-
Polscy studenci w pracy
... zrealizowane w dniach 14.03-22.03.2019 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 901 ankiety ze studentami w wieku 18-30 lat.Kwestionariusz badawczy został przygotowany przez agencję SW RESEARCH na podstawie zagadnień dostarczonych przez Program Kariera Polskiej ...
-
71% Polaków planuje wspólne wakacje w Polsce
... zrealizowane w dniach 14.05-17.05.2019 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 1098 ankiet z osobami w wieku 18+, które mają dzieci. Kwestionariusz badawczy został przygotowany przez agencję SW RESEARCH na podstawie zagadnień dostarczonych przez KAYAK.pl.
-
Jakie powinny być świadczenia pozapłacowe w małych firmach?
... : najważniejsze czynniki” prezentuje wyniki sondażu zrealizowanego na reprezentatywnej próbie pracowników małych firm. Badanie zostało zrealizowane w marcu i kwietniu 2019, przez agencję SW RESEARCH, metodą CAWI, czyli wywiadów on-line, na panelu internetowym SW Panel.
-
Wakacje w Polsce - moda z Korei?
Statystyki prowadzone przez resort sportu i turystyki wskazują, że w minionym roku do naszego kraju zawitało 19,6 miliona zagranicznych turystów z zagranicy, co względem poprzedniego roku (18,3 miliona) oznacza wzrost na poziomie 7,5%. Wyszukiwarka KAYAK.pl postanowiła sprawdzić, czy i w tym roku wakacje w Polsce cieszyły się równie dużym ...
-
Bezpieczeństwo finansowe: czego boją się mikrofirmy?
... Indeks Bezpieczeństwa Finansowego[1] Nest Banku to badanie, które zostało zrealizowane w dniach 27.08-04.09.2019 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 1001 ankiet z osobami samozatrudnionymi oraz właścicielami mikro i małych przedsiębiorstw. Raport o stanie sektora ...
-
Mały biznes w obliczu pandemii. Jak sobie radzi?
... lub całkowitego przestoju - dodaje Agnieszka Porębska-Kość, Członek Zarządu Nest Bank. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 16.09-28.09.2020 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 1001 ankiet z osobami samozatrudnionymi oraz właścicielami mikroprzedsiębiorstw.
-
Jakie dane przechowujemy na urządzeniach mobilnych?
... Użytkowników tego typu urządzeń przybywa również w Polsce - podaje Trend Micro. Według badania agencji SW Research przeprowadzonego na zlecenie firmy Trend Micro na grupie losowo wybranych ośmiuset internautów ... mobilne Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez agencję SW Research na zlecenie firmy Trend Micro w lutym 2013 roku. ...
-
Jak zakaz handlu zmienił zwyczaje zakupowe?
... na reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research. Dowodzą one, że po wprowadzeniu trzech wolnych od handlu niedziel ... sobota – komentuje wyniki badania ilościowego Piotr Zimolzak, Dyrektor ds. Badań i Analiz SW Research. Zakaz handlu a e-commerce Wyniki badania ilościowego znalazły swoje odzwierciedlenie w ...
-
Biznes w czasach pandemii: gdzie firmy szukają oszczędności?
... proc.), zamrożenie podwyżek premii (75 proc.) oraz problemy z utrzymaniem płynności finansowej (71 proc.). Badania zrealizowane przez dhosting.pl i agencję badawczą SW Research pośród 200 firm reprezentujących głównie sektor małych i średnich przedsiębiorstw wskazują, że panujący wśród przedsiębiorców strach niestety nie jest bezpodstawny – spadek ...
-
Majówka: 9 dni urlopu czy zaciskanie pasa?
... przeznaczamy na majówkę? Z drugiej edycji majówkowego badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Wienera wynika, że w tym roku w domu podczas długiego ... z czego 61,2 miliona odbyło się w Polsce. Nota metodologiczna Badanie przeprowadzone przez SW Research w kwietniu 2024 r. Próba ogólnopolska losowo-kwotowa N=1042 osób od 18 lat wzwyż. ...
-
Euro w Polsce: zapomniany temat?
... musi być tożsame z przyjęciem euro. Przygotowanie oznacza doprowadzenie parametrów gospodarki do lepszego stanu – wyjaśniają Marek Góra i Robert Sobiech. Oba badania SW Research wykazały, że zwolennikami rozpoczęcia przygotowań do przyjęcia euro są w większym stopniu mężczyźni niż kobiety. Szczególnie silne zmniejszenie poparcia dla wprowadzenia ...
-
Zakupy online, w Black Friday i podczas promocji, czyli trendy świąteczne 2022
... SW Research; Polska, 2022 Źródło: GfK Current Consumer Mood. Monitoring zmian zachowań, stylu życia i nastrojów. 04-06.06.2022. Źródło: Smart Shopper Research. Savanta (2022) / Google, Cint (2021) / Kantar (2020+2019), liczba respondentów: n=1814 Źródło: Smart Shopper Research ...
