-
Spada spożycie piwa
... niż w poprzednich dwunastu miesiącach. Rynek piwa w Polsce może się w 2009 r. skurczyć o około 650 mln zł. W ostatnich latach branża piwowarska w Polsce rozwijała się dynamicznie: w 2006 r. rynek urósł o 7 proc., w ... na minusie. Nie pomagają nowe pomysły takie jak zakaz reklamy, czy zakaz sprzedaży piwa na kąpieliskach i plażach. Obawiamy się, że ...
-
Idealna domena internetowa
... w zestawieniu znalazło się kilka serwisów zagranicznych, które cieszą się powodzeniem w Polsce. Jednym z nich jest YouTube.com, który znalazł się w pierwszej dziesiątce ... „telewizyjny” adres wp.tv. Rada: polska domena narodowa nie potrzebuje reklamy – jest najpopularniejszą końcówką w naszym kraju. Wartość „peelek” potwierdzają również ceny ...
-
MR Bank nie istnieje, prezes niezatapialna
... , by zasypać dziurę w bilansach po chybionej inwestycji. Choć dla banków w Polsce nie jest to najgorszy czas, kondycja MR Banku nie jest najlepsza. Co ... wpływa także na niższy koszt jednostkowy produktów i usług oraz działań w zakresie reklamy i pozyskiwania klientów, a także na poprawę konkurencyjności połączonego banku”. Styczeń 2013 roku: ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... czterech lat poziom ten ma być ponad dwukrotnie wyższy. Z Big Data korzysta również branża reklamy online. Ta jednak powinna pomyśleć o przetworzeniu ich w Smart Data, czyli tzw. ... , adresy e-mail czy numery telefonów. Prognozowany wzrost wydatków na reklamę internetową w Polsce przełoży się nie tylko na większą liczbę reklam, co nie jest ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... więc dzień zniżek na zakup elektroniki, czy Dzień Darmowej Dostawy., który w Polsce przypada na 29 listopada. Jak zwiększyć sprzedaż w czasie szalonych dni ... wyników prowadzonych w aplikacjach kampanii reklamowych. Jak przekonują eksperci z Sociomantic Labs, reklamy w aplikacjach dostarczają o 70 proc. wyższy współczynnik konwersji oraz o 50 proc. ...
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
... r.) oraz wydarzenia takie jak zakaz handlu w niedziele sprawiają, że sklepy internetowe notują w Polsce wzrost przychodów. Różni się on jednak się w zależności od ... samej strony (23 proc.). Systematycznie zwiększa się też odsetek sprzedawców wykorzystujących reklamy na portalu Facebook (60 proc. ankietowanych). W istocie, przytoczone aktywności mogą ...
-
Wciąż czekamy na zmierzch Qbota
... w tym miesiącu. Teraz krajobraz zagrożeń będzie się zmieniać. W tej chwili w Polsce rośnie obecność trojana zdalnego dostępu Nanocore, który potrafi dokonywać zrzutów ... Jego zadaniem jest potajemne instalowanie złośliwych rozszerzeń poprzez fałszywe reklamy w przeglądarkach internetowych. W przypadku wykrytej niedawno kampanii „Shampoo”, w ...
-
Mapa Rynku Pracy - Luty 2004
... Polsce mamy coraz lepsze wskaźniki makroekonomiczne. Jak zapewniają ekonomiści nie powinno być już gorzej - może być ... rzemieślniczych: elektromechaników, elektryków oraz mechaników. W poszukiwaniu pracowników uaktywnił się sektor mediów i reklamy. Oferty z niego pochodzące stanowił w lutym 11,4% (wzrost o 1,8%). Na zwiększenie liczby ogłoszeń ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Maj 2005
... systematycznie się poprawia, a coraz lepsze wyniki finansowe wielu działających w Polsce firmy zaczynają mieć odzwierciedlenie w zatrudnianiu nowych pracowników. W maju ogólna ocena ... pozostała w zasadzie na niezmienionym poziomie. Niewielkie wzrosty odnotowała branża mediów i reklamy oraz FMCG. Dla tej drugiej sezon letni jest okresem wytężonej ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2005
... większość ekonomistów mają być głównym motorem zwiększania liczby miejsc pracy w Polsce. Wprawdzie tu także nie mamy do czynienia ze spektakularnym wzrostem - ... także branże: motoryzacyjna (3,1% wskazań), farmaceutyczna (4,2% wskazań), mediów i reklamy (7,3% wskazań) oraz budownictwa i nieruchomości (5% wskazań). Niewielka tendencja spadkowa objawiła ...
-
Bezpłatna reklama w Google AdWords
... firmy planują budować strategiczne partnerstwo dla przyśpieszenia rozwoju rynku usług internetowych w Polsce. 19 grudnia 2005 r. rozpoczęła się pierwsza wspólna akcja promocyjna ... umożliwią darmowe wykorzystanie usługi Google AdWords. Jest to forma reklamy tekstowej wykorzystującej technologię wyszukiwania kontekstowego na podstawie zdefiniowanych ...
