-
Dostajemy świadczenia pozapłacowe, których nie chcemy
... również czas, w którym firmy będą zmuszone zadbać o jakość komunikacji z obecnymi i przyszłymi pracownikami. Ważnym aspektem w zakresie świadczeń dodatkowych pozostaną również trendy i moda – m.in. na zdrowe nawyki żywieniowe, aktywny styl życia, wspieranie zrównoważonego rozwoju. Zawsze należy jednak mieć na uwadze, że idealna polityka ...
-
Ekshibicjoniści w eBay
Największa na świecie witryna z aukcjami internetowymi - eBay - padła ofiarą nowego szaleństwa o nazwie "reflectoporn". "Reflectoporn" to moda, którą zapoczątkowali Amerykanie. Na czym polega? Osoby wystawiające na sprzedaż przedmioty o gładkich, połyskujących powierzchniach, robią im zdjęcia nago. Odbicie sylwetki ...
Tematy: ebay -
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
Reklamodawcy nadal stawiają na tradycyjne formaty reklamowe. Systematycznie na sile zyskują jednak bardziej interaktywne rozwiązania. Największy udział w emisji reklam niezmiennie odnotowują firmy z branży telekomunikacyjnej - wynika z raportu gemiusAdMonitor za II kwartał 2012 roku. Reklama online – ujęcie branżowe W II kwartale 2012 roku ...
-
Polski Internet a jazda na rowerze
... sylwetkę. Coraz częściej używamy roweru jako codziennego środka komunikacji. Raport przygotowany przez serwis MojRower.pl we współpracy z Brand24 ukazuje, że "moda na rower" widoczna jest również w Internecie. Coraz częściej to w sieci szukamy inspiracji do kolejnych wycieczek, kupujemy rower czy szukamy opinii ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... reklamowe do skorygowanej ilości aut o reeksport, wówczas koszt reklamy per zarejestrowane auto jest 2 procent wyższy niż rok wcześniej. Średni koszt top 3 reklamodawców wyniósł w tym roku 4 097 zł w porównaniu do 4152 zł rok wcześniej. Jednym z liderów wydatków jest Infinity, który wydaje ponad ...
-
Handel zagraniczny: Włochy lepiej omijać?
... motoryzacyjnej, elektronicznej i chemikaliów będą równie dobre dzięki zwiększonemu popytowi wewnętrznemu. Ten pozytywny trend stymulować będą produkty wiodących marek (moda i najwyższej jakości wyposażenie), przyczyniając się do zwiększenia rentowności przedsiębiorstw po wielu latach obniżania kosztów i redukcji zatrudnienia”, powiedział Massimo ...
-
Najpopularniejsze gry mobilne i ich potencjał reklamowy
Zgodnie z wynikami badania Mobience, 69% użytkowników urządzeń mobilnych to gracze. Odsetek ten pokazuje, że rynek jest bardzo perspektywiczny i stanowi atrakcyjną alternatywę dla reklamodawców. Warto więc wiedzieć, które gry cieszą się obecnie największą popularnością i na jak długo absorbują użytkowników. Gracze – aktywni konsumenci 2 godziny i ...
Tematy: gry mobilne, urządzenia mobilne, rynek gier, rynek reklamy, iOS, Android, Angry Birds, Pou, Subway Surf -
Jak promocje działają na Polaków?
... za korzystnymi ofertami” wynika, że tylko 3% Polaków nie korzysta z promocji, a w przypadku elektroniki wszyscy kupujący przyznają się do promocyjnych zakupów. W kategorii „Moda” i „Uroda” z promocyjnych ofert korzysta 93% klientów, w restauracjach 92%, a sportowe produkty kupuje promocyjnie 87% Polaków. Respondenci zapytani o ich stosunek do ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... (26 milionów). Na 3. z 4. miejsca awansowała Polpharma Zakłady Farmaceutyczne. Olimp Laboratories produkujący suplementy diety zanotował spadek pozycji z 3. Na 6. i nakładów o 17%. W TOP 10 reklamowanych marek w pierwszym kwartale 2017 roku miejsca na podium podium zajęły środki przeciwbólowe: Ibuprom, który awansował z 6 miejsca, APAP, który ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... poprzednich - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. Istotnej zmianie nie uległ udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online. W rankingu top 5 podstawowych sektorów, które pozyskują połowę wartości rynku (handel, komunikacja, motoryzacja, finanse i żywność), doszło jedynie do drobnych przetasowań na poszczególnych ...
-
Jaki sport uprawiają Polacy?
... na rowerze, a najmłodsi wybierają bieganie. Jak w poszczególnych grupach wiekowych wygląda TOP 5 najchętniej uprawianych sportów? O tym poniżej. Uprawianie sportu w ciągu ostatnich trzech miesięcy ... oraz bieganie (wzrost z 12% do 30%). Można śmiało powiedzieć, że obecnie panuje moda na sport. Niezależnie od wieku duża grupa osób chce być aktywna ...
-
Producenci odzieży: powrót koniunktury dopiero w 2023 roku?
