-
Telefonia komórkowa 2006/2007
... telefonii ruchomej na marketing, w tym na reklamę (16% udziału branży telekomunikacyjnej i 13% samego segmentu telefonii ruchomej, w całkowitej wielkości sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce w 1Q 2008). Wystarczy dodać, iż trzej najlepiej rozpoznawalni operatorzy telefonii ruchomej znaleźli się w lipcu 2008 roku w pierwszej piątce marek ...
-
Zaufanie Polaków do banków wciąż silne
... gospodarką. Wyniki pokazują, że pomimo kryzysu gospodarczego w Europie, nie ma w Polsce kryzysu psychologicznego polegającego na utracie zaufania do banków. Zaufanie większości ... spadło znacząco mniej niż zaufanie do polityków, rządów czy nawet reklamy. Co prawda w Polsce zaufanie do wszelkich instytucji finansowych nigdy nie było wysokie, ...
-
Marek Jakubiak otwiera nowe browary
... ekspansja dużych koncernów, wprowadzanie nowych technologii, opakowań, sposobów sprzedaży i reklamy bezpośredniej spowodowały, że małe browary cofały się w rozwoju. ... pielęgnowana przez rody Potockich, Tenczyńskich, Wiśniowieckich. To będzie jeden z najpiękniejszych browarów w Polsce. Tenczynek bije wszystkie na głowę. Ale nie tylko o odrodzenie ...
-
Polski eHandel B2C - mniej, ale za to lepiej
... należy spodziewać się „dramatycznego spadku ich liczebności w najbliższych latach”. Wykres nr 1. Liczba sklepów internetowych w Polsce Polskie sklepy internetowe "od środka" Najczęściej wybieranymi przez sklepy sposobami reklamy są: rejestracja w wyszukiwarkach i katalogach internetowych (53 proc. badanych sklepów) oraz zamieszczanie informacji na ...
Tematy: -
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... efektywności działań). Stąd m.in. rosnąca popularność programów partnerskich (36%), reklamy kontekstowej rozliczanej za efekt (24%), marketingu afiliacyjnego (20%), ... sklepów wskazuje mężczyzn jako swoich głównych klientów. Informacje o badaniu Raport „E-commerce w Polsce 2010” jest oparty o wyniki badań przeprowadzonych w kwiecień-wrzesień 2010 r. ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... i jest ku temu kilka powodów, które postaram się przedstawić. Facebook w Polsce Facebook w Polsce to platforma społecznościowa bardzo szybko zdobywająca popularność. Według ... nas promocję. Popularyzacja kampanii społecznej w Internecie jest o tyle łatwa, że internauci reklamy społecznej i zachęty do odwiedzenia profilu kampanii społecznej na FB nie ...
-
Branża turystyczna radzi sobie w m-commerce
... najnowszego raportu firmy zanox. Lider rynku reklamy efektywnościowej w Europie podsumował zakupy usług turystycznych na swoich kluczowych rynkach. Przygotowany przez zanox raport obejmuje kraje: Niemcy, Włochy, Francję, Hiszpanię, kraje Beneluksu, Skandynawię oraz Polskę. Z opracowania, wynika że tylko w Polsce zyski z transakcji wzrosły aż o 280 ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... komórkowych dostało w ciągu ostatniego roku rachunek wyższy niż oczekiwali. W Polsce odsetek użytkowników wykorzystujących potencjał smartfonów w bardzo ograniczonym zakresie sięga ... odpowiednie konstruowanie planów taryfowych czy też rozbudowywanie sieci. Są w Polsce smartfony poza zasięgiem sieci 3G, które tylko czekają na sygnał i… ciekawą ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... reklamy ekorowerów (ecobikes). Zaciekawiło mnie to, bo cóż jest bardziej ekologicznego niż zwykły ... itd. Kolejne manifestacje to, na poziomie zachowań, segregacja śmieci, wzrost recyklingu i odzyskiwania surowców. Jest to w Polsce i w Unii Europejskiej po części wymuszane legislacyjnie. Na przykład w 2014 r. Polska, zgodnie z dyrektywami UE, powinna ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... „Handel mobilny w praktyce 2014”. Jak w praktyce wygląda rynek handlu mobilnego w Polsce, UE i USA? Już 11 milionów Polaków w zeszłym miesiącu korzystało z Internetu ... m-commerce w Polsce osiągnie wartość miliarda złotych – mówi Piotr Krawiec, prezes zarządu mGenerator.pl. Podobne tempo wzrostu możemy zauważyć również w przypadku reklamy mobilnej ...
