-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... jednak Magdalena Werewka, ekspert ds. komunikacji produktowej BOŚ Banku. KREDYTY NAJCZĘŚCIEJ REKLAMOWANYM PRODUKTEM Według raportu reklamy kredytów pochłaniają dwie trzecie wszystkich radiowych wydatków reklamowych banków. Według przedstawicieli banków radio ... Radio Track, które jest jedynym, ciągłym badaniem słuchalności stacji radiowych w Polsce ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... tego portalu. Mają nadzieję, że Google Plus zaoferuje im ciekawe narzędzia w zakresie promocji i reklamy. Oczywiście efekt nowości również odegrał i będzie odgrywał olbrzymia rolę. Wielu ... Firefoxem (28,34%). Zresztą ci trzej gracze liczą się tylko na tym rynku. W Polsce zresztą sytuacja wygląda podobnie, z tym, że liderem jest Firefox, a nie ...
-
Internet w regionie CEE 2010-2011
... Na drugim miejscu w tym rankingu uplasowała się Turcja, w której liczba internautów wynosi około 24 milionów. W Polsce liczba internautów w lipcu 2011 r. wynosiła blisko 19 milionów. Ukraina, pomimo stosunkowo młodego rynku ... najszybciej rosnącym rynkiem pod względem wydatków na reklamę w sieci, i odnotowuje 33,8 proc. wzrost przychodów z reklamy ...
-
McAfee: zagrożenia internetowe 2012
... firmy nie muszą uzyskiwać zgody odbiorcy na wysyłanie reklam drogą mailową (w Polsce uzyskanie takiej zgody jest wymagane na mocy ustawy o świadczeniu usług drogą ... kreatywność próbując atakować telefony komórkowe i smartfony i instalując na nich programy wyświetlające reklamy lub wysyłające wiadomości tekstowe. Co ciekawe, takie ataki mogą być ...
-
Spam w III 2012 r.
... ” – wysyłki te były zamawiane u spamerów przez małe i średnie firmy jako narzędzie reklamy. Uwadze spamerów nie mogła ujść premiera nowego gadżetu firmy Apple - iPad ... 29 000 zainfekowanych komputerów wchodzących w skład tego botnetu działało w Polsce. Szkodliwe oprogramowanie w ruchu pocztowym W marcu udział szkodliwych plików zidentyfikowanych we ...
-
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
... wymiar skody" Skoda Fabia - „Hatchback z klasą” Skoda Octavian - „Najchętniej wybierane auto w Polsce” Skoda Yeti - „Do miasta i na bezdroża” Superb – „Wyjątkowa przestrzeń wewnątrz” Skoda Citigo ... są oryginalne stają się jednym z elementów kreowania wizerunku marki. Reklamy mają często bardzo prostą i zwięzłą formę. Dlatego dobre slogany reklamowe ...
-
Czym jest branded content?
... w marketingu A.D. 2012. Jego ranga jest już tak duża, że na ostatnim festiwalu reklamy w Cannes po raz pierwszy przyznano nagrody w kategorii Branded Content & Entertainment. Czym ... , a właśnie wartości, z którymi chętnie utożsamiają się młode mamy. Ekosystem marki W Polsce tak spektakularne działania należą cały czas do rzadkości. Warto jednak ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... ekspansji mogą pomyśleć także firmy, których oferta z góry jest skazana na niepowodzenie w Polsce, zaś w innych krajach może się spotkać z ogromnym zainteresowaniem. Niekiedy ... z błędami (lub po prostu przekład słabej jakości) może zniweczyć wszelkie wysiłki z zakresu reklamy w Internecie. Google to nie jedyna wyszukiwarka na świecie Przy ekspansji ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... bólu eksploatowany jest społeczny dowód słuszności w reklamie leków OTC. Co prawda mamy odświeżające hasło „najchętniej wybierana marka na przeziębienie i grypę w Polsce” (Gripex). Najczęściej wybierany nie oznacza najchętniej wybieranego. Mamy więc do czynienia z interesującą nowinką metodyczną w zakresie badania „chęci”. Informacje o raporcie ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2012
... powody. Szkodnik ten jest często wykrywany w darmowych aplikacjach i rzeczywiście wyświetla reklamy. Jednak posiada jeszcze dodatkową funkcję – zmienia stronę startową ... wykrywane w zaledwie kilku europejskich krajach: Hiszpanii, we Włoszech, w Niemczech, Polsce i kilku innych. Ofiarami tych ataków byli użytkownicy różnych platform mobilnych: ...
-
Ochrona prawna marki
... Ustawa z dnia 2 sierpnia 1926 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Prawo własności przemysłowej W Polsce praw dotyczących ochrony marki można dochodzić w oparciu o dwa akty prawne – Ustawę o ... hasło reklamowe. Niektóre spółki zgłaszają nawet dłuższe opisy będące np. treścią reklamy. Jest to już sposób na ochronę nie tylko samej nazwy czy znaku ...
