej zrozumieć potrzeby, preferencje i wzory zakupowe konsumentów, w naturalny sposób dostarczają najlepsze doświadczenia klienckie. Dzięki temu systematycznie rozszerzają ...
-
Przyjazne biuro zyskuje na znaczeniu
... konkurencyjności. Proste mechanizmy rynkowe powodowały, że nowo powstające i nowocześniejsze od konkurencji obiekty handlowe zabierały klientów już istniejącym. Wraz z upływem czasu kształtowały się jednak opinie i preferencje kupujących. Jedni cenili przede wszystkim bliskość od miejsca zamieszkania, dla innych ważne były miejsca parkingowe ...
-
Sztuczna inteligencja i biznes - związek (prawie) doskonały
... i zaufania wobec firmy i marki. Staje się również kluczowym czynnikiem w procesie budowania doświadczeń, które angażują klientów, wykraczając poza ich oczekiwania i zmieniając dotychczasowe preferencje. Scoring i profilowanie behawioralne, oferowanie konsumentom inteligentnych produktów, będących źródłem dodatkowych korzyści, optymalizacja wyników ...
-
Polacy gotowi na elastyczne formy zatrudnienia. A pracodawcy?
... vs. 9%). Jak zaznacza Marek Wróbel, dyrektor ds. kluczowych klientów z ManpowerGroup, w ostatnich latach widoczna jest rosnąca świadomość zarówno klientów na polskim rynku, jak i kandydatów ... tle innych rynków Jak na innych rynkach europejskich wyglądają preferencje kandydatów dotyczące formy zatrudnienia? Spośród 10 przeanalizowanych krajów ...
-
Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?
... w strategicznych wymiarach dla firm mediowych, takich jak pozyskiwanie treści, pozyskiwanie klientów czy walka o ich lojalność. W przypadku OTT najważniejsza jest treść, a dopiero ... się na tym etapie to: personalizacja a identyfikacja użytkownika. Aby dopasować preferencje i dostosować treści do konkretnego widza, wymagane jest posiadanie konta – ...
-
Usługi assistance: czy pandemia coś zmieniła?
... na rok staje się jeszcze bardziej popularny. To lubiany przez naszych klientów produkt i dający realną pomoc, gdy najbardziej tego potrzebują – mówi Ryszard ... do zeszłorocznych wyników wzrosło również znaczenie assistance domowego (21%). Wśród badanych występują również preferencje co do określonego rodzaju świadczeń ze względu na płeć. Kobiety ...
-
30% Polaków zaplanowało wakacje za granicą. Jak wyglądały?
... wśród niezaszczepionych turystów. Urlop po polsku od 8 do 14 dni Preferencje co do długości wakacji przeciętnego Polaka nie zmieniają się od lat. ... (33%) deklaruje wyjazd w pojedynkę. Najchętniej podróżują trzydziestolatkowie, mniej rodzin z dziećmi 32% klientów porównywarki kupujących polisę na wyjazd zagraniczny to osoby w wieku od 30 do 39 ...
-
Internetowe oszustwa płatnicze: komu i jak zagrażają najbardziej?
... sprzedawców, którzy zapamiętują ich preferencje i poprzednie zachowania zakupowe, aby móc stworzyć bardziej dopasowane doświadczenie zakupowe (53 proc.), a aż 77 proc. konsumentów oczekuje od swoich ulubionych marek personalizowanych usług i rabatów. Klienci muszą wybrać – albo szybko i wygodnie, albo bezpiecznie? Zapewnienie klientów, że ich dane ...
-
Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki
... się handlem detalicznym. Dodatkowo na te obszary nakładają się zmieniające się preferencje konsumentów, a konieczność dostosowania do nich strategii operacyjnych staje się nie ... wpisują się w Polsce także sklepy w formacie dyskontu, które nie tylko przyciągają klientów ofertą najniższej ceny, ale kuszą także bogatym asortymentem na półce – mówi ...
-
Sztuczna inteligencja w nieruchomościach - czyli nie dajmy się oszukać AI
... czy operatorów telekomunikacyjnych. Chatboty naśladują ludzkie rozmowy i angażują klientów, sprzyjają ich pozyskiwaniu oraz udzielają szybkich i precyzyjnych odpowiedzi na ... klienta. Podczas gdy algorytmy mogą efektywnie analizować ogólne trendy i preferencje, mogą nie być w stanie dostrzec unikalnych wartości poszczególnych nieruchomości, ...
-
Internet i Mobile 2003
... tak krótkim czasie poszczycić się tak szybko opracowanymi metodami badawczymi oraz takim stopniem mierzalności. Badania określają m.in. preferencje, poziom satysfakcji i potrzeby klientów, których znajomość jest podstawą przy planowaniu jakichkolwiek działań marketingowych. Raport IAB Polska zawiera także charakterystykę najważniejszych podmiotów ...
-
Tydzień 4/2005 (24-30.01.2005)
... 7,1%. Sejm rozpatrzy projekt ustawy o ZUS podwyższający składki. Będą w niej też preferencje dla nowych przedsiębiorców. Po zaprzestaniu dostaw ropy do ... a oprocentowanie depozytów wzrosło o 0,8%. Rozpiętość między średnim oprocentowaniem osiąganym przez banki od klientów, a płaconym za pozyskane do obrotu środki wyniosła w omawianym okresie 3,25% ( ...
Tematy: -
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... Finansowa niezależność i stałe zatrudnienie, sytuuje baby-boomers wysoko na skali pożądanych klientów. Wymagają oni kreatywnej strategii marketingowej, która wywoła pozytywne zainteresowanie z ... pomogą im w długofalowym planowaniu.” Badanie „B2F” pokazuje także preferencje baby-boomers w zakresie technologii, upodobań korzystania z mediów, poczuciu ...