-
Barometr e-commerce 2016
... reklamy oraz będą najsilniej stymulowały wzrost przychodów sklepów internetowych. – Rynek e-commerce w Polsce ...
-
Przyszłość jest kobietą?
... je mężczyźni? Aby to zrozumieć, Grupa Havas przeprowadziła w Polsce badanie na reprezentatywnej dla populacji grupie, zadając pytania o ... Reklamy pokazują zbyt wiele stereotypów związanych z rolą kobiet”, a ponad 50% „Czuje żal z powodu sposobu jak kobiety są pokazywane w reklamach w Polsce”. I choć wydaje się, ze kobiety mieszkające w Polsce ...
-
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
... na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych ... w II kwartale 2018 r. 19,1 sekundy (wobec 20,6 sekundy w I kwartale). Nieznacznie wzrosło w Polsce natomiast Viewability reklam wideo – do 51 proc. w II kwartale (podczas gdy w I ...
-
Co przegapił duży e-biznes?
... na także tym, że rozdawany za darmo e-book, może zawierać twoje reklamy, informacje o usługach, promocję serwisu i każdą inną informację jaką chciałbyś rozpropagować. Nie ma ... Mc Donald należałby do Ciebie ? Jakim samochodem dzisiaj jeździłbyś sprzedając pierwsze w Polsce chipsy ? Tego już nie możesz zrobić, ale możesz TERAZ zacząć Internetowy ...
Tematy: -
Google zamiast wyszukiwarki Interii
... za tym idzie wzrostu przychodów z reklamy internetowej - komentuje Jacek Pasławski, Prezes INTERIA.PL. - Biorąc pod uwagę obecny potencjał Google'a w Polsce, w ciągu pół roku ... świecie indeksem URL'i. Pozycja lidera wśród wyszukiwarek została potwierdzona także w Polsce, m.in. pierwszym miejscem w przeprowadzonym w ubiegłym roku przez dwutygodnik ...
-
Polscy farmaceuci wybierają pracę w kraju
... miejsce na rynku firm farmaceutycznych działających w Polsce, na wysokim poziomie utrzymuje się też liczba ofert pracy dla przedstawicieli farmaceutycznych publikowanych w internetowej giełdzie pracy infoPraca.pl. Na razie nie widać też bezpośredniego wpływu rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych, które zakazuje kontaktów z lekarzem ...
-
Polacy polubili marki własne
... każdy sieciowy detalista oferuje linie towarów obrandowane przez siebie. Szacuje się, że w Polsce w branży FMCG sprzedaż spod znaku private labels ma wartość blisko 20 mld ... się na zwiększenie atrakcyjności samej marki. Warto jednak zauważyć, że koszty reklamy ponoszone przez sieci handlowe są relatywnie niskie w porównaniu z producentami FMCG. ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... i innego rodzaju stron WWW. O popularności blogów niech świadczy ich liczba. W samej Polsce istnieje prawie 2,5 miliona blogów, choć specjaliści wskazują, że tylko co piąty ... produktów w celu wyrażenia swojej opinii. Dla firmy recenzje są doskonałą formą reklamy. Dodatkowo stanowią informację zwrotną dla firmy. Informacje o nowościach Blog firmowy to ...