... tekstylna w opinii ekspertów Euler Hermes kładłaby większy nacisk na jakość niż na ilość, co stanowiłoby 180-stopniowy zwrot z paradygmatu fast-fashion (szybka moda), który działa przeciwko interesom branży produkcyjnej w Europie. Rosnąca konsumpcja per capita w zakresie odzieży niesie za sobą pewien koszt: branża generuje ...
-
Pokolenie Z: życie i zakupy online przestały bawić młodych?
... & Retail Poland Accenture. PRZYSZŁOŚĆ E-COMMERCE Około 60% wszystkich konsumentów chce w przyszłości utrzymać obecny udział zakupów online w całości zakupów w kategorii moda i kosmetyki. Jednocześnie 27% przedstawicieli generacji Z deklaruje chęć robienia większej ilości zakupów online. Co ciekawe, najbardziej chętną grupą do zwiększenia udziału ...
-
Jak sztuczna inteligencja wpłynie na polską gospodarkę?
... analizy danych dadzą dużą przewagę konkurencyjną. Jesteśmy dopiero na początku tej drogi, ale już widać, że nie jest to sezonowa moda, tylko trwała zmiana, od której nie ma odwrotu. Dotyczy to nie tylko pojedynczych przedsiębiorstw, ale całych gospodarek. To kluczowy moment ...
-
Polacy a jazda na rowerze: wybieramy "holendry"
... zagościła już moda na rower – zdrową i ... top producentów rowerów miejskich znalazły się firmy Kellys, Kross oraz Giant. Znane marki oferują swoim klientom dostępność punktów serwisowych i części zamiennych. Świadomi cykliści, którzy dbają o swoje rowery i z każdą zmianą pory roku dokonują ich renowacji, pewnością biorą ten czynnik pod uwagę. Moda ...
-
Strony o modzie rosną w siłę
... jak pow.). Znaczy to, że na witryny na temat mody i urody zagląda obecnie co 3 internauta. W lutym 2011 serwisy z kategorii tematycznej „Moda i uroda” były jedną z najchętniej odwiedzanych kategorii w ramach „Serwisów kobiecych.” Jak czytamy w raporcie z badania, ze wzrostem popularności serwisów związana jest ich ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... to wg badań najszybciej rozwijający się rynek w Europie. Według rankingu Top 400 Europe opracowanego przez Internet Retailer, wartość rynku e-commerce w Polsce w 2012 ... konkretnej osoby, czy wykorzystanie wirtualnych manekinów. W przypadku innych kategorii niż moda, dobrym kierunkiem może być choćby darmowa dostawa i zwrot nieudanego zakupu na koszt ...
-
E-handel w Polsce I-VI 2012
... i elektronika stanowiły początek handlu internetowego w Polsce. Jednakże lista Top 10 produktów nie odzwierciedla generalnego zainteresowania kategoriami produktów w porównywarce Nokaut.pl. ... ceną. Ogromny skok popularności odnotowała w pierwszej połowie 2012 roku kategoria Moda i styl. Z dziewiątego miejsca w 2011 roku awansowała na czwarte. Wpływ ...
-
Polscy blogerzy. Z kim warto współpracować?
... wyborze optymalnych narzędzi do realizacji strategii oraz wyceny – tłumaczy Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Moda, lifestyle i kulinaria w TOP 3 Największym zainteresowaniem mediów cieszą się blogi modowe (12,4 tys. publikacji). Inne branże, o których najczęściej słyszy się w prasie, radiu ...
-
Zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci
... np. damskich butów sportowych zwiększyła się w ciągu ostatniego roku niemal pięciokrotnie, a damskiej bielizny sportowej – kilkunastokrotnie. W sezonie jesienno-zimowym w top 10 najczęściej wyszukiwanych rzeczy w kategorii Moda i Styl znalazły się aż cztery produkty związane z damskim sportem, m.in. buty Nike i Adidas oraz torby sportowe. – Jeśli ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... moda i akcesoria, której średnia marża zysku netto wyniosła 7,1 proc., czyli ponad dwa razy więcej niż w całym TOP ...
-
Dobra luksusowe łapią oddech po pandemii. Przychody wzrosły o 21 proc.
... Parfums i Grupo de Moda Soma mogą pochwalić się wzrostem sprzedaży sięgającym ponad 50 proc. Marże zysku netto również wzrosły. Prawie 80 proc. podmiotów z Top 100 było rentownych, w ... , Fendi, Givenchy czy Christian Dior. Udział francuskiego potentata w sprzedaży wygenerowanej przez TOP 10 wynosi aż 32 proc. Na drugim miejscu pojawiła się kolejna ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... Gorzów Wielkopolski Reporter - Galeria Dominikańska Wrocław Simple - Stary Browar Poznań Top Secret - Galeria Askana Gorzów Wielkopolski Vistula - Karolinka Opole W tych punktach ... Jacqueline Riu, Pepe Jeans, Próchnik, Quiosque, Reporter, Simple, Tatuum, Top Secret i Vero Moda. Niestety aż w czterech sieciach i w 39 odwiedzonych sklepach kompletnie ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... było to 2 proc. Prawie jedna czwarta przychodów sieci detalicznych, które znalazły się w TOP 250 pochodziła z działalności prowadzonej w innych krajach niż rodzime. Aż dwie ... rentownym z działów handlowych jest moda i akcesoria. Średnia marża zysku netto tego sektora wyniosła 8,1 proc., czyli prawie trzy razy więcej niż w całym TOP 250. Na czele ...
