-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... zaczęły ze sobą współistnieć dwa odrębne światy – badania tradycyjne i badania cyfrowe – z niewielką częścią wspólną. Następnie nadeszła rewolucja mobilna ... narzędzi optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ...
-
Dynamiczny remarketing
... buty w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna i ... modelu RTB. W Polsce na razie ok. 3 proc., jednak, jak wskazują badania AdEx, wydatki na reklamę internetową w modelu RTB wzrosną z 4 do 138 milionów w ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... o co bić. Reklama szyta na miarę Tradycyjnym modelem zakupu i rozliczania internetowej reklamy typu display advertising („reklama odsłonowa”) jest CPM (Cost ... w Stanach Zjednoczonych wzrosną o 70,5 proc. i aż o 113,5 proc. w Europie. Z kolei według badania – mimo wszystko dość hurraoptymistycznego – przeprowadzonego przez AdMeld & Forrester Research ...
-
Mobile i programmatic - duet doskonały?
... mobile first, a reklama mobilna w modelu ... badania pokazują również, że dzięki reklamie mobilnej w modelu programmatic można osiągnąć nawet 70% wyższą konwersję. Wykorzystanie lokalizacji Cisco prognozuje, że do 2020 roku liczba użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych wyniesie aż 5,5 mld, co stanowi 70% globalnej populacji. Reklama ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... badania reklam miała premierę w październiku. Respondenci mieli odpowiedzieć na pytanie: „Które z poniższych reklam emitowanych w telewizji w ostatnim miesiącu podobały się Panu/ Pani najbardziej? Proszę obejrzeć wszystkie i wskazać maksymalnie trzy reklamy”. W tej klasyfikacji przebadanej grupie ponad tysiąca osób najbardziej spodobała się reklama ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... . Musisz znać swojego klienta Aby mówić o sukcesie kampanii w wyszukiwarce, reklama musi trafiać do odpowiedniej grupy docelowej realizując ustalone cele. Założenia te, ... , ekspert z Blink.pl. Naprawiasz samochody tej marki? Na potrzeby badania specjaliści zdefiniowali listę reprezentatywnych fraz branżowych wykorzystywanych w czasie szukania usług ...
-
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
... tam zna- leźć, zrelaksować się, dobrze poczuć… Ta reklama przełamywała konwencje, bo wcześniej reklamy piwa w Polsce w większości pokazywały ... wiadomości i informacje, a wizerunek nie różnił się znacząco; natomiast ranking według badania czasów reakcji pokazał o wiele bogatszy zestaw atrybutów – na pierwszym miejscu w TVP dostrzegano gwiazdy ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... czynników produkcji (głównie są to praca, kapitał, przedsiębiorczość). Jak pokazują badania, całkowitą wartość dodaną w gospodarce UE związaną z produkcją i sprzedażą napojów ... norm produkcji, głównymi elementami podlegającymi regulacji w UE są ceny, dostępność oraz reklama i marketing. Ze względu na dużą różnorodność modeli konsumpcji alkoholu w ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track realizowanego przez firmę MillwardBrown SMG/KRC wskazują, że na ... Daj się znaleźć Niezmiernie ważną formą promocji internetowej jest płatna reklama w wyszukiwarkach internetowych, której istotą jest zamieszczanie tzw. linków sponsorowanych obok ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... Po trzech kwartałach tego roku dynamika osiągnęła 2,9%. Jak czytamy w komunikacie z badania, po trzech kwartałach br. wzrosty odnotowano w czterech spośród siedmiu badanych klas mediów. Były to: reklama internetowa, na którą wydatki wzrosły o 9,6%, reklama kinowa (+7,4%), outdoor (+3,5%), radio (+1,6%). Z kolei spadki stały się udziałem: telewizji ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... Mobiem. Czy świąteczna reklama mobilna sprawdzi się w czasie pandemii? Na pytanie, jaki wpływ ma według respondentów reklama mobilna na ich proces zakupowy, uczestnicy badania AdColony i Mobiem ... Co więcej, aż 44 proc. uczestników badania przyznało, że kupiło produkt poprzez angażującą reklamę. Reklama mobilna w procesie zakupowym może szczególnie w ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... argumentem przemawiającym za badaniem shoppera jest fakt, iż typowe badania konsumenckie, realizowane poza miejscem sprzedaży (wywiady w domach, na ulicy, w laboratorium ... właśnie badania na terenie sklepu dają możliwość zweryfikowania, jak jest naprawdę. Zachęcam więc do lektury „Dlaczego kupujemy?” Paco Underhilla, który mówi: „Marketing, reklama, ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... ze spotami telewizyjnymi. Reklama prasowa dotarła do 51 proc. badanych. Kampanię outdoorową dostrzegło 39 proc. respondentów. Kreacje reklamowe w internecie promujące „akcję 1%” zauważył co trzeci internauta (36 proc.). Praktycy o wynikach badania Dominika Kaczor, On-line Manager, SOS Wioski Dziecięce -"Wyniki badania utwierdziły nas w przekonaniu ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... mądrej i konsekwentnej pracy służb handlowych - mówi Edward Bajko. Badania dotyczące skuteczności reklamy w mleczarstwie prowadziła firma Infodome. Z naszych ... reklama tworzy pozytywny wizerunek reklamowanej grupy produktów, nawet jeżeli nie będzie to reklama specyficznej marki lub producenta. Jednocześnie 36,4 proc. respondentów uważa, że reklama ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... mówi Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. 2. Analiza Big Data kluczem do programmatic Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown wynika, że trzecim co do znaczenia obszarem ... z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu, a marketerzy poświęcają wiele uwagi reklamie mobilnej. Jeżeli reklama programmatic ma być skuteczna, to warto, aby była dostosowana ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu ... CS Group (częściowo szacowane), Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... reklam w mediach tradycyjnych czy w outdorze. Tradycja i nowoczesność Z badania wynika, że w polskich firmach dominują tradycyjne formy komunikacji sprzedażowej, takie jak ulotki i materiały papierowe (71 proc. wskazań) oraz udział w targach branżowych i tworzenie stoisk (63 proc.). Reklama internetowa jest dopiero na trzecim miejscu z wynikiem 60 ...
-
Zakaz reklamy piwa nic nie zmieni?
... , że większość społeczeństwa jest im przeciwna i sceptycznie ocenia ich skuteczność. Zniknie reklama, znikną problemy? Większość (59 proc.) Polaków uważa, że rząd nie powinien ... (46 proc.) alkoholu spożywanego każdego roku w Polsce. Jak pokazują wyniki badania modeli picia napojów alkoholowych w Polsce przeprowadzonego w tym roku przez CBOS, osoby ...
-
Siła reklamy a wybór marki
... później przy półce. Jak dotychczas nie udało się wypracować potwierdzonego modelu badania oraz sensownej analizy wielości przykładowych zależności i istniejących pomiędzy nimi powiązań. Na ... wobec firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o nowym produkcie od marki, co do której jesteśmy ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... jakości życia, 3. przystosowania do prowadzenia biznesu, 4. dziedzictwa i kultury oraz 5. turystyki. Autorzy badania traktują markę jako kluczowy zasób, który odwzorowuje sumę skojarzeń i ... konceptu jak to zrobić. Są deklaracje, milionowe wydatki na badania i projekty. Znana jest reklama Polski z hydraulikiem, ale reklamą wizerunku kraju się nie ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... od której zacznie większość użytkowników, nie pokaże precyzyjnych wyników, Facebook wprowadza barierę kontaktu (badania środowiskowe pokazują, że skupiamy się tam na naszych znajomych, a na ... X również miałby możliwość znalezienia konkretnej osoby. Docieraj do decydentów! Reklama na LinkedIn Mówi się, że Facebook, dzięki ogromnym możliwościom panelu ...
-
Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce
... Co muszą zrobić rodzime firmy, by móc monetyzować ruch mobilny? Najnowsze badania konsumenckie Google jasno wskazują potrzeby użytkowników mobilnych. Według nich, ... działające lokalnie mogą skorzystać z reklam dedykowanych smartfonom i tabletom. Reklama zgodna z miejscem i potrzebami Wykorzystanie rosnącej popularności wyszukiwania lokalnego ...
-
Markowe wydarzenia
... obszarach. Należą do nich np. same produkty, usługi, projekty, zarządzanie, reklama, PR etc. Osobowość musi być komunikowana przez wszelkie możliwe środki - zarówno ... silne marki jak Nokia (najbardziej zaufany brand Europy w 2002 roku wg badania Trusted Brands 2002) nie lekceważą znaczenia eventów - Nokia jest organizatorem cyklicznych imprez ...
Tematy: -
Skuteczna strategia marketingowa
... . Tak wynika ze wstępnych wniosków z analizy rynkowej, jaką realizujemy w ramach badania Kondycja Marketingu 2009 w polskich przedsiębiorstwach. Niemniej sam marketing to dzisiaj ... już być oparty tylko na powtarzalności i emisji spotu w prime time. Reklama marki musi być wielowątkowa i rozciągać się na obszary dotąd niewykorzystywane w standardowej ...