-
Komu ufają Europejczycy
... reklamy i znajomi z pracy to źródła którym ufamy najmniej przy dokonywaniu różnych wyborów - tak wynika z ... , politycznego i gospodarczego. W tym roku wzięło w nim udział ponad 25 tysięcy osób z 14 krajów, w tym z Rosji. W Polsce w badaniu uczestniczyło 1109 osób. Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu 2005 r. z użyciem kwestionariusza ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
... Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach osiągnęła poziom 10,4 proc., ... 11,9 proc.), radio (+ 11,6 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+ 10,0 proc.). Zestawienie zamykają segmenty reklamy w dziennikach (+ 2,7 proc.) i magazynach (+ 4,6 proc.). Na reklamę w mediach najwięcej wydawały sektory: finanse i usługi marketingowe ...
-
Radio internetowe zdobywa popularność
... drukowanej jest Internet, ten podbija kolejne medialne terytoria. W Polsce mamy już 3,2 mln osób słuchających stacji radiowych za pośrednictwem Internetu. Jak ... słuchacz radia online przyznaje, że dowiedział się o słuchanej stacji za sprawą wyemitowanej reklamy (24%). Z badania RadioNet D-Link Technology Trend wynika, że słuchając stacji radiowych ...
-
Internet a zakupy artykułów spożywczych
... zdobytą wiedzą: przesyłają linki, dyskutują na forach oraz komentują reklamy. Źródła wiedzy o produktach spożywczych Respondentami byli internauci, którzy kupują produkty ... rekrutowano spośród panelu badawczego GfK Polonia, jednego z największych access paneli w Polsce. Respondentami były osoby, które kupują produkty spożywcze i mają wpływ decyzyjny ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe I-VI 2010
... wiadomości. Aż 65% spamu generowanego na całym świecie stanowią reklamy, próby oszustw oraz informacje z zakresu zdrowia i medycyny, a nadawcy najczęściej wysyłają wiadomości ... dolarów, okradając nieświadomych użytkowników komputerów. TrendLabs odkryło też botnet w Polsce, który między innymi gromadził osobiste dane polskich użytkowników, jak loginy ...
-
Silver economy
... Silver Economy Network of European Regions). Temat osób dojrzałych na rynku pracy w Polsce staje się powoli coraz częściej podnoszonym w dyskusjach publicznych. Jednak dość ... starsze będą stanowiły znakomitą większość konsumentów w naszym społeczeństwie. Teoretycznie media, świat reklamy i oferta rynku powinny podążać za tym trendem. Jednak teoria ma ...
-
Polscy rodzice a żywienie dzieci
... żywieniowych Polaków", większość rodziców w Polsce uważa, że "dzieci powinny jak najszybciej jeść tak, jak dorośli". Dlatego najczęściej dzieci jedzą ... w ich żywieniu, połowa rodziców dzieci młodszych (do 8 lat) twierdzi, że zwraca uwagę na reklamy produktów żywnościowych dla dzieci. Dzieci wybierają batony 96 proc. rodziców twierdzi, że ich dzieci ...
-
Malware wakacyjny już atakuje
... Polsce informuje, że w branży turystycznej mocno rozpoczęło się promowanie oferty letniej; oszuści również ... kodu lotu. Niektóre takie maile zawierają linki, które przekierowują użytkowników do strony internetowej reklamy o "cudownych roślinach odchudzających.". Inne, z dokładnie taką samą nazwą i wyglądem, prowadzą użytkowników do stron ...
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... w Polsce. Rodzimy e-handel to także najprężniej ewoluujący tego typu rynek w Europie. Dzisiaj już każdy zdaje sobie ... niż te aktualizowane np. raz w tygodniu. Kontent W czasach, gdy większość ludzi „uodporniła” się na reklamy w formie kolorowych banerów, konieczne jest docieranie do nich w subtelniejszy sposób. Takim sposobem jest dostarczanie ...
-
Cyberataki podczas Euro2016: polscy kibice masowo infekowani wirusem
... w sieci kanałów streamujących transmisje meczów. Przestępcy wykorzystali zainfekowane reklamy do rozprzestrzeniania wirusa typu Exploit Kit o nazwie Magnitude. W ... Ciekawy jest jednak zastosowany przez cyberprzestępców mechanizm dostarczenia wirusa. Ostatnio w Polsce popularna była, na przykład, metoda „na fakturę”, polegająca na masowej wysyłce ...
Tematy: Euro 2016, ransomware, wirus, okup, streaming, flash, cyberprzestępcy, szkodliwe oprogramowanie -
Najpopularniejsze festiwale muzyczne. O czym mówili internauci?
... Polsce coraz większą popularnością, o czym może świadczyć nieustannie rosnąca liczba nowych imprez i coraz lepsze line ... , Uber, mytaxi). Marki w kontekście letnich koncertów to także technologie: Spotify krytykowane za zbyt nachalne reklamy Open’era, VSCO używana do korekty festiwalowych zdjęć, Google (Play – aplikacje festiwalowe, Maps – nawigacja ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... ten rok? Zdaniem platformy Shoper, trendy 2018 wyznaczać będą światowi giganci e-commerce i reklamy internetowej. Krajobraz e-commerce ulega tak szybkim i intensywnym zmianom, że o ... smartfonów w rozwoju handlu internetowego. 47 proc. Respondentów badania “E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” używa telefonu komórkowego do zakupów. ...
