-
Bezrobocie w Polsce i UE okiem PKPP Lewiatan
... i kwalifikacjami, które są im niezbędne. Młodzi ludzie tych kompetencji nie mają. W Polsce także bezrobocie wśród kobiet było w listopadzie 2010 r. wyższe od średniej unijnej – wynosiło 10,3% ... i pozostali budowlańcy. W dobrej sytuacji są również eksperci od reklamy i sprzedaży w internecie, programiści, a także coraz bardziej popularni, ...
-
Sprzedaż słodyczy w Polsce wzrośnie
... styczniu przejął zajmującego drugie miejsce Cadbury Wedla. Zdaniem ekspertów sprzedaż słodyczy w Polsce w 2010 r. może wzrosnąć o 5 proc. Sami producenci są bardziej optymistyczni, przewidują wyższe wzrosty ... nimi. Jeśli producenci będą zmuszeni wydawać więcej pieniędzy na reklamy, rentowność sprzedaży może na tym ucierpieć. Poprawia się natomiast ...
-
Trojan Qbot to nr 1 na świecie, a w Polsce - Emotet
... oprogramowaniem w celu nielegalnego wydobywania danych na urządzeniach ofiar. W Polsce numerem jeden wciąż pozostaje Emotet, wpływający na 3,1 proc. polskich ... największych mobilnych złośliwych programów. Hiddad to złośliwe oprogramowanie rozpowszechniające reklamy, atakujące urządzenia z systemem Android. Przepakowuje legalne aplikacje, a następnie ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
... celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO ... tym większą radością gratulujemy wszystkim zwycięzcom – mowi Rajmund Tochwin, Dyrektor Działu Reklamy wydawnictwa Reader’s Digest. Laureatami plebiscytu Produkt Roku 2011 zostali: Samsung (sprzęt ...
-
Scam na Facebooku w Polsce
... wykorzystać możliwość dotarcia do ponad 60% użytkowników internetu którą oferuje w Polsce Facebook, wzbijają się oni na wyżyny szulerskiej pomysłowości. Więcej, zaczynają ... rozmiarze ramek. Cyberprzestępcy sztucznie nabijają tym sposobem ilość odsłon i kliknięć w reklamy sprzedawane w modelu PPC (pay per click). Według różnych informacji ponad 20% ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
Attention Marketing oraz PMR C&R przedstawiają najnowszy Raport Marketing i PR w Polsce ’17. Tym razem jego autorzy zgromadzili opinie niemal 260 średnich i dużych firm. Czego dowiodły przeprowadzone wywiady? Potwierdzenia doczekały się m.in. ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... oferty mobilnej telewizji operatorów komórkowych wskażą, czy w Polsce będziemy mogli liczyć na podobny sukces jak we Włoszech. Wprowadzenie mobilnej telewizji jest przykładem na postępującą cyfryzację mediów również w Polsce. Prasa Z raportu wynika, że globalny rynek reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku, a w następnych ...
-
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
... Polsce ta tendencja jest nawet jeszcze bardziej wyraźna, gdyż mobile stanowi już ponad 60 proc. całego sieciowego ruchu. Tymczasem środowisko reklamy digital na desktopach oraz reklamy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... rynku reklamy internetowej w Polsce w pierwszym ... Polsce reklama internetowa utrzymuje wiodącą pozycję pod względem dynamiki wzrostów – w ostatnim półroczu rynek brytyjski odnotował imponujący 10 procentowy skok, głównie dzięki rosnącej popularności reklamy wideo i marketingu społecznościowego. Podobnie jak na naszym rynku – wszystkie typy reklamy ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... doprowadzi do utraty udziałów w widowni i zmniejszenia wpływów z reklamy − powiedziała Monika Bronowska. Wydatki na reklamę w internecie wzrosną w tym roku o 10,7%. W 2016 roku rynek reklamy online wzrośnie o 10,6% i będzie stanowił ponad 1/4 wartości rynku reklamowego w Polsce. W kolejnych latach spodziewany jest powolny spadek dynamiki wzrostu ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... Polsce preferowaną platformą jest Allegro. Planowane wydatki na reklamę Według przewidywań wydatki na media cyfrowe w 2023 roku będą nadal rosły. Wideo online, streaming wideo i reklamy ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
... . Respondenci oceniali m.in., czy przetargi organizowane w branży reklamowej w Polsce są uczciwe, oraz jaki jest główny powód braku uczciwości takich przetargów w Polsce. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm ...
