-
Profile marek w social media zawiodły marketerów?
... to!" na profilach produktów czy usług - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W dobie bardzo dużego nasycenia tradycyjnych mediów reklamami, coraz trudniej jest dotrzeć do odbiorców z przekazem marketingowym. Reklama traktowana jest jako działanie intencjonalne ...
-
Internet w smartfonie ma potencjał
... dalsze dwucyfrowe wzrosty, głównie dzięki aktywnym internautom, wśród których gotowość zakupu bądź wymiany aparatu na smartfona jest duża. Jak wynika z badania, internet jest bardzo dobrym nośnikiem do reklamy urządzeń i usług mobilnych, a w szczególności smartfonów. Jest to medium, z którego potencjalni użytkownicy korzystają w sposób ...
-
Polscy konsumenci a hipermarkety
... produktów oferowanych w promocji produkty: duży wybór produktów w różnych grupach reklama: bardzo dobra oferta w gazetkach promocyjnych serwis: łatwość robienia zakupów poprzez odpowiednie zorganizowanie alejek i ruchu w nich Jednocześnie klienci hipermarketów w ramach badania wskazali czynniki, które mogłyby spowodować, że daną sieć odrzucą jako ...
-
Pandemia a biznes: firmy tną koszty i inwestycje
... Generalna Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP), przyznaje, że teraz, w odróżnienie od badania, które zrealizowano na początku pandemii, firmy są w stanie wskazać ... wydatki niezwiązane z podstawową działalnością firmy, w takich obszarach jak marketing, reklama, czy szkolenia, a blisko 40% będzie te ograniczenia kontynuować w kolejnych ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... systemach wyszukujących i udostępnianie on-line zasobów poszukiwanych przez grupę docelową oraz reklama z wykorzystaniem różnorodnych form banerów i pop-upów. Celem tych ... cechy, które kształtują pozytywny odbiór biuletynów. Czytelna organizacja treści przesyłki Badania ankietowe przeprowadzone na stronie www.e-marketing.pl wykazały, iż dla ...
-
Poczta Polska: reklamacje pocztowe
... dni w zakresie reklamacji z innych przyczyn. Ponadto spośród badanej ilości przekazów 91,43 % stanowiły reklamacje rozpatrzone w terminie określonym przepisami prawa. Wnioski z badania Badania UKE pokazały ponadto uderzająco dużą liczbę reklamacji uznawanych przez Pocztę Polską jako niezasadne (ok. 68 % badanej próby). Fakt ten wynika ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... pułapu wyjściowego, z którego startował Internet jako kanał reklamowy w Polsce jeszcze kilka lat temu.” Z badania wynika, że nadal najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane w treść strony, których ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... niż przeciętny mieszkaniec UE podejmujemy dalsze kroki w dochodzeniu swoich praw - wynika z badania satysfakcji konsumentów przeprowadzonego przez Ipsos na zlecenie Komisji Europejskiej. ... punktualności i prawidłowości realizacji dostaw oraz ochrony interesów konsumentów (reklama, ochrona prywatności oraz jasne i uczciwe warunki umowne). Jednocześnie ...
-
Sektor MSP: ocena kryzysu
... poligraficznych, odzieżowych, spedycyjnych, w firmach eksportowych oraz wielu usługodawców (reklama, audyt, szkolenia). Zaledwie 2 proc. badanych stwierdziło, że ... inwestycji sektora MŚP i zawiera informacje o decyzjach zakupowych w firmach. Dzięki cykliczności prowadzonego badania (co kwartał) możliwe będzie śledzenie kierunków zmian w czasie w ...
-
Idea CSR nieznana młodym internautom
... wiedzy. Z badania Gemius ... badania Gemius wynika także, iż najważniejszymi kryteriami, którymi kierują się młodzi konsumenci przy zakupie różnych produktów jest ich jakość i cena. Ponad połowa z nich sugeruje się marką produktu i składem/surowcem z jakiego wykonano produkt. Tylko co piąty respondent uważał, że na jego decyzje wpływa reklama ...
