-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... reklama zewnętrzna (461 mln) oraz kino (92 mln zł). Większe wydatki ...
-
Nadchodzą nowe formy reklamy online
... kanałów dystrybucji - informuje Sociomantic Labs. Według najnowszych badań tegoroczne wydatki na zautomatyzowaną reklamę osobistą (ang. programmatic) będą stanowiły 34 procent całego ... skupienia większej uwagi reklamodawców na mierzalności efektów. W Polsce reklama osobista jest jeszcze nowością, jednak zainteresowanie tym rozwiązaniem stopniowo ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... który napędza sprzedaż w sklepach internetowych jest oczywiście reklama. W tej kategorii również przoduje Wielka Brytania, gdzie wydatki na promocję w sieci sięgają 8,5 mld ... proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść dostosowywana jest do preferencji poszczególnych klientów. Wydatki na ten rodzaj promocji, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. Pozostałe formaty także zanotowały ... danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... dzięki czemu w tym roku Amazon jest najpopularniejszą platformą reklamową wśród konsumentów. Reklama w Amazon jest również najbardziej preferowana lokalnie na czterech rynkach: w Niemczech, we Włoszech, ... W Polsce preferowaną platformą jest Allegro. Planowane wydatki na reklamę Według przewidywań wydatki na media cyfrowe w 2023 roku będą nadal rosły. ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... znajduje 7 milionów pracowników. Najaktywniejszymi przedstawicielami tego sektora są sztuki wizualne, reklama oraz telewizja, które w 2012 roku odpowiadały za ponad połowę ... odczuły kryzys gospodarczy, a zwłaszcza wstrzymanie państwowych dotacji. W latach 2003 - 2008 wydatki budżetowe na kulturę i sztukę w całej Unii rosły 5% rocznie. W latach 2008 ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... bieżącym roku wydatki na reklamę w sieciach content marketingowych mają wzrosnąć o ponad 41% - szacuje Netsprint. Reklama w sieciach kontekstowych ma zanotować z kolei ponad 10-procentowy wzrost. Coraz ważniejszą rolę w kampaniach online odgrywać będą również dane o użytkownikach - już przeszło ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... we wszystkich analizowanych branżach i znacznie przekroczył nakłady, jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki reklamowe dotyczą telewizji (w przypadku finansów i telekomunikacji to ponad 80 proc. budżetów). Widać również, że handel ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... Po dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz 9,5%, zaś dzienniki i magazyny 29,6% i 37,4%. Najsilniejszą ujemną dynamikę zanotowały kina – wydatki reklamowe niższe o 79,2%, to efekt decyzji rządu o czasowym ...
-
Klient złapany w sieć
... tego co się będzie działo w sieci na całym świecie, w 2003 roku wydatki na kampanie reklamowe oparte o targetowanie behawioralne stanowiły zaledwie 3,8% (275 milionów ... Nic w tym nowego? No tak, nie zapominajmy jednak o tym, że nasza reklama pojawia się nie w momencie odwiedzania przez rzeczonego wędkarza strony z opisem skutecznego połowu ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... , a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ... o promocji na bukiety róż, goździków i frezji, oraz związana z Dniem Dziecka reklama obniżki cen bananów („W Dzień Dziecka róbcie z nami muffinki z bananami”). Tesco oraz ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... . Wydatki w kanale internetowego video katalizowane są głównie zmianą wielkości i jakości nośników mobile, a także coraz większą prędkością przesyłania danych. Stała obecność reklam w newsfeedzie już nie dziwi konsumentów nawykłych do korzystania z mediów społecznościowych codziennie. Co ważne, te dwie kategorie mocno się przenikają – reklama video ...
-
Inflacja: gwałtowny wzrost cen żywności w Europie, Polska liderem
... w porównaniu z towarami drugiej potrzeby. W ciągu ostatnich 20 lat w strefie euro wydatki gospodarstw domowych na żywność nigdy nie były ujemne w ujęciu wartościowym, a w ... tempie niż w przypadku marek, gdzie inne koszty są bardziej elastyczne (reklama, wydatki na promocję itp.). Duzi producenci żywności konfekcjonowanej przeznaczają równowartość ...
