-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... , dołączył do detalistów, których sprzedaż przekracza 100 mld dolarów (100,9 mld w minionym roku obrotowym). Rok do roku sprzedaż The Home Depot wzrosła 6,8 proc. ... 10,1 proc. wzrost sprzedaży detalicznej oraz wzrost przychodów o 6,8 proc. Sektor odzieży i dodatków odnotował drugi największy wzrost sprzedaży detalicznej o 7,1 proc. To znacznie więcej ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... . Kraje Azji i Pacyfiku oraz Chiny wykazują szczególnie wysokie nasycenie m-handlem (sprzedaż mobilna w tym regionie stanowi 80 proc. sprzedaży online) i mają ... modelu najchętniej kupowanymi artykułami są te, należące do segmentu premium: elektroniki, odzieży, w tym zwłaszcza produkty sprzedawane w limitowanej edycji. Usługa płatności odroczonych ...
-
Polska liderem handlu detalicznego w UE
... Europejskiej. Eksperci z firm prowadzących sprzedaż detaliczną oraz zajmujących ... sprzedaż leków w sierpniu wzrosła o 11 procent w porównaniu do analogicznego okresu 2009 r. Tymczasem jesień to tradycyjnie okres zwiększonego zapotrzebowania na leki, co wróży udany rok dla przemysłu farmaceutycznego. Lepsze wyniki odnotowują także sprzedawcy odzieży ...
-
Rynek detaliczny na świecie po kryzysie
... wszystkich sektorach handlu, a największy wzrost odnotowano w zakresie sprzedaży detalicznej odzieży, gdzie marża netto podniosła się z 4,1 do 7,6 procenta w porównaniu z ... Wholesale Corporation (Costco) oraz The Home Depot, Inc. (Home Depot) – spadły, a sprzedaż u trzech innych wzrosła o jeden procent albo mniej. Jedynie wskaźniki sprzedaży Tesco ...
-
Rynek dóbr luksusowych: kryzys im nie straszny
... dóbr luksusowych. – W przyszłości kluczowa dla utrzymania wzrostu sprzedaży tych dóbr będzie sprzedaż bezpośrednia. W roku 2012 tylko 5% sprzedaży dóbr luksusowych odbywało się online ... pod marką wiodącą np. przejmowanie producentów biżuterii przez znanych producentów odzieży. Istotnym graczem na rynku przejęć znanych lub niszowych marek luksusowych ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... działalności – od fazy projektowania i pozyskiwania surowców, poprzez produkcję, sprzedaż – aż do dystrybucji. Widocznym trendem stały się więc przejęcia poddostawców, ... się na czterech szeroko pojmowanych kategoriach dóbr luksusowych: ekskluzywnej odzieży, torebkach i akcesoriach, biżuterii i zegarkach oraz kosmetykach i perfumach. W raporcie nie ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... Najwyższe zyski z e-commerce odnotowała branża artykułów gospodarstwa domowego (51%), gier i zabawek (34%) i odzieży sportowej (31%). Ruch w sieci zwiększył się średnio o 15%, a wydatki kupujących o ... Systemu Płatności, który jest operatorem BLIK, w marcu aż o 270% wzrosła sprzedaż w sklepach ze sprzętem elektronicznym, duże zyski odnotowały też ...
-
Dobra luksusowe łapią oddech po pandemii. Przychody wzrosły o 21 proc.
... oczekiwania konsumentów. Nadejście pandemii mocno osłabiło producentów dóbr luksusowych, których sprzedaż w dużej mierze opierała się na turystyce, a tej, jak wiemy, właściwie ... Koncept ten można zastosować we wszystkich obszarach artykułów luksusowych, od odzieży po biżuterię, od kosmetyków po akcesoria. Branża dóbr luksusowych intensywnie pracuje ...
-
4 kluczowe trendy w e-commerce. Czym stoi e-handel?