-
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
... reklamy digital; zobaczymy czy wzrostowy trend w Polsce utrzyma się – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager, Meetrics Polska. Widoczność reklamy wideo w Polsce ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... z badania IAB AdEx przeprowadzanego przez PwC wskazuje, że wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w trzecim kwartale 2010 roku wyniosła 368 mln zł., co w ... wyraźnie potwierdza się trend wzrostowy wartości rynku reklamy online w Polsce. „Kolejny kwartał, który potwierdza powrót reklamy online na ścieżkę dynamicznego wzrostu po ubiegłorocznym ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... dlatego rok 2009 będzie z pewnością bardzo udany dla rynku marketingu afiliacyjnego w Polsce. W związku z optymistycznymi prognozami dalszego rozwoju dla tej branży, przybywa coraz ... wydatki klientów są dla speców od reklamy testem na kreatywność. Okres dekoniunktury to czas, w którym aktywność na rynku reklamy musi być szczególnie przemyślana, a ...
-
Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?
... obecnie sprzedawca jest jedynie uprawniony do sprawdzenia dokumentu. Zmianie mają ulec także zasady dotyczące promocji napojów alkoholowych. W Polsce obowiązuje całkowity zakaz promocji napojów alkoholowych oraz ich reklamy, z dwoma wyjątkami. Pod pewnymi warunkami można reklamować piwo, natomiast wszystkie trunki można promować w miejscu sprzedaży ...
-
Reklamy powinny być cool
... Polsce za reklamę w duchu tego stylu uważa się telewizyjny spot przygotowany dla pewnej stacji benzynowej, w którym wystąpiła urocza, choć lekko zakręcona babcia jeżdżąca na motocyklu. Gdyby producenci obuwia Nike zastosowali typowe podejście do reklamy ... ułatwia ludziom życie i na luzie podchodzi do reklamy. Rzeczywiście, Eric Schmidt, z chwilą, ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Włochy Według analityków ZenithOptimedia rynek reklamy w tym regionie zmniejszy się w 2014 roku tylko o 0,5%, a w kolejnych latach zacznie powoli wzrastać – o 2,6% w 2015 ... rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2013-2016 USA powinny przynieść 26% z 90 mld USD, o ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... badania IAB Polska/PwC AdEx potwierdzają coraz większe znaczenie segmentu reklamy mobile. Podobnie jak rok temu, segment ten wykazał największą dynamikę wzrostu, podwajając swój udział w rynku reklamy on-line. Podkreślić jednak należy, że według badania udział reklamy mobile w rynku on-line wynosi 5,4%, podczas gdy w Europie Zachodniej ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... Na przestrzeni pierwszych dziewięciu miesięcy 2015 roku dynamika wzrostu wartości reklamy cyfrowej nieustająco rosła, osiągając w kolejnych kwartałach coraz wyższy indeks: +13%, ... w cyfrowym torcie reklamowym pozostaje bez zmian. Nadal obserwowany jest wzrost znaczenia reklamy graficznej, która zwiększyła swą wartość o 27% a udział o prawie 4 punkty ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... wynika z najnowszego, cyklicznego badania IAB AdEx. Dobrą sytuację na rynku reklamy internetowej potwierdza Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska: - Wydatki reklamowe ... e-mail marketingu, który nadal notuje tendencję spadkową, wszystkie podstawowe formaty reklamy cyfrowej zanotowały wzrosty. Reklama graficzna zwiększyła swą wartość o prawie 30%, a ...
-
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
... chętniej reagować na reklamy internetowe, a tym samym zapewni on więcej przychodów reklamodawcom i wydawcom. Podsumowując, konsumenci zobaczą tylko te reklamy, które rzeczywiście do nich ... potencjalne efekty kampanii mediowych. To dopiero początki tej technologii w Polsce, ponieważ kolejnym krokiem z pewnością będzie machine learning, czyli uczenie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... najnowsza odsłona realizowanego przez PwC badania IAB AdEx. W 2017 roku rynek reklamy cyfrowej mógł poszczycić się dość umiarkowaną dynamiką na poziomie 9%. W kolejnych ... 63%, a do roku 2021 ma wzrosnąć do 65% (za: eMarketer). Polski rynek reklamy on-line w 2018 roku nie zawiódł, nadal utrzymując wysoką dynamikę wzrostu i znacznie przekraczając ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
... 3 miesięcy sytuacja na rynku mediów i reklamy nie ulegnie zmianie. Lipcowej fali badania BriefIndex, podobnie jak przy okazji poprzednich badań koniunktury na rynku mediów i reklamy, towarzyszyły pytania omnibusowe, które dotyczyły oceny festiwali międzynarodowych oraz konkursów branżowych w Polsce. Respondenci oceniali między innymi, czy nagrody ...
