-
Marketing treści - 7 najnowszych trendów
Rozwój i adaptacja marketingu treści przez przedsiębiorstwa znacząco wpływa na rodzaje wykorzystywanych przez nie strategii marketingowych, jak również na sam skład i zadania wypełniane przez pracowników działu marketingu. W 2013 roku, 92% specjalistów ds. marketingu w jakimś stopniu wykorzystywało marketing treści. 58% procent działów marketingu ...
-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... brać pod uwagę CX jako kategorię, która realnie wpływa na rozwój przedsiębiorstwa? Customer Experience ma dużą wartość ekonomiczną International Data Corporation (IDC) ... przychodów prosta droga do powstania dochodu w przedsiębiorstwie - wnioskuje Tomasz Kamiński, Marketing Specialist z Fixit, Customer Experience Company. Zdefiniowanie doświadczeń ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... brakuje środków na takie działania. Wykazano ponadto, że rozwój marketingu internetowego w przedsiębiorstwach notowanych na GPW jest uzależniony od trzech zmiennych: ustosunkowania się do takich działań na poziomie strategii marketingowej przedsiębiorstwa, umiejętności i zaangażowania finansowego w pozyskanie know-how związanego z takimi ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... podejściu do kwestii marketingowych. Wiele zależy od skuteczności, z jaką badane przedsiębiorstwa radzą sobie z osiąganiem rezultatów rynkowych. Analogicznie jak miało to miejsce ... (AI) nabiera dziś znaczenia w każdej branży i marketing nie jest tu wyjątkiem. W ciągu najbliższych dwóch lat rozwój tej technologii nabierze tempa, a jej wykorzystanie w ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... rozwój swojej oferty, ale również poprzez całą sferę miękką związaną z zarządzaniem relacjami i kontaktami z klientami. Dlatego właśnie w tym kierunku ewoluuje marketing – oprócz tradycyjnego generowania leadów czy budowania silnej, wyrazistej marki, marketing ... sprzedaż, odpowiedni standard obsługi itd.). Przedsiębiorstwa praktycznie nie mają ...
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa a e-handel
... rynek, edukować, upraszczać prawo. Wtedy nie tylko e-handel będzie rozkwitał, ale rozwój ten będzie nadal wpływał na dynamiczny wzrost gospodarczy Polski. - podsumowuje ... . 89% badanych podmiotów zatrudnia do 9 osób. W grupie tej są liczne przedsiębiorstwa jednoosobowe, w których wszystkie funkcje pełni właściciel. Nie dziwi więc fakt, że bardzo ...
-
Marketing etniczny: jakie korzyści płyną z segmentacji klientów?
... przedsiębiorstwa byłoby pewnie mniej skomplikowane. Rzeczywistość jednak ... , które działają najlepiej i mają szansę się sprawdzić. Rozwój produktu Skoncentrowanie się na indywidualnych potrzebach różnych osób ... firmą a użytkownikami. Etniczny nie zawsze oznacza wielokulturowy Marketing etniczny nie zawsze wiąże się z koniecznością wykraczania poza ...
-
6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie
... przedsiębiorstwa muszą stawić czoła licznym wyzwaniom, w tym ograniczeniom budżetowym w obszarze marketingu. Jak zatem efektywnie promować firmę, nie dysponując dużymi środkami finansowymi? Okazuje się, że istnieje wiele sprawdzonych metod, które pozwalają osiągnąć znaczące rezultaty przy minimalnych kosztach. Marketing ... rozwój firmy w sposób ...