... z ogłoszeniami sprzedaży, a obok tych wielobranżowych pojawiły się też wąsko wyspecjalizowane np. w odzieży. Portale tego typu notują coraz większy ruch. Niedawno przyszła kolej ... na sprzedaż rzeczy, które w tym samym miejscu kupili kilka miesięcy wcześniej. Z kolei jedna z największych internetowych księgarń niedawno uruchomiła sprzedaż używanych ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2014
... związane z zakupem Reeboka potwierdziły się, bo po przejęciu podwoiła się sprzedaż Adidasa w Stanach Zjednoczonych, a przejęcie kontraktów koszykarskich i baseballowych Reeboka umożliwiło niemieckiemu potentatowi umocnienie pozycji na największym, światowym rynku odzieży sportowej. Jednak później nastąpiły "chude lata" (między innymi nastąpiła ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2016
... dwucyfrowe wzrosty i rentowność sprzedaży, czemu towarzyszyła jednocześnie rosnąca liczba spółek, których sprzedaż uległa równie dużym spadkom” – mówi Magdalena Jończak, Partner w Dziale ... internetowe, ale również inwestują w produkty, należące do segmentu tzw. inteligentnej odzieży. Są to m.in. Swarovski, Hermes, który współpracuje z Apple czy Tag ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 18/2019
... to odniesienie do marcowego raportu CPI, gdzie mieliśmy drastyczny spadek cen odzieży (aż o 1,9 proc. m/m oraz 2,2 proc. r/r – zmiana metodologii badania), co ... Wielkanoc była w marcu, a w tym roku był to kwiecień. Przedświąteczne zakupy zwykle podnoszą sprzedaż detaliczną i można oczekiwać, że kwietniowe odczyty to pokażą. Dodatkowo dane ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... bardzo korzystna. Aż 76 spółek spośród 100 obecnych w rankingu zwiększyło sprzedaż, z czego blisko połowa zanotowała dwucyfrowy wzrost – mówi Michał Pieprzny, ... się na czterech szeroko pojmowanych kategoriach dóbr luksusowych: ekskluzywnej odzieży, torebkach i akcesoriach, biżuterii i zegarkach oraz kosmetykach i perfumach. W raporcie nie uwzględnia ...
-
5 najdroższych dzieł sztuki sprzedanych w 2021 roku
... Z powodu postępowania rozwodowego, amerykańskiego miliardera i jego byłej żony, wystawiono na sprzedaż około 65 cenionych dzieł ikon, w tym Pollock’a, Rothko, ... Płótno pochodziło z kolekcji ekspresjonizmu abstrakcyjnego, amerykańskiego biznesmena i producenta odzieży Davida Pincusa. Drugim w kolejności najdroższym obrazem Rothko był "Biały środek ( ...
-
Ogniwa coraz bliżej
... sprzedaż membran służących do budowy ogniw paliwowych dla laptopów i telefonów komórkowych. Według ekspertów ... , jaki jest wykorzystywany przy sprzedaży materiału Gore-Tex: producent oferuje materiał, a firmy zajmujące się szyciem odzieży wykorzystują go we własnych wyrobach. Nad wykorzystaniem ogniw paliwowych jako źródła zasilania dla przenośnych ...
Tematy: ogniwa paliwowe -
Internauci lubią hipermarkety
... internauta nigdy nie kupił w tego typu sklepie sprzętu RTV (26 proc.), odzieży i butów (23 proc.) oraz artykułów budowlanych (23 proc.). Do zakupów ... nie mogą także narzekać właściciele wielkopowierzchniowych placówek specjalistycznych, nastawionych na sprzedaż artykułów RTV/AGD lub materiałów budowlanych. W tego typu sklepach zakupy robiło już ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... wszystkie książki są już przeczytane a i filmy lekko się opatrzyły. I wreszcie pamiątki. Prym wiodą tutaj figurki postaci, ale znajdziesz też mnóstwo odzieży (t-shirty, piżamy, skarpetki, spodnie, bielizna, czapki, plecaki, kostiumy na Halloween), przybory szkolne (piórniki, długopisy, ołówki, zeszyty, segregatory), artykuły domowe (kubki ...