-
Prasowy sukces Google?
Efekty pomysłu Google na sprzedaż miejsca reklamowego w prasie codziennej znacznie przekroczyły oczekiwania koncernu. System, który firma testuje od listopada, umożliwia reklamodawcom zamawianie reklam w dziennikach prasowych. Wyniki wstępnych prób, w których udział wzięło stu reklamodawców oraz 66 dzienników, trzykrotnie przewyższyły zakładaną ...
-
Polskie kobiety: rozważne, towarzyskie i modne
... , niezbędne do wzięcia udziału w promocji. Modna Polka Kobiety lepiej znają się na trendach modowych i moda jest dla nich ważniejsza niż dla mężczyzn. Kobiety (78%) znacznie częściej niż mężczyźni (52%) szukają inspiracji modowych ... Rynek i Opinia w 2014 roku: Sponsoring Monitor, Cafe Monitor, Monitor Promocji, Konsument w restauracji oraz Moda ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... 2012 10 największych sprzedawców detalicznych na świecie rosła wolniej niż całe TOP 250 i zanotowała wzrost przychodów o 4,2 proc. W omawianym okresie detaliści działający na ... . Nie zmienia to jednak faktu, że wciąż najbardziej rentownym z handlowych działów jest moda, której średnia marża zysku netto wyniosła 7,4 proc., czyli ponad dwa razy więcej ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... umocniły swoją przewagę nad Europą. Udział marek chińskich wzrósł z 11% wartości Top 100 rankingu w 2011 roku do 14% w tym roku. Z kolei na marki europejskie ... Nike, Puma i Lululemon osiągnęły ponad 50-procentowy wzrost wartości każda. Mimo iż w ujęciu zbiorczym moda fast fashion nie rosła równie szybko, to jednak znacząco zwiększyły się wyceny ...
-
Reklama w telewizji XI 2006
W listopadzie, biorąc pod uwagę cennikowe wpływy z reklamy telewizyjnej, największym zainteresowaniem reklamodawców cieszył się TVN - niemal 270,0 mln zł, co w porównaniu z listopadem 2005 r. oznacza wzrost wydatków o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w ...
-
Monitor Phillips 248C3
Na polskim rynku pojawił się nowy elegancki i stylowy 24-calowy monitor Philips 248C3 z serii Moda wyświetlający obraz o rozdzielczości 1920×1080 pikseli, kątach widzenia 170 stopni (w poziomie), 160 stopni (w pionie) i maksymalnej jasności 300 cd/m2. Niezwykle cienka ...
-
Statystyki polskiego Internetu - VII 2004
... ze świata motoryzacji. W zeszłym miesiącu zajmował on miejsce dwunaste. Kategoria: Rozrywka Moda na internetowe pamiętniki pojawiła się w sieci kilka lat temu i od ... PC World o adresie pcworld.com.pl. Na ósmej i dziewiątej pozycji mamy kolejne nowości w "top 10": fkn.pl, podający nowości ze świata telekomunikacji oraz nowe.pl – centrum informacji ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w listopadzie firma Fiat Auto Poland - wynika z opracowania firmy Expert-Monitor, analizującej rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów ...
-
Działania ekologiczne firm strategią przyszłości
... i – tym samym – unikalność produktów firmy na rynku. Ekologia: przejściowa moda czy strategia przyszłości? Podejmując wyzwanie wdrożenia ekologicznych rozwiązań w firmie należy ... przedsiębiorstwa, które będą realizowane z konsekwencją przez wszystkich pracowników poczynając od top managamentu. To istotne, gdyż wszystko wskazuje na to, że ekologia ...
-
Marketing mobilny: jak dogonić klienta?
... marki bardziej od mobilnych stron upodobały sobie aplikacje na smartfony. Według raportu TOP 300 Europe tylko 19,6 proc. europejskich firm posiada mobilną wersję strony internetowej, ... może być np. rabat. Niektórzy uważają jednak, że to tylko chwilowa moda, a tak naprawdę nikt nie ma potrzeby upubliczniania informacji o miejscu, gdzie aktualnie ...
-
Polski e-commerce 2012
... na początku internetowego handlu najpopularniejszą kategorią wśród Internautów. Lista Top 10 najpopularniejszych produktów w 2012 roku nie odzwierciedla jednak ... popularność zakupów w sieci. Nowością minionego roku jest awans kategorii Moda i styl na drugie miejsce w rankingu najpopularniejszych kategorii produktowych. Kategoria ta zanotowała ...