-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, ... transmisję danych wśród tamtejszych konsumentów. Wprowadzenie usług 5G umożliwi operatorom komórkowym dostarczanie pakietów usług połączeń głosowych, transmisji danych i rozrywki do ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... się znajdują jako pracownicy, dostawcy mleka oraz innych materiałów i usług - mówi Maciej Lipiński, prezes OSM Chojnice. Najważniejsze kampanie Dziś, szczególnie ... reklama tworzy pozytywny wizerunek reklamowanej grupy produktów, nawet jeżeli nie będzie to reklama specyficznej marki lub producenta. Jednocześnie 36,4 proc. respondentów uważa, że reklama ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... 0,9 pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 16,2%, nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 11,9%, w reklamie display obserwujemy spowolnienie ... zły wynik ma wpływ niewątpliwie wpływ wojny w Ukrainie, rezygnacja ze świadczenia usług w Rosji, jak również wzrost TikToka, który przejmuje dużą część budżetów ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... powyżej 5 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, w reklama display odnotowała natomiast niewielki ... 1,6%. Globalne przychody z SEM wzrosły o 3,3%, zaś z YouTube’a wzrosły o 1,0%. Dla porównania przychody z innych usług technologicznych od stycznia do czerwca 2023 r. urosły o 16,6%. Firma ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... pieniądze, ale też coraz lepiej potrafią ocenić rzeczywistą wartość produktów i usług oraz krytycznie skonfrontować ją z ceną żądaną przez producenta. Tacy klienci, z ... w konsumentach oglądających zdjęcia większe pragnienie zakupu niż tradycyjna całostronicowa reklama wykupiona przez producenta w tym samym piśmie. Trzeba jednak w tym miejscu jeszcze ...
-
Promocja w segmencie B2B
... B2B W internecie również są obecne kampanie skierowane do segmentu B2B. Sieć jest, wbrew pozorom, dość często wykorzystywana w marketingu B2B. Reklama produktów czy usług jest z reguły selektywna, kampanie są przemyślane i raczej nieagresywne. Bardziej chodzi o pokazanie marki, poinformowanie o zaletach ciekawej oferty i skłonienie do wypełnienia ...
-
Darmowe wyszukiwarki: internauci skłonni płacić
... czy Wikipedii. - Czy zatem, mamy do czynienia z początkiem końca bezpłatnych treści i usług online? – pyta retorycznie Maciej Wyszyński z polskiego oddziału zanox. Czy, ... jest najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama internetowa oferuje model rozliczeniowy „płać za sukces”, w którym reklamodawca płaci ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... uważa je za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Programmatic to nie tylko reklama desktopowa, ale także mobilna. W 2015 roku w USA wydatki programmatic na ... i ich potrzeb, a przez to zapewnia im satysfakcję z oferowanych produktów i usług, natomiast firmom pozwala osiągać założone cele. CRM spotyka się z cyfrową reklamą w ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... pocztowej. Odpowiedź na wiadomość spamową, nawet bez zamiaru skorzystania z oferowanych w reklamie usług, daje spamerom sygnał, że dany adres naprawdę istnieje i jest aktywnie ... społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn itd. W tym przypadku, niechciana reklama jest wysyłana do użytkownika w formie prywatnej wiadomości od nieznanego kontaktu. ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... najważniejszymi źródłami przychodów państw UE są akcyzy i podatek od towarów i usług (VAT). Przychody z akcyzy stanowią istotny wkład do skarbów państw. Szacuje ... norm produkcji, głównymi elementami podlegającymi regulacji w UE są ceny, dostępność oraz reklama i marketing. Ze względu na dużą różnorodność modeli konsumpcji alkoholu w poszczególnych ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... Liderem wśród mediów, które wykorzystywano w promocji, okazała się telewizja - reklama telewizyjna pochłonęła przeszło 80 proc. wszystkich pieniędzy ... nie zmieniło się w porównaniu z październikowymi wynikami. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług Branża telekomunikacyjna w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament, oferty ...
-
Siedem Mitów o Biznesie
... zaoferować lepszą jakość, albo niższą cenę, lepszą gwarancję albo szybsze wykonanie usług, przyjemniejszą obsługę... a może nawet wszystko to razem wzięte! Fakt: Największa ilość ... znakomity... Mit Czwarty: "Reklama Dzwignią Handlu" Zdaje sobie sprawę z tego, że brzmi to jak herezja, ale to fakt. Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa ...
