-
Najlepsi pracodawcy a jakość przywództwa
... poziomem krytycyzmu – komentuje Magdalena Warzybok, Menedżer Badania Najlepsi Pracodawcy w Europie Środkowej i Wschodniej. Firmy z grupy Najlepszych Pracodawców ... branż najliczniej reprezentowane były usługi (23%), FMCG (12%) oraz media i reklama (9%). Pod względem wielkości zatrudnienia, największą część badanych firm (46%) stanowiły organizacje ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2011
... zgłoszonych reklamacji a także sposobie ich rozpatrzenia. Prezes UKE wypełniając obowiązek wynikający z przepisów ustawy Prawo pocztowe przeprowadził w 2011 r. badania jakości powszechnych usług pocztowych świadczonych przez operatora publicznego (Poczta Polska S.A.) w zakresie: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych nierejestrowanych ...
-
Wizerunek pracodawcy w cenie
... i wysokości zarobków, niż wizerunku danej firmy jako pracodawcy. Potwierdzają to wyniki badania Kandydat z 2012 roku, wskazujące na to, że najbardziej skłonne do pracy w firmie ... na skłonność do podejmowania pracy w firmach o złej renomie wśród pracowników branży marketing i reklama. Aż 46% z nich podjęłoby pracę w firmie, która nie cieszy się dobrą ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... supermarketów, hipermarketów, dyskontów i sklepów typu convenience. Jak wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów, wzrost wydatków na reklamę w prasie, radiu i telewizji ... o promocji na bukiety róż, goździków i frezji, oraz związana z Dniem Dziecka reklama obniżki cen bananów („W Dzień Dziecka róbcie z nami muffinki z bananami”). Tesco oraz ...
-
Telemarketer - zawód znienawidzony
... z propozycją zakupów niż jego odpowiednik na zachodzie Europy czy w USA. Ponadto znacznie ogranicza dzwonienie polskie prawo. Z raportu „Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego” (Raport z badania Target Group Index Październik 2014. Badanie przeprowadzone zostało przez MillwardBrown na zlecenie SMB i udostępnione przez SMB) wynikają następujące ...
-
B2B marketing - trendy 2015
... ? Na te wszystkie pytania próbowali odpowiedzieć autorzy badania Salesforce „2015 State of B2B Marketing”. Coroczne badania przeprowadzane przez Salesforce koncentrują się na analizie trendów ... zarządzania kampaniami i działaniami, aplikacje mobilne, social media (reklama i interakcja ze społecznościami), technologie do prowadzenia marketingu ...
-
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
... chociażby o możliwościach, jakie daje rejestrowanie danych klienta, dynamiczna reklama kontekstowa czy zintegrowana strategia multichanellowa. Uosobieniem nowych trendów jest Marketing ... niewystarczający do odniesienia sukcesu w nowoczesnej sprzedaży. Dobrze obrazują to badania Capgemini i MIT Sloan School of Management , przeprowadzone wśród firm ...
-
Zachowania konsumentów: kosmetyki kupujemy na wiele sposobów
... zdecydowanie dominują zakupy stacjonarne (59 proc.). To niektóre wnioski, jakie płyną z badania zleconego Kantar Millward Brown przez Wonga Polska. Z tego tekstu dowiesz ... najczęściej? Wonga Polska przedstawia wyniki zleconego Kantar Millward Brown badania „Cyfrowe zwyczaje Polaków”. Odpowiedzi udzielone przez respondentów wyraźnie dowodzą, że dziś ...
-
Sektor MŚP tnie wydatki. Na czym oszczędza najwięcej?
... firm dotknęły jego negatywne skutki. Potwierdzeniem tego są rezultaty zleconego przez KRD badania „Jak pandemia zmieniła biznes”, z którego wynika, że aż 2 na 3 respondentów ... r. znacznie wzrosło zadłużenie tych branż. Szczególnie mocno pandemię odczuły marketing i reklama, których długi wzrosły o niemal jedną trzecią, z 76,7 mln zł w lutym do ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% ... – w trzecim kwartale wartość budżetów spadła jedynie o 2,5%, zaś w czwartym o 4,2%. Według najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, średni dobowy zasięg radia w całym 2020 w ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... reklamowymi. Zdecydowanych liderów jest dwóch, ale czy oznacza to, że reklama w innych kanałach nie ma zbyt dużego sensu? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ... największych marek. Raport „Social Media 2023” zrealizowano na podstawie danych z badania Mediapanel oraz badania gemiusAdReal. Analizie poddano okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2022 roku, ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... reklamy telewizyjnej? Raczej nic na to nie wskazuje - wynika z raportu "Reklama Video Online", autorstwa eMarketer.com. Według analityków z emarketer.com telewizja i internet ... z marką więcej czasu. Internet daje też w takich przypadkach duże możliwości badania aktywności konsumenta po obejrzeniu określonych reklam w telewizji. Zbliża się czas, kiedy ...
