-
Gwarancja zwrotu pieniędzy - to się liczy w e-commerce
... . Warto rozważyć wprowadzenie gwarancji, zwłaszcza jeśli reklamy skutecznie przekierowują osoby zainteresowane ofertą na stronę sklepu, ale finalnie mały odsetek konsumentów wchodzących na stronę sklepu decyduje się na zakup” – komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce. Ponadto wyniki badania wskazują, że konsumenci ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... edukacyjnymi internauci docenili również piosenkę, która zagościła w reklamie akcji. „Piosenka z reklamy pzu tej z „kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” sprawia ze ... Zachodni WBK w najnowszej analizie bankowości mobilnej zajął pierwsze miejsce w Polsce i drugie w Europie. Forrester Research, międzynarodowa firma badawczo-doradcza, opisuje Bank ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... Internet ulega personalizacji. Namacalnym efektem działań DMP są np. spersonalizowane reklamy wyświetlane w przeglądarce internetowej, które dzięki wykorzystaniu danych stają się coraz lepiej ... tą platformą już w 2011 roku, jeszcze jako mały startup, gdy w Polsce o Big Data mało kto słyszał i niewielu widziało sens w analityce cyfrowych informacji, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... . wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dol. Reklamy będą też sprzedawane razem do transmisji telewizyjnej i relacji z wydarzenia w internecie. ... Europie dyscyplina dynamicznie się rozwija. Super Bowl jest też transmitowane w stacjach telewizyjnych. – W Polsce od tego sezonu mecze i futbol pokazuje stacja Eleven Sports. ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... temat banków potwierdzają również wyniki „Raportu na temat wizerunku banków w Polsce” – badania przygotowanego na zlecenie Procontent Communication przez ośrodek badania opinii publicznej ARC ... (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na temat banków stanowią ...
-
Styl życia: zobacz, czy jesteś "smart"
... życie. Źródłem informacji o technologiach są najczęściej portale internetowe (45 proc.), reklamy (38 proc.) oraz specjalistyczne programy telewizyjne i audycje radiowe (36 ... w najważniejszych obszarach życia (tj. technologie, zakupy, praca, zdrowie i life hacking), w Polsce żyje 22 proc. Smart Polaków, a 5% można uznać za prawdziwych innowatorów. ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... od 11 do 20%. Jakie tendencje zdominowały ubiegłoroczny rynek komunikacji mobilnej w Polsce? Respondenci badania wskazali przede wszystkim na płatności mobilne (przeszło 70 ... klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w gazecie lub na ...
-
Kaspersky Total Security, Internet Security i Kaspersky Anti-Virus 2017
... informacje na temat swoich funkcji, działa w tle, wyświetla banery i komunikaty (np. reklamy) lub jest rzadko używany. Po otrzymaniu raportu użytkownik może ... ). Ceny i dostępność Nowe produkty bezpieczeństwa Kaspersky Lab z linii 2017 są dostępne w Polsce od 25 października 2016 r. w następujących cenach sugerowanych: Kaspersky Total Security – ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... najmniejszych podmiotach. Przeciętnie na jedną osobę pracującą w mikroprzedsiębiorstwie przypadają w Polsce środki trwałe o wartości 15-16 tys. euro., w małych firmach jest to ponad 2 razy ... . To pokazuje, że coraz większe znaczenia odgrywa odpowiednia forma reklamy i promocji. Pozostałe kategorie inwestycji, odzwierciedlające wcześniejsze preferencje ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... Consumer Goods & Retail. Głównym źródłem informacji o promocjach nadal gazetki i ulotki (50 proc.), a także reklamy w TV (28 proc.) oraz znajomi i sąsiedzi (22 proc.), chociaż widać, że ... oraz 85 proc. miast. Co więcej niemal 45 proc. wszystkich gospodarstw domowych w Polsce mieszka w strefie 15 minut pieszo od sklepu sieci Biedronka. Rozszerzając ...