Tematy: -
Narzędzia PR w Internecie
... " niekoniecznie oznacza "pozytywny" w popularnym rozumieniu tego słowa. PR to nie reklama Public Relations bywa bezpodstawnie utożsamiane z reklamą. Niektórzy uważają ... usług z wykorzystaniem bezpośrednio liderów opinii lub pośrednio przy użyciu np. mediów. Właśnie z tego zdefiniowana celu przekazu PR wynika główna różnica wobec reklamy. Reklama ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... ponad 200 operatorów w 75 krajach wprowadzi standard LTE do świadczenia komercyjnych usług. W konsekwencji liczba abonentów korzystających z usług w standardzie LTE przekroczy 200 milionów. Umarła reklama na komórkach. Niech żyje reklama w tabletach i smartfonach! Deloitte szacuje, że przychody z reklam w sektorze smartfonów w ciągu nadchodzącego ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... brakuje funduszy za zakup klasycznej przestrzeni reklamowej. Model rekomendacji produktów czy usług przez dotychczasowych klientów może być bardzo skuteczną alternatywą dla ... wskazanie na promocję firmy przez Facebooka również nie przekracza 80%. Reklama w internecie, ale jaka? Na przestrzeni ostatniego roku 64% badanych przedsiębiorców inwestowało w ...
-
Markowe wydarzenia
... obszarach. Należą do nich np. same produkty, usługi, projekty, zarządzanie, reklama, PR etc. Osobowość musi być komunikowana przez wszelkie możliwe środki - ... zarządzanie marką. W otaczającym nas świecie branding jest zjawiskiem powszechnym. Setki produktów i usług każdego dnia walczą o dostęp do naszych umysłów i portfeli. Dlatego jest tak ważny ...
Tematy: -
Statystyki serwisów biznesowych I-III 2007
... analogicznego okresu 2006 roku. Najwyższą dynamiką wzrostu osiągnęła reklama internetowa (+54,4%), reklama telewizyjna (+13,4%) oraz reklama kinowa (+12,4%) Wg danych CR Media Consulting S.A. największy ... i jest pośrednio miernikiem jakości prezentowanych przez nie treści i usług. W tym przypadku pierwsze miejsce przypadło sekcji biznesowej portalu ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... czasach konsumpcji i niedających się zliczyć przekazów reklamowych, newsów i plotek na temat dóbr i usług, jakie nas otaczają. Opowiedzieć historię to znaczy zaangażować się w nią. ... już być oparty tylko na powtarzalności i emisji spotu w prime time. Reklama marki musi być wielowątkowa i rozciągać się na obszary dotąd niewykorzystywane w standardowej ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... są drogie, a poza tym sprawią, że w Polsce rozkwitnie przemysł usług seksualnych. Ku radości lubujących się w takich wypowiedziach mediów odpowiedział jej ... 339 materiałów zawierających frazy, m.in. „miasto wolne od futbolu”, „ustawa o przejezdności”, „hiszpańska reklama Coca-Coli EURO 2012”, itd. 484 materiały dotyczy promocji miast-gospodarzy ...
-
Komercjalizacja Google i Facebooka
... stan rzeczy wykorzysta jakaś nowa firma. Reklama AdWords atakuje Użytkownicy wyszukiwarki Google coraz częściej się skarżą, że reklama AdWords zajmuje coraz więcej miejsca ... . Po pierwsze, turbokapitalizm jeszcze bardziej przyśpieszył i internauci szukający produktów i usług mają mniej czasu na przeanalizowanie wyników i wybranie najlepszej oferty. ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... zaplanowany marketing, który pozwala na skuteczne promowanie tych usług – dodaje Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia. Firmy z szeroko rozumianego sektora turystycznego najchętniej reklamują swoje usługi w Internecie, gdzie ulokowały 29% swoich budżetów marketingowych w 2014 roku. Reklama w tym kanale kosztowała ponad 55 milionów zł (I – XII ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... pozwalająca na dotarcie do użytkowników, którzy już odwiedzili dany e-sklep. To reklama, która “chodzi” za klientem po różnych stronach internetowych. W tej kampanii ... szuka, co w rezultacie może przełożyć sie na sprzedaż produktów i usług Budowanie i umocnienie pozytywnego wizerunku firmy w sieci Facebook Nie powinniśmy lekceważyć promocji w ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... wideo. Eksperci podkreślają, że kliknięcia w takie banery są zwykle przypadkowe. Taka reklama nie jest więc tylko nieskuteczna, ale nawet odstraszająca potencjalnych klientów. – ... wziąć pod uwagę to, że internauta zwykle szuka w sieci konkretnych produktów i usług i do jego potrzeb dostosować treści reklamowe. Trzeba też pamiętać o płci internauty, ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... z pozoru obiektywnym tekstem będziemy tak naprawdę chcieli przemycić reklamę naszych usług czy produktów. Przygotowując temat i treść artykułu poradnikowego zastanówmy się nad dziedziną ... do naszej strony i zrobić to w kontekście nie odbieranym jak reklama. Pomimo takiego ograniczenia, informacje i wskazówki zamieszczone w tekście poradnikowym w ...
