-
Co 2 reklama online jest niewidzialna
... Gemius. Firma Gemius postanowiła przyjrzeć się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, dzięki któremu zyskujemy informacje o widoczności przekazu reklamowego (np. wideo, display, reklamy tekstowe) w polu widzenia użytkownika. Analizie poddano zarówno kreacje social, a więc te, które emitowano w mediach ...
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
... Czy uczenie głębokie zaburza rynek reklamy cyfrowej? Aby ułatwić zrozumienie szans i wyzwań związanych z uczeniem głębokim w kontekście reklamy, postaram się w prostych słowach ... z uczeniem maszynowym pozwala uniknąć polegania tylko na jednym narzędziu. Należy przede wszystkim zastanowić się nad celem. Deep learning bez wątpienia odciśnie swoje ...
-
PR w nowych mediach
... Ries w książce "Upadek reklamy wzlot PR-u", dowodząc, że przyszłość marketingu jest związana przede wszystkim ze wzrostem znaczenia public relations. Według tych autorów ludzie reklamy zbyt ... organizacji. Z powyższych wywodów nie należy pochopnie wnioskować, że czas skutecznej reklamy przeminął. Warto jednak uzmysłowić sobie, że reklama staje się ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... w przyszłości otrzymywać środki z różnych źródeł. „Czyli i ZUS, i OFE, ale przede wszystkim samodzielnie, odkładając środki w banku czy funduszu inwestycyjnym” – podkreśla profesor Buczek i ... ubezpieczonego, „który nie powinien dokonywać wyboru pod presją reklamy, która z definicji ma zachęcić do określonego zachowania, a nie dostarczyć obiektywnej ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... oni już wygrali swoją spłatę pożyczki”. Najwięcej kosztowała Vivus Finance emisja reklamy „Zeus? Nie! Vivus!”, która najwyraźniej spodobała się widzom - w mediach ... coraz bardziej świadomi i wymagający. Oczekują też wszelkiego rodzaju ułatwień, przede wszystkim od banków, w załatwieniu spraw codziennych oraz otwarcia na nowinki technologiczne. ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży handlowej. W analizowanym okresie (1.11-15.12 2018) stanowiły ... usług W badanym okresie branża finansowa wciąż w największym stopniu inwestowała w reklamy bankowości (tym razem aż 72 proc. wszystkich kategorii produktowych), usług ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W styczniu stanowiły one 47 proc. wydatków we ... podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio 60 proc.). Najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję ...
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
... do promocji swoich produktów lub usług. Linki sponsorowane Link sponsorowany, to forma reklamy tekstowej polegająca na umieszczeniu naszego linka nad (lub z prawej strony, ... np. za pół roku. Skuteczny link building warto więc budować przede wszystkim na jakościowych działaniach marketingowych, na publikacjach ciekawych treści w wartościowych ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W I kwartale br. stanowiły one 41 proc. wydatków ... okresie od stycznia do marca 2019 roku marka Ibum zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 31 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Molekin ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... na poziomie jednostki. Dlaczego? Z co najmniej dwóch powodów. Przede wszystkim dlatego, że po raz pierwszy takie działanie jest technologicznie ... reklamy, by wyświetlała się ona na dwóch pierwszych, kluczowych dla reklamy mobilnej miejscach. E-mailingi – sprawa osobna Na koniec e-mailingi, które naszym zdaniem są mocno niedocenianym kanałem reklamy ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Lidla, a nie jak się spodziewano Biedronkę, która zainwestowała sporo pieniędzy w reklamy poświęcone bezpośrednio Świętom. Głównym miejscem dyskusji był tradycyjnie Facebook oraz ... się uznaniem w związku z ofertą sprzętu i artykułów sportowych, w tym przede wszystkim butów. W internecie narzekano głównie na jakość produktów, zwłaszcza jeśli chodzi ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... Stacje radiowe mają za sobą dobry rok. Wysokie zainteresowanie reklamodawców, przede wszystkim z branży handlowej i farmaceutycznej, jest widoczne we wzroście liczby emitowanych spotów (ok. ... Wysoka frekwencja w kinach nie przekłada się bezpośrednio na wzrost przychodów z reklamy w tym medium, tworzy jednak wokół niego pozytywny klimat, zwracając ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... tradycyjnych na cyfrowe. Wzrosty w segmencie wideo to efekt zwiększonej konsumpcji konkretnego contentu przez polskich internautów, przede wszystkim gier oraz serwisów VoD. Patrzymy optymistycznie na dalszy rozwój reklamy online - cyfryzacja dopiero nabiera tempa, jednocześnie trudno przewidzieć, kiedy skończy się pandemia, co powoduje, że ...