-
Młodzież w świecie reklamy
... chcieli, ale po namowie sprzedawcy niezręcznie było im odmówić. Nastolatki słabo znają swoje prawa oraz obowiązki sprzedawcy - to kolejny wniosek z badania. Większość (53 proc.) zapytanych jest przekonana, że w sklepie może być umieszczona - sprzeczna z prawem - informacja "Po odejściu od kasy reklamacji nie ...
-
Firmy kurierskie łamią prawa konsumentów
... umowy Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu lub Cenników, co nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia". W wyniku przeprowadzonego badania Prezes UOKiK wszczęła do tej pory postępowania przeciw 12. przedsiębiorcom z tytułu naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Przygotowywane jest 14 kolejnych. W opinii ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
Zaledwie jedna trzecia mikro firm ogłasza się w Internecie, aby pozyskać klientów lub kontrahentów - wynika z badania przeprowadzonego przez Tax Care. Jeśli już to robią, to w serwisach branżowych. Drobni przedsiębiorcy sporadycznie korzystają natomiast z serwisów społecznościach, na przykład ...
-
Google Play: 1,2% aplikacji to oprogramowanie Thief – Ware
... się pokrywać w ponad 90 % kodu bez tzw. bibliotek kodu - bitów, które mogą być legalnie używane przez wielu programistów. Na przykład, reklama SDK to kod biblioteki (library code) lub część kodu, który może być używany w innych aplikacjach do wyświetlania reklam. Spośród 420 ...
-
Zakupy świąteczne: jak nie dać się zaczarować?
... poznać zaklęcia, za pomocą których chce się nas oczarować. Nie tylko reklama jest dźwignią handlu, ale również święta. Szczególnie te, podczas których obdarowujemy ... . Kupujemy więcej i bez zastanowienia – mówi dr Katarzyna Serafińska. Potwierdzają to również badania przeprowadzone przez firmę Deloitte. Wynika z nich, że na tegoroczne święta ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... finansowe w drugim kwartale 2014 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji służącej do badania emisji i wydatków reklamowych w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali w tym czasie na ... firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama prasowa kosztowała finansistów około 11 mln zł. W promocję na stronach dzienników ...
-
Strony internetowe: personalizacja w 4 prostych krokach
... do najbliższej placówki również może skrócić proces sprzedażowy. Psychografia Dane demograficzne są całkiem łatwo dostępne - wystarczy poświęcić nieco czasu na badania. Z drugiej strony, dane psychograficzne można dostrzec dopiero po jakimś czasie. Im lepiej zrozumiesz profil psychologiczny Twoich klientów, tym lepiej będziesz ...
-
E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Badania dowodzą, że ponad 70 proc. e-biznesów kończy się porażką, a tylko 11 proc. nowych sklepów ... z racji czynnego uprawiania sportu bardzo go interesuje, wtedy chętniej przyjrzy się przedstawionej mu ofercie. Tak działa reklama osobista, która zawsze, bazując na dostępnych informacjach o kliencie, dostosowana jest do danego konsumenta tak, aby ...
-
Ubezpieczenia 2015: nie tylko BLS i Solvency II
... podkreślić, że polski rynek finansowy, a więc także zakłady ubezpieczeń, z trudem odzyskuje poziom zaufania sprzed kryzysu finansowego, jednak jak pokazują wyniki badania Diagnoza Społeczna 2015 w ciągu ostatnich dwóch lat wiarygodność ubezpieczycieli wzrosła . To optymistyczny trend, który dzięki nadchodzącym zmianom ma szansę się ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 34/2017
... spór z biurem podróży w sposób ugodowy. Temu właśnie służy przewidziana w ustawie o usługach turystycznych procedura reklamacyjna – wskazuje ekspert. Jak wynika z ubiegłorocznego badania „Wyjazdy Polaków” Instytutu ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor i BIK, biura podróży przeważnie uznają większość reklamacji, choć nie ...
-
Analityka danych w retail to już konieczność?
... Jak najbardziej. Z badania zrealizowanego przez SAS, Intel oraz Accenture Applied Intelligence wynika, że zasadniczą korzyścią ... W sklepie internetowym klient klika w link z wiadomości e-mail nawigujący do oferty sezonowej. Spersonalizowana reklama z akcesoriami jest zaprezentowana na stronie z ofertą sezonową. Klient klika w reklamę i przechodzi ...