-
Firmy rodzinne w opinii Polaków
... Badanie zrealizowano w dniach 21-28.08.2015 r. metodą indywidualnych wywiadów CAWI z kwestionariuszem jako instrumentem pomiarowym, na panelu badawczym SW Panel, należącym do agencji SW Research Łącznie zrealizowano 1000 pełnych wywiadów z osobami pow. 18 roku życia. Próba jest reprezentatywna pod względem kluczowych zmiennych demograficznych ...
-
Uppies czy oldschoolowiec? Sprawdź, jak konsumujesz media
... (49%) i przeglądają tygodniki oraz miesięczniki (37%). O badaniu Badanie zostało zrealizowane na początku marca 2016 roku przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel, w ramach którego przeprowadzono 1009 ankiet z dorosłymi osobami. Zrealizowanie badania zleciło upday Polska. upday to spersonalizowana ...
-
Dobra komunikacja wewnętrzna to wyższa efektywność firmy
... z emplo. Metodologia badania: Badanie „Efektywność zaczyna się od komunikacji wewnętrznej” zostało zrealizowane na zlecenie emplo przez SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. Próba badawcza miała charakter celowy. Badanie zrealizowano wśród osób w wieku 20-65 lat, będących pracownikami firm: średnich ...
-
Czy Polacy nadal oczekują podwyżki wynagrodzeń?
... działalności i walkę o rentowność – komentuje Marcos Segador Arrebola, dyrektor zarządzający Gi Group Holding. O badaniu Badanie zostało zrealizowane przez SW Research metodą CAWI na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 1169 ankiet z udziałem reprezentatywnej ze względu na płeć wiek i miejsce zamieszkania grupy respondentów ...
-
Kobiety w IT, czyli trochę o samowykluczeniu
... 28 proc. spotkało się z odrzuceniem kandydatury ze względu na płeć. W 2015 r. MSCI ESG Research przeprowadziło analizę wyników finansowych 4200 notowanych na giełdzie firm i udowodniło, że te o zróżnicowanej pod ... na zlecenie Fundacji Carrots w terminie od 26 stycznia do 19 lutego 2018 r. przez agencję SW Research metodą wywiadów online (CAWI ...
-
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne ma co 10 Polak
... wiosną 2022 r. aż 30 proc. 5 Badania „Mapa ryzyka Polaków” na zlecenie PIU przeprowadziła firma SW Research. Badania odbywały się w lutym 2020 r., 2021 r. i 2022 r. Każde na próbie ponad 2000 ... ,7296.html Badanie „Pandemia vs. kondycja psychiczna Polaków”, zrealizowane przez UCE RESEARCH dla platformy ePsycholodzy.pl PZUW, „Raport o zdrowiu Polaków. ...
-
Media społecznościowe w Polsce
... ” - gdyby liczyć go jako samodzielny byt - na miejsce w czołowej dwudziestce największych polskich społeczności. Rosnącą pozycję Google+ potwierdzają badania, przeprowadzone przez SW Research dla agencji Think Kong. Wynika z nich, że w maju konto w portalu społecznościowym Google miał co czwarty internauta. Inną kwestią jest jednak ...
-
Jaki powinien być dobry weterynarz?
... Network. Informacje o raporcie Badanie zostało przeprowadzone między 5 a 8 lutego 2013 roku metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI) przez agencję SW Research na autorskim oprogramowaniu „3S” zintegrowanym z panelem internetowym StudentsWatch.pl. Próba badawcza miała charakter losowy i została dobrana z panelu ...
-
Polacy wolą polskie inwestycje
... chce, aby w ich regionie budował inwestor zagraniczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie On Board PR Ecco Network przez SW Research. Polacy dostrzegają wiele korzyści z powstawania w najbliższej okolicy nowej inwestycji. Są to przede wszystkim: nowe miejsca pracy, pojawiająca się możliwość przyciągnięcia ...
-
Podwyżki cen energii nadwyrężają budżet domowy
... nimi jeździła, gdybyśmy tylko mieli wystarczające środki finansowe, żeby sobie na nie pozwolić. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez firmę SW Research w dniach 19-25 lipca 2013, metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI), na próbie 583 mieszkańców Polski powyżej 25 roku życia. Badanie ...
-
Odnawialne źródła energii - wielka niewiadoma
... . Dopuszczalny błąd statystyczny nie przekracza 4,1%. Kwestionariusz wywiadu składał się z 38 pytań badawczych, a za losowy dobór respondentów odpowiadał internetowy panel badawczy SW Research. Patronami medialnymi raportu są: CIRE, GRAMwZIELONE i Smart Grids Polska.