-
Za kulisami ataków ransomware
... państw znajdują się również: Włochy, Francja, Niemcy, Australia i Kanada. W Polsce, podobnie jak w Szwajcarii, Danii, Finlandii, Czechach czy na Węgrzech, współczynnik ... zabezpieczeniach i chętnie wykorzystuje m.in. spam e-mail, malvertisement sieciowy (reklamy zainfekowane ransomware) i zainfekowane pliki do pobrania. Najbardziej rozpowszechnioną ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... być np. marketing w wyszukiwarce Google, kampanie display’owe, targetowane reklamy w mediach społecznościowych, mailingi i newslettery, a nawet wciąż popularny telemarketing. ... są popularne wśród konsumentów. Największe serwisy typu lead generation w Polsce to Oferteo.pl, Oferia.pl i Favore.pl. – Ułatwiamy stronom znalezienie kontrahenta. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2018
... rodzinę i znajomych będą miały pierwszeństwo w wyświetlaniu, podczas gdy wszelkiego typu artykuły, reklamy czy materiały wrzucane przez marki stracą znaczenie. Plany produkcyjne General ... łącznie 17,6 GW mocy, a zainwestowano w tym sektorze ok. 30 mld euro. W Polsce obserwuje się bezruch w tej dziedzinie mimo że posiadany potencjał jest znaczny. ...
-
Sieci handlowe znów promują zdrowe produkty
... stronach internetowych czy przedstawienie raportów dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu. Reklamy tak, ale nie skierowane do dzieci Zrzeszone w The Consumer ... całego środowiska biznesowego – mówi Irena Pichola, Partner, Lider Sustainability Consulting w Polsce i Europie Środkowej, Deloitte. – Aktywność takich organizacji jak The Consumer ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... obrazów oraz języka, wirtualni asystenci, automatyczne pojazdy i roboty. Inwestycje w AI w Polsce, w porównaniu do globalnych liderów w tej dziedzinie czyli USA i Chin, są ... na podstawie schematów ich zachowań w wyniku czego otrzymujemy precyzyjne targetowane reklamy i propozycje produktów, które mogą nas interesować. Uczenie maszynowe wykorzystywane ...
-
Biznes skazany na Big Data?
... , jedną z największych hurtowni danych na świecie, należącą do Cloud Technologies. W Polsce w minionym roku na dane o internautach przeznaczono kwotę 8,9 mln dolarów. Jeśli ... daje marketerom możliwość zaawansowanego profilowania behawioralnego i precyzyjnego targetowania reklamy internetowej, co w dobie szumu informacyjnego pozwala osiągać ...
-
Uwaga na fałszywe karty podarunkowe
... lub adresu e-mail, subskrybowanie płatnej wiadomości SMS, zainstalowanie oprogramowania wyświetlającego reklamy itd. Rezultat jest przewidywalny: ofiary będą miały dość wykonywania ... celów. Oszustwa tego typu są coraz popularniejsze na całym świecie. W Polsce cyberprzestępcy oferują m.in. telefony z wyższej półki za symboliczną złotówkę oraz kupony ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2018
... okazało się, ze część reklamodawców korzystających z usług Google'a może sprawdzić, czy reklamy w sieci doprowadziły do zakupu w fizycznym sklepie. Stało się tak ponoć w wyniku umowy ... . Obecnie Costa Coffe prowadzi około 3,8 tys. kawiarni, w tym około 150 w Polsce. Warto dodać, że właścicielem Costa Coffee jest firma Whitebread, która kupiła kawową ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... towarzyszą właściwie od zawsze. „Doświadczenie naszych klientów - począwszy od obejrzenia reklamy, wyszukiwania produktu, analizy, kontaktu ze sprzedawcą, zakupu, dostawy, obsługi, ... pokolenia Milenialsi i pokolenie wyżu demograficznego to obecnie najliczniejsze grupy klientów w Polsce. Według Deloitte, w ciągu 10 lat pokolenie Y będzie stanowić ...
