-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... maju 2011 r. Internetowa Rewolucja wyruszyła specjalną ciężarówką w większą trasę po Polsce i odwiedziła aż 18 miast - Białystok, Olsztyn, Elbląg, Koszalin, Szczecin, Zieloną Górę, ... , ale i możliwości działania poza granicami kraju, firmy dostrzegają korzyści z reklamy, handlu i usług online. Polski handel elektroniczny rośnie najszybciej w ...
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... medium, za pomocą którego chcemy dotrzeć do klienta. Reklama natywna ma minimalizować nasze negatywne odczucie wobec reklamy. Dwa typy reklamy natywnej W raporcie dotyczącym reklamy natywnej pt. Reklama natywna w Polsce opracowanym przez Interactions, autorzy wskazują, że przekaz natywny powinien być tak zaprojektowany, aby stanowić integralną ...
-
Darmowy Internet?
... roku aktywnych użytkowników poczty e-mail Google Gmail było ponad 170 milionów. W Polsce darmową pocztę elektroniczną oferuje wiele portali. Pod względem liczby aktywnych kont w ... tam słów wyświetla powiązane z tym słowem reklamy. Na przykład, gdy użyjemy w e-mailu słowa „urlop”, pojawią nam się reklamy portali biur podróży, czy portali oferujących ...
-
Polski rynek internetowy
... rynku reklamy internetowej w Polsce. Na podstawie wyników za I półrocze, IAB szacuje, że rok 2004 zakończy się bardzo dobrym wynikiem dla rynku reklamy on-line w Polsce. Wpływy z reklamy ... 1,2 proc. całości wydatków reklamowych w Polsce, a w 2005 roku może osiągnąć wartość 1,5 proc. Wiodącą branżą na rynku reklamy online jest nadal branża finansowa ...
-
PR w nowych mediach
... mniej więcej tyle samo czasu poświęca na oglądanie telewizji. Użytkownicy internetu w Polsce najczęściej korzystają z informacji zgromadzonych w światowych zasobach WWW. Bardzo często ... organizacji. Z powyższych wywodów nie należy pochopnie wnioskować, że czas skutecznej reklamy przeminął. Warto jednak uzmysłowić sobie, że reklama staje się ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... Według danych z corocznych raportów wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce opracowywanych przez SARE, od 2011 r. odsetek internautów ... reklamy, by wyświetlała się ona na dwóch pierwszych, kluczowych dla reklamy mobilnej miejscach. E-mailingi – sprawa osobna Na koniec e-mailingi, które naszym zdaniem są mocno niedocenianym kanałem reklamy ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... przy pomocy poczty elektronicznej tzw. e-mailingu. W Polsce często utożsamiany jest z wysyłką listów reklamowych do posiadaczy darmowych kont pocztowych w popularnych portalach. E-mailing w połączeniu z własną bazą klientów jest najtańszą a zarazem najbardziej efektywną formą reklamy internetowej oczywiście pod warunkiem poszanowania prywatności ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... łącznie prawie 418 milionów złotych, a średni koszt reklamy sprzedanego hektolitra piwa wyniósł 1200 złotych. Pomimo dużej konkurencji i niewielkich spadków sprzedaży dużych, znanych marek, mniejsze, lokalne browary trzymają się mocno. W latach 2000-2011 spożycie alkoholu w Polsce wzrosło o 30%. Połowę wypijanych napojów alkoholowych stanowiło ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... dużym stopniu z jego syntetycznego charakteru. Porównuje się wyłącznie efektywność kosztową reklamy na różnych serwisach WWW. Wiadomo gdzie opłaca się reklamować bardziej, a gdzie mniej. ... kurek z pieniędzmi na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej zainteresowały się możliwościami optymalizacji były banki internetowe ...
Tematy: -
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... zmian w 2013 roku. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar geograficzny Najważniejsze zmiany w całym 2012 roku to: spadek udziału dwóch największych rynków: warszawskiego i krakowskiego; wzrost pozostałych rynków, ze szczególnym zaznaczeniem rynku wrocławskiego, który ma szanse stać się w 2013 roku rynkiem nr 2 w Polsce. W 2012 roku udział ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
... McDonald’s. W czasie trwania kampanii reklama na nośnikach pojawiła się 503 160 razy i została zauważona przez blisko 5 mln osób. Rynek reklamy DOOH w Polsce Trend zapoczątkowany na zagranicznych rynkach jest obecny również u nas. Mimo trudności związanych z ograniczeniami administracyjnymi oraz wysokimi kosztami wejścia, liczba cyfrowych ...
-
Nowy broker internetowy
... postanalizę. Galposter Online ma nadzieję stać się jednym z głównych graczy na rynku reklamy internetowej. Optymizm szefów firmy opiera się m.in. na danych pokazujących stały i dynamiczny wzrost rynku reklamy internetowej w Polsce oraz na kompleksowej, przemyślanej ofercie i jej wyróżnikach. Z szacunków instytucji badających internet wynika ...