-
Tradycyjne sklepy sprzedają alkohol i papierosy
... mała kategoria produktów, daje tylko 1,7 proc. przychodów. Pozostałe artykuły, których hipermarkety mają znacznie więcej w ofercie (z działów innych niż spożywczy, np. odzieży, sprzętu kuchennego, RTV, AGD, motoryzacyjnego czy sportowego) to 16,6 proc. przychodów przeciętnego hipermarketu.
-
Młodzież świadoma zagrożeń w sieci
... : motoryzacja i wszelkie pojazdy, erotyka, broń, nieruchomości, trafika. Istnieją również ograniczenia co do kwoty transakcji, np. zakup za maksymalnie 500 zł i sprzedaż przedmiotu o wartości do 50 zł – wyjaśnia Robert Szajerski z poznańskiej kancelarii prawnej Legatum. Młodzież znacznie częściej kupuje przedmioty w sieci, niż je ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2011
... %). Odnotowano 30 procentowy wzrost strat tuszy do rzęs, konturówek do oczu, cienii do powiek, do poziomu 2,14% oraz ponad 15% w odzieży wierzchniej (2,34%). W przypadku obuwia odnotowano 1% wzrost strat w ujęciu globalnym (0,99%), natomiast w Europie był on prawie 11 krotnie większy. „Z powodu zeszłorocznego ...
-
Polscy kibice a Facebook
... na Facebooku nie wiąże się z żadnym konkretnym zdarzeniem sportowym, lecz jest permanentna, ciągła i wszechstronna – prowadzą na przykład za pośrednictwem FB sprzedaż odzieży dla kibiców. Przykładem tego może być fanpage – „kibice – nasze kibicowskie życie”, który polubiło ponad 25 tys. osób. „Polscy kibice - Polish ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, media społecznościowe, Facebook, Polacy -
Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu
... : Attrattivo, United Colors of Benetton, United Colors of Benetton Kids, Bershka, Big Star, C&A, Carry, Caterina, Cropp, Diverse, sklep oferujący sprzedaż odzieży marki Elisabetta Franchi i Betty Blue, H&M, House, Lancerto, Lavard, Lee, Mexx, Mohito, Molton, Monnari, New Yorker, Ochnik, Orsay, Pierre Cardin ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... Gentz i David Schneider, rozpoczynali swoją przygodę z e-commerce i zakładali Zalando (2008 rok), w Niemczech praktycznie nie istniał handel online, zwłaszcza na rynku odzieży i obuwia. Sklep internetowy Zalando od początku różnił się od sklepów stacjonarnych i wysyłkowych, oferując szeroki i atrakcyjny wybór produktów oraz szybką płatności ...
-
Najpopularniejsze festiwale muzyczne. O czym mówili internauci?
... nazwach festiwali (Orange, Tauron), w obrandowanych strefach i namiotach (Play, Lech, Bacardi, Allegro), ale również odpowiadają za możliwość kupienia karnetu na festiwal (sprzedaż przedmiotów na olx, aby mieć pieniądze na kupno biletu), czy dotarcie na teren wydarzenia (Bla Bla Car, Uber, mytaxi). Marki ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2018
... wyniosła 1,9 proc. r/r. W sierpniu inflacja wyniosła 2,0 proc. Według danych GUS wpływ na wzrost wartości wskaźnika inflacji miał wzrost cen odzieży i warzyw, a w dalszej kolejności również mięsa i energii. W porównaniu z wrześniem 2017 r. ceny towarów konsumpcyjnych wzrosły o 2,0 proc., a usług - o 1,5 proc. Telewizja publiczna w I półroczu ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 41/2019
... e-Obuwie.pl ma ambicje stać się liderem internetowej sprzedaży butów w regionie, LPP z kolei należy do najdynamiczniej rozwijających się producentów i dystrybutorów odzieży. – Inwestycje dla jednych firm determinuje poszukiwanie nowego rynku zbytu, a więc szansa na zwiększenie sprzedaży i liczby odbiorców. Są też firmy, które ...