-
RODO, czyli dlaczego ochrona danych jest ważna
... a nie jakie będą konsekwencje – wskazuje Jolanta Malak, regionalna dyrektor Fortinet w Polsce. Za intensywnym postępem technologicznym oraz upowszechnieniem się szybkiego internetu ... zakupowe, zainteresowania, a nawet poglądy – na tej podstawie wyświetlane są m.in. reklamy. Trzeba mieć jednak świadomość, że takie dane mogą posłużyć również do ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... o te prezenty, które zakupimy w e-sklepach. Według raportu Allegro i Mobile Institute, klienci największej w Polsce platformy e-commerce jako prezenty, który zamierzają kupić swoim bliskim najczęściej wskazali następujące produkty ... rozwiązania typu end-to-end, które łączą i integrują wszystkie punkty kontaktu z klientem - od marketingu i reklamy ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... - 88 mln. zł. (w 2017 – 91 mln. zł.). Nowością w zestawieniu jest jeden z pierwszych teleturniejów w Polsce, który po latach doczekał się wielkiego powrotu – „Koło fortuny” (TVP2). Program ... czyli wartości, które określają jaki % grupy celowej (populacji) zetknął się z pojedynczą emisją naszej reklamy. ** Analiza została przeprowadzona na bazie ...
-
7 cyberataków, które zapamiętamy na lata
... wrażliwych informacji o jego użytkownikach, tworząc na ich podstawie personalizowane reklamy i wpisy wyborcze. Aplikację z quizem pobrało około 270 tys. osób, ... , a następnie przekształcał je w botnety służące do przeprowadzania cyberataków. Według danych CERT w Polsce przejmowanych było nawet 14 tys. urządzeń dziennie . Tak szeroka skala infekcji ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... wychodzić z garażu. Osobne pomieszczenia biurowe i magazynowe, zlecana fachowcom księgowość i reklamy opracowywane przez profesjonalistów. To wszystko dowody na to, że sklepy ... który założyliśmy w 2017 r., skupiony na markowych ubraniach i obuwiu. Sprzedaje zarówno w Polsce jak i za granicą. Taki kierunek rozwoju podyktowało podążanie za klientami i ...
-
Handel z Chinami idzie nam coraz lepiej
... warunków, polskie firmy radzą sobie dość dobrze w kontaktach handlowych z Chinami. Polsce nadal brakuje strategii z prawdziwego zdarzenia, wspierającej polskich przedsiębiorców na tamtejszym rynku. ... których produkty obecnie są bojkotowane przez chińskich konsumentów ze względu na reklamy tej firmy, uznane przez mieszkańców tego kraju za obraźliwe. ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... pozostawiają złudzeń – jak wynika z opracowana Admitad Report 2018/2019 dziś w Polsce udział e-commerce w ogólnym handlu detalicznym wynosi 7%, a według wstępnych prognoz, ... może umożliwić na przykład wyświetlenie na wewnątrz sklepowych ekranach odpowiednio dobranej reklamy, która wpłynie na decyzję o zakupie. Dostarczane przez kamery mapy cieplne ...
-
Branża IT: 10,5 tys. wynagrodzenia to za mało, żeby odczuwać komfort?
... mimo faktu, iż ponad 60% kobiet i ponad 70% mężczyzn pracujących jako specjaliści IT w oparciu o kontrakt B2B zarabia w Polsce powyżej 65 zł na godzinę (netto), czyli co najmniej 10,5 tys. zł netto miesięcznie (przy przyjęciu puli ... 700 specjalistów IT z całej Polski. Projekt dla Ework Group przygotowała i poprowadziła agencja Biuro Podróży Reklamy ...