-
Co jest powodem rezygnacji z pracy?
... opracowanego przez Randstad badania Employer Brand Research wynika, że jest to przede wszystkim niezadowalająca pensja. Inne ... się najlepszym ambasadorem marki pracodawcy. Pozytywna opinia członka organizacji to dużo lepsza reklama niż komunikat w mediach społecznościowych albo artykuł w prasie czy internecie, mówi Monika Hryniszyn, Dyrektor ...
-
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
... i rejestrowania zwrotów, co stanowi często pierwszy krok do optymalizacji tego procesu. Efekty przyjętej przez sprzedawców polityki zwrotów widać w innej części badania. W niemal wszystkich dużych sklepach średni koszt obsługi jednego zwróconego zamówienia zamyka się w 3 zł, podczas gdy u większości małych sprzedawców to kwota ...
-
Skuteczność reklamy
... takie, które zachowują DNA. Dzięki niemu oglądający szybko kojarzy, o czym jest reklama, choć reklama może przy tym łamać konwencje, przez co wyróżni się z bloku reklamowego i ... poruszające czy wzruszające. Na pulpicie prawie każdego komputera w domach, gdzie robimy badania, jest folder: ulubione reklamy. Prawie każda z nich ma co najmniej jeden z ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... i znacząco nie doceniają wpływu innej (reklama czy promocja). Po to, żeby przezwyciężyć ten brak autorefleksyjności, w celu badania decyzji zakupowych (nieważne czy jogurtu ... po bardzo konkretny produkt wybranej marki, ale ostatecznie kupuje zupełnie inny. Reklama zadziałała, ale informacje w alejkach zadziałały bardziej. Wynika to z banalnego prawa ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... nich ekranu. Jakie korzyści płyną z synchronizacji mediów? Niezliczone badania zrealizowane przez Millward Brown wskazują na korzyści płynące z dobrze skonstruowanego mediaplanu ... konkurencji – można zaplanować, aby nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała dobrze ukierunkowane przeciwne ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... wszystkim jednak przemówił do rozsądku. Niektórzy reklamodawcy pozostali również głusi na badania domu mediowego OMD, dotyczące poziomu irytacji Polaków treściami reklamowym. W ... szczerze znienawidzona przez internautów reklama masowa. W świecie, w którym wszystko jest uszyte na miarę i dopasowane do konkretnej jednostki, reklama masowa po prostu nie ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... internauci?Z raportu wynika, że co drugiemu badanemu podoba się reklama zawierająca elementy humorystyczne, co jednak w mniejszym stopniu doceniane jest przez osoby ... Podobnie jak w ubiegłym roku redakcja Internet Standard zrealizowała drugą falę badania cenników największych polskich biur reklamy internetowej. Szczegółowa analiza wyników uwzględnia ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... beznadziejnych produktów, których oni nie potrzebują. Wynikałoby z tego, że reklama jest wszechmocna. Czy naprawdę jest? Biorąc pod uwagę sporą ilość ... te koncepty, którym się to udaje. Dlatego nie rekomenduję badania konceptów reklamowych na etapie storyboardów. Badania takie uśredniają postawy konsumenckie i dają fory pomysłom „letnim” – ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... rozwiązania stały się szczególnie popularne w Niemczech, gdzie w porównaniu z poprzednią edycją badania liczba posiadaczy tego typu urządzeń podwoiła się. Stosunkowo małym ... oddziaływania na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... będą niższe o 0,9%. - Kolejny raz przesunęło się w czasie wdrożenie zapowiadanego od kilku lat badania Postar, jego wyniki mają być ogłoszone pod koniec roku. Branża ... reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2016 roku. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 6 razy szybciej niż reklama ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... je za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Programmatic to nie tylko reklama desktopowa, ale także mobilna. W 2015 roku w USA wydatki programmatic ... że zagadnienie mobile staje się jednym z kluczowych w reklamie online. Badania pokazują, że użytkownicy za pomocą urządzeń mobilnych najchętniej korzystają z aplikacji związanymi ...
-
Polacy a lokowanie produktu
... ten temat”. Podczas badania respondenci, którzy spotkali się z oznaczeniem „audycja zawierała lokowanie produktu” podczas oglądania telewizji i stwierdzili, że wiedzą co to znaczy, zostali poproszeni o wytłumaczenie go własnymi słowami. Najczęściej pojawiała się odpowiedź, iż jest to reklama produktu, ukryta reklama oraz forma promocji (79 ...