-
Rozszerzono badanie Megapanel PBI/Gemius
... internetowych, z których korzystają polscy użytkownicy sieci - zostało zainicjowane przez największe podmioty rynku interaktywnego w Polsce w celu zapewnienia stabilnego rozwoju internetu i rynku reklamy internetowej w Polsce. Celem badania jest prezentacja liczby i profilu demograficznego użytkowników internetu oraz sposobu, w jaki internauci ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
... online w ramach Cyber Monday niż w stacjonarnych sklepach podczas Black Friday. W Polsce różnica między tymi dwoma dniami wciąż jednak się zaciera. Wielu ... oddziałują na ludzką podświadomość, co często wykorzystywane jest przez specjalistów od reklamy i sprzedawców. To właśnie stąd biorą się ogromne billboardy z zapowiedziami rabatów, czerwone neony ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2003
... bezrobocia, będzie można wyciągnąć jakieś bardziej ogólne wnioski. Ogółem zatrudnienie w Polsce jest wyższe niż we wrześniu przed rokiem w obu sektorach: prywatnym ... Największy spadek zamieszczanych ogłoszeń w stosunku do sierpnia zanotowała branża mediów i reklamy. Pracodawcy z tej branży poszukiwali mniej niż przed miesiącem pracowników działów ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2005
... branż. Ten wynik jest odzwierciedleniem dużego wzrostu produkcji przemysłowej w Polsce, która wzrosła w czerwcu o 6,8% w stosunku do czerwca 2004 roku. Wzrosła ... odnotowały w czerwcu: budownictwo (4,5%), logistyka (6,4%), farmacja (4,6%) oraz branża mediów i reklamy (7%). Firmy outdoorowe, zajmujące się reklamą zewnętrzną, które wchodzą w skład ...
-
Czym są naming rights?
... zawierająca tablicę z historią firmy, apartament dla gości oraz liczne reklamy telewizyjne dookoła. Firma telekomunikacyjna Sprint, właściciel nazwy areny Kansas City przez ... prezentowane są najnowsze produkty firmy oraz sale konferencyjne. Naming rights w Polsce W Polsce do tej pory pięciokrotnie sprzedano prawa do nazwy obiektów sportowych: ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... to już standardowe wyposażenie działu promocji. Czy podobnie będzie w Polsce? Brytyjska marka odzieżowa Marks & Spencer przez lata była ... uczelni podchodzi do serwisów społecznościowych z nastawieniem podobnym, jak w przypadku reklamy prasowej. Chyba najlepszym miernikiem skuteczności podejmowanych działań będzie wzrost zainteresowana uczelnią ...
-
Europejska gospodarka zarabia na Facebooku
... znaczenie ma także działalność reklamowa - ocenia się, że same wydatki na płatne reklamy to suma rzędu 700 mln euro. Intensyfikacja działań marketingowych ... nie podaje wartości dodanej wytworzonej dzięki Facebookowi w Polsce. „Biorąc pod uwagę proporcje PKB oraz poziom popularności Facebooka w Polsce można szacować ją na około 150-200 mln euro ...
-
TVN zwycięzcą Randstad Award 2012
... Poland SA PGNiG SA Żywiec SA Telewizja Polska SA L'Oreal w Polsce Polska Grupa Farmaceutyczna SA LG Electronics Mława Sp. z o.o. Elektrownia Połaniec SA ... do poszukiwania pracy był Internet. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy w gazetach, firmy pośredniczące w zatrudnieniu, spotkania biznesowe. Media społecznościowe zajęły w tym ...
-
Polska Ekstraklasa 2012
... wpływami odnotowanymi rok wcześniej. Najważniejszą pozycję w przychodach wciąż stanowią wpływy ze sponsoringu i reklamy, które wyniosły w 2011 roku 156,3 mln zł – 36% całości. Rok ... w telewizji miały szansę dotrzeć do nieco ponad miliona gospodarstw domowych w Polsce. Teraz swoim zasięgiem obejmujemy nawet osiem milionów gospodarstw. To jeszcze nie ...