-
Sektor MSP: ocena III kw. i prognoza IV kw. 2009
... ominęły w tym roku branżę meblarską, dostawców rozwiązań telekomunikacyjnych i deweloperów. A gdzie MŚP zainwestuje? Z badania wynika, że ostatnie 3 miesiące tego roku to czas na wydatki reklamowo-promocyjne. Marketing i reklama, utrwalanie marki, maksymalne wspieranie sprzedaży – w te obszary zamierzają lokować środki finansowe przedsiębiorcy MŚP ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... po prostu przynoszą więcej informacji. Duncan Southgate tak podsumowuje wyniki badania: „Wiemy, że media i technologie będą nadal się rozwijać oraz ... do konsumentów w świecie wieloekranowym i jak budować ich zaangażowanie”. Informacje o badaniu Na potrzeby badania AdReaction 2014 przeprowadzono wywiady z ponad 12 tys. respondentów w wieku 16–44 lat ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
Płatności mobilne, kody QR oraz reklama oparta o geolokalizację to czynniki wywierające największy wpływ na zwiększenie wyników sprzedaży. Tak przynajmniej uważają właściciele i menedżerowie największych polskich sklepów internetowych przepytani na potrzeby najnowszej edycji badania „M-commerce w praktyce 2014”. Problem w tym, że rozwój płatności ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... bieżącego roku będzie rekrutować specjalistów i menedżerów - wynika z szesnastej już edycji badania dynamiki zatrudnienia zrealizowanego przez Antal Global Snapshot. Największe zapotrzebowanie na ... za stabilne. Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... reklama display). Z searchu zdecydowanie korzysta również Gemini, które jednocześnie oferuje niskie ceny swoich najbardziej popularnych produktów. Popularność Gemini w Google nieprzerwanie rośnie od 2013 roku. Najbardziej zauważalnym i efektywnym (w ocenie użytkowników aptek) jest e-mail marketinge-apteki, apteki internetowe, badania internautów ...
-
Mikro i małe firmy, czyli eksport i inwestycje
... połowa ankietowanych - tak dobrego wyniku nie zanotowano w całej, siedmioletniej historii badania. Na uwagę zasługuje również dynamicznie rosnący eksport - z zagranicą współpracuje ... (26%), specjalistyczna wiedza związana z prowadzoną działalnością (25%), marketing i reklama (24%) oraz informatyka (18%). W okresie ostatniego roku kwalifikacje te były ...
-
Satysfakcja z pracy to mało, teraz liczy się pracoszczęście. Zobacz, gdzie je znaleźć
... . Okazuje się, że tak pożądane warunki zatrudnienia oferują przede wszystkim praca w IT, marketing i reklama oraz inżynieria. Co daje satysfakcja z pracy? To właśnie w tych trzech branżach, jak czytamy w komunikacie z badania, pracownicy najczęściej znajdują tzw. arbejdsglaede, czyli - mówiąc po polsku - pracoszczęście. Jego doświadczanie jest ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... , to co piąta z nich najprawdopodobniej zniknie z rynku jeszcze w tym roku - czytamy w raporcie z ostatniego badania IAB Polska. Jakie konsekwencje pandemii odczuwa rynek reklamy? Wśród skutków krótkoterminowych respondenci badania wskazali m.in. na: zmniejszenie przychodów (4 na 5 respondentów), konieczność zmiany planów budżetowych (70%), zmiana ...
-
Apteka godna zaufania
... są użyteczne. Tymczasem blisko 70% Europejczyków uważa, że inwestycje firm farmaceutycznych w badania nad lekami w konsekwencji podnoszą także jakość życia pacjentów. 62% ... firm farmaceutycznych, ponieważ jej efektem jest obniżka cen leków. Wyniki badania Reader’s Digest Europe Health pokazują, że Polacy, podobnie jak pozostali Europejczycy ...
-
Product placement w grach wideo
Reklama i pozostałe formy promocji znalazły swoją drogę do wirtualnego świata. Product ... z innymi formami komunikacji marketingowej, a także możliwości i zasadności wykorzystania w każdej fazie cyklu życia produktu. Co mówią badania Średnia ilość godzin spędzonych przed odbiornikiem telewizora wśród grupy mężczyzn w wieku 18 – 34 w USA nieustannie ...
-
Polski konsument 2009
... "Nieufny lider" to właśnie ty. O tym, jakim jesteś konsumentem dowiesz się z najnowszego badania UOKiK. Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Urzędu Ochrony ... jak i formy. W porównaniu z 2007 rokiem rośnie odsetek osób uważających, że reklama może być pomocna przy dokonywaniu wyboru spośród innych towarów i usług dostępnych na ...
-
Studenci prawa stawiają na rozwój zawodowy
... w branży typowo prawniczej. Najpopularniejsze wśród nich poza prawnicze dziedziny to media i reklama, sektor rządowy i publiczny oraz bankowość. Pracodawca atrakcyjny dla ... najczęściej wymieniają Ernst&Young, TVN oraz PwC. Informacje o badaniu W tegorocznej edycji badania Universum Student Survey wzięło udział ponad 15 300 studentów ze 100 ...
-
Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?
... rzetelności było złożenie reklamacji i zakończenie korzystania z usług przedsiębiorstwa. Według badania, ze zjawiskiem braku solidności częściej spotykali się mężczyźni (40 proc ... dbać o jakość towarów i usług.” - mówi Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy. Z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” wynika, że: 32% Polaków spotkało ...