-
Reklama społeczna w internecie
... pytanie, a nawet podjąć działania zgodne z przesłaniem reklamy. Nie bez znaczenia w przypadku kampanii reklamowych realizowanych drogą online jest także możliwość dotarcia do szczególnie atrakcyjnej z punktu widzenia reklamodawcy grupy odbiorców. Jak wynika z badań, internet to przede wszystkim medium ludzi młodych - aż 37 proc. stanowią ...
-
Suplementy diety - źródła informacji
... wszystkim na farmaceucie (54%), ale na następnych miejscach znajdują się: lekarz, reklamy (po 33%), znajomi i przyjaciele (28%), najbliżsi krewni (27%), artykuły w prasie (25%) oraz ulotki i reklamy ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... nie będzie oficjalnych, zamkniętych i całkowicie jednoznacznych ekspertyz prawnych regulujących wszystkie kwestie reklamy w internecie, wszyscy – zarówno reklamodawcy, jak i właściciele przestrzeni reklamowych – powinni kierować się przede wszystkim zdroworozsądkowym podejściem, jeśli chodzi o podejmowane decyzje, i w każdej sytuacji postępować ...
-
Kosmetyki w mediach
... reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 676 marek kosmetycznych. Pojawiły się 17962 przekazy, co daje średnią 27 publikacji i reklam na markę. 205 marek uzyskało zaledwie po jednej wzmiance w mediach. Jeszcze większa przewaga L’Oreal nad innymi firmami rysuje się po uwzględnieniu wyników wszystkim ... poprzez reklamy. Publikacje ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... przyjęło się, że najbezpieczniejszą formą reklamy produktu jest humor. Zapamiętujemy i chętnie komentujemy te reklamy, które nas ujmują dowcipną prostotą, względnie dwuznacznością ... , jak każda opowieść, musi być ciekawa, interesująca, angażująca, wyjątkowa – a przede wszystkim prawdziwa. Nie ma nic gorszego w czasach mediów masowych, jak sprzedawać ...
-
Product placement po polsku
... uśmiech, to notoryczne reklamy prawie wszystkiego w obecnych serialach już nie. Dlaczego? Polskie przekazy placementowe są nie tylko natrętne, ale przede wszystkim zbyt oczywiste ... jeden wielki blok reklamowy. Dlaczego tak się dzieje? W Polsce brakuje przede wszystkim ustaleń prawnych co do product placement, który właściwie nie figuruje w naszym ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... reklamy), prasie, internecie czy na billboardach (outdoor). Często do tego typu promocji angażowane są znane osobistości świata filmu czy sportu, jak na przykład spoty reklamowe piwa Żywiec z udziałem Tomasza Adamka, polskiego boksera. Natomiast podstawą marketingu małych browarów jest przede wszystkim ... piwo, ale przede wszystkim smaczna i bardzo ...
-
Ewolucja spamu VII-IX 2012
... W drugim kwartale 2012 roku zauważyliśmy, że reklamy zaczynają przenosić się ze spamu na inne nośniki: reklamy banerowe, portale społecznościowe, reklama kontekstowa oraz ... związku z tym nasi eksperci przygotowali specjalne zalecenia dla użytkowników: Przede wszystkim, serwisy kuponowe nigdy nie załączają załączników w swoich e-mailach – zwłaszcza w ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... ? Przede wszystkim zbyt skomplikowane procedury administracyjne oraz wysokie koszty pracy. Problemem są także rekordowo niskie ceny materiałów budowlanych oraz niemożność zastosowania podwyżek wynikająca ze zbyt dużej konkurencyjności tego sektora gospodarki. Jak przekonują specjaliści, odpowiedź na te wyzwania może tkwić w rynku reklamy online ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... i contentu o wysokiej jakości, wzrost znaczenia Messengera oraz wyższe ceny za reklamy w ogóle. Reklamy w formie kolekcji i układ styl życia W ubiegłym roku Facebook testował układ ... first Oczywiście Mobile first. Podczas prac nad treścią, będziemy musieli myśleć przede wszystkim pod kątem urządzeń mobilnych tak, by content pasował do oczekiwań ...
