-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... Kolejny krok to ustalenie formy promocji i reklamy. Masz do wyboru sporo różnych narzędzi: reklamy w telewizji, radiu, internecie, ogłoszenia i reklamy w prasie, ulotki, tradycyjny ... W zespole pracowało kilka osób i takie grono nie mogło sobie poradzić ze wszystkim, toteż skorzystano z usług firmy zajmującej się przeprowadzaniem takich badań. ...
Tematy: -
SMS-y marketingowych przyjaciół
... wysyłając reklamy marketingowiec musi zadbać o zapewnienie sobie statusu znajomego, a nie intruza. Aby to osiągnąć, komunikacja marketingowa poprzez telefony komórkowe musi opierać się na zasadach marketingu przyzwolenia. Jeśli działania marketingowe mają się spotkać z akceptacją i zainteresowaniem konsumentów, trzeba przede wszystkim szanować ...
Tematy: -
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... około 1 proc. całości obrotów detalicznych w Polsce. Rok 2005 - kolejny rok rozwoju reklamy internetowej w Polsce W 2005 roku polskie firmy znacznie zwiększyły ... wydatki na reklamę w sieci w 2006 roku będą należały przede wszystkim przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz segmentu artykułów spożywczych i usług turystycznych. ...
-
Jak działają metody socjotechniczne hakerów?
... jako jedyny w swoim rodzaju, często w tle słychać dobraną do klimatu reklamy muzykę. Niejednokrotnie reklamowany produkt jest porównywany do gorszego i nieistniejącego np ... zarzuty dotyczące podszywania się pod osoby trzecie. Najciekawszą rzeczą w tym wszystkim jest jednak fakt, że wszystkie uprawnienia jakie zdobył, i dzięki którym zinfiltrował ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... od kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu lat. Ludzie starsi wydają pieniądze przede wszystkim na: żywność (32 proc.), użytkowanie mieszkania i energię (26 proc.), zdrowie (9 proc.), transport ... starszego pokolenia. Ale już kilka lat temu pojawiły się w Polsce reklamy przełamujące stereotyp nieszczęśliwego, skromnego emeryta, który niewiele już ...
-
Internauci a stare i nowe media
... więcej się dowiedzieć, a więc, że nigdy nie jesteś w pełni poinformowany o wszystkim. Skutkiem tego jest ciągła frustracja i poczucie niedokończenia. Dla Heavy ... wspólne korzystanie z sieci dotyczy treści rozrywkowych (kawały, filmiki, demotywatory, śmieszne reklamy). Zdarza się, że zabawne treści użytkownicy pokazują podczas imprez i spotkań ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... tak ważne? Odpowiedni branding jest bowiem jednym z najważniejszych (obok reklamy i promocji) czynników wpływających na zachowania konsumenckie najmłodszych. Język miękki jak ... są to bardzo kolorowe obrazy. Layouty opakowań produktów dla dzieci, przede wszystkim słodyczy, to modelowy przykład wykorzystania barw jako narzędzia marketingowego. Prym ...
-
Apteka online: jakie oprogramowanie?
... konsekwencje. Wydaje się jednak, że szukając leku, potencjalny klient potrzebuje przede wszystkim informacji znajdujących się na ulotce. Udostępnienie ich nie powinno narazić naszej apteki na nieprzyjemności. Szczegółowe informacje na temat reklamy produktów leczniczych można znaleźć bezpośrednio w czwartym rozdziale ustawy z dnia 6 września 2001 ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... celu ponownego zaangażowania klientów, którzy opuścili naszą stronę zależy przede wszystkim od rodzaju biznesu i rodzaju konwersji, jaką chcemy osiągnąć. Czytaj także: - 3 gorące trendy ... dla eBooka. Przygotowywane są cztery, różniące się między sobą reklamy, których zadaniem jest kierowanie potencjalnych klientów do promowanej książki. Każda ...
-
Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?
... . Jeżeli użytkownicy nie chcą zrezygnować z wtyczki blokującej reklamy, wystarczy, że dodadzą daną witrynę do białej listy. Jeżeli użytkownicy nie zastosują się do pierwszej propozycji, można podejść do tematu poważniej. Wszystkim osobom, które wciąż blokują reklamy wolno całkowicie zablokować dostęp do przeglądania zawartości strony ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... to wpływ niekwestionowana skuteczność tego kanału zarówno w budowaniu wizerunku marek - głównie z wykorzystaniem wideo online, reklamy natywnej i mediów społecznościowych, jak i skuteczność sprzedażowa działań performance’owych – przede wszystkim z użyciem paid search. Zakupy urządzeń gospodarstwa domowego są kojarzone raczej z przykrym obowiązkiem ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... „tylko” z segmentacją czy „aż” z profilowaniem. Profilowanie będzie się odnosiło przede wszystkim do zbierania i wykorzystywania danych, które konsument pozostawia w sieci. Według Rozporządzenia o ... danych oraz sposób ich przetwarzania. I tak, jeśli firma po prostu tworzy różne reklamy, z których jedne są skierowane do rodziców, inne do singli, ale ...