-
Sprzedaż bezpośrednia - wygoda, promocje i upominki
... jak reklama lub ogłoszenie w Internecie (14,7% w 2014 roku vs. 9,8% w 2011 roku), informacje z ulotki (9,8% w 2014 roku vs. 7,4% w 2011 roku) oraz wiadomości przesłane drogą e-mailową (7,9% w 2014 roku vs. 2,8% w 2011 roku). Odpowiedzi respondentów pokazują, iż wirtualny kontakt konsultanta z klientem zyskuje na znaczeniu. Metodologia badania ...
-
Czy to już moda na suplementy diety?
... Ponad połowa badanych decyzję o zakupie i przyjmowaniu tego typu preparatów podejmuje samodzielnie. Z badania zrealizowanego przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research wynika, że to ... konsumentom ich właściwości terapeutyczne. Potwierdzeniem tej tezy mogą być wyniki badania SW Research, które pokazują, że to najczęściej w aptekach badani kupują ...
-
MMŚP: sukces w biznesie to nie tylko pieniądze
... firmy), a więc właściciele mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Dowodem na to są chociażby rezultaty badania, które home.pl przeprowadziła wśród 1000 firm reprezentujących tę grupę. ... proc. z nich, 14 proc. nie ma na ten temat opinii. A jakie? Reklama internetowa (71 proc. tych, którzy odpowiedzieli na poprzednie pytanie twierdząco), media ...
-
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
... własnych produktów. Jednak na sukces tego działania składa się wiele czynników. Z naszego badania wprost wynika, że czytamy maile od znanych nam marek i zwracamy ... e-mail do serca odbiorcy E-maile marketingowe pojawiają się w naszych skrzynkach każdego dnia. Z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że 44% użytkowników otrzymuje ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
... mld 552,1 mln - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe. Nowa kategoria - reklama wideo - obejmuje telewizję i wideo online. Publicis Groupe wprowadza nową kategorię ... digital w raporcie dla całego rynku reklamy. Z najnowszej edycji badania założycielskiego Nielsen wynika, że 4,5% gospodarstw domowych w Polsce posiada wyłącznie ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2005
... 07.2005 – 16.12.2005 r. Przesyłki były wysyłane w 10 relacjach na terenie całego kraju. W trakcie badania wysłano 9 000 przesyłek priorytetowych oraz 1 800 przesyłek ekonomicznych. W wyniku przeprowadzonego badania terminowości doręczeń przesyłek zwykłych w obrocie krajowym (priorytetowych i ekonomicznych) uzyskano następujące wyniki: dla przesyłek ...
-
Mniejsze wydatki na reklamę
... stopa inflacji wyprzedziła stopę wzrostu wydatków na reklamę. Badania potwierdzają, że nacisk na poziom wydatków na reklamę wywiera wzrastająca konkurencja. Najlepiej widać to w wydatkach internetowych. Podczas gdy reklamy w innych dziedzinach cechują się spadkiem, reklama online nieustannie się rozwija. Na wysoką średnią w tym ...
-
Rynek pracy: kobieta-inżynier zarabia mniej
... stanowią kobiety. Według badania przeprowadzonego przez BDI kobiety najczęściej pracują w takich branżach jak: budownictwo, edukacja, badania, branża spożywcza, ... takie dziedziny jak: lotnictwo (0,55%), gazownictwo (0,55%), geodezja i kartografia (0,55%), media, reklama i rozrywka (0,55%), a także służby mundurowe, górnictwo, czy rolnictwo. Są to ...
-
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
... osobisty, a nie telewizor, za główne źródło rozrywki - wynika z międzynarodowego badania "Stan demokracji w mediach" zleconego przez firmę doradczą Deloitte. Trzecia edycja ... produktów. Reklamy zamieszczane w prasie i Internecie mają drugorzędne znaczenie, zaś reklama radiowa zajmuje zaledwie piąte miejsce w tym rankingu. Ankieterzy odnotowali ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2009
... Prezes UKE, wypełniając obowiązek wynikający z art. 55 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.), przeprowadził badania jakości powszechnych usług pocztowych uzyskanej przez operatora publicznego w tym m.in. w zakresie: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych nierejestrowanych, trybu i sposobu ...
-
Seniorzy a ochrona praw konsumenta
... umieszczania zgodnie z obowiązującym prawem tak wielu różnorodnych informacji na opakowaniu żywności, powoduje ich zdecydowaną nieczytelność dla konsumenta, co potwierdzają wyniki badania UOKiK. Zdecydowana bowiem większość (84 proc.) konsumentów powyżej 60 roku życia skarży się na częste trudności zdobycia informacji o produkcie z opakowania ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2010
... zgłoszonych reklamacji a także sposobie ich rozpatrzenia. Prezes UKE wypełniając obowiązek wynikający z przepisów ustawy Prawo pocztowe przeprowadził w 2010 r. badania jakości powszechnych usług pocztowych świadczonych przez operatora publicznego (Poczta Polska SA) w zakresie: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych nierejestrowanych ...