-
CIO o najważniejszych trendach technologicznych w biznesie
... firmy z otoczeniem i źródeł danych wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa ciągle rośnie. Wg raportu „MuleSoft ... stale rośnie. Dlatego aż 44% respondentów wskazuje rozwój technologii mobilnych za wysoki priorytet. Zwłaszcza ... działy zorientowane na klienta: obsługa klienta, sprzedaż i marketing. Ponad jedna trzecia (36%) ankietowanych firm używa już ...
-
Wirtualizacja: tak czy nie?
... marketing firm wdrażających rozwiązania wirtualizacyjne mówi o konsolidacji serwerów w stosunku nawet 6:1, zwracając w ten sposób uwagę na duże oszczędności. Do tego dochodzi transformacja i dynamiczny rozwój ... wybór odpowiedniego dostawcy rozwiązania jest kwestią indywidualną każdego przedsiębiorstwa. Nie ma możliwości wskazać, który dostawca jest ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... hamuje rozwój biznesu na innych rynkach. Wielu klientów ma negatywne skojarzenia z brandem. Marka zostanie przejęta lub połączy się z innym podmiotem. Marketing w firmie uległ ... do zastanowienia się nad tym, jaka jest wizja przedsiębiorstwa na najbliższe 5 lat. Czy planowany jest rozwój na rynki krajowe lub międzynarodowe? Jakie produkty planują ...
-
Polskie MŚP bardziej optymistyczne niż reszta?
... o lokalną gospodarkę oraz rozwój biznesu w nadchodzących 12 ... marketing, IT i szkolenia pracowników. Polska perspektywa Polskie MŚP na tym tle prezentują się jako znaczący optymiści: aż 39 proc. uważa, że globalna gospodarka radzi sobie dobrze i aż 43 proc. postrzega pozytywnie sytuację w kraju. W ciągu ostatnich 12 miesięcy badane przedsiębiorstwa ...
-
PARP: jak polskie firmy z sektora MŚP radzą sobie z COVID-19?
... Przedsiębiorstwa, które zaadaptowały się w ten sposób, zrobiły to głównie, by poprawić w swojej organizacji następujące funkcje: sprzedaż (45 proc. z nich), marketing ...
-
Czy sektor TSL powinien bać się ESG?
... pokaźny zbiór firm, docelowo obejmujący wszystkie duże przedsiębiorstwa, giełdowe MŚP oraz firmy z państw trzecich spełniające kryteria ... (po 58%). Na odleglejszych miejscach są z kolei rozwój floty zasilanej alternatywnymi źródłami ... TSL. Greenwashing na celowniku UE Greenwashing, czyli pseudoekologiczny marketing, stanowi tak poważne zagrożenie dla ...
-
E-branding: kreowanie marki w Internecie
... . Spowodowane jest to zarówno przez szybki rozwój technologii cyfrowych, jak i przez Internet, który stał ... strona internetowa, która stanowi wirtualną wizytówkę każdego przedsiębiorstwa. Dobry i krótki adres domenowy zawierający nazwę firmy ... sponsorowane. Coraz popularniejszy staje się także tzw. marketing wirusowy, czyli forma promocji polegająca ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2012 i prognoza III kw. 2012
... badanych. Firmy MŚP będą wydatkować na marketing i reklamę 25,5 proc. (w poprzednim kw. 21,5 proc.). Przedsiębiorcy ... Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, losowane z bazy danych GUS oraz branżowych zestawień ... dyrektora, osoby pozostałe wskazane, jako odpowiedzialne za rozwój firmy, zakupy, inwestycje. Jeden respondent - ...
-
Trendy HR 2018: po pierwsze społeczna odpowiedzialność
... społecznej oraz wpływ zmian technologicznych na zrównoważony rozwój. Nie pozostają one bez związku ze ... Dodatkowym celem prowadzonych działań w Polsce jest budowanie wizerunku, marketing i wsparcie sprzedaży (27 proc.). W analizie ... Lider zespołu ds. prawa pracy w kancelarii Deloitte Legal. Przedsiębiorstwa zbliżyły się do punktu krytycznego i muszą ...