-
DSA i DMA, czyli przepisy, które zmienią internet
... umów na odległość, czyli przede wszystkim platform e-commerce. Ma to na celu ujednolicenie przepisów rynku wewnętrznego. DMA ma natomiast zapewnić równy dostęp do rynku cyfrowego oraz uczciwe warunki konkurowania wszystkim uczestniczącym w nim firmom. Wpłynie zwłaszcza na rynek reklamy internetowej i rynek aplikacji mobilnych – mówi ...
-
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
... lat w agencji reklamowej jako strateg, a później podjął badania nad mechanizmami oddziaływania reklamy. Zauważył wtedy, że ludzie nie poświęcają reklamie zbyt wiele uwagi ... z modeli samochodów reklamowany był jako samochód miejski – przekaz adresowano przede wszystkim do aktywnej, relatywnie młodej grupy mieszkańców miast. Miał nadwozie niewielkich ...
-
Badania marketingowe a wybór marki
... realnego odbioru reklamówki podczas jej oglądania w telewizji. Chodzi tu przede wszystkim o fakt, iż oglądanie storyboardu w grupie jest aktywne, a podczas oglądania reklamy w telewizji jesteśmy pasywni. Jak napisał profesor Robert Heath w swojej książce „Ukryta moc reklamy” - reklama jest ciałem obcym wciętym w program i nie oczekujemy, że ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... serwisy takie jak YouTube. Zamawiając masowe wysyłki spamowe, firmy często tworzą reklamy promujące ich usługi i wrzucają je na YouTube’a. Następnie wysyłają masowo e-maile ... zapobiegawcze Uniknięcie zagrożeń, jakie stanowi spam kredytowy, nie jest trudne. Przede wszystkim, nie wolno podawać swoich danych osobistych na podejrzanych stronach ani ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... o to, gdzie szukaliby informacji na temat operatorów telekomunikacyjnych wskazują przede wszystkim ich strony internetowe (65%). Internetowe źródła informacji okazują się ważniejsze nawet od wizyty w salonie. 40% badanych uważa, że najatrakcyjniejszą formą reklamy jest ta zamieszczona w Internecie, kolejno 36% reklama w telewizji, natomiast na ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... pogorszy się sytuacja gospodarcza, a przede wszystkim − że nie nastąpi dalsza eskalacja konfliktu ukraińsko-rosyjskiego. Konflikt ten odbił się już znacząco na ukraińskim i rosyjskim rynku reklamowym i jest główną przyczyną nieznacznego obniżenia naszej prognozy dla globalnego rynku reklamy − powiedziała Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group ...
-
4 sposoby na większe bezpieczeństwo w Internecie
... zadomowić się w sieci i dystrybuować reklamy na milionach stron internetowych, oraz śledzić i przewidywać zachowania odwiedzających je użytkowników. Czasami reklamy dystrybuowanena stronach www ... podczas wizyty na stronie i otwiera za nas wszystkie drzwi. Przede wszystkim jednak zwiększa nasze bezpieczeństwo tworząc bardzo skomplikowane i trudne do ...
-
3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września
... i o 13 proc. przewyższyła wynik lipcowy. W sierpniu wyższa okazała się także liczba kliknięć w reklamy - w porównaniu z czerwcem i lipcem wzrost sięgnął odpowiednio 56 proc. i 10 proc. ... danej chwili, ale także wyświetlać najlepsze dostępne oferty. Jest to pomocne wszystkim, którzy nie zdążyli skorzystać z okazji, lub którzy czekają na przeceny ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... . Wprowadzenie formatu video, który umożliwia dokonanie akcji bezpośrednio z reklamy na YouTube, sporo zmienił w planowaniu strategii digital marketingowej oraz optymalizacji ... Facebooka ma nowe logo Facebook nie jest już tylko znanym nam wszystkim portalem społecznościowym. Za tą nazwą stoją Messenger, Instagram, WhatsApp, Worplace, Portal ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... swoim potencjalnym klientom przekazać wartościowe treści. O ile użytkownicy GoldenLine to przede wszystkim osoby prywatne, potencjalni klienci poszukujący porad o tyle na LinkedIn znajdują się ... . Faktem jest, iż oba serwisy są doskonałym medium tzw. reklamy natywnej, którą odbiorcy traktują inaczej niż wszystkie formy promocji bezpośredniej. ...
-
Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu
... w reklamy prowadzą do zbierania informacji o preferencjach zakupowych poszczególnych klientów, co z kolei pozwala wyświetlać im – w ramach remarketingu – reklamy dopasowane ... zapasów w rozmiarach najpopularniejszych). Gdy jednak salon firmowy ma być przede wszystkim (lub wyłącznie) showroomem, wtedy ważniejsza okaże się atrakcyjna ekspozycja ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... udostępnienie stron WWW przeglądarkom internetowym, a co za tym idzie – wszystkim użytkownikom Internetu. Tylko bezawaryjne działanie serwera może zagwarantować stabilność ... serwis WWW, to od niego zaczynają się wszystkie czynności promocyjne w Internecie. Reklamy internetowe, posiadają podpięty link, który prowadzi do strony internetowej. Wystarczy ...