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
... do właściwego grona odbiorców. Istotną częścią rynku SEM staje się również reklama na stronach niezależnych witryn i serwisów zrzeszonych w sieciach kontekstowych prowadzonych przez największe ... cen. Wiele wskazuje więc na to, że wydatki na SEM będą w najbliższych latach szybko gonić wydatki na reklamę graficzną – podsumowuje Jarosław Sobolewski ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... Wydatki na magazyny wzrosły o 3,0% do poziomu 429 mln złotych. Wydatki na pozostałe media spadły. Gazety odnotowały spadek o 1,8% w I połowie 2011 roku do poziomu 311 mln złotych. Wydatki ... reklam radiowych wyemitowano w stacjach miejskich i regionalnych. Największą dynamikę wykazała reklama w stacjach krajowych, rosnąc aż o 31% w stosunku do I połowy ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
Reklama w modelu programmatic nie może narzekać na brak zainteresowania. Z najnowszego raportu Cloud Technologies wynika, że w 2016 roku wydano na nią w Polsce przeszło 155 mln zł (46 mln dol.), a tegoroczne wydatki ... ostatnio badanie, z którego wynika, że wydatki marketerów, wydawców i twórców technologii na dane o internautach i rozwiązania ...
-
Outdoor zyskuje, telewizja traci
... przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 31 proc. (z ponad 377,6 mln zł ... - 27 proc., kino - 26 proc., radio - 20 proc. Tym samym reklama zewnętrzna zdetronizowała kino, które do tej pory notowało największe przyrosty dochodów. Raport ...
-
Rosną wpływy z reklam stacji telewizyjnych
... ankietowanych przez "Gazetę Prawną". W II półroczu wydatki na reklamę w telewizji mogą być nawet 20 proc. wyższe niż rok temu. Wydatki reklamowe przedsiębiorstw już w ponad 50 ... reklamowym jest ogromne. W III kwartale było pod tym względem wyjątkowo duże, a wydatki firm na promocję w telewizji, jak wynika z danych Expert Monitora, wzrosły o ponad ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie na ... reklamę do końca 2008 r. 1.2 miliarda USD, a nie 1.4 miliarda - jak przewidywano w maju 2008 r. Wydatki w 2009 r. natomiast osiągną szacowany poziom 1.3 miliarda USD, co również stanowi spadek z prognozowanej wcześniej sumy - ...
-
Inflacja cen żywności w Europie - jakie przyczyny?
... paczkowaną, co oznacza, że ich ceny prawdopodobnie będą rosły w szybszym tempie w porównaniu z markami, w przypadku których inne koszty są bardziej elastyczne (reklama, wydatki na promocję). Dyskonty generalnie mają znacznie większe udziały w rynku w Niemczech (47%) oraz w Europie Środkowo-Wschodniej w porównaniu z Europą Południową (np. 8% we ...
-
Sezon grypowy w telewizji
... niemal 9 mln zł pochłonęła reklama środków zapobiegających przeziębieniu). Wśród innych branż najczęściej goszczących w blokach reklamowych prym wiodły: wyroby czekoladowe (12,1 mln zł), systemy telekomunikacyjne (10 mln zł), środki transportu (7,9 mln zł) oraz napoje (7,6 mln zł). Wydatki na kategorię farmaceutyki/parafarmaceutyki stanowiły 14 ...
-
Świetlana przyszłość reklamy wideo
Wydatki na reklamę internetową w formie plików wideo osiągną w tym roku poziom 410 mln dolarów, 82 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Do 2010 roku tego typu reklama będzie już ... 2,6 proc. tego szacowanego w tym roku w Stanach Zjednoczonych na 15,9 mld dolarów rynku. Wydatki na reklamę wideo mają do końca dekady stanowić 11,5 proc. ogółu wydatków ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... przyciągającym największe budżety reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz stowarzyszenie ... reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane w treść ...
-
Zakupy świąteczne: jak nie dać się zaczarować?