-
Product placement po polsku
... Polsce coraz szybciej. Product placement (po polsku tzw. plasowanie produktu) polega na umieszczeniu danej marki w przekazie telewizyjnym, książce, gazecie czy filmie. Unikając otwartej reklamy ...
-
Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych
... reklamy kawy (52%). Dobrze rozpoznawane są także reklamy napojów energetyzujących i izotonicznych, które wymieniło 43% respondentów. Nieco ponad jedna trzecia (36%) pamięta reklamy niegazowanej wody mineralnej, zaś napoje gazowane kojarzy 30%. Jedna czwarta Internautów (25%) kojarzy reklamy herbaty oraz gazowanej wody mineralnej. Reklamy ... w Polsce. ...
-
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
... zdjęcie reklamy zasugerowane przez Facebook lub sam zdecydować, które będzie odpowiednie. Dodaj nagłówek i wcześniej opracowany tekst reklamy, a następnie przejdź do opcji związanej z wyborem odpowiedniej grupy odbiorców. Wybierz dokładną lokację, w której ma się wyświetlać Twoja reklama (wg kraju, województwa, miasta itd.). Jeśli działasz w Polsce ...
-
Markowe wydarzenia
... współczesnym ujęciu marka obejmuje poza kombinacją produktu fizycznego, nazwy, opakowania, reklamy, dystrybucji i ceny także dostarczane konsumentom korzyści funkcjonalne i/lub symboliczne w ... branża piwna. Rysunek 1 obrazuje, jak kształtowała się lojalność wobec marek piw w Polsce w roku 1999. Nawet jego pobieżna analiza dobitnie wskazuje, że warto ...
Tematy: -
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... Polsce starają się nie mieszać do tego typu sporów, uznając się w takich przypadkach za „stronę trzecią”. Nie biorą pełnej odpowiedzialności za emitowane przez nie reklamy ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... korzyść w postaci zmniejszenia nakładu finansowego na reklamy przy jednoczesnym wzroście sprzedaży! Ponadto jest również prawdopodobne, że reklamy łączone, jako nowe i wyróżniające się spośród ... W poszukiwaniu wyjątkowości i prestiżu nie wolno zapomnieć, że póki co ludzie zamożni w Polsce poruszają się tymi samymi co inni ulicami, czytają te same ...
-
Spam: co należy wiedzieć?
... Wirtualną Polskę S.A.; b. na telefon komórkowy, którego numer Użytkownik udostępnił Wirtualnej Polsce S.A. (w tym SMS); c. za pośrednictwem komunikatora (messengera) prowadzonego przez Wirtualną Polskę S.A. Jak podaje Maciej Ziarka według powyższego regulaminu, reklamy mogą zostać wysłane również na numer telefonu komórkowego, który teoretycznie ma ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... branży, które decydują się na reklamę w mediach. Ograniczenie się jedynie do reklamy w klasycznych mediach przy obecnym szumie medialnym i przepełnieniu bloków reklamowych ... Mlekovity - Mleka Wypasionego. Hasłem przewodnim jest: "Mlekovita najbardziej Wypasione mleko w Polsce". Mlekovita zleciła ocenę spotu Mleka Wypasionego i konsumenci ocenili go ...
-
Facebook przytłacza informacjami
... się w pobliżu jakiejś lokalizacji. Oczywiście nie będzie to robione w sposób tak nachalny, jak chociażby wysyłane kiedyś przez sieć ProxyAd reklamy Bluetooth w centrach handlowych w Polsce. W czasach reklamy audience najbardziej istotne będą same dane z iBeacons - reklamodawca będzie wiedział, że w sklepie oglądam konkretny produkt, a swoją reklamę ...
-
ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
... reklamy pod względem zasięgu znajdują się dwie sieci reklamowe, co nas bardzo cieszy. Trendy w reklamie internetowej na największych rynkach w Europie pokazują, iż systematycznie rośnie znaczenie wortali tematycznych w stosunku do portali. Podobny trend zaczyna być widoczny również w Polsce ... ARBOmedia przewyższył zasięg biura reklamy Wirtualnej ...
-
Reklama społeczna w internecie
... International, Fundacji Świętego Mikołaja oraz Federacji Polskich Banków Żywności. Reklamy fundacji wyświetlane były na przestrzeni witryn korzystających z bezpłatnych statystyk ... i komunikacyjnych realizującą za pomocą internetu. "Prowadzimy jedyny w Polsce i jeden z nielicznych na świecie publicznych, internetowych rejestrów osób zaginionych - ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... Piwowarska uruchomiła narzędzie do zarządzania wydatkami marketingowymi Wallet, czy jeden z pierwszych w Polsce serwisów społecznościowych dla swoich pracowników o nazwie MalePiwo.net. Ponadto, marki maistreamowe reklamują się w telewizji (najdroższa forma reklamy), prasie, internecie czy na billboardach (outdoor). Często do tego typu promocji ...