-
Grupa Polsat kupuje Interię
... w sieci przekracza miesięcznie 1,3 miliarda. Grupa Polsat to grupa medialno-telekomunikacyjna w Polsce posiadająca 5,7 mln klientów, którym świadczy usługi: telefonii komórkowej, płatnej telewizji ... w obszarze Internetu. To wzmocnienie pozycji na dynamicznie rosnącym rynku reklamy online. To również dodatkowy kanał dystrybucji oraz monetyzacji treści ...
-
Młodzi programiści nie powinni narzekać. Oto powody
... do tej pory myślały o internecie tylko jako źródle reklamy, dziś rozważają częściowe przeniesienie biznesu do sieci. Dobrym przykładem są prawnicy, dla których powstają systemy do zdalnych konsultacji prawnych – podsumowuje ekspert. Pierwsze tygodnie pandemii w Polsce nie sprawiły, że rynek pracy zniknął, a pracownik przestał ...
-
Groźny trojan odradza się po 5 miesiącach uśpienia
... firm, tuż za nim uplasowały się Dridex i Agent Tesla, wykryte w 4% organizacji. W Polsce trojan Emotet okazał się jeszcze powszechniejszy, a jego wskaźnik infekcji sięgnął 8,6%! ... liście TOP3 są trojan dropper Necro oraz PreAMo, infekujący Androida malware klikający w reklamy należące do trzech agencji: Presage, Admob, oraz Mopub. - To ciekawe, że ...
-
Ile wydamy na Boże Narodzenie 2021?
... internetowe, które wskazało 26% osób oraz aplikacje mobilne sklepów, a także reklamy telewizyjne, radiowe lub prasowe, które w naszej ankiecie wskazał co dziesiąty konsument ... lub znajomych święta spędzi natomiast 16% ankietowanych. Co ciekawe, turystyczne wyjazdy w Polsce lub za granicę planuje wtedy jedynie 2% badanych. Czym jednak byłyby święta ...
-
Marketing internetowy. Jak wyglądał rok 2021?
... na naprawdę solidne przygotowanie się do “nowego świata marketplace’ów” w Polsce bogatszego o globalnego “mega-gracza" w postaci firmy Amazon. Prognozowanym na 2021 ... się o prywatność swoich danych. Pomimo, iż Google przedłużył remont świata cyfrowej reklamy, niektóre z największych światowych marek (w tym Unilever, AB InBev, Diageo, Ferrero, Ikea, ...
-
Rynek pracy: aż 600 tys. ofert dla specjalistów, kto potrzebny?
... rekrutacyjnych części firm czy też wpływ wojny w Ukrainie na klimat inwestycyjny w Polsce. Należy jednak podkreślić, że mieliśmy wciąż do czynienia z czasem wyjątkowo intensywnej ... w których rola kompetencji cyfrowych jest już wysoka lub dynamicznie rośnie – w tym IT, marketingu, reklamy, grafiki, e-commerce czy badań i rozwoju. Te dane wskazują, że ...
-
Scareware, czyli żerowanie na strachu internautów
... komunikaty od tych pochodzących z rzetelnych źródeł. W praktyce często sobie z tym nie radzą i pożyczają haczyk. Reklamy o groźnym wydźwięku mają wywołać strach u odbiorcy. Producenci antywirusów nigdy nie stosują takich metod, ... wątpliwości zgłaszać administratorowi - mówi Mariusz Politowicz z firmy Marken, dystrybutor rozwiązań Bitdefender w Polsce ...
-
Rynek z ponad 1 mln ofert pracy. Kogo szukają pracodawcy?
... grupy specjalizacji ze szczególnym znaczeniem kompetencji cyfrowych, do której zaliczają się także specjaliści od marketingu i reklamy (5%), internetu/ecommerce (3%) oraz badań i rozwoju (2%). Dlaczego kształcenie kompetencji cyfrowych w Polsce jest tak ważne? Według Eurostatu Polska zajmuje dopiero 24. miejsce w Unii Europejskiej pod względem ...