-
Najbardziej złośliwe programy wg ESET
... Rok identyfikacji: 2011 Przeglądarka internetowa komputera zainfekowanego OSX/Flashback podmienia reklamy i odnośniki, tak aby ich kliknięcie kończyło się pobraniem i ... rachunek abonenta. Android/Boxer atakował użytkowników w 63 krajach świata - w tym w Polsce. 11. ZeuS, SpyEye (ZitMo, SpytMo) – bankowi cyberrabusie – konie trojańskie sprzedawane ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... i nie będzie postrzegał komunikacji od twojej firmy jako nachalnej reklamy. W przypadku, kiedy zajmujesz się szeroko pojętym consultingiem, zaoferuj wartość dodaną ... wynajętej bazy mailingowej. W czym tkwi szkopuł? 95 proc. takich kampani w Polsce wciąż fokusuje się na jednorazowej reklamie, a tylko 5 proc. przechwytuje adresatów i konwertuje ...
-
Big Data w firmie
... oraz jaka forma reklamy display generuje więcej konwertującego ruchu. Poza tym, gdziekolwiek możesz, wykorzystuj personalizację. Zwłaszcza w swojej komunikacji e-mail marketingowej nie może zabraknąć tego kluczowego elementu. Jeżeli prowadzisz działania e-commerce’owe, warto pomyśleć nad systemem rekomendacji (w Polsce polecam Gravity Reco ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... sytuacja w segmencie marek Premium, który w naszym kraju rozwija się w ostatnim czasie najszybciej. W Polsce w tym segmencie znane są 2 marki: Cisowianka Perlage i Classic oraz Voda Naturalna. Cisowianka, ... cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 13 sierpnia 2012 ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... dyskusja o sieciach komórkowych prowadzona jest dwutorowo, na Facebooku oraz na forum.telepolis.pl. Obecnie w Polsce jest aktywnych około 60 mln. kart SIM. Oznacza to, że jest ich o wiele więcej ... oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 01 stycznia a 31 ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... przeciętnego Polaka w Europie Wschodniej. W ubiegłym roku spożycie herbaty wyniosło w Polsce 1 kg per capita. Od grudnia 2011 roku do listopada 2012 roku ... 7% i na miejscu trzecim - Magazyny – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I – VII 2012 i 2013. Materiał stanowi opracowanie ...
-
Jakie będą zakupy świąteczne 2013?
... 28% - w Internecie Byle nie za wcześnie - 57% konsumentów na świecie uważa, że świąteczne reklamy pojawiają się zdecydowanie za szybko. Podzielony świat - Skutki kryzysu ekonomicznego są ... świąteczne wyda statystyczny Amerykanin. (Dla porównania firma doradcza Deloitte szacuje, że w Polsce będzie to około 616 złotych). Uważajcie na obwód w talii - ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... się największym zainteresowaniem wśród targetu 18-24 lata pochodzącego z Warszawy, choć jej reklamy oparte są na przygodach kukiełek w sędziwym wieku. Jednak to na blogach ... bardzo duże międzynarodowe konsorcja czyli Vivus oraz Wonga. Rynek pożyczek online w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, lecz ich działalność nad rozpoznawalnością w sieci, ...
-
Brak wyboru pobudza popyt na ściąganie filmów z Internetu
... widzami w 10 państwach członkowskich – Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Chorwacji, Rumunii, na Litwie i w Danii. O zwyczaje i preferencje związane z oglądaniem filmów zapytano ... osób wybiera film tuż przed wizytą w kinie. Najskuteczniejszą formą reklamy są zwiastuny filmowe. 28 proc. Europejczyków ogląda filmy na ...
-
Branża piwowarska liczy na wzrost
... Coraz bogatsza oferta piw specjalnych – smakowych (radlery, shandy) i niepasteryzowanych, proponowana konsumentom przez wszystkie browary w Polsce, może wpłynąć na poprawę sprzedaży w roku 2014. Piwowarzy, opierając się na wynikach sprzedaży piw smakowych ... dobrowolne wprowadzenie kolejnego znaczka „W ciąży nie piję alkoholu” na opakowania i reklamy ...
-
Jak nazwać pensjonat?
... pensjonacie. Pamiątki opakowane w papier z logo pensjonatu będą spełniały jeszcze jedną ważną funkcję. Pamiętaj, reklamy nigdy za wiele! Obdarowana osoba, jeśli to dla kogoś był prezent ... nie. Jeśli jednak masz plany rozwojowe, chcesz otworzyć drugi pensjonat w innym miejscu w Polsce, to już stawiamy znak zapytania. Istnieje wiele metod na tzw. ...
-
Wakacje 2014: numery alarmowe i roaming w UE
... dzieci w okresie letnim. Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych odnotowuje w Polsce w ciągu jednego roku ok. 17 tysięcy zaginięć, z czego ok. 6,5 tysiąca ... , konkursów i plebiscytów, które mnożą się szczególnie w okresie wakacyjnym. Kolorowe ogłoszenia i reklamy sugerują odbiorcom, że wygrana jest niemal pewna, a jedynym warunkiem ...