-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
... czy przejęć, a także działań wewnętrznych, skierowanych do pracowników firm. Przedsiębiorstwa w mijającym roku korzystały z usług agencji PR i marketingowych, choć optymalizowały budżety i ... powieści. To wszystko zrobi za nas AI. W 2024 roku czeka nas dalszy rozwój tej technologii. Firmy, które pracują z AI, będą rozwijać dostępne narzędzia, ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
... zyskały w ostatnich latach systemy do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz zasobami przedsiębiorstwa (ERP). Według danych Gartnera, ubiegłoroczne wydatki firm na CRM wyniosły 20,4 mld ... jednak stanowić zagrożenia dla firm, a może być wręcz szansą na rozwój biznesu dzięki sprawnej analityce dużych, lecz nieuporządkowanych zasobów danych o ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... nowatorskiego podejścia tzw. „siatki cyberbezpieczeństwa” (ang. mesh cybersecurity), wspartego uniwersalnym zarządzaniem interfejsami API. Trend 7 – Zrównoważony rozwój będzie motorem ciągłych inwestycji w informatykę. Przedsiębiorstwa będą coraz częściej zdawać sobie sprawę, że wnioski wyciągane z danych oraz lepsza integracja w łańcuchach dostaw ...
-
Co wspólnego mają ze sobą green HR, zrównoważony rozwój i koronawirus?
... a zrównoważony rozwój stanie się paradygmatem (praca zdalna, cyfryzowanie procesów wewnętrznych, digital marketing itp.). ... przedsiębiorstwa, najistotniejsze znaczenie mają zasoby ludzkie, gdyż tylko od działań pracowników, ich wiedzy, umiejętności i ich wykorzystania oraz świadomości, do czego dąży zielona gospodarka, zależy sukces przedsiębiorstwa ...
-
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
... pl jest dla przyszłego klienta sklepu internetowego warta więcej niż tysiąc zapewnień sprzedawcy o jego własnej uczciwości. Przedsiębiorstwa, które wiedzą, jak zaangażować klientów i twórczo wykorzystać ich potencjał, nie tylko zyskują ambasadorów, ale też ... . Dzięki temu stają się nie tylko aktywnymi prosumentami, ale też mają realny wpływ na rozwój ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... przedsiębiorstwa muszą zapomnieć o nawyku sprzedawania tego, co się wyprodukuje. Marketing jako wiedza jest dzisiaj o wiele bardziej potrzebny niż wielu zarządom się wydaje i – jak pokazują przykłady – nie chodzi o marketing jako narzędzie promocji stricte. Marketing ... Efektem przyjęcia strategii jest dalszy rozwój firmy i umacnianie jej pozycji ...
-
Małe firmy: czynniki rozwoju
... sześć prawidłowości, dzięki którym niektóre przedsiębiorstwa są w stanie osiągać ponadprzeciętne rezultaty. Autorzy raportu „Benchmarks for Small Business Growth” pochylili się nad czynnikami odpowiedzialnymi za rozwój małych przedsiębiorstw, zwracając szczególną uwagę na trzy sfery działalności: marketing, sprzedaż, obsługa klienta. Obserwacji ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... przedsiębiorstwa. Bez wątpienia dane osobowe i jeszcze większa ich ochrona, z roku na rok stają się tematem, który zyskuje na znaczeniu. RENESANS NIE CZYSTO SPRZEDAŻOWYCH MODELI ZAKUPU MEDIÓW I NOWE MODELE ROZLICZEŃ - Rozwój technologii, wdrożenia zaawansowanej atrybucji i rozwój ... członek Rady e-Izby. ANGAŻUJĄCY MARKETING TREŚCI Krzysztof Jagliński, ...
-
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... z prędkością 60 km/h. - Faktem jest, że rozwój nowoczesnych technologii wpłynął na ... mieć swoje odzwierciedlenie w wyniku finansowym przedsiębiorstwa. W okresie wyprzedaży umiejętne wykorzystanie ... Marketing Technology Trends”, osoby odpowiedzialne za marketing w firmach, za najbardziej efektywną technologię uznają obecnie właśnie content marketing ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... dostrzega i docenia możliwości, jakie daje współpraca. Dwa przedsiębiorstwa o podobnym, ale nie identycznym ... wystąpienia prelegentów są transmitowane w czasie rzeczywistym. 4) Content Marketing może stanowić dowód na to, że firma ... , gdy ich potrzebuje), bez naruszania jego prywatności. 9) Rozwój mikro-influencerów. Influencerami określa się osoby, ...
