-
Jakie zwyczaje zakupowe mają Ukraińcy w Polsce?
... stały kontakt z rodziną oraz z innymi Ukraińcami w Polsce. Pracownicy zza granicy potrafią się ... Polsce – mówi Piotr Idzik, Managing Director MASMI Poland - Wszyscy oni stają się uczestnikami polskiej gospodarki zarabiając oraz wydając zarobione pieniądze. O istotności tej grupy konsumentów mogą świadczyć pojawiające się coraz częściej reklamy ...
-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... jak Rosja, Turcja czy Ukraina. Internauci w Polsce Jak wynika z badania NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC, w roku 2006 w Polsce było 11,5 miliona internautów w wieku powyżej ... przeznaczał na Internet średnio ponad godzinę dziennie. Reklama online Wartość polskiego rynku reklamy online w 2006 roku wyniosła 215 mln zł (nie wliczając barterów). Dla ...
-
Freelancing w Polsce i na świecie 2019
... do tego zagraniczne serwisy oferujące pracę wolnym strzelcom, a 7,6% promuje swoje umiejętności za pośrednictwem np. reklamy. W porównaniu do zagranicznych freelancerów, ich polscy koledzy pracują więcej, prowadząc większą liczbę projektów. W Polsce jedynie 1/3 freelancerów (35,9%) pracuje jednocześnie nad jednym do trzech zleceń. 22,3% badanych ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... ich jeszcze sporo wyzwań. Podstawowym problemem towarzyszącym początkom usług merchandisingowych w Polsce była niska świadomość na temat znaczenia samego pojęcia merchandisingu. Na rynku ... na rozwój merchandisingu w kraju. Choć producenci wciąż wydają krocie na reklamy telewizyjne czy prasowe, to mają świadomość, że siła oddziaływania narzędzi ...
-
Wirusy i robaki w Polsce VI 2009
... najpopularniejszych zagrożeń w Polsce ... reklamy. Nie dokonuje wprawdzie żadnych zmian w plikach znajdujących się na komputerze, jednak zbiera informacje o systemie i użytkowniku. Ciekawostką jest miejsce zajmowane przez robaka Kido (znanego także jako Conficker), który przez cały czas jest na topie najpopularniejszych szkodników na świecie. W Polsce ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011
... blisko 754 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... których większość powędruje do prywatnych startupów oraz platform PMP i DMP. Również w Polsce programamatic cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Wydatki na display urosną w 2018 r. ... 34 proc., a wartość rynku danych osiągnie 18,2 mld dolarów. Również w Polsce apetyt na dane rośnie z zawrotną prędkością. W 2016 roku nad Wisłą ...
-
Black Friday 2023 w Polsce i Europie w liczbach
... Friday w liczbach? Jak wyglądał Black Friday w Europie Wschodniej, w tym w Polsce? Średnia wartość zamówienia w naszym regionie wyniosła 61 dolarów i była wyższa niż ... wejścia bezpośrednie, a za 11% ruchu odpowiadały social media. Ruch wygenerowany przez reklamy oraz wiadomości e-mail sięgnął odpowiednio 3% i 1%. Dane ogólne Sprzedaż online w Czarny ...
-
Denerwujące reklamy
... 20 do 24 lat (63%). Co Pan(i) zazwyczaj robi, gdy w telewizji pojawia się blok reklam? Powodem nasilania się tego zjawiska w Polsce jest w dużej mierze coraz większa liczba odbiorników telewizyjnych z pilotem oraz rosnąca z roku na rok liczba dostępnych w telewizji kanałów. Jest to ...
-
Wyborcze reklamy w TV 2005
Stacje telewizyjne w Polsce - od 1 marca do 7 września br. - zarobiły na kampanii wyborczej ponad 17 mln zł (według danych cennikowych stacji). W tym czasie wyemitowały ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... Onet.pl miała w 2008 r. o ponad połowę niższe przychody (203 mln zł). Na tym przykładzie widać dobitnie różnicę między krajowym rynkiem reklamy online, a rynkiem internetowego handlu. Wydawca największego polskiego portalu internetowego w 2009 r. utrzymał sprzedaż praktycznie na takim samym poziomie, jak rok wcześniej ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011
... ogłosiła Telewizja Polska SA z siedzibą w Warszawie – 136 224 00,02 zł. Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów na potrzeby reklamy publicznej TVP SA. Kolejne firmy, które ogłosiły zamówienia publiczne na najwyższe kwoty to: Fundacja Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Łodzi (6 252 000 ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011
... . Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje promocyjne, gadgety, identyfikację wizualną firmy, reklamy Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań ...
-
Za dużo reklamy na Facebooku
Dla 1/7 z prawie 6 mln użytkowników serwisu w Polsce najważniejszą wadą Facebooka jest nadmierna obecność materiałów reklamowych, promocyjnych wpisów - wynika z badania agencji interaktywnej Think Kong i portalu badawczego StudentsWatch. Badanie ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
... blisko 2589 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są poprawne w takim samym stopniu co zgłoszone ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
... blisko 1430 wyników postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są poprawne w takim samym stopniu co zgłoszone ...