-
Polscy pracownicy a zmiana pracy w 2011
... %), inżynierii, konstrukcji i technologii (10%) oraz pracownicy działów marketingu, reklamy, PR i grafiki (ok. 8%). Województwo śląskie Nieco mniejsze ... 19% managerowie oraz 10% to dyrektorzy i prezesi. Są to przede wszystkim osoby zatrudnione w działach finansowych, księgowych, ubezpieczeniach (13%), doradztwie i konsultingu (12%), HR (10%), ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... wzrost efektu komunikacyjnego. Wzmianki i dyskusje w social mediach toczyły się przede wszystkim w czasie trwania samych programów. W tym zestawieniu prowadzi Mam Talent (TVN), który komentowano ... Voice of Poland prawie 0,5 mln. Mimo, że TVP2 stosuje mniej przerw na reklamy i tym samym zapewnia mniejsze pole do popisu markom do promocji, to ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... Adam Kiciński, prezes CD Projekt SA. 5% wzrostu zanotowały sztuki wizualne, przede wszystkim dzięki rynkowi dzieł sztuki, który szybko się odbudował po kryzysie ... aż o 109% więcej. Internet generuje już 32% przychodów całego sektora muzycznego. Rynek reklamy to barometr sytuacji gospodarczej. W kryzysie budżety reklamowe jako pierwsze padają ofiarą ...
-
Skuteczne i dochodowe ministrony
... skuteczna - musi być skierowana do odpowiedniego odbiorcy. Pamiętaj: "Jeśli sprzedajesz wszystkim, to tak naprawdę nie sprzedajesz nikomu." Ta klasyczna marketingowa reguła ... Twój odbiorca przechodził zawsze tę samą drogę. KLIK - wejście na ministronę z wyszukiwarki, reklamy itp. KLIK - przejście na właściwą stronę sprzedawcy $$$ - no, zgadnij! ...
Tematy: -
Linki sponsorowane w NetSprint
... specjalistów od reklamy internetowej za najskuteczniejszą formę promocji w Sieci a jego udział w budżetach reklamowych systematycznie rośnie. Już w chwili obecnej w Stanach Zjednoczonych z każdego dolara wydawanego na reklamę w Internecie 31 centów kierowanych jest do wyszukiwarek. Źródłem sukcesu linku sponsorowanego są przede wszystkim: bardzo ...
-
Badanie bezpieczeństwa konsumentów XII 2004
... do najważniejszych elementów oferty rynkowej (jakości towarów i usług, cen, reklamy i handlu). Zmiany w postrzeganiu rynku przez jego słabszych uczestników obrazuje wskaźnik – ... w grudniu 2004 do 40,8 proc. Poglądy na ten temat zależą przede wszystkim od miejsca robienia codziennych zakupów. Konsumenci zaopatrujący się w supermarketach bardziej ...
-
Co denerwuje Europejczyków?
... . Rosjanie, bardziej niż ktokolwiek inny, przywykli do stania „za wszystkim", wskazują wpychanie się bez kolejki jako drugą przyczynę irytacji. • Plucie w miejscach ... irytowania się niż osoby w wieku 18-35 lat. Z małym wyjątkiem: reklamy wyskakujące w Internecie i roboty drogowe. Respondenci byli też proszeni o wymienienie przyczyn irytacji, ...
-
Promocja w segmencie B2B
... znajduje coraz większe uzasadnienie. Przykłady takiego myślenia widać coraz częściej na rynku. Reklamy telefonii komórkowych czy oferty samochodów dla biznesu doczekały się zasięgowych reklam w ... zwrócił uwagę grupy docelowej. JAK SKUTECZNIE TRAFIĆ DO B2B Segment B2B to przede wszystkim ludzie i choć ich motywacje są nieco inne niż w przypadku zakupów ...
-
Przymierze przeciw Google
... MTV czy Nickelodeonu (są to marki Viacomu), do innych stron internetowych i łączyć reklamy w nich. Dzięki temu Google staje się liderem na nowym, ale obiecującym ... od eBaya. Najgorsze w tym wszystkim dla eBaya jest to, że Google zaczyna podkopywać jego podstawową działalność . Sprzedawcy zakładają swoje strony i kupują reklamy tekstowe od Google. ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... wszystkiego dla wszystkich, kierujemy wybrane działania do wybranych konsumentów. Rolą reklamy jest wzbudzanie emocji odbiorców wobec pewnych zjawisk, produktów oraz ... różne tezy. Jest to często wielki wysiłek badawczy, ale przede wszystkim interpretacyjny, intelektualny. Jako taki, bywa nadzwyczaj ciekawy i pouczający. Pozwala dowiedzieć się czegoś ...
-
Komunikator ICQ a ataki internetowe
... z tej kategorii wykazują się dużą wyobraźnią. Wysyłają na przykład łańcuszki, reklamy pasty do zębów, przewidywania arcybiskupów dotyczące faszystowskiej dyktatury w Rosji itd. ... przed zagrożeniami rozprzestrzeniającymi się za pośrednictwem klientów IM. Przede wszystkim, nie należy bezmyślnie klikać odsyłaczy zawartych w otrzymywanych wiadomościach. ...