-
Black Friday w pandemii - wielkie okazje czy karykatura wielkich wyprzedaży?
... Polsce pod hasłem „Black Friday” kryje się wstęp do najgorętszego dla handlu okresu związanego z „gorączką” ... kryjącej się pod reklamami z tymi hasłami okazuje się, iż jest ona wystandaryzowana dla wszystkich użytych form reklamy i haseł. W konsekwencji może to doprowadzić do dużej dawki sceptycyzmu wśród potencjalnych klientów, co do autentyczności ...
-
Adware może być bardzo niebezpieczny
Reklamy na ekranie komputera to widok, do którego każdy użytkownik sieci zdążył już przywyknąć. ... zagrożenia w postaci np. utraty danych, ale może dojść do przeciążenia systemu – mówi Jolanta Malak, dyrektorka Fortinet w Polsce. Czy adware zawsze jest groźny? Po uruchomieniu oprogramowanie adware zaczyna szukać informacji na temat użytkownika oraz ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... , najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również - co powinno ucieszyć przede wszystkim internautów - reklamy kontekstowej i mało agresywnej reklamy w wyszukiwarkach. Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (pop-up survey), w Polsce w dniach 23-29 maja 2006r. Próbę dobrano ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... Polsce,wartość całego krajowego rynku reklamy wzrosła w 2017 roku o 2%. W 2018 r. rynek reklamowy będzie rósł z nieco niższą dynamiką (1,9%), by na koniec roku osiągnąć wartość 7,177 mld zł. W Polsce, podobnie jak na świecie, najszybciej rozwijającą się częścią rynku reklamy ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... Polsce jeszcze niedawno niewiele można było powiedzieć. Raporty i szacunki IAB, dotyczące reklamy internetowej w naszym kraju skupiały się głównie na reklamie display i nie zawierały rozbicia na poszczególne formy internetowej promocji. Widać to po szacunkowej wartości rynku reklamy ... pomimo kryzysu, jaki dotknął branżę reklamy. Reklamy wszystkich ...
-
Internet - wymagające medium
... Widać też wyraźnie, że największy ruch internetowy występuje w typowych godzinach pracy, w dni robocze. Większość internautów w Polsce pochodzi z województwa mazowieckiego. TRENDY INTERNETOWEJ REKLAMY W reklamie internetowej w Polsce już od dłuższego czasu królują formaty rich media (kreacje internetowe np. bannery wykorzystujące technologie: java ...
-
Reklama w Internecie 2010
... 8,5 procent ogólnego tortu reklamowego w Polsce. I choć zdawać by się mogło, że niepodzielnym hegemonem jest tu Google i jego platforma AdWords/AdSense, to rzeczywistość nie jest tak czarno-biała. Tym bardziej, że - jak podkreślają autorzy raportu Rynek reklamy kontekstowej 2010 - kampanie reklamy kontekstowej bardzo rzadko realizowane są ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... wyników wyszukiwania. IAB Europe szacuje, że w 2010 roku udział reklamy w wyszukiwarkach stanowił 30 proc. ogólnych wydatków na reklamę online w Polsce, co stanowiło wzrost o 4 punkty procentowe w stosunku do roku poprzedniego. Niezwykła popularność tej formy reklamy wynika przede wszystkim z jej wysokiej skuteczności, będącej efektem jej ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie nasycenie nowych technologii wciąż pozostaje na relatywnie niskim poziomie. Także w Polsce w branży RTB coś drgnęło. W maju tego roku swoje biuro otworzył u nas Adform, europejski lider technologii reklamy graficznej. Warszawa została piętnastym zagranicznym oddziałem wywodzącej się z Danii spółki. Firma jest ...
-
Reklama online? Polacy mówią "stop"
... reklamy jakiś czas temu, ale realnie już z niego nie korzystają. Wykorzystując w naszej metodyce analizę Big Data jesteśmy w stanie zobrazować faktyczną i aktualną skalę blokowania reklam w Polsce ... proc.) oraz Opery (29,66 proc.). Z kolei w przeglądarce Safari reklamy blokuje raptem 5,41 proc. użytkowników. Najniższy odsetek blokujących odnotowano u ...
-
Outdoor w badaniu Mediapanel
... reklamy zewnętrznej w ujęciu cross-mediowym. Cieszymy się, że w ten sposób możemy świętować jego 20 lecie. Poprzez włączenie pomiaru outdooru rynek otrzyma pełny obraz mediów w Polsce. Co niezmiernie ważne, jest to pierwszy tego typu pomiar reklamy ...
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... liczba skarg zło- żonych do polskiej Rady Reklamy chyba nie zaskoczyły samych twórców reklamy, których szum medialny wokół promocji ... Polsce wciąż do rzadkości należy emitowanie drastycznych treści w kampaniach displayowych, dlatego jeżeli ktoś chce do nich dotrzeć, robi to na własną rękę. Poza tym, jak wspomniałam wcześniej, reklamy ...