-
Black Friday świętem RTV i AGD
... wszystkim kobiety (32,5 proc.) oraz konsumenci w wieku 18-29 lat (44,2 proc.). Większość respondentów deklarowała, że nie może doczekać się przecen odzieży i obuwia (71,4 proc.), kolejne miejsce z niemal trzykrotnie niższym wynikiem zajmowały laptopy i komputery stacjonarne (28,7 proc.). Jak pokazują dane o kredytach ratalnych ...
-
Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?
... Luxury Goods 2020. The new age of fashion and luxury” omawia kondycję branży dóbr luksusowych, skupiając się na producentach ekskluzywnej odzieży, torebek i akcesoriów, biżuterii i zegarków oraz kosmetyków i perfum. W tegorocznej edycji raportu przeanalizowano wyniki finansowe przedsiębiorstw za rok fiskalny 2019, czyli okres ...
-
Jak i gdzie spędzimy ferie zimowe?
... . Dokąd z lotnisk lokalnych? Wakacje.pl przeanalizowały, które kierunki cieszą się największym zainteresowaniem w poszczególnych regionach Polski. Tu wyznacznikiem była sprzedaż w podziale na wyloty z lotnisk lokalnych. I tak w przypadku Warszawy (Lotnisko Chopina) królują Egipt, Malta i Zjednoczone Emiraty Arabskie, przy Warszawie-Modlinie ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... ci sprzedawcy, którzy w okresie przedświątecznym mogą liczyć na największą sprzedaż, czyli marki modowe. Kategoria moda ma bowiem największy udział zwrotów spośród wszystkich segmentów produktowych sprzedawanych w internecie. Według analiz serwisu Statista globalny poziom zwrotów odzieży, obuwia i akcesoriów ma w tym roku osiągnąć nawet 17 ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... . To blisko 27,9% wartości wspólnotowej branży e-commerce w modelu B2C (sprzedaż klientom indywidulanym przez firmy). Stabilne prognozy wzrostowe dla e-mody Pomimo ... żądaniem zwrotu wpłaconych środków. W takim ujęciu sklep internetowy pełni rolę darmowej wypożyczalni odzieży, obuwia, akcesoriów czy innego towaru. Mechanizm nie jest jeszcze dobrze ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... % wzrosła całkowita sprzedaż przez internet w Polsce, a udział e-handlu w całym detalu był o 0,5 pp. wyższy niż rok temu i wyniósł 8,8%. Aż 27,2% wszystkich tekstyliów, odzieży i ... sprzedaży internetowej? Według styczniowych analiz Insider Intelligence eMarketer globalna sprzedaż detaliczna drób i usług realizowana przez internet (B2C) osiągnie w ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2013
... w stosunku do poprzedniego miesiąca) oraz producenci: metali (minus 11 – wzrost o 2 p. proc.), odzieży (minus 4 – wzrost o 7 p. proc.), skór wyprawionych i wyrobów ze skór (minus 4 – wzrost o ... Pozostałe przedsiębiorstwa uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżąca sprzedaż oraz sytuacja finansowa oceniane są nieznacznie mniej niekorzystnie ...
-
Zachowania konsumentów: zakupy bardziej świadome i odpowiedzialne
... Model zakupu odzieży i obuwia z drugiej ręki, tzw. recommerce, cieszy się w Polsce dużą popularnością – 45% konsumentów w ciągu ostatnich 6 miesięcy korzystało z aplikacji i stron internetowych umożliwiających kupno i sprzedaż produktów od innych użytkowników. Drugą najbardziej powszechną metodą są aplikacje sprzedaży odzieży i obuwia pomiędzy ...
-
BIG InfoMonitor: wzrost cen skłania do oszczędności, ucierpi gospodarka
... osoby w Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor – mówi Sławomir Grzelczak. Rośnie jedynie sprzedaż mebli i sprzętu RTV, AGD oraz sklepów wyspecjalizowanych Narzucone sobie przez Polaków ... rokiem kupili jedynie mebli oraz sprzętu RTV i AGD. Najbardziej stopniała sprzedaż pojazdów, odzieży i obuwia oraz paliwa. Choć dla wielu może to być zaskoczeniem ...