-
Facebook w Polsce 2013
... . polubień, 4.212.400 odsłon treści publikowanych na fanpage podczas relacji oraz zebranie 292.000 unikalnych użytkowników organicznie i wirusowo bez wsparcia reklamy Serca fanów w świetnym stylu zdobywało także PZU, które w akcji #dorenifera doskonale wykorzystało medium, jakim jest Facebook. Internauci w okresie świątecznym pisali ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... z mediów społecznościowych, z uwzględnieniem ich demografii. „Porównanie platform social media” dostarcza pogłębionych informacji na temat najważniejszych graczy na rynku społecznościowym w Polsce, w tym danych na temat duplikacji pomiędzy poszczególnymi serwisami czy sposobie ich konsumpcji. „Rynek reklamowy” pozwala dowiedzieć się, jakie branże ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2024 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 11,5 proc. względem analogicznego okresu 2023 r. Aż dwanaście sektorów ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 ... niedoścignionym liderem, jeśli chodzi o ujęcie kwotowe czytamy w raporcie. Prawie połowa pieniędzy, przeznaczona na reklamę w Polsce trafia właśnie tutaj. Drugi pod względem wartości wydatków internet przyciąga budżety o łącznej wartości dwuipółkrotnie ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... obniżyły budżety reklamowe na wszystkich rynkach. Paradoksalnie, zaburzenia na rynku reklamy w Polsce wywołały też mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012, kiedy wielu reklamodawców, antycypując wzrost cen reklamy w związku z organizacją tego wydarzenia w Polsce, świadomie zaplanowało obniżenie budżetów w tym okresie – mówi Jerzy Kalinowski ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W 2023 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 7% względem 2022 r. W tym czasie jedenaście sektorów zwiększyło swoje inwestycje reklamowe, a pięć ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... w mediach, a które zdecydowały się na cięcie budżetów? Na który z rodzajów reklamy online wydano najwięcej? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamowym SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 2% względem roku poprzedniego. Osiem sektorów zintensyfikowało swoje inwestycje reklamowe ...
-
Reklama telewizyjna nadal działa
... na sześciu ogląda ją przez ponad 5 godzin dziennie. W Polsce 52,6% widzów ogląda telewizję przynajmniej 3 godziny dziennie, a 16% - ponad 5 godzin dziennie. 71% widzów w badanym regionie zgadza się z twierdzeniem, że jakość telewizji ucierpiałaby bez reklamy, w Polsce wskaźnik ten wynosi 66%. Trzech na dziesięciu respondentów potwierdza ...
-
Internet wg IAB w 2004
... medium reklamowym w Polsce. Na koniec 2004 roku wartość rynku reklamy w Polsce szacowano na 4,39 mld złotych, oznacza to, że Internet stanowił już 1,98 proc. całości wydatków reklamowych w Polsce. Na podstawie analizy doświadczeń innych krajów europejskich, IAB szacuje że dynamika rozwoju reklamy internetowej w Polsce może znacząco osłabnąć ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 16,2% względem roku poprzedniego i aż o 7% wobec roku 2019. Oznacza to ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... właśnie ta ostatnia branża w całym analizowanym okresie posiadała najwyższy udział w rynku reklamy w Polsce – wyniósł on 15,3%. Największy wolumenowy wzrost wygenerował sektor media, który ... na rynku reklamy w porównaniu z rokiem ubiegłym nie jest więc zaskoczeniem, choć na pewno zaskakuje aż tak niski wzrost. Sytuacja ekonomiczna w Polsce wydaje się ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... turystyki, hotelarstwa i detaliczny handel tradycyjny. Istnieje natomiast potencjalny wzrost handlu elektronicznego i związanej z nim reklamy digital. POLSKA Patrząc na nasz rodzimy rynek, w pierwszym półroczu 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 20,5% względem roku poprzedniego i o 1,7% wobec roku 2019. Oznacza to powrót budżetów ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... do wydarzeń gospodarczych SKURCZY SIĘ RYNEK REKLAMY. INTERNET ZANOTUJE WZROST Po zastoju związanym z Euro 2012, rynek reklamy nieznacznie się ożywił. - Moim zdaniem i tak ... Z korzyścią dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy w Polsce zamknie się ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... reklamy. W Polsce dopiero powoli się rozkręca, ale w Stanach Zjednoczonych możemy podziwiać prawdziwy wysyp kreacji reklamowych, które swoim przekazem docierają do kobiet, odnosząc się do ich problemów budują w nich poczucie siły i sprawczości. Idea bez wątpienia brzmi szlachetnie, jednak nie zapominajmy, że reklamy ... reklamy można mieć wrażenie ...
-
Co czwarty Polak to Internauta
... się medium reklamowym w Polsce. Na koniec 2004 roku wartość rynku reklamy w Polsce szacowano na 4,39 mld złotych. Oznacza to, że Internet stanowił już 1,98 %. całości wydatków reklamowych w Polsce. Na podstawie analizy doświadczeń innych krajów europejskich, IAB szacuje że dynamika rozwoju reklamy internetowej w Polsce może znacząco osłabnąć ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... agencji marketingu interaktywnego Think Kong realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska. Badanie zostało zrealizowane pod patronatem IAA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce), Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, Polskiej Rady Centrów Handlowych, oraz magazynów: Think Tank, Brief, OOH Magazine i serwisów Mediarun ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... Polsce, gdzie rynek dostępu do Internetu jest ciągle w powijakach i wciąż olbrzymią liczbę stanowią użytkownicy modemów. Tak wyglądał w skrócie rok 2003 na rynku reklamy ...
Tematy: -
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... skuteczność reklamy. Bieżąca edycja badania Netsprint - lidera marketingu technologicznego w Polsce i twórcy polskiego ekosystemu reklamowego - jest już szóstą w historii. Jego autorzy poddali analizie rynek reklamy, uwzględniając w szczególności kontekst i content marketing. W wyniku tych działań powstał raport “Rynek reklamy internetowej w Polsce ...
-
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
... W żadnym spośród pozostałych 62 państw analizowanych w raporcie, reklamy nie są tak często blokowane. W Polsce reklamy internetowe blokuje nawet 7 mln użytkowników. Wbrew pozorom, na ... Wynikało z niej, że reklamę blokuje co trzeci internauta w Polsce. Teraz okazuje się, że przeciwników reklamy online może być zdecydowanie więcej: – Musimy zrozumieć, ...