... zakupy poznać zaklęcia, za pomocą których chce się nas oczarować. Nie tylko reklama jest dźwignią handlu, ale również święta. Szczególnie te, podczas których obdarowujemy ... w roku 2013 największe problemy były z regulowaniem rat w kwietniu, maju i lipcu. Najwyraźniej wydatki świąteczne nie stanowią już tak dużego obciążenia dla domowego budżetu, że ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... z najszybciej rozwijających się obszarów rynku reklamy cyfrowej – w ciągu trzech kwartałów tego roku wydatki na ten kanał wzrosły o 10 proc. Jak skutecznie dotrzeć do ... ” lub „Materiał reklamowy”. W odróżnieniu od tradycyjnych form reklamowych Rich Media i reklama natywna w zdecydowanie większym stopniu angażują uwagę użytkownika, co czyni je znacznie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2019
... Prezesa Rady Ministrów. Analiza kosztów jej działania w ostatnich dziesięciu latach mówi, że są one coraz większe, a wydatki KPRM w ciągu trzech lat wzrosły dwukrotnie! I tak w 2018 r. wydatki Kancelarii Premiera wynosiły 342,5 mln, w 2017 r. 203,6 mln, w 2016 r. 154,5 mln, a w 2015 r. 146,8 mln. To wzrost ...
-
"Rich media" w natarciu
... reklama w Internecie zawiera treści wideo, audio lub animacje, czyli tzw. techniki "rich media". ... %. Wzrost popularności takich rozwiązań zbiegł się w czasie z poprawą sytuacji na rynku reklam internetowych. Zwiększający swoje wydatki reklamodawcy chętnie korzystają z usług rich media – internauci "klikają" bowiem na nich znacznie częściej, niż na ...
Tematy: reklama internetowa, rich media -
Rośnie rynek reklamy video online
... z raportu "Reklama Video Online", autorstwa eMarketer.com. Według analityków z emarketer.com telewizja i internet znajdą drogę aby współistnieć i uzupełniać się. To nie będzie walka w stylu wygrany zbiera wszystko. Dlatego reklamy video nie będą również polem do walki. eMarketer szacuje iż wydatki na video ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty ... zindywidualizowanego sektora usług, jakim jest telefonia komórkowa, daje to już liczbę powyżej 10 milionów. Co ciekawe, wydatki na reklamę poszczególnych kategorii produktowych są bardzo zróżnicowane. Z orientacyjnych szacunków wynika, że w skali roku ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
... , planując działania marketingowe? Wideo jest jednym z najbardziej rozwijających się formatów reklamowych. Obecnie aż 35% wszystkich wydatków na reklamę w Internecie, stanowią wydatki na wideo marketing. Generuje ono największą sprzedaż, dlatego też firmy i marketerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i w swoich kampaniach postawić na ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... półroczu wydatki na reklamę internetową wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach oraz magazynach spadła odpowiednio o 16,7% i 10,0%. Biorąc pod uwagę wolumen, najwyższy wzrost odnotowała reklama internetowa ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... Łacińskiej. Klasyczne ogłoszenia drobne oraz reklama graficzna będą segmentami, które najbardziej ucierpią z powodu kryzysu, podczas gdy reklama video i w wyszukiwarkach nie ... z dostępem do Internetu oraz ekspansja telewizji komórkowej. PwC szacuje, iż wydatki na reklamę internetową wzrosną z 59.9 miliardów USD w 2008 r. do 86,7 miliardów USD w 2013 ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... czytamy w komunikacie z badania, po trzech kwartałach br. wzrosty odnotowano w czterech spośród siedmiu badanych klas mediów. Były to: reklama internetowa, na którą wydatki wzrosły o 9,6%, reklama kinowa (+7,4%), outdoor (+3,5%), radio (+1,6%). Z kolei spadki stały się udziałem: telewizji (-0,7%), magazynów (-8,9%), gazet (-9,3%). zaś w magazynach ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem nadal pozostaje reklama graficzna z 47% udziałem w rynku, choć w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku ... dla uczestników badania. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... w drugim i trzecim kwartale. Największą dynamikę osiągnęła reklama w urządzeniach mobilnych (+135%) oraz wideo online (+65%). Wyniki badania wyraźnie pokazują wzrost znaczenia formatów wideo - wartość wydatków w tym segmencie wzrosła w 2012 r. o blisko 65%. Natomiast pomimo dużej dynamiki, wydatki na reklamę on-line w urządzeniach mobilnych nadal ...