-
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
... kliknęło w nią. Wskaźnik ten pozwala lepiej rozpoznać preferencje odbiorcy reklamy i jego zainteresowanie określoną tematyką. Najwyższe wartości tego wskaźnika odnotowano w branżach: ... znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy wyniósł 16,74 proc. i o ile w ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2013−2016 USA powinny przynieść 26% z 87 mld USD, o ... globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę w internecie wzrosną w tym roku ...
-
Stadiony: finansowanie w Polsce i na świecie
... S.A. - Dochodowość europejskich stadionów często mierzona jest pod kątem korzyści generowanych dla drużyny, której jest domem. W Polsce największy udział w przychodach klubów Ekstraklasy w sezonie 2011/12 posiadały wpływy ze sponsoringu i reklamy. Łączne przychody z tego tytułu wyniosły 156 mln PLN, co stanowiło 35% przychodów ogółem. Drugi ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... (dyrektorzy marketingu, dyrektorzy komunikacji marketingowej lub specjaliści ds. komunikacji online), domów mediowych (planerzy online), agencji interaktywnych, wydawców oraz brokerów reklamy online. Badanie miało postać anonimowego sondażu internetowego, który przeprowadzono na wybranej próbie 266 osób w okresie od 3 kwietnia do 9 maja 2014 ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... . W przypadku ROPO, według badania KB Pretendent i PRCH, najchętniej kupowane w Polsce są sprzęty AGD, duże RTV, sprzęt sportowy i akcesoria samochodowe. W sieci natomiast ... liczbę odwiedzin bezpośrednich oraz wejść na stronę z wyszukiwarek w czasie emisji reklamy np. w telewizji lub bezpośrednie wyszukiwanie nazwy produktu. Warto analizować także ...
-
Siła reklamy a potrzeba konsumenta
... stało? Kryzys! Dla niektórych to pierwszy kryzys w życiu. To spowodowało lęk. W Polsce ludzie często definiowali ten kryzys jako kryzys mediowy i wcale nie zaczęli ... że jesteśmy ważniejsi niż inne kategorie. Pokazać, nie tylko powiedzieć Siła reklamy zawsze była i będzie duża. Jednak wkrótce, aby przekonać, będziemy potrzebowali większych nakładów ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
... wartości ogłosiła Polska Organizacja Turystyczna. Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów na rynku niemieckim, francuskim i brytyjskim: prasy, Internetu, reklamy zewnętrznej i reklamy. Wartość tego przetargu to ponad 36 mln złotych. To zamówienie publiczne wygrała firma Arena Media Communications. Kolejne firmy, które ogłosiły ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
... gemiusDirectEffect i dostarcza szczegółowych informacji na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na branże. Podział kampanii według branż Według raportu gemiusAdMonitor ... (1,75 proc.) oraz Toplayer (1,67 proc.). Powyższe wyniki wskazują na wysoką efektywność reklamy wideo. Warto zauważyć, że w III kwartale 2011 r. w stosunku do ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... na odbiorców, reklamodawcy nadal stawiają na klasyczne formy reklamy. W II kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w ... pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku. Odsetek kampanii wykorzystujących tę formę reklamy wyniósł 22,44%. Informacje o badaniu gemiusAdMonitor to cykliczny raport przygotowywany ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... jedną trzecią, ogłoszenia jedną szóstą, zaś e-mail około 2%. Utrzymała się także dynamika poszczególnych formatów – wszystkie z nich wypracowały dodatnie indeksy, oprócz reklamy e-mail, która wciąż notuje wskaźnik ujemny. Zmianie nie uległ także udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online. Ranking sektorów jest prawie ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2008
... Polsce. Sytuację branży CFM docelowo podbuduje też spadający odsetek sprowadzanych aut używanych do Polski. Reasumując, sprawdzian umiejętności stoi teraz przed działami handlowymi firm CFM. Jeśli uda im się przekonać firmy do tego o czym przekonują od lat reklamy ...