-
MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję
... i technologie wspierające takie obszary jak sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Na przestrzeni trzech ... myślenia (42%). Wśród czynników hamujących rozwój przedsiębiorstw szefowie MSP najczęściej wymieniają trudności z zatrudnieniem ... w MSP również dlatego, że mniejsze przedsiębiorstwa nadal częściej rozbudowują swoją infrastrukturę techniczną ...
-
Budowanie lojalności klientów to podstawa
... badanych przyznało się do niedostatecznego przygotowania na rozwój tych serwisów, w Polsce odsetek ten jest ... ponosić odpowiedzialność za finansową efektywność inwestycji w marketing, muszą mieć realny wpływ na tzw. „cztery P”: promocję, ... jakie działania marketingowe wnoszą do przedsiębiorstwa.” – powiedziała Katarzyna Okularczyk, Dyrektor Marketingu ...
-
Portale społecznościowe w biznesie
... czy społeczności naprawdę mają wpływ na rozwój biznesu? Czy może jest to jedynie pomysł ... , która właściwie wykorzystana, może przynieść ogromne korzyści. Przedsiębiorstwa zatrudniają pracowników do monitorowania sieci pod kątem potencjalnych ... , stanowią kopalnię nowych idei dla firmy. Sprzedaż i marketing Zespoły sprzedażowe na całym świecie szukają ...
-
Polska wieś i nowe technologie
... śledzenie nowinek technologicznych w branży rolniczej. Intensywny rozwój polskiego rolnictwa trwa już od ... Marketing. - W ostatnich latach nastąpił gwałtowny wzrost popularności cyfrowych systemów zarządzania gospodarstwem rolnym, wzorowanych na narzędziach klasy ERP (Enterprise Resource Planning – systemy do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2013 i prognoza IV kw. 2013
... Keralla Research, który co kwartał bada przedsiębiorstwa MŚP w Polsce. W stosunku do ... urządzenia (15,7 proc.), remonty i zakup lokali (22,8 proc.), czy w marketing więcej przedsiębiorców wskazuje, że będzie zatrudniać w tym kwartale ... kwartał spada udział oceniających negatywnie rozwój sytuacji gospodarczej w Polsce. Pesymistycznie oceniających ...
-
5 dowodów na pożyteczność nowoczesnego ERP
... sobą również rozwój mobilności, narzędzi społecznościowych, analityki oraz wielu innych innowacji technologicznych. W środowisku stwarzającym wiele możliwości, starego typu systemy zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) ... biznesowym bez wątpliwości wykorzystywać nadarzające się okazje oraz dbać o rozwój firmy. Chris Purcell, Product Marketing ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... korespondencję masową najbezpieczniej jest, gdy marketing bezpośredni prowadzony jest za zgodą odbiorców (permission marketing), którzy dobrowolnie przystąpili do subskrypcji takich ... polityki każdego, zwłaszcza niewielkiego przedsiębiorstwa, a łatwość pozyskania nowych klientów potrafi w krótkim czasie wpłynąć na rozwój przedsięwzięcia. Nie można ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2014 i prognoza III kw. 2014
... Dodatkowo, przedsiębiorcy z lekkim niepokojem patrzą na rozwój krajowej gospodarki. Do 19,7% ... płacić za wyższe kwalifikacje personelu (12,5 proc.), zainwestują w marketing i reklamę (18,5 proc.) oraz remonty i zakup ... Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, losowane z bazy danych GUS oraz branżowych zestawień bazodanowych. ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2013 i prognoza I kw. 2014
... 66,5 pkt.). Przedsiębiorcy będą wydatkować na marketing i reklamę (24,3 proc. badanych chce inwestować w ten obszar), maszyny ... , choć nieznacznie, udział oceniających negatywnie rozwój sytuacji gospodarczej w Polsce. Pesymistów ... badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, losowane z bazy danych GUS oraz branżowych zestawień bazodanowych ...