-
Jabłka ulubionym owocem Polaków
... polskie (65%), łatwo dostępne (64%) i z dużą zawartością witamin (63%). Jabłka w Polsce spożywane są pod różną postacią. Zdecydowanie najczęściej badani sięgają ... jeszcze w dużym stopniu rozpropagowany. Dlatego być może zezwolenie na reklamy cydru spowodowałyby zwiększenie jego popularności – dodaje. Ulubione gatunki jabłek to: papierówka, ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... o 30%. Mobile coraz istotniejszy także w Polsce? Przyjrzymy się przykładom z polskiego ... reklamy w aplikacjach są zazwyczaj mniej uciążliwe. Wymusza to specyfika urządzeń na jakie są tworzone, aplikacje z uciążliwymi reklamami szybko tracą na popularności. Mimo że trendy rynkowe jednoznacznie wskazują, że mobile nie może być ignorowany w Polsce ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
... A tych niestety brakuje. O istotnym wpływie, jaki programmatic buying wywiera na krajobraz rynku reklamy online, mówi się nie od dziś. Jak potężna jest to ekspansja można ... ma wynieść ponad 34 proc., a wartość rynku danych osiągnie 18,2 mld dolarów. Również w Polsce apetyt na dane rośnie z zawrotną prędkością. W 2016 roku nad Wisłą dokonano zakupu ...
-
Gry mobilne, czyli Polacy pod ostrzałem hakerów
... danych bankowych – podkreśla Wojciech Głażewski, dyrektor firmy Check Point Software w Polsce. Na świecie sektor gamingowy generuje przychody większe niż branża filmowa i muzyczna razem ... Ukryte w nich złośliwe oprogramowanie "Tekya" zmuszało użytkowników do klikania w reklamy. Łącznie „szkodnik” zaszyty w aplikacjach pobrany został nawet milion ...
-
Temat i adres w e-mailingu
... reklamy, powiedział kiedyś, "Średnio biorąc pięć razy więcej ludzi czyta nagłówki niż resztę tekstu. Kiedy piszesz ... Od: Bank X Do: Jan Nowak Temat: Wyjątkowa oferta - tylko teraz Od pewnego czasu przyjęła się w Polsce praktyka podawania nazwy firmy w polu zawierającym informacje o wysyłającym. Jest to dobre rozwiązanie, w szczególności gdy marka ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2004
... jeżeli utrzymają się wysokie wskaźniki gospodarcze, a wzrost gospodarczy osiągnie 5% rocznie, bezrobocie w Polsce w 2008 roku będzie podobne jak w krajach Europy Zachodniej. Na ... o 69 więcej miejsc pracy niż w sierpniu. Więcej wakatów oferowali pracodawcy z mediów i reklamy. Przyrost ogłoszeń w tej branży wyniósł 34 oferty. We wrześniu wzrosła także ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2005
... w inwestycjach, co z kolei wpłynie na spadek liczby bezrobotnych w Polsce. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w październiku w ... w mniejszym zakresie liczba ogłoszeń rekrutacyjnych pochodzących z mediów i reklamy, oraz sektora farmaceutycznego i gastronomiczno-hotelarskiego. Branże te odnotowały odpowiednio ...
-
UOKiK: MIH Internet przejmie Tradus
... reklamy internetowej. Postępowanie zostało wszczęte w grudniu 2007 roku na wniosek MIH Internet – nowo utworzonej spółki należącej do Grupy Naspers, która w 2007 roku nabyła akcje Gadu-Gadu. Tradus zajmuje się dostarczaniem internetowych platform sprzedaży konsumenckiej oraz powiązanych z tym usług internetowych w 11 krajach Europy. W Polsce ...