-
Transformacja cyfrowa: nie ma odwrotu, ale brakuje pieniędzy
... przedsiębiorstwa a nie jedynie punktowe i jednorazowe działania – mówi Michał Kopyt. Jeśli już firmy decydują się na przeprowadzenie cyfrowej transformacji, najbardziej dynamiczną przemianę przechodzą działy księgowości, sprzedaży i obsługi klienta - obszary charakteryzujące się najniższym poziomem automatyzacji, z drugiej – generującej rozwój ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... latach wzrastała w postępie geometrycznym. Zarówno międzynarodowe korporacje, jak i lokalne przedsiębiorstwa rozwinęły sztukę budowania marki w kontekście tworzenia nowych ... krajów o niższych kosztach wytwarzania – to też zjawisko wpływające na rozwój wartości dodanej. Niejednokrotnie cena markowego produktu utrzymywała się, bo ... Marketing ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... dobry specjalista bądź menedżer może stanowić ogromną wartość dodaną dla przedsiębiorstwa, umożliwiając jego szybszy rozwój, szerszy portfel usług, a także ekspansję na inne rynki ... nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci Antal zwracają uwagę ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... biznesie? – przykłady zastosowań Sztuczna inteligencja zmienia sposób w jaki przedsiębiorstwa wprowadzają innowacje i komunikują swoje produkty ... Motoryzacja, medycyna, HR, IT, finanse, marketing, e-commerce, retail, handel - niemalże ... Microsoft, Facebook, Amazon inwestują olbrzymie środki w badania i rozwój związany z wykorzystaniem AI. Warto jednak ...
-
Własność intelektualna a strategia biznesowa firmy
... przedsiębiorstwa lub jego części z maksymalnym zyskiem. Do realizacji jednego i drugiego celu może przyczynić się własność intelektualna – wpływa na efektywność działania i buduje wartość przedsiębiorstwa ... . Dotyczy inwestycji w R&D (research and development, czyli badania i rozwój) oraz budowanie marek. Firmy określają jakie potrzeby ma ... marketing ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... tego typu instytucji jest zdobycie, utrzymanie oraz stały rozwój poparcia społecznego dla swojej działalności. Bez ... pomagając innym. W tym miejscu spotykają się NGO i przedsiębiorstwa. Wsparcie, zarówno obejmujące zasoby finansowe, jak i kapitał ludzki ... na przykład akcje wykorzystujące ambient marketing, czy czerpiące inspirację od innych w ramach ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... technologii i internetu przeżyły rewolucję. Sieć pozwoliła na rozwój międzykorporacyjnego handlu elektronicznego, który wpłynął ... konkurencji i ściągnięcie ruchu na stronę. Duże przedsiębiorstwa dzięki nTLD mają szansę na odświeżenie marki i ... zwiększenia ruchu na stronie, jak to zrobił sprawny.marketing czy gastop.group. Zmiana postrzegania domeny Co ...
-
Technology Fast 50. Oto najlepsze spółki 2016
... w Technology Fast 50 swe miejsce znalazły także przedsiębiorstwa ze Słowacji (5), Węgier (4), Rumunii (4), Litwy (3) i Słowenii, Bułgarii ... firmy. Po drugie, zainwestowaliśmy w rozwój kompetencji, a następnie technologii w trzech ... technologii informacyjnych, choć w różnych zastosowaniach: marketing, analityka dużych baz danych, Mobile UX. ...