-
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
... określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru nie uda się sprzedać, a firma odnotuje stratę. O tym, że klienci przestają polegać na tradycyjnej reklamie świadczą najnowsze badania. Ponownie wzrasta znaczenie opinii znajomych i niezależnych ekspertów. Błyskawicznie rozwijający ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... oferowane przez nie usługi i produkty znacznie przewyższają te konkurencji. Jak pokazują badania przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie marki 1&1 zajmującej ... tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... pozwalająca na dotarcie do użytkowników, którzy już odwiedzili dany e-sklep. To reklama, która “chodzi” za klientem po różnych stronach internetowych. W tej kampanii ... by klient zauważył ofertę i najlepiej od razu dokonał zakupu. Do mierzalności rezultatów i badania źródła konwersji warto skorzystać np. z Google Analytics, które pomoże w ocenie ...
-
Pytania o CRM
... oraz kojarzone są zapisy dotyczące kontaktów, problemów i ich rozwiązań. Co dalej? W dzisiejszych czasach zorientowanie firmy "na klienta" jest nieuniknione. Badania rynku, reklama bezpośrednia, reklama internetowa, handel elektroniczny - to dziedziny, w których oprogramowanie typu "back office" już nie wystarcza. Z drugiej strony bez odpowiedniego ...
Tematy: -
Narzędzia PR w Internecie
... z tego zdefiniowana celu przekazu PR wynika główna różnica wobec reklamy. Reklama opiera się na masowym, bezosobowym przekazie, skierowanym do szerokich grup odbiorców ... zależności od pory dnia, kolejności czytanych informacji, powinna być podstawowym elementem badania skuteczności internetowej witryny firmowej. Co o nas piszą czyli monitoring mediów ...
-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
... , stosowana w 8 na 10 firm wykorzystujących marketing interaktywny. Inne popularne działania marketingowe to reklama internetowa w formie banerów, layerów itd. (57 proc.) oraz promocje sprzedaży organizowane w internecie (41 proc.). Wyniki badania pokazują jednocześnie, że to Internet, a nie telefon, był głównym sposobem docierania do odbiorców ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... zaledwie 36 minut dziennie. To jednak nie wszystko. Liczne badania i analizy pokazują, że reklama mobilna jest skuteczniejsza od tej w desktopie, osiągając wyższy CTR w prowadzonych kampaniach. Jak wynika z danych Sociomantic Labs, najlepsze wyniki osiąga reklama w aplikacjach – osiągając nawet o 70 proc. wyższy współczynnik konwersji i 50 ...
-
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
... temat całościowo i wyczerpująco go wyjaśnia. Dlaczego artykuł natywny i czy warto? Reklama natywna przyciąga uwagę odbiorców zdecydowanie częściej niż tradycyjna. Badanie ... specjalnie przeznaczona do użytkowania w ekspresie firmy ABC.” Artykuł natywny: „Najnowsze badania wskazują, że kawa zawiera bardzo dużo przeciwutleniaczy, działających korzystnie ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... nich wskazanie na promocję firmy przez Facebooka również nie przekracza 80%. Reklama w internecie, ale jaka? Na przestrzeni ostatniego roku 64% badanych przedsiębiorców inwestowało w reklamę w ... być opinia zadowolonego klienta. Świadczą o tym wyniki zleconego przez nas badania, jak i pozytywny odbiór teledysków, które dla firm nagrała w naszej akcji ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... do oszczędzania jest związana z naszym stosunkiem wobec odraczania gratyfikacji (nagród). Liczne badania świadczą o tym, że gdy człowiek staje przed wyborem między mniejszym, natychmiastowym zyskiem, ... jak intensywnie jest on reklamowany. Ten wynik potwierdza niestety, że reklama nie dostarcza wiedzy, a raczej wpływa na emocje i postawy. Skrót IKE ...
-
Reklamy powinny być cool
... w trakcie których – niezbyt nachalnie – prezentowano Coca-Colę. Przeprowadzone w 2004 roku badania przez Saurage Research pokazują, że osoby cool powinny zachowywać powściągliwość. ... się już dużo trudniej odbić, a to znaczy, że jest do niczego. Reklama zrobiła tak duże wrażenie, że pewien fundusz emerytalny ukradł pomysł na film o trenowaniu ...