-
Satysfakcja z pracy to mało, teraz liczy się pracoszczęście. Zobacz, gdzie je znaleźć
... . Okazuje się, że tak pożądane warunki zatrudnienia oferują przede wszystkim praca w IT, marketing i reklama oraz inżynieria. Co daje satysfakcja z pracy? To właśnie w ... z kolei specjaliści IT, marketingu, reklamy i inżynierowie, co bez wątpienia ma ogromny wpływ na stopień satysfakcji z pracy. - Specjalista IT, marketingu i reklamy czy inżynier to ...
-
Klient złapany w sieć
... reklamę w Internecie, natomiast za rok będzie to już prawie miliard dolarów (czyli ponad 8%). Widoczny progres spowodowany jest przede wszystkim przez pojawienie się na rynku reklamy internetowej nowych zleceniodawców, o zwiększonych wymaganiach wobec media planów oraz zwiększania się ogólnych wydatków w sieci. Niebagatelny jest również ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... czyta? Jak wygląda jego dzień pracy? Jaka forma reklamy go interesuje? Czy w ogóle jego stosunek do reklamy jest aktywny, czy może bierny? Pamiętajmy, że ... re-brandingowych w firmie. Nie wiedząc, co dzieje się na rynku, a przede wszystkim, co robi nasza bliska konkurencja w obszarach komunikacji marketingowej, nie sposób stworzyć czegoś nowego, ...
-
Strony internetowe - technologia flash
... zmian, jakie nastąpiły od tamtego czasu. Zmienił się przede wszystkim sposób realizacji. Dzisiejsze programy są dynamiczne, kręcone przeważnie z przenośnych kamer. Cechy ... znienawidzonych przez internautów reklam on-line. Rzeczywiście, badania wciąż potwierdzają, że reklamy w Internecie budzą irytację odbiorców jako agresywne i męczące, zwłaszcza ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... by zainteresować nabywców daną inwestycją. Dziś standardowe banery w sieci czy reklamy w prasie to za mało – przekonują specjaliści ds. marketingu z portalu RynekPierwotny. ... gwarantują spójność działania i minimalizują ryzyko rynkowego niepowodzenia, inwestują dziś przede wszystkim wiodący deweloperzy. Mniejsze i średnie firmy ograniczają się do ...
-
Wiarygodna witryna WWW
... : "Co daje wiarygodność witrynie WWW?" Uczestnicy badania doceniają przede wszystkim szacunek dla organizacji, szybkość reakcji na zapytania klientów, przydatność danych kontaktowych i aktualność treści. Ta sama grupa wymieniała pojawiające się znienacka reklamy (pop-up advertisements), nieaktualne teksty, nieczynne odsyłacze, trudną nawigację ...
Tematy: -
Personalizacja w Internecie
... . Google poszło dalej i obecnie pozwala nawet zobaczyć, dlaczego akurat te reklamy nam się wyświetliły. Możemy także odwiedzić Menedżera Preferencji Reklam i ... życia”. Od teraz możemy informować naszych znajomych o specjalnych wydarzeniach w naszym życiu oraz o wszystkim, co uznamy za stosowne. Oczywiście granicę prywatności ustalamy my sami. ...
-
Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce
... , reklamy o podobnej treści, ale niedostosowane do miejsca pobytu użytkownika, wzbudzają w nich niechęć lub obojętność. 88 proc. użytkowników wyszukuje treści lokalne Właściciele smartfonów w USA coraz częściej korzystają z nich w celu znalezienia informacji ściśle powiązanych z miejscem swojego aktualnego pobytu. Służą im one przede wszystkim do ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... , konsekwencja w działaniu, regularna aktywność, umiejętność prowadzenia dyskusji i zjednywanie sobie ludzi, czyli fanów, a przede wszystkim – wyciąganie wniosków z prowadzonych działań. Najważniejsze zalety: Niskie koszty reklamy Tworzenie konkretnej grupy odbiorców Szybkie odesłanie na stronę e-sklepu A może „długi ogon”? W przypadku sklepów ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... , wśród których zanotowaliśmy spadki względem ubiegłego miesiąca. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (około 40 proc. w każdej dziedzinie), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża handlowa najchętniej inwestuje w spoty ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... . Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża telekomunikacyjna we wrześniu na reklamę w prasie wydała ...
-
Polacy chętnie oglądają wideo w internecie
... bo aż 64%, je blokuje. Respondenci deklarują jednak, że są skłonni oglądać reklamy pod warunkiem, że prezentują one atrakcyjne oferty cenowe (27%) lub ... ,7% – oraz dopasowania rzeczywistych odbiorców reklamy do zakładanej wcześniej grupy docelowej (Affinity Index) – od 78% wzwyż. – Współpracują z nami przede wszystkim marki, którym zależy na dotarciu ...