-
Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?
... i Pepsi czy McDonalda i KFC. Wszystkie te firmy oferują podobny zakres usług i towarów o porównywalnych właściwościach, a sucha analiza obiektywnych danych wykaże ... czas w sposób całkowicie realny. Wnioski nasuwają się więc same – dobra reklama musi zejść z banerów i ekranów telewizora i wciągnąć konsumenta w rzeczywiste doświadczenie. Świetnie ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... digital. Zenith przewiduje, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na urządzeniach typu Smart TV rekompensuje ... na odbiornikach telewizyjnych z funkcją Smart TV. Od stycznia do kwietnia 2020 r. zasięg usług SVOD w USA wzrósł o 5%, natomiast AVOD, zwiększył się o 9% do 58,5 mln gospodarstw domowych, ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... muszą przeformułować swoją komunikację i dostosować ją do różnych grup odbiorców. Reklama turystyczna była jedną z kategorii najbardziej dotkniętych przez COVID-19. Rynek reklamy ... po lokalnych przepisach i biurokracji związanej z COVID-19 oraz oferowanie innych usług cyfrowych z myślą o podróżnych, wszystko to przyspieszy transformację podróżowania, ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... roku. Firmy z branży farmaceutycznej najchętniej wykorzystywały do promocji swoich usług i produktów telewizję, inwestując w to medium 63% swojego budżetu marketingowego – 166 ... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... decydują się oszczędzać niemal na wszystkim, ale nie na promowaniu swoich towarów i usług online. Równą odpornością – jak wynika z opublikowanych niedawno analiz domu mediowego Starlink – pochwalić się może jedynie reklama kinowa. Przychody z niej i z internetu właśnie w ciągu roku zanotowały przeszło dwudziestoprocentowy wzrost. Telewizja ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... , jakie oferuje LinkedIn – miejsce, gdzie poszukujemy i utrzymujemy kontakty biznesowe, przedstawienie tam usług swojej firmy w precyzyjny sposób, daje nam możliwość targetowania działań ... X również miałby możliwość znalezienia konkretnej osoby. Docieraj do decydentów! Reklama na LinkedIn Mówi się, że Facebook, dzięki ogromnym możliwościom panelu ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... na zakupy w sieci, a dodatkowo tych rzeczywiście zainteresowanych kupnem konkretnego produktu. Reklama osobista znajdzie też internautów, którzy w poszukiwaniu danej marki i jej ... jest wyjście do międzynarodowych klientów oraz zachęcanie do kupowania produktów i usług poprzez spersonalizowane przekazy reklamowe. Muszą być one jednak dostosowane do ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... od danej firmy zaczyna drażnić użytkownika, to nawet stały klient rezygnuje z usług nachalnego spamera. W ten sposób marketerzy osiągają efekt odwrotny do zamierzonego. Jak ... kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że reklama osobista ma ponad dwukrotnie większą klikalność od „zwykłej” reklamy! Grzech drugi – ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... to największy reklamodawca z branży telekomunikacyjnej w lutym – z budżetem ponad 22 mln zł. Kolejne miejsca zajęły marki Plus i T-Mobile. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług Branża telekomunikacyjna po raz kolejny w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty łączonej (TV, internet, telefon). Na drugim miejscu z nieco mniejszym wynikiem ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała nieznacznie większy budżet, bo o 0,2%. Telewizja i radio straciły odpowiednio ... ,6%. Niespełna dwa miesiące ograniczeń w przemieszczaniu się oraz korzystaniu ze sklepów i usług miały bardzo negatywny wpływ na gospodarkę oraz rynek reklamy. W drugim ...
-
Pozycjonowanie stron WWW
... lokalnie (np. usługa Google local beta, która umożliwia znalezienie lokalnych usług i produktów dzięki dokładnemu określeniu miejsca – ulica, miasto, kod pocztowy). Nie wspominając ... których reklama ma się pojawić, ale również to, z jakiego regionu pochodzi użytkownik i jakie ma np. dochody. Potencjał wyszukiwarek rośnie, a reklama na ich witrynach ...