-
Dobra luksusowe: spadki sprzedaży i zwrot ku e-commerce
... Marketing & Commerce, Deloitte. Najwięcej spółek w ogólnym zestawieniu to firmy produkujące różnorodny asortyment dóbr luksusowych (35 proc.), które w tym roku po raz pierwszy wyprzedziły producentów ubrań i butów (33 proc.). Najliczniejszą reprezentację mają przedsiębiorstwa ... , socjalizacja oraz zrównoważony rozwój. O raporcie Raport przedstawia ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... przez e-przedsiębiorstwa do klientów bardzo lojalnych. Przewidywany rozwój tego rodzaju działalności handlowej wywołuje potrzebę budowania grup ... . W momencie rozkwitu tej gałęzi handlu zdecydowaną przewagę powinny osiągnąć przedsiębiorstwa, które będą miały stosunkowo silna pozycję na rynku, a grupa lojalnych ... zaufania na sekundę", Modern Marketing ...
-
PARP: szkolenia EFS popularne w sektorze MSP
... (47%). Kwestia lokalizacji szkolenia jest istotnym kryterium uwzględnianym przez przedsiębiorstwa przy wyborze oferty szkoleniowej. Wśród firm kryterium to – zdefiniowane jako „ ... wiedzy i umiejętności pozwalającej na wdrażanie innowacyjności i rozwój firmy, (a więc takim tematom, jak np. marketing, promocja, reklama, umiejętności osobiste, czy ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... nie pozostawiają żadnych wątpliwości. Rynek pracy wyraźnie się odbił. Przedsiębiorstwa oceniają, że najpoważniejsze zagrożenia już minęły i zaczynają ... spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16,5 procent), Rolnictwo / Leśnictwo / Ochrona środowiska ...
-
Polskie firmy a bezpieczeństwo inwestycyjne X 2013
... dwunastu miesięcy polskie przedsiębiorstwa ... rozwój”. Inne wnioski wynikające z badania BCI: Liczba polskich firm, które odnotowały wzrost dochodu, zmniejszyła się z 46% do 44% Cztery najważniejsze czynniki wpływające na zwiększenie wydajności w Polsce to: atrakcyjne ceny dostawców usług (59%) wyższy zwrot z inwestycji w reklamę i marketing ...
-
Firmy stawiają na technologie mobilne
... w przedsiębiorstwach zarówno dziś, jak i w przyszłości, firmy CIO Strategic Marketing Services i Triangle Publishing Services przeprowadziły sponsorowane przez Oracle ... Przedsiębiorstwa stawiają na zarządzanie centralne i nie liczą na to, że użytkownicy zadbają o bezpieczeństwo sami. Z badania wynika, że choć 29% czasu przeznaczanego na rozwój ...
-
„Mieć przechlapane” jak polski menadżer?
... przedsiębiorstwa na zewnątrz jako przyjaznego miejsca do pracy. Wraz ze zmieniającym się rynkiem pracy i trudnościami w pozyskaniu pracowników, firmy wydają na to mnóstwo pieniędzy. Zapominają jednak, że sam marketing ... na dobrego menadżera i odpowiednio zadbać o jego rozwój i satysfakcję z wykonywanej pracy, a zyskamy zespół lojalnych, ...
-
Automatyzacja to strategia, a nie taktyka
... uznał i docenił znaczenie tych działań. Nacisk na rozwój zasobów ludzkich i umiejętności: 88% badanych uważa, że ... : na kilku liniach biznesowych lub obszarach geograficznych przedsiębiorstwa. Wnioski z badania wskazują, że do 2022 ... to dla funkcji front-office, takich jak sprzedaż i marketing. Szybkie sukcesy w kadrach i księgowości Skupiając się ...
-
6 trendów na rynku pracy 2022
... – dodaje Maryla Aftanasiuk-Lisiecka, dyrektor Antal Sales & Marketing. Trend 5: Transformacja kompetencji w organizacjach będzie ... na pytanie, gdzie jesteśmy i co mamy w obrębie przedsiębiorstwa. Często jest to badanie predyspozycji np. w zakresie ... które stawia rynek. Drugim powodem jest rozwój przedsiębiorstw i rozrost struktury o kolejne obszary, ...