-
Sprzęt AGD: w sieci zwyciężają lodówki i pralki
... również oglądaniem pralek i odkurzaczy. Przeanalizowano dane z blisko 100 działających w Polsce sklepów online zintegrowanych z rozwiązaniem dla producentów od RTB House. Okazuje ... przynosi korzyści zarówno użytkownikom, jak i producentom. Pierwsi widzą w sieci reklamy produktów o zbliżonych parametrach do wcześniej szukanych i mają pewność, że ...
-
Turystyka online: Polska kontra USA
... przekazie reklamowym, gdy jest ona dostosowana do ich indywidualnych preferencji, tzw. personalizacja przekazu reklamowego. – Dopasowanie reklamy pod kątem zainteresowań danej osoby, a także przyznanie dodatkowych benefitów (np. zniżki, promocje itp.) sprawiają ... spersonalizowane oferty, które zdobywają coraz większą popularność również w Polsce ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... 1/5 część udziałów w rynku. Reszta środków przekazu, czyli radio, kina, gazety i reklamy outdoorowe stanowią zaledwie 7% udziału i zaczynają pełnić marginalną rolę w całościowym ... Drogerie Polskie. Liczba ich placówek zwiększa się o kilkaset w ciągu roku – w Polsce działa już ponad 1800 niezależnych, franczyzowych sklepów drogeryjnych. Główną zaletą ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2014
... ostateczna liczba zostanie podana na koniec miesiąca. Według ekspertów - głównych ekonomistów banków w Polsce sankcje wprowadzone przez Rosję i spowolnienie gospodarcze w Niemczech obniżą wzrost polskiego ... 15 proc. do końca 2017 r. Zgodnie z ustawą do końca lipca obowiązywał też zakaz reklamy OFE, a za złamanie zakazu groziła kara od 1 do 3 mln zł. ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... Newspoint przeanalizowano aktywność w Internecie 15 czołowych firm leasingowych w Polsce oraz Związku Polskiego Leasingu – organizacji branżowej skupiającej firmy ... sporadycznie komunikują się z potencjalnymi klientami. Częściej wykorzystują social media do reklamy niż nawiązywania dyskusji z aktualnymi i potencjalnymi klientami czy rozwiązywania ...
-
Jak telewizja dzieli internautów
... , którymi udostępniane są treści telewizyjne. W Polsce wzrasta także popularność smart TV, pojawia się telewizja hybrydowa; Apple, Google i Netlifix prześcigają się w udostępnianiu własnych treści za pomocą wszystkich możliwych urządzeń podłączonych do telewizora. Powstają coraz to nowsze formy reklamy w jednym i drugim medium, a spajać je ...
-
TVN w rękach Scripps Networks Interactive
... gospodarczych TVN24 Biznes i Świat. W 2014 roku TVN zyskał oglądalność na poziomie 22%. TVN Media jest największym domem mediowym w Polsce, posiadającym 33% rynku przychodów z reklamy w kanałach własnych TVN oraz dodatkowo sprzedając czas reklamowy wielu innych polskich nadawców komercyjnych. Ta transakcja jest ważnym krokiem ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... , e-pasaże oraz zagraniczni gracze myślący o rynku Europy Centralnej i Wschodniej, w tym Polsce. Całości dopełnia intensywnie rozwijający się handel transgraniczny, którego wartość ... jakiego urządzenia korzystają lub kiedy byli zainteresowani zakupem. Zastosowanie reklamy osobistej – programmatic, umożliwia prowadzenie efektywnych działań w różnych ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... proc.). Czynnikiem, który nie ułatwia pozyskiwania zagranicznych klientów, jest brak promocji i reklamy polskiego e-commerce skierowanych na inne rynki niż krajowy. Zupełnie inne ... kierowanych będzie do klientów zagranicznych. W Europie Środkowo – Wschodniej, w tym w Polsce, zaledwie 30 proc. – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający w Europie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2015
... roku wzrosła o 13 proc., względem I kwartału 2014 roku, liczba kliknięć w reklamy wyświetlane za pomocą usług Google'a, ale też o 7 proc. spadł koszt pojedynczego ... porozumieniu. W panelu uczestniczył będzie Tony Housh, prezes Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce (AmCham)... Głównym celem TTIP jest przede wszystkim ograniczenie barier ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... , że minister spraw zagranicznych Grzegorz Schetyna nada dyrektorowi operacyjnemu grupy Jeronimo Martins w Polsce wyjątkowe odznaczenie - Krzyż Kawalerski Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej. Dyskusja rozgorzała. "Jaka jest szacowana wartość promocyjna reklamy, którą polski rząd robi Biedronce faworyzując ją?" - zapytał na swoim Twitterze ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... czy w mediach społecznościowych możemy liczyć na fachową pomoc lekarza lub farmaceuty? W Polsce w 2015 roku stwierdzono jak dotąd ponad 3 miliony zachorowań lub podejrzeń ... skorelowana także z ruchem bezpośrednim oraz wejściem na strony np. przez reklamy banerowe – czytamy we wnioskach badania IRCenter. Udział mediów społecznościowych w promocji ...