-
Rola Internetu w zakupach usług telekomunikacyjnych
... zdecydowanie wymienia Internet (92%). Internauci czerpią swoją wiedzę także z reklamy (64%), od znajomych i rodziny (51%), od konsultantów w salonach i punktach sprzedaży ... Respondentów rekrutowano spośród panelu badawczego GfK Polonia, jednego z największych access paneli w Polsce. Strukturę próby, wg płci, wieku i wykształcenia, oparto na danych ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... rekomendacją znajomego lub członka rodziny (74% ankietowanych). W Polsce robi tak 82% konsumentów. Co ciekawe, opinia jest znacznie skuteczniejsza niż pozostałe formy reklamy produktów i usług. Wspomniany raport Nielsena wskazuje, że reklamy SMS, banery on-line’owe czy reklamy displayowe w sieci przekonują już tylko 37-45% klientów. A więc ...
-
Oferty turystyczne same znajdą klientów
... będący jednym z kluczowych elementów systemów dokonujących segmentacji użytkowników oraz generujących reklamy osobiste (ang. programmatic). Dzięki analizie ogromnej ilości danych (tzw. Smart ... jest widoczny przede wszystkim w Europie Zachodniej i USA. Jednak również w Polsce korzysta z nich coraz więcej touroperatorów oraz pośredników, oferujących ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... nie tylko salony i komisy samochodowe, ale także – warsztaty naprawcze, których w Polsce jest ok. 20 tys. Symulacja przeprowadzona przez Blink.pl, agencję specjalizującą ... przy niższym budżecie. W jaki sposób? – Rezygnując z kampanii ogólnopolskiej na rzecz reklamy w określonej lokalizacji, co jest dobrym krokiem w momencie, gdy promujemy warsztat ...
-
Satysfakcja z pracy to mało, teraz liczy się pracoszczęście. Zobacz, gdzie je znaleźć
... twierdząco odpowiedziało 27% pracowników IT, 36% inżynierów i aż 47% przedstawicieli marketingu i reklamy. Tym, co stresuje programistów, z pewnością nie jest lęk związany z utratą ... specjaliści IT, marketingu, reklamy i inżynierowie, co bez wątpienia ma ogromny wpływ na stopień satysfakcji z pracy. - Specjalista IT, marketingu i reklamy czy ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... w fazie wdrożenia rozwiązania. WEB USABILITY ZNACZY FUNKCJONALNOŚĆ Pojęcie funkcjonalności w Polsce jest bardzo słabo znane. Na Zachodzie zaś jest podstawowym wyznacznikiem w procesie ... typu reklamy nie stanowi problemu, a koszt dotarcia do jednej osoby jest dużo niższy niż w przypadku reklamy radiowej czy prasowej. Ponadto tradycyjne kanały reklamy ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... reklamy w mediach. Raport za 2007 rok potwierdza dominację marki L’Oreal i całego koncernu L’Oreal w zakresie obecności na łamach prasy konsumenckiej w Polsce ...
-
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
... . Badania pokazują, że większość respondentów zwraca większą uwagę na reklamy podczas dokonywania zakupów internetowych (33%) oraz korzystania z wyszukiwarek internetowych (29%). ... produktów m.in. w wyszukiwarkach, dlatego widoczne jest rosnące zainteresowanie marketingiem w wyszukiwarkach. W Polsce ten trend przejawia się wzrostem wartości krajowego ...
-
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
... poczuć… Ta reklama przełamywała konwencje, bo wcześniej reklamy piwa w Polsce w większości pokazywały tylko "szorstką męską przyjaźń" i "męski" świat. Dopiero ciepła, emocjonalna reklama Żubra wywindowała to piwo do grona jednej z najczęściej wybieranych marek piwnych w Polsce. Co zagraża przekazowi Gerald Zaltman wypunktował w swojej książce ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... w starszym wieku, którzy korzystają z uroków życia. W końcu marketerzy zauważyli trend aktywizacji starszego pokolenia. Ale już kilka lat temu pojawiły się w Polsce reklamy przełamujące stereotyp nieszczęśliwego, skromnego emeryta, który niewiele już oczekuje od życia. Czy pamiętacie reklamę funduszu Allianz, gdzie młody agresywny człowiek ...
-
Polski konsument 2009
... twierdzi, że nie podejmuje takiej aktywności. Niedoceniany jest natomiast wpływ reklamy na podejmowane przez konsumentów decyzje. Większość respondentów chciałaby, aby zawierała ... praw uzyskamy od powiatowych lub miejskich rzeczników konsumentów. Znajdziemy ich w całej Polsce w urzędach miasta lub starostwach powiatowych. Pełna lista rzeczników wraz ...