-
Sztuczna inteligencja: szansa biznesu czy zagrożenie dla pracowników?
... Włochy, Austrię, Hiszpanię, Holandię, Belgię, Portugalię i Szwajcarię. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy rozwój AI ma wpływ na wykonywane przez pracowników zadania? Dlaczego ... ograniczenie kosztów bądź oba z tych zjawisk. Przedsiębiorstwa wykazują poprawę w takich obszarach jak IT (35 proc.), marketing (30 proc.) i cyberbezpieczeństwo (27 proc.). ...
-
Jak radzą sobie firmy innowacyjne w kryzysie?
... innowacjom, czyli zastosowaniu nowej wiedzy w praktyce gospodarczej. A polska gospodarka i polskie przedsiębiorstwa nie są innowacyjne. GUS ostatnio przedstawił dane, które wyraźnie ... finansowania inwestycji w innowacje. Wtedy będziemy mieć szanse na dynamiczny rozwój w okresie ożywienia gospodarczego. Bez tego będziemy musieli zadowolić się ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... rozwój nowych technologii ... nie ma sensu mówić o zastąpieniu jednej przez drugą. Z badania Content Marketing Trends 2016 wynika, że do największych priorytetów stojących przed ... . Z tego względu coraz więcej z nich oferuje usługi związane z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstwa poprzez osobę lidera. To on ma firmować swoją twarzą rozmaite kampanie i ...
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... pandemia COVID-19, a następnie niestabilna sytuacja gospodarcza i inflacja. To także skokowy rozwój open AI - generatywnej sztucznej inteligencji, która może tworzyć tekst, ... w którym sposób wykonywania zadań zmieniłby się tak znacząco w ostatnich latach. Po pierwsze, marketing i PR to obszary, w których praca zdalna stała się codziennością – 67,5% ...
-
Cyfryzacja w biznesie idzie pełną parą. Dane z małych firm zaskakują
... Rozwój w obliczu Przemysłu 5.0” wynika, że polskie firmy najchętniej sięgające po cyfrowe technologie to duże podmioty, zatrudniające ponad 5000 pracowników. Na drugim miejscu pod tym względem uplasowały się organizacje liczące od 500 do 999 zatrudnionych, a na trzecim – co interesujące – najmniejsze badane przedsiębiorstwa ... a także marketing oraz ...
-
Działanie 6.1: Paszport do eksportu
... pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych, przyczyniają się do zwiększenia udziału sprzedaży na rynki zagraniczne w ogólnej sprzedaży przedsiębiorstwa. Kto, gdzie, ile ... ubiegający się o wsparcie w ramach działania 6.1 prowadził lub finansował badania i rozwój produktów, które będą stanowiły przedmiot eksportu. Dodatkowe punkty ...
-
Firmy rodzinne potrzebują zmian w stylu zarządzania
... . Sukcesorzy zauważają, że ich przedsiębiorstwa nie nadążają za zmianami. Chcą aktywnie szukać nowych modeli biznesowych i nowych źródeł dochodu. 63% badanych wskazało, że to obecnie najważniejsze krótkoterminowe wyzwanie, jakie stoi przed ich firmą. Młodsze pokolenie chce również inwestować w rozwój komunikacji i marketingu (58%). Dla ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015
... marketing, media, reklama ... przedsiębiorstwa opublikowały w 2015 roku 121 725 ofert pracy (co stanowi 28% udziału w ogólnej liczbie ogłoszeń), o 19,2% więcej niż w 2014. Może to oznaczać, że utrzymuje się pozytywna tendencja na rynku pozwalająca średnim przedsiębiorcom na rozwój i idące za tym zwiększanie zatrudnienia. Także pozostałe przedsiębiorstwa ...