-
Internauci preferują aparaty cyfrowe
... (18 proc.) nabywca za aparat zapłacił więcej niż 2500 zł. Preferencje badane w czasie Internauci dopiero planujący dokonać zakupu aparatu cyfrowego w przyszłości, ... do tych którzy nabyli już aparat cyfrowy, zauważyć można wzrost zaufania klientów do specjalistycznych sklepów fotograficznych i sklepów internetowych. W styczniu 2007 roku co piąty ...
-
Czym jest nazwa marketingowa?
... strategia marki, nazewnicza konwencja branży, a także adresat marki, jego potrzeby, preferencje i kompetencja komunikacyjna mają swoje znaczenie. Nazwa a marka W dzisiejszej ... z przedmiotem, który odkreślają. Trudno jest także, bez zmiany nazwy, zmienić stosunek klientów do papierosów "Popularne", choćby zawierały najwyższej jakości tytoń. Nawet, ...
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi a strategia firmy
... , firma zdobyła kilku stałych klientów i potrzebuje nowych pracowników o ustalonych kompetencjach, by ich obsłużyć (strategia reaktywna), grupa przyjaciół chce założyć firmę, w związku z tym poszukują najbardziej odpowiedniej dla siebie branży, uwzględniając swoje zdolności, umiejętności i osobiste preferencje (model proaktywny), hipermarket ...
-
Rośnie rynek słodyczy
... szybkich przekąsek. Dla każdego coś słodkiego Badania rynkowe wskazują, że 70 proc. klientów w Polsce nie planuje zakupu słodyczy, lecz nabywa je pod wpływem impulsu ... innowacyjną, albowiem producenci muszą szybko reagować na zmieniające się potrzeby i preferencje odbiorców, aby utrzymać pozycję rynkową. Pomimo to - zdaniem przedstawicieli branży - ...
-
Kryzys wpływa na zakup samochodu
... respondentów chce kupić nowe auto za gotówkę. Z raportu wynika, że preferencje dotyczące zakupu samochodu z rynku wtórnego pokrywają się z preferencjami badanych, chcących kupić ... zaplanowana obecność w sieci może mieć decydujący wpływ na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Dlatego też warto przystosować oficjalne strony producentów, ...
-
Zakup mieszkania: lokalizacja nieistotna?
... Instytut GfK Polonia i Murator EXPO cykliczne pomiary preferencji i kryteriów wyboru klientów warszawskiego rynku mieszkaniowego wskazują na wyraźny spadek wartości lokalizacji, z 53 proc. ... początku tego roku wyniki raportu Polski Rynek Mieszkaniowy - Popyt i preferencje nabywców firmy Nowy Adres S.A. wskazywały, że największa grupa osób (46 proc.) ...
-
Trendy w budowaniu marki
... i rekomendacjom. Takie agencje, projektując logotyp, biorą pod uwagę rozmaite czynniki, jak preferencje grupy celowej, branżę, w jakiej osadzony jest produkt czy usługa, oraz najnowsze ... logotypy, mam jednak nadzieję, że zostanie grupa zarówno projektantów, jak i klientów, dla których nadrzędnym celem będzie wyróżnić się. Pisząc to, oddaję ukłon w ...
-
Optymalizacja strony WWW firmy opłacalna
... najszybciej dotrzeć do konkretnej grupy docelowej i nieustannie pozyskiwać nowych klientów? Adseo.pl podaje, iż zadanie wydaje się niebywale trudne jak na obecne czasy. Rosnąca konkurencja, otwieranie nowych rynków zbytu, zmieniające się preferencje konsumentów to główne przeszkody jakie towarzyszą przedsiębiorcom podczas codziennej pracy ...
-
Powódź a ceny nieruchomości
... mapą terenów zalewowych Już dziś doradcy obserwują wzrost ostrożności klientów i zmianę ich preferencji. Unikają terenów położonych w sąsiedztwie rzek, zdarza ... Kraków nie HomeBroker sprawdził również, jak w ciągu ostatnich dwóch miesięcy zmieniły się preferencje i ceny w zagrożonych dzielnicach Warszawy i Krakowa. Wybraliśmy te dwa miasta, ponieważ ...
-
Skuteczne zarządzanie marką
... elementem wydłużającym cash flow jest długość życia produktów. To ona generuje lojalność klientów opartą na zaufaniu. Dlatego szkoda polskich przedwojennych marek, takich jak HEFRA (sztućce ... o niej złe zdanie lub źle nam się kojarzy. Wątpliwe są w tym wypadku nasze preferencje zakupowe wobec takich marek. To, jak długo marka była lub jest na ...
-
Skąpiec.pl: telefony komórkowe 2010
... w rankingu Samsunga dzieli Nokię naprawdę niewiele. 35% naszych klientów w 2010 roku zdecydowało się na zakup telefonów marki Nokia, 27% wybrało Samsunga" – mówi Foltyn. Telefon na Androidzie Jeśli chodzi o system operacyjny to preferencje użytkowników Skąpiec.pl są zgodne ze światowymi trendami. Jak ...
-
Polski e-konsument 2010
... nie kończy się w chwili znalezienia potrzebnej informacji, zdecydowana większość klientów poszukuje tej samej informacji w wielu źródłach i porównuje ze sobą. ... kawę Jacobs i Nescafe (blisko 30%) oraz czekoladę firmy Milka (40,9%) i Wedel (38,6%). Preferencje e-konsumentów wobec marek instytucji finansowych Blisko co czwarty e-konsument najczęściej ...