-
Centra handlowe przed wyzwaniami
... raport „Jak sprostać wyzwaniom? Komunikacja centrów handlowych w dobie walki o klienta” przygotowany przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania SW Research. Wyniki badania pokazują, że 51% Polaków ma w swojej najbliższej okolicy kilka centów handlowych, 33% może korzystać z jednego, jedynie 16% nie ...
-
Sytuacja młodych na rynku pracy
... wykorzystać w rekrutacji zarówno nowe technologie, jak i sieć znajomych? Odpowiedź jest prosta, na portalach społecznościowych. Z przeprowadzonych przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research na zlecenie Absolvent.pl badań wynika, że aż 86% badanych ma swój profil na platformie Facebook. Co więcej, 15% z tych ...
-
Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć
... , w których jego rola jest nie do przecenienia. Tak jest w przypadku osób zatrudnionych w sprzedaży - uważa 56% badanych w projekcie badawczym EFFECTIVENESS i agencji SW Research. W praktyce jednak poziom kompetencji mierzy jedynie 28 % firm. Nie od dziś wiadomo, czym jest dla firmy efektywny dział sprzedaży - to ...
-
Firma rodzinna: dobry czy zły pracodawca?
... przez firmę wartości już na etapie ogłoszenia. Firmy rodzinne to 70% polskiego biznesu, a zarazem trzon rodzimej gospodarki. Rezultaty badania, które SW Research przeprowadził na zlecenie Grupy On Board Think Kong, są dla nich optymistyczne. Okazuje się bowiem, że niemal 4 na 10 millenilasów ...
-
Wakacje 2016 według polskiego podróżnika
... wszystkim we dwoje nie przyniósł jak na razie program Rodzina 500+, choć w przeprowadzonych badaniach społecznych przez Agencję Badania Rynku i Opinii SW Research i Travelplanet.pl respondenci, a przede wszystkim beneficjenci programu, wysoko pozycjonowali wypoczynek dzieci w hierarchii wydatków. Rezerwacje na 3, 4 i więcej osób w zasadzie nie ...
-
Warunki pracy w Polsce. Czy ciągle jest źle?
... , że na coś zupełnie innego wskazują ostatnie doniesienia z rynku pracy. Przykładem może tu być zlecone przez Jobsquare, a zrealizowane przez agencję SW Research badanie „Warunki pracy w Polsce 2017”, w którym opinię na temat standardów w miejscu zatrudnienia poproszono samych pracowników. Z ich odpowiedzi wynika, że nie ...
-
Internet zabija relacje międzyludzkie czy jednak łączy?
... powodu przestali wychodzić z domu – mówi Paweł Opydo, YouTuber i pasjonata nowych technologii. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w lutym 2017 r. przez agencję SW RESEARCH na zlecenie INEA metodą CAWI. W badaniu wzięło udział 1016 Polaków.
-
Millenialsi ciągle online?
... ?” INEA zbadała młodych millenialsów urodzonych w latach 1990-2000. Informacje o badaniu Badanie „Internet - dzieli czy łączy?” zostało zrealizowane w lutym 2017 r. przez agencję SW RESEARCH na zlecenie INEA metodą CAWI. W badaniu wzięło udział 1016 Polaków, w tym przedstawiciele grupy wiekowej 18-27 lat.
-
Internetowe zakupy za granicą to już standard?
... grupie wiekowej. Informacje o badaniu Badanie zwyczajów zakupowych polskich e-konsumentów w zagranicznych sklepach i serwisach internetowych „Cross-border e-commerce” zostało przeprowadzone przez firmę badawczą SW Research, na zlecenie PayU. Badanie przeprowadzano metodą CAWI na grupie 1 250 respondentów w październiku 2017 r.
-
Jakie będzie lato 2018? Rozmowa z prezesem Travelplanet.pl
... zł od osoby. Wiele osób kieruje się sentymentem do polskich miejscowości czy patriotyzmem, ok. 9 proc., jak wynika z naszych badań, przeprowadzonych z SW Research rezygnuje z wakacji za granicą bo nie znają języków obcych. Ale wiele chce latem mieć pewną, gwarantowaną ładną pogodę. I wielu turystów ...
-
Polscy konsumenci kochają małe sklepy
... badawczy MASMI w lutym 2018 roku; badania ilościowego CAWI przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 1002 dorosłych Polaków, zrealizowanego przez ośrodek badawczy SW Research w marcu 2018 roku; badania jakościowego IDI zrealizowanego z przedstawicielami środowiska akademickiego: wywiady indywidualne z prof. dr. hab. Andrzejem Cieślikiem (Katedra ...
-
Z czym wiążą się problemy prawne Polaków?
... dotyka nas na co dzień, ale i tak zmagać się z nimi musi całkiem pokaźna grupa Polaków. Z badania zrealizowanego przez dom badawczy SW Research dla D.A.S. wynika, że na przestrzeni ostatnich 5 lat stały się one udziałem niemal co piątego z nas. Deklaracje